بازی Cyberpunk 2077 به مانند عنوان The Witcher 3 یک بنچمارک برای صنعت بازی‌های ویدئویی خواهد بود

۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

بازی‌بازان و هواداران بسیار زیادی هستند که مشتاقانه در طی چندین سال منتظر بازی بعدی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یعنی عنوان Cyberpunk 2077 هستند و پس از هر بار اعلام تاخیر زمان عرضه‌ی آن، باز هم ناامید نشده و همچنان برای تجربه‌ی آن روزشماری می‌کنند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با توجه به تاخیر‌های متوالی این بازی، امکان دارد روند ساخت و توسعه‌ی آن در سال جاری میلادی به اتمام نرسد و به سال بعد موکول شود.

در هر صورت توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 یکی از پروژه‌های بلندپروازانه و بسیار بزرگ در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید و استودیوی سی‌دی پراجکت رد با تاخیرهای این اثر قصد عقب‌نشینی از ایده‌های ناب و گسترش بازی به بهترین شکل ممکن برای زودتر به اتمام رساندن مراحل توسعه و عرضه‌ی آن به بازار را ندارد. آن‌ها همچنان اهداف و ایده‌های فوق‌العاده‌ی خود را نگه داشته و بازی Cyberpunk 2077 را توسعه می‌دهند. بعید به نظر می‌رسد که تا هنگامی که تمامی برنامه‌های خود را در بازی پیاده‌سازی نکرده باشند، اقدام به عرضه‌ی آن نمایند و این همان دلیل محکمی خواهد بود که استودیوی سی‌دی پراجکت رد قصد ساخت یک عنوان در مقیاسی باورنکردنی و یک بنچمارک برای صنعت بازی‌های ویدئویی را دارد.

به تازگی آقای مکس پیرس (Max Pears) طراح مراحل و ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای عنوان داشت که استودیوی سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا موفقیت‌های بازی The Witcher 3 را در سطح بالاتر و مقیاسی عظیم‌تر تکرار کند. او در این باره اظهار داشت که درون این استودیو بخاطر موفقیت‌هایی که از بازی The Witcher 3 به دست آمده و همچنین انتظار زیادی که برای بازی‌بازان بعد از تجربه‌ی آن به وجود آمده است، رقابتی سنگین و سازنده شکل گرفته تا توسعه‌ی بخش‌های مختلف این بازی جدید به بهترین شکل صورت گیرد. اعضای استودیوی سی‌دی پراجکت رد پس از موفقیت‌های گذشته‌ انتظارات و تلاش خود را بسیار بالا برده‌اند تا بار دیگر بتوانند عنوانی با معیارهای بازی The Witcher 3 را در مقیاسی بزرگتر و امروزی توسعه دهند و بازی Cyberpunk 2077 را بار دیگر تا مدت‌ها تبدیل به معیاری برای سنجش و مقایسه‌ی سایر عناوین موفق کنند.

آقای مکس پیرس در این باره افزود:

به عقیده‌ی من، استودیوی سی‌دی پراجکت رد در اصل هیچ رقابت یا دشمنی نسبت به سایر استودیو‌های بزرگی که در صنعت بازی‌های ویدئویی مشغول فعالیت هستند ندارد؛ چرا که موفقیت این استودیوها کمک می‌کند که همه با هم این صنعت بزرگ را به سمت پیشرفت سوق دهند و کیفیت بازی‌های مختلف افزایش چشمگیری پیدا کند. با این حال بعد از موفقیت‌های عنوان The Witcher 3 که یک دستاورد ارزشمند و بسیار بزرگ در چنین صنعت عظیمی بود، تیم توسعه‌دهنده‌ی Cyberpunk 2077 در خود یک درک از رقابت و مسئولیت سنگین را حس نمود که باید علاوه بر تکرار این پیروزی قابل توجه، موفقیت‌های بیشتری را نیز کسب کنند و این یکی از معیارهای ارزشمند تیم سازنده در روند ساخت بازی Cyberpunk 2077 به شمار می‌آید. ما با توسعه‌ی عناوین قبلی نشان داده‌ایم که چه می‌خواهیم و اکنون هم برای دستیابی به آن بسیار مصمم و جدی خواهیم بود؛ بنابراین ما همواره در تلاش هستیم تا کیفیت عنوان خود را ارتقا داده و برای رسیدن به هدف خود از تفاوت‌های دو بازی یاد شده نهایت استفاده را خواهیم برد. بله! ما همواره سعی می‌کنیم بازی‌هایی بسازیم که استاندارد‌های سبک خود را جابجا کند و یک بنچمارک در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار آید.

