تصاویر هنری جدید از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
بازیهای جهانباز و گسترده به علت محبوبیت روزافزون و استقبال بالای بازیبازان، در حال توسعه و پیشرفت هستند و حتی در گذشته شاهد آن بودهایم که برخی از بازیهای خطی به صورت جهانباز یا نیمه چهانباز در اختیار علاقهمندان قرار گرفتهاند. این عناوین گاهی با استقبال بیشتر بازیبازان و موفقیتهای بیشتر همراه بوده و گاهی به علت عدم تجربهی تیم توسعهدهنده و فقدان کیفیتی قابل قبول تماما شکست خوردهاند. استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Project Red) از آن دست از شرکتهایی است که در حال توسعهی یک بازی جهانباز بسیار وسیع و عمیق به سر میبرد و البته بر کسی پوشیده نخواهد بود که این استودیو در ساخت این سبک از بازیها تجربهی بسیار بالایی دارد. به تازگی این استودیو تصاویر هنری جدیدی از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر کرد که مربوط به تاسیسات و کارخانههای متروک و ویران شدهی منطقهی Santo Domingo شهر Night City میشوند.
طبق اعلام استودیوی سیدی پراجکت رد، منطقهی Santo Domingo از قدیمیترین مناطق درون بازی به شمار میآید که شرکتهای بزرگ از آن برای آزمایش پروژههای مختلف و ساخت فناوریهای گوناگون استفاده میکنند و کارخانههایی که در آن واقع شدهاند را پس از بازسازی برخی از مواد اولیه ویران میسازند تا در آینده بخشهای تولیدی جدیدی به جای آنها ایجاد نمایند. در این منطقهی مخروبه میتوان مناطق شلوغ و پر ازدحامی را دید که افراد ناتوان در ساختمانهای بزرگ به صورت متراکم و با وضع نامناسب به زندگی خود ادامه میدهند. اتفاقاتی که در این بخش از شهر Night City مشاهده خواهید کرد را میتوان از غمانگیزترین و خشنترین سبکهای زندگی در سال ۲۰۷۷ به شمار آورد.
عنوان محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. همچنین این بازی قرار است در دسترس بازیبازان کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس قرار گیرد. در پایان شما میتوانید به مشاهدهی تصاویر هنری جدید از این بازی منحصر به فرد بپردازید:
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
نظرات
منو خیلی یاد توتال ریکال و بلید رانر میندازه . امیدوارم برا پی سی بهینش کنن آخه یه جا نوشته بود که حداقل ۲۰۸۰ میخواد به احتمال زیاد الکی بوده ولی بازم با این گرافیک و محیط شهری گرافیک کمی نمیخواد. من با تاخیر بازی مشکلی ندارم تا وقتی که دانگرید نشه و بهش کلی امکانات اضافه بشه و گرافیکش بهتر بشه. دوست دارم بازی رو به بهترین شکل ممکن بدن بیرون که ارزش این همه صبر رو داشته باشه.
الکیه.witcher 3 برا pc خیلی بهینه بود.رفیقم با gt740 gddr5 بازیو روی high اجرا میکرد.بدون مشکل فریم.
ترس اصلی بهینه سازی روی کنسولاست.
آره ویچر خیلی بهینه بود اصلا افت فریم تو بازی ندیدم گرافیکشم که رو ته. کنسول های نسل نه که برا سایبر حله ولی نسل هشتم مطمئنا خیلی خیلی سخت میشه براشون امیدوارم بدون حذف چیزی بدون هیچ افت فریمی برا نسل هشت بیاد.
میره واسه یه سال دیگه
باورم نمیشه از تمام دنیای این بازی که مثل یه پازله ولی قطعا لذت بخش تر مانهایتا از هزار پازل بازی فقط چهارتاشو دیدیم و اون چهار پازل همچهارگوشه صفحه است
فقط امیدوارم دیگه تاخیر نخوره
از نیل هفت دارن روش کار میکنن، صبری نمونده برامون دیگه
نگاه کردن به عکس ها هوش از سر ادم میپرونه :inlove: چه کردی تو سی دی پروجکت :yes:
my mind is telling me not to buy the disk
but my body is telling me do it
سه تا دیگه هم منتشر شده بود هفته پیش که پوشش ندادید.
واقعا چشم نواز مثل ویچر
nuke mw
واقعا دارم براش روزشماری میکنم
زیباست
ماشالله
بعید میدونم متاش بیاد زیر ۹۴-۹۵
دوست داشتنی ترین بازیساز اروپایی
میاد قطعا.بازی rpg هستش اصلش و محورش دیالوگ و شخصی سازیه.ولی خب بعضی منتقدا توقع دارن شوتینگ کالاف و بتلفیلد رو داشته باشه یا درایوینگ فورزا و گرن توریسمو رو داشته باشه.به جای این که تمرکز کنن رو اصل بازی که المان های rpg هستش میان رو این چیزا تمرکز میکنن و این خودش نمره رو میکشه پایین.
متاسفانه گرافیک فنیش هم یکم ممکنه روی کنسولای پایه ی نسل هشتم ضعیف باشه نسبت به بازیای open world مثل rdr2(که امیدوارم نباشه).گرافیک با اینکه هیچ وقت معیار اصلی نیست ولی اولین چیزیه که به چشم میاد و روی نمره میتونه موثر باشه.
بنظرم ۹۰ یا ۸۹ میشه.هر چند دوست دارم بالای ۹۳ باشه.
Witcher 3 که واقعا حقش خیلی بالاتر از متاش بود.به نظرم نباید به خاطر باگ روز اول نمره کم کرد.چون به هر حال دست میشه.شاید یه سال بعدش که دیگه باگ نداشت یه نفر خواست بازیو بخره.ولی چون نمره کم شده از خریدش پشیمون میشه(به دلیل باگ روز اول که دیگه اون زمان تو بازی وجود نداره)
متا ذره ای اهمیت نداره داش یه آمریکایی عوضی که تو بهترین حالت رو ۴k بازیش میکنه و ایراد های الکی میگیره نظرش چه اهمیتی داره ؟
لامصب تو فقط طراحی رو ببین!!
یه سوال:تاریخ عرضه بازی اعلام شده ۱۹ نوامبر پس چرا توی استیم زده ۱۸ نوامبر؟؟
واقعا محیط بازی زیبا است
یک کانسپت آرت دیگه هم اومده بود برای پولدارا بود ناحیش خیلی قشنگ بود
(از اول شخصش بدم نمیاد ولی خدا کنه یک گزینه هایی برای سوم شخص هم داشته باشه )
خیلی منتظر اینم بعد از الدن رینگ مورد انتظار ترین بازی منه
اتمسفر عالیه
صبر ندارم تو این محله ها پرسه بزنم 😀