هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا

هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است

پارسا اقتصادی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا

نمایش دموی فنی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 برروی پلی‌استیشن ۵ توسط سونی و اپیک گیمز بسیار شگفت‌انگیز بود. برای بسیاری، این اولین نگاه به جلوه‌های بصری نسل بعد بود. با اینکه به این زودی‌ها قرار نیست که موتور آنریل انجین ۵ را در عمل ببینیم، جزئیات جدیدی از کیفیت اجرای بازی‌ها و نرخ فریم آن‌ها برروی این موتور منتشر شده است. همراه گیمفا باشید.

در یکی از جلسات Unreal Fest Online، نیک پنواردن (Nick Penwarden)، معاون بخش مهندسی اپیک گیمز (Epic Games)، توضیحاتی درباره‌ی فناوری جدید نورپردازی آنریل انجین ۵ که Lumen نام دارد، ارائه کرد. او گفت که سازندگان درحال بهبود این فناوری هستند تا در نسل بعد شاهد نرخ فریم ۶۰ در بازی‌های ساخته‌شده با این موتور بازی‌سازی باشیم. این فناوری در حال حاضر در دست توسعه است و فعلاً نرخ فریم آن برروی ۳۰ قفل شده است.

Lumen یک فناوری جدید و بلندپروازانه است و فعلاً برروی کنسول‌های نسل بعد برروی نرخ فریم ۳۰ قفل شده است. تیم سازنده سخت در تلاش هستند که با بهینه‌سازی آن، نرخ فریم ۶۰ را هنگام عرضه تضمین کنند. همچنین، با اینکه این فناوری به‌خوبی سطح بازتابی اشیاء زبر را نشان می‌دهد، فعلاً از بازتاب برروی سطوح براق پشتیبانی نمی‌کند. ما هنوز درحال کار برروی رهگیری جزئیات برای کمتر شدن نشتی نور (light leaking) هستیم تا نورپردازی محیطی بهتری داشته باشیم. نهایتاً، ما در تلاش هستیم که انتخاب‌های بیشتری در اختیار بازی‌سازان قرار داهیم تا بتوانند بین کیفیت بیشتر و نرخ فریم بالاتر انتخاب کنند.

به‌طور خلاصه، سیستم Lumen درحال حاضر برروی کنسول‌های نسل بعد کار می‌کند، امکانات خوب و زیادی دارد و نتایج خوبی هنگام اجرای نورپردازی پویا می‌دهد؛ چیزی که در نمایش فنی می‌توان مشاهده کرد. در آخر، بسیار مشتاق هستیم که ببینیم توسعه‌دهنگان چه استفاده‌ای از قدرت فناوری‌های Nanite و Lumen آنریل انجین ۵ می‌کنند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا
هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هدف سیستم نورپردازی Unreal Engine 5، نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول‌های نسل نهمی است - گیمفا