بازی محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. همچنین این بازی قرار است در دسترس بازی‌بازان کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس قرار گیرد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • soroosh0077 گفت:

    این عنوان خیلی بزرگه.امیدوارم رو کنسولای نسل هشتم خوب اجرا بشه.
    لایو دیشب هم خیلی خوب بود.

    0
    0
    • bravo6 گفت:

      اصلش رو کنسول های نسل هشتمه برا نسل ۹ در حد یک upgrade هستش

      0
      0
    • nimabastami گفت:

      اگر انتشار این بازی برای نسل هشتم باعث میشه که استودیو
      سی دی پراجکت اون انتظاری رو که خودش از این بازی داره برآورده نکنه بهتره که بازی رو به نسل نهم موکول کنه……….
      هر چند که گرافیک واقعی این بازی رو نسل نهم باید دید……
      .
      بازی نقاط قوت خیلی زیادی داره……
      از جمله اونا: میشه به شهر Night city اشاره کرد که از شهر های
      the witcher پویا تره
      و NPC های بازی هدفمند تر از گذشته فعالیت دارن ……
      یکی از قابلیت های جذاب بازی اینه که میتونید مشخصات افراد رو مشاهده کنید از شغل گرفته تا حالت های روانی ‌‌… و در مورد دشمنان اسلحه نقاط قوت و ضعف
      .
      .
      .
      خیلی ها از دوربین اول شخص ایراد میگیرن اما دوربین بازی باعث نمیشه که اون رو با یک بازی FPS اشتباه گرفت……
      بلکه بازی نقش آفرینی کامله که از دید اول شخص دنبال میشه…..
      دلیل این انتخاب هم از طرف سازندگان قرار گرفتن در فضای بازی و نزدیک تر بودن به صحنه هاست……
      امیدوارم که بازی موفقیت های بزرگی به دست بیاره…. Yes

      اونایی که میگن بازی کارتوتیه یا دید اول شخص اذیتشون میکنه نظرشون محترمه اما اگه چند تا تریلر از بازی ببینن نطرشون حداقل از کارتونی بودن در میاد Yes Heart Rose

      0
      0
      • soroosh0077 گفت:

        واقعا با جهانی به این عظمت که از قضا گرفتن کامل توی درصد خیلی زیادی ساختمونا(یا شاید همشونو) هم طراحی کردن و تا حدودی سیستم تخریب پذیری هم داره بازی و پویایی و تعامل‌ با npc ها که دیوانه کنندس واقعا چنین گرافیکی در آوردن خیلی کار بزرگیه.
        شوتینگ بازی هم بر پایه المان های rpg هستش نه بازیایی مث کالاف.خودشون گفتن هر چی از یه اسلحه بیشتر استفاده کنید مهارت کارکترتون بیشتر میشه و انیمیشن اون اسلحه روون تر میشه.خب این خیلی چیز خفن و خلاقانه ایه.
        واقعا نمیدونم چرا.بازی rpg هستش ولی با معیارای یه بازی اکشن ادونچر و fps ازش ایراد میگیرن بعضیا.
        دوربین اول شخص هم که حتی یکی منتقداییی که بازی کرده بودن نگفته بود که بازی اول شخص بودنش بده و کاشکی سوم شخص میشد.
        فقط متاسفانه cd یه اشتباهی کرد که دیشب توی لایو هم بهش اشاره شد.این بود که بازیو سال ۲۰۱۲ معرفی کرد در صورتی که اون موقع فقط یه تیم کوچولو تو یه مدت خیلی کم روش کار کردن و بعدشم بیخیالش شدن و رفتن سراغ ویچر.شروع واقعی پروژه فک کنم از ۲۰۱۶ بعد blood and wine بود.این باعث میشه که بعضیا بگن که این بازی ۸ ساله داره روش کار میشه اصلا خوب نیست.

        0
        0
      • bravo6 گفت:

        درسته ولی خب ۱۲۰ میلیون مشتری تو ps4 و ۶۰ میلیون تو اکس باکس خب مشتری های کمی نیستن مگر چقدر برا ps5 و سری ایکس فروش میکنن آخرش تازه همین ها هم خیلیاشون این سبکو دوست ندارن

        0
        0
      • Armageddon گفت:

        البته به نظرم باید هر دو حالت اول شخص و سوم شخص و میذاشتن که هر کی خواست نسبت به سلیقه خودش تغییرش بده مثل Fallout وSkyrim.

        0
        0
      • مسعله اینجاست که اگر قرار بود اینجوری بشه نباید به اون زودی معرفی می کرد

        من که PS4 ندارم لپتاپم هم GTX 960m هستش پس یعنی احتمالا نتونم این عنوان رو فعلا تجربه کنم

        ولی واقعا رو مخه که این همه منتظر یک بازی باشی بعد سازنده در بیاد بگه “خوب متاسفانه نمیکشه بره واسه نسل بعدی”

        0
        0
    • soroosh0077 گفت:

      مثل این که ۱۰ نفر دلشون نمیخواد که بازی روی کنسولای نسل هشتمی خوب اجرا بشه.

      0
      0
  • mohsenj74 گفت:

    به عقیده‌ی من، استودیوی سی‌دی پراجکت رد در اصل هیچ رقابت یا دشمنی نسبت به سایر استودیو‌های بزرگی که در صنعت بازی‌های ویدئویی مشغول فعالیت هستند ندارد؛ چرا که موفقیت این استودیوها کمک می‌کند که همه با هم این صنعت بزرگ را به سمت پیشرفت سوق دهند و کیفیت بازی‌های مختلف افزایش چشمگیری پیدا کند.
    .
    .
    .
    اخه چقدر این استودیو خوبه چقدر از خوندن این خبر خوشحال شدم یعنی تنها چیزی که تو ویدیو گیم بهش تعصب دارم cd project red هست انقدر که خوب و اثبات شده هستن امیدوارم سایبر پانک همون چیزی باشه که خودشون میخوان و منم امادم تا چند ماه محو هنر این استودیو عزیز Heart بشم.

    0
    0
  • Elyasiz گفت:

    بعد از ویچر ۲ و ۳ من عاشق این استودیو شدم واقعا دمتون گرم❤️

    0
    0
  • UMK3 گفت:

    مگر کسی هست که به کیفیت و قدرت cyberpunk شک کنه الان

    0
    0
    • Armageddon گفت:

      این که cd project red خیلی به کارش وارده و کم کاری هم نمیکنه درست کاملا با این قضیه موافقم. ولی هیچ کس کامل نیست این شرکت هم ۱ درصد احتمال داره یه بازی ناموفق هم بسازه. ولی اینکه کارش درسته شکی توش نیست تو ویچر که واقعا خودشو نشون داد.

      0
      0
  • حیف که اول شخصه منتفرم ازاین بازیا

    0
    0
  • Peekabo گفت:

    بنچمارک نسل ۸ رد دد ردمپشن ۲ هست و خواهد ماند. عمرا بتونه به گرافیک رد دد برسه

    0
    0
  • BigMAhdi گفت:

    متاسفانه یک بازی کارتونی

    0
    0
  • PS1_1994 گفت:

    تنها مشکلم با این بازی زاویه دید اول شخصه واقعا ادم گیج میشه بازی به این شلوغی با زاویه اول شخص اصلا جور در نمیاد این زاویه به گیم پلی بازی لطمه بزرگی خواهد زد بازم خداروشکر که تو حالت رانندگی سوم شخص میشه

    0
    0
  • خیلی مغرورن و بعد ویچر ۳ خیلی مغرور شدن.بذار بازی منتشر بشه متاش منتشر بشه نقد دیجیتال فاندری بیاد بعد بگو این بازی پنچمارکه No No تعریف از خود خیلی کار بدی هست.متاسفانه با غروری که اینا دارن بازی با کله میخوره زمین و زیر ۹۰ میشه.یکم از ناتی داگ و راکستار و سانتامونیکا یاد بگیر فروتنی رو.اون همه شاهکار میسازن از خودشون تعریف نمی کنن ولی این استدیو تازه به دوران رسیده مثل انسان های تازه به دوران رسیده عمل میکنه No

    0
    0
    • soroosh0077 گفت:

      آری اینقد این استودیو تازه به دوران رسیده و کثیفه که dlc با حجم و کیفیت محتوای یه بازی کامل شاهکار رو فقط ۱۵ دلار عرضه میکرد و حتی گرافیک dlc بازیشو هم نسبت به بازی اصلی یه لول ارتقا داد.بی منت.نشونه های یه استودیوی بد.
      اینقد این استودیو بی عرضه اس که توی چهار سال با کلا ۸۰ میلیون بودجه یه بازی با محوای وحشتناک زیاد ساخت که همون یه بازی باعث شد باارزشترین شرکت بازی سازی اروپا بشه و بازیش با بازیای راکستار که بودجه و زمان ساخت زیادتری دارن مقایسه بشه.چقد اون بازی بد بود که وقتی بعد چهار سال با یه کاهش شدید گرافیک برای سوییچ منتشر شد ولی همچنان متای ۸۵ گرفت.کوری بارلوگ هم عرضه ی بازیشون روی سوییچ رو به جادوی سیاه تشبیه نکرد اصلا.(به مولا هر بازی دیگه با چهار سال فاصله از عرضه با یه کاهش شدید گرافیک رو یه پلتفرم دیگه منتشر بشه خیلی بعیده که متای بالای ۸۰ بگیره.ولی این به حدی خفن عمل کرد که کوری بارلوگ بهش گفت جادوی سیاه)
      اینقد این استودیو مغروره که اصلا تا حالا حتی یه بار هم به کوجیما ادای احترام نکرده یا به گوریلا گیمز و سانتامونیکا اصلا بعد انتشار بازی موفقشون تبریک نگفته.آخ آخ چقد این استودیو کثیفه و اصلا به احترام به مشتری اهمیت نمیده و فقط پونزده تا dlc مفت برای بازیش عرضه میکنه.
      اسم راکستارم تو زمینه ی تواضع نیار که مثل تف سربالا میمونه.

      0
      0
      • عزیزم این کارهایی که میکنه از تواضع اش نیست از زرنگی و هفت خط بودنشه.خودشون میدونن با این کارها دل افراد ساده رو بدست میارن به همین خاطر اینکارو کرده تا ره صد ساله رو یه شبه بره.نشون به اون نشون اونقدر هفت خط ان که زره ها و لباس ها و تجهیزات که برای تمام بازیهای دیگه با یه اپدیت ساده عرضه میشه و هیچ شرکتی هیچ اسمی روش نمیذاره(حتی ea با اون خسیس بازیهاش)اسمش رو گذاشتن dlc (اونم ۱۶ تا!)که اسم دهن پر کن داشته باشه و بعد تگ رایگان بودن زدن بهش که دل یه عده رو بدست بیارن در حالیکه اینا dlc نیستن و یه اپدیت ساده هستن که همه شرکتها عرضه میکنن.یا مثلا قبلا گفته بودن میخوایم اخرین شاهکار و بهترین بازی نسل رو عرضه کنیم(تعریف از خود)و میگفتن کرونا اصلا برای ما تاثیری نداره و تاخیری نمیزنیم بعد که دیدن لست۲ اونقدر موفق شد و اون متای فوق العاده رو بدست اورد و اون همه ۱۰ گرفت زدن زیر حرفشون و از ترسشون باز تاخیر زدن.روی سوئیچ هم زیر ۹۰ گرفتن که ناامید کننده است No راکستار هیچ وقت از خودش تعریف نمیکنه و ساکت میمونه و میذاره منتقدان ازش تعریف کنن نه خودش!

