مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا

مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla

سعید حلاجیان
۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا

بازی Assassin’s Creed Valhalla شب گذشته نمایش نسبتا خوبی داشت اگرچه نمی توان در حال حاضر در ارتباط با بازی قضاورت درستی کرد اما در مجموع نمایش رضایت بخشی را از بازی شاهد بودیم. حال به تازگی منتقدان، نقدهای اولیه این بازی را نیز به اشتراک گذاشته‌اند.

همان طور که می دانید شب گذشته شاهد اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla بودیم؛ عنوانی که شاید بتوان به دلیل تم وایکینگی و ستینگ منحصر به فرد آن، آن را یکی از محبوب ترین و مورد انتظاری ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به شمار آورد. بسیاری از منتقدان هفته گذشته بازی Assassin’s Creed Valhalla را تجربه کرده‌اند و قرار بود تا این هفته و پس از نمایش گیم‌پلی بازی، نظرات و نقدهای اولیه خود را به اشتراک بگذارند. بر همین اساس در این پست قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم به بخشی از نقدهای اولیه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla.

Gamespot

در یک ساعت ابتدایی من سعی کردم بازی را روش مخفی کاری و با کشتن دشمنان از طریق تیر و کمان و هیدن بلید پیش ببرم اما متاسفانه این کار اصلا آسان نبود و خیلی مواقع قابلیت‌های مخفی کاری برای مواجهه با دشمنان و با توجه به شرایط موجود کافی نبود. شاید در پیشرفت طول بازی قابلیت‌های بیشتری برای مخفی کاری در دسترس قرار بگیرد و مخفی کاری در مناطق و لوکیشن‌های دیگر ساده‌تر شود تا Eivor بتواند با روش‌های بیشