اطلاعاتی از مبارزات و بخش مخفیکاری بازی Baldur’s Gate 3 منتشر شد
استودیوی لارین (Larian Studios) اخیراً اطلاعاتی از بخشهای مبارزات و مخفیکاری بازی Baldur’s Gate 3 را به اشتراک گذاشته است. در ادامه با ما همراه باشید.
از جمله تغییرات مهم بازی Baldur’s Gate 3 نسبت به قبل میتوان به اعضای تیم بازیباز اشاره کرد که اکنون نوبت مخصوص به خود را خواهند داشت و این یک موضوع ابتکاری محسوب میشود. یک بخش منظم در مورد اعضای گروه این است که آنها به ترتیب نوبت در کنار یکدیگر قرار دارند و میتوانند به صورت همزمان عمل کنند. این امر در بخش Co-Op و بازی در کنار سایر بازیبازان گسترش مییابد. مبارزات در بازی به لطف ترفندهای موجود در انیمیشنهای بازی، بسیار سریعتر و زندهتر از گذشته به نظر میرسند.
استودیوی لارین در خصوص این مورد توضیحاتی را ارائه داده است:
ما سرمایهگذاری بسیاری را برروی بخش انیمیشن بازی انجام دادهایم و به طور ویژه ترفندهایی را برای بهبود و ارتقای حس در مبارزات ایجاد کردهایم. سرعت مبارزات در بازی بالاست و بسیاری از تغییرات در میکروثانیه صورت میگیرند. به عنوان مثال، نوبت یک شخصیت دیگر در هنگام پایان انیمیشن شخصیت قبلی آغاز خواهد شد. حتی موارد ساده ای مانند ترکیب انیمیشن های متحرک با یک ضربه از حمله، به مدت چند ثانیه از مبارزه جلوگیری میکند.
مخفیکاری نیز بخش مهمی از بازی Baldur’s Gate 3 محسوب میشود و شرایط مختلفی وجود دارد که بر آن تأثیر میگذارد. در یک منطقهی روشن، شما همیشه قابل مشاهده هستید درحالیکه مناطق تاریک کمعمق نیاز به مخفیکاری دارند. دشمنان با استفاده از قابلیت Darkvision قادر هستند تا شما را در مناطق تاریک کمعمق ببینند. خاموش کردن مشعلها و چراغهای دیگر برای دشمنان میتواند برای رسیدن به یک ضربه حساس مهم ضروری باشد.
بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخی نامشخص برروی پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخهی دسترسی زودهنگام این بازی نیز در ماه اوت برروی استیم عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
همون Divinity Original Sin 2 خودش یک شاهکار بود با اون اهنگ زیبای منوش به قدری که این بازی زیبا بود .شک ندارم این یکی هم شاهکاری میشه برای خودش ای کاش توی سبک سوم شخص بازی میدادن
واقعا باورم نمیشه دارن شاهکاری می سازن که از Divinity original sin 2 هم بهتر بنظر میرسه. به شدت منتظرم
ای کاش خیلی تیره و تاریک نباشه
نسخه DOS2 رو من سه بار پاک کردم دوباره دانلود و نصب کردم چون یکم بطن ش تاریک بود اما آهنگ های بسیار دلنشینی داشت مخصوصا سواحلش که من مدتها فقط همون منطقه های روشن گشت و گذار می کردم یا در دهکده و جاهایی که بازرگانان بودند ، مدت زیادی اونجا فقط روی کتاب ها و جادو ها وقت میزاشتم می خوندم خیلی جالب بود!
اگر هم مجبور بودم مرحله ها رو تموم کنم اول صدا رو قطع میکردم ، بعد صفحه ی نمایش رو سیاه و سفید میکردم و بعدم به اندازه کف دست کوچیک میکردم ، اون وقت با ترینر تک ضرب (speed kill) اون دشنمان مناطق تاریک رو تند تند میزدم میرفتم اصلا نمی دیدم چی هستن!:) و اینطوری تا مرحله ی اخر و سرزمین الف ها که معماری خیلی جالبی در بالای درخت ها داره پیش رفتم!
در کل اگر اینو هم اونطوری درست کنن سخت بشه پیش رفت(مثل جزیره ی بلود موون) بازم مجبوریم شیفت دیلیت کنیم!
ای کاش روشن تر و فانتزی تر باشه این خیلی بزرگ سالانه هست برای سری نوجوانان خوب نیست!