        0
        0
        • توهم یک سونی فن دیگه هستی که میخوای از ارزش های بازی کم کنی دلیل های بیخود و الکی میاری هیچکدوم راست نیستن .. ولی حالاکه داری میگی بزار منم بگم که تمام اون اسکین ها سلاح ها و چیزایی که ازشون دم میزنی یک تعداد زیادشون توی استیم رایگانن .دو عدد دی ال سی داده از خود بازی بهتر با کانتت های زیاد گیم پلی طولانی ..گرافیک بهبود پیدا کرده بود . ترس از تاخیر ؟ خدای من همین حرف رو میشنونم میخوام بترکم از خنده چقدر یک ادم میتونه .. باشه سال ۲۰۱۵ فرام سافتور زیر ویچر له شد …با متای ۹۴ .. هیچ بازی ای از سونی به اندازه ویچر جایزه نگرفته بهترین گرافیک رو داشت اون زمان طوری که فکر میکردی دنیای واقعیه وقتی خورشید رو میدیدی تو بازی مثل دنیای واقعی میزد تو چشمت کورت میکرد ولی خب سی دی پراجکت پارتی نداشت بزرگ هم نبود از باگ های بازی بگذرن وگرنه متای بازی بالای ۹۵ میبود بی بروبرگرد هیچکدوم ازین بازیایی که نام میبری داستانی در حد ویچر ندارن و حتی به عقیده من هنوزم بازی ای بهتر از ویچر نیست . اون همه کوئست . ساید کوئست هایی که تکراری نیستن . دنیای بزرگ و زیبای ویچر .دی ال سی های طولانی بالای ۲۰۰ ساعت میشه از گیم لذت برد . میای لست رو با این یکی میکنی که کلا روهم رفته همه چیش باهم ۵۰ ساعت بزور میشه اخه اون سی دی پراجکت با ویچر یک انقلاب ایجاد کرد توی صنعت گیم .راک استار همچنین
          ولی من فکر نمیکنم هیچکدوم از استودیو های سونی در حد سی دی پراجکت یا راک استار باشن دیدیم لست حتی نتونست مرگ یک نفرو عاقلانه توصیف کنه ولی رد دد ماهرانه بودن خودش رو توی دنیای سینما و گیم به همه نشون داد
          از خود تعریف کردن باشه که ناتی داگ کم از خودش تعریف نکرد . ساکرپانچ کم از خودش تعریف نکرد .. شماها از خودتو خیلی تعریف میکنین مهم اینکه بتونین به چیزی که میگین برسین هیچوقت حتی خیالشم تو سرت ننداز که سی دی پراجکت از لست ترسی داره که تاخییر بزنه باعث خنده ی من میشی Laugh حال و حوصله ندارم همه چی رو برات بنویسم خیلی طولانی میشه ولی میدونم این حرفات از کجا میاد برای اینکه یکی پیدا شده درست مثل راک استار که براتون انحصاری نمیزنه خخخ و چون کارش خیلی خیلی خوبه نمیتونین تحملش کنین
          دو سه تا بچه سال حسود بیش نیستین با حرف شما هیچی از ارزش هاش کم نمیشه دقیقا امثال این دلیل این هستن که میگم نباید بدی بازی رو این سونی فن ها بعد اگر انحصاریشون نباشه توی خیال خودشون بازی رو میارن پایین .ضمنا گرافیک رد دد۲ دو روی پی سی البته از کل بازیای این نسل بالاتره و هیچکدوم بهش نزدیکم نیستن من یادم نرفته زمانیکه رد دد رو تایید زدن برای پی سی چه حالی شدین امثال شماها کارتون به اسپویل هم کشید میرفتین برای ملت اسپویل میکردین سر لست سر خودتون اومد خخخ ما با همچین ادم هایی طرف هستیم

          0
          0
        • soroosh0077 گفت:

