گزارش: بازی Skull & Bones با تمرکز برروی عناصر سرویس محور ریبوت شده است
بازی Skull & Bones از جمله عناوینی است که از زمان معرفی با حاشیهها و تاخیرهای مختلفی همراه بوده است. این بازی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) که برروی نبردهای دریایی چندنفره تمرکز داشت، برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده بود؛ اما در نهایت این عنوان با تاخیرهای متعددی مواجه شد. اوایل سال جاری میلادی، جیسون شرایر (Jason Schreier) گزارش داد که این بازی برای دفعات متعدد ریبوت شده است و احتمالاً به این زودیها منتشر نخواهد شد. حال بهتازگی گزارش معتبر دیگری در این خصوص منتشر شده که نشان میدهد این بازی ریبوت شده است.
طبق گزارش جدید وبسایت Video Games Chronicle، بازی Skull & Bones در تلاش است تا خود را از دیگر فرنچایزهای یوبیسافت جدا کند و در همین راستا با تمرکز برروی سرویس محور بودن، اخیراً بار دیگر ریبوت شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی از ماموریتها، رویدادهای بهروز شده و دنیایی برخوردار خواهد بود که که با گذشت زمان بسته به اقدامات کامیونیتی تغییر خواهد کرد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد Skull & Bones قصد دارد چیزی شبیه به Fortnite باشد و با بازی Sea of Thieves رقابت کند. به نظر میرسد این بازی نمیخواهد راه دیگر عناوین سرویس محور یوبیسافت مانند Rainbow Six Siege یا The Division 2 را برود.
از طرف دیگر بخش کارگردانی این بازی نیز دچار تغییر و تحولات شده است. خانم الیزابت پلن (Elisabeth Pellen) مدتی پیش به عنوان مدیر نوآوری جدید به پروژهی Skull & Bones پیوست. خانم پلن سابقهی کار برروی نسخهی اصلی بازی XIII و عنوان Splinter Cell: Pandora Tomorrow را به عنوان طراح ارشد مراحل در کارنامهی خود دارد. انتظار میرود طی ماههای آینده جزئیات بیشتری در خصوص روند توسعهی این بازی منتشر گردد.
نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا رویکرد سرویس محور بودن برای بازی Skull & Bones مناسب است یا خیر؟ دیدگاههای خود را به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
آفرین یوبی سافت
آفرین
این همون دزدان دریایی خودمونه ولی ورژن یوبیسافتشه
مگه ساخت این بازی کنسل نشده بود 😐 یوبی شافت چند چندی با خودت؟
از ۲۰۱۸ یوبی هیچی از این بازی نمایش نداشت.منتظر بودم تو کنفرانس گذشته نمایش داشته باشه ولی بازم یوبی نخواست.خیلی خوبه این بازی و میشه گفت نسخه کامل و پیشرفته نبردهای دریای بلک فلگ هست.
امیدوارم زودتر تکلیف این بازی رو مشخص کنن.منتظر نمایش جدیدی از این گیم خواهیم بود.