          اولویت استودیو جایزه نیست که بیاد به خاطر خفن بودن لست بترسه و تاخیر بزنه.اولویتشون فروشه.
          اون پونزده تا دی ال سی هم کلی زره و پوشش جدید و آیتمای جدید چند تا مرحله ی فرعی جدید اضافه میکرد و اصلا نمیشد بهشون گفت آپدیت.سال ۲۰۱۶ هم که یه dlc پونزده دلاری بازیش حتی از دارک سولز ۳ که یه بازی کامل بود بهتر بود.
          راکستارم که نگم:
          هشت ساله داره از gta v شیردوشی میکنه.این که مخاطب دوستیشو میرسونه Frown
          رد دد رو با یه سال تاخیر برا pc گیمرا عرضه کرد و با یه پورت داغون.
          تو هیچ مراسمی بازیشو معرفی نمیکنه چون خودشو جدا از بقیه میدونه.این بودنشم تو مراسم سونی واقعا یه حرکت توهین آمیز به گیمرا بود که فقط اومد بگه gta5 میاد نسل بعد.gta5 هم که اصلا معلوم نی چجور ۹۷ شد.red dead راحت قابل هضمه که چرا ۹۷ شد چون داستان خفنی داشت و واقعا تو زمینه ساخت یه بازی واقع گرایانه واقعا موفق بود ولی gta5 یه داستان داغون و یه شخصیت پردازی خنده دار داشت و گیمپلیش هم که نسبت به gta iv پیشرفت خاصی نکرده بود و کلا بجز گرافیک بصری بهتر از نسخه قبل(اونم با فیزیک ضعیفتر) چیز جدیدی ارائه نداد.جریان چی بود که اینقد متاش بالا بود Question . به قول آقا سعید خودمون اگه ویچر یا مثلا لست ساخته ی راکستار بودن الان متاشون ۹۸ ۹۹ بود.

          0
          0
      • mohsenj74 گفت:

        دمت گرم اقا سروش کامنتت طلا بود Grin Yes

        0
        0
      • Amir Naderi گفت:

        خیلی عالی گفتی دستت درد نکنه Yes

        0
        0
    • M_A.REZAIE گفت:

      خدایی از حرفت خندت نمیگیره ROTFL

      0
      0
    • PCMR گفت:

      خدایی اسم پارکتو بگو ببینم از کی میگیری! جنست خیلی خالصه لامصب!

      0
      0
    • bravo6 گفت:

      پس اون استودیوی شما خوبه که بجا یه داستان قشنگ که مردم راضی باشن یه داستان گند داده بیرون بعد میگه هرکی خوشش نیومد هیتره ؟
      چرا بعضی ها فکر میکنن یه داستان تاریک مثل گیم او ترونز تو بازی لذت بخشه ؟ خداییش چطور از بازق اپن ورلد بدت میاد بعد به یه بازی وحشت بقا لقب بهترین بازی رو میدی ؟

      0
      0
  • lastofus2 گفت:

    خیلی ادعاشون میشه ولی هرموقع روی یک کنسول ۱٫۸ ترافلاپسی یک بازی با این حجم از گرافیک و نورپردازی و انعکاس و جزئیات و انیمیشن و … ساختن بیاید صحبت میکنیم.اینکه روی آخرین گرافیک بازار با اون قدرت یک بازی گرافیک بالا بسازی که هنر نکردی. برو خدا رو شکر کن بازی های ناتی داگ روی پی سی نمیان به اینکه بقیه بازی ساز ها بازیشون کارتونی به نظر میومد No

    0
    0
    • soroosh0077 گفت:

      نگفته که بنچمارک گرافیکی.گفته میخوایم تو سبک خودمون(ینی rpg جهان باز) استاندارد ها رو جا به جا کنیم‌ به یه بنچمارک تو این سبک باشه بازیمون.واژه ی بنچمارک یعنی معیار. اینو خودتم میدونی فقط دنبال بهونه ای که بازیو بکوبونی.
      تنها استودیویی که تو سبک cd projekt (اکشن نقش آفرینی-open world-با محتوای وحشتناک زیاد)بازیای خفن میسازه بتسداست که اونم سال ۲۰۱۵ ثابت شد که از cd projekt عقب افتاده و کیفیت بازیاش در حد این استودیو نیستن.

      0
      0
    • marilyn گفت:

      عشقی تو
      از dreamxx خبری نیست اومد بساط بعضیارو جمع کرد و رفت

      0
      0
    • ragnaros گفت:

      با کی باید صحبت کنن ؟ با تو ؟!
      خوب یه شماره تلفنی چیزی بهشون بده که باهات تماس بگیرن

      0
      0
    • PCMR گفت:

      اخه مشکل شماها اینه که گرافیک یه بازی خطی رو با اپن ورلد مقایسه میکنی و همین کافیه تا بقیه بفهمن هیچ اطلاعی تو زمینه گرافیک بازی ها نداری!!!
      حالا بماند لست یه بازی انحصاری هست و سازنده هاش تمام توان و وقت خودشون رو برای ps4 گذاشتن و مثل بقیه سازنده ها نیازی ندارن که بازی شون رو برای ۳ تا پلتفرم بهینه سازی کنن

      0
      0
    • حجم چرت گویی رو جابجا کردی اخه تو همینقدر نمیفهمی که بازی اوپن ورلد با اون گرافیک ساختن خیلی کار سختیه ؟؟
      هنوز فرق ساخت بازی توی حالت خطی که طرف میتونه راحت گرافیک رو ببره بالا چون زاویه دید کمتره با دیدی که طرف جهان باز میسازه و مجبوره خیلی کار سخت تری رو انجام بده و معمولا از سخت افزار بهتری استفاده کنه رو نمیفهمی ؟؟ درسته تا سی دی پراجکت هست حسرت بازی درجه یک رو نخواهیم داشت همچنین راک استارو فرام سافتور … اینو نمیتونی هضمش کنی
      الان اگر انحصاری میزد که بهتر از ناتی داگم میشد براتون Laugh جمع کنین بابا

      0
      0
    • تو هم هرموقع فهمیدی منظور این استدیو گرافیک نیست بیا کامنت بده
      اون لست هم یه بازی خطی بیشتر نیست که من توی ۱۷ ساعت واست روی سخت ترین حالت تمامش میکنم بدون اینکه به داستان لطمه بخوره
      بازی RPG OPEN WORLD که مپش از ویچر ۳ کوچیک تر ولی غنی تره رو با لست که یه بازی خطی عه مقایسه میکنی؟

      امیدوارم دوباره VIP نگیری بعد اومدن بازی

      0
      0
  • MERYSTEM گفت:

    ویچر ۳ شاهکار گرافیکی بود. سایبر مطمئنا گرافیکی بهتر از شاهکار گرافیکی میاره. مورد انتظار ترین بازیهای امسالم همین سایبر و هیلو اینفینیته امیدوارم بترکونه. آخه کدوم هیتری میتونه این بازی رو تخریب کنه؟ آهان یادم اومد اصلا نمیتونه تخریبش کنه. ROTFL

    0
    0
  • Amir sy گفت:

    ویچر از نظر فنی که برا پی سی بهینه نبود البته اخبار و که دنبال میکردم انگار با آپدیت ها و دی ال سی ها خوب شده بود

    0
    0
  • Amir.gamer234 گفت:

    عنوان بسیار بزرگ و جالب از سازنده ی بسیار محبوب و عالی
    به نظر من (دقت کنید گفتم نظر من لطفا دیس ندید ) بازی بسیار عالی در سبک خودش میشه و ژانر سایبرپانک رو به سطح دیگه ای میبره و آزادی عمل زیادی هم داره
    خدا کنه یک گزینه هایی برای سوم شخص هم داشته باشه (ولی از اول شخصش بدم نمیاد)
    همیشه که بازی های سی دی پراجکت شاهکار بودن خدا کنه این آخر این نسل خاطره ی بسیار عالی ای از این سبک و ژانر برامون بمونه (که مطمئنم میمونه مثل دیگر بازی هاش )
    با تشکر

    0
    0
  • Hamid گفت:

    مطمعنا همینطور خواهد بود

    0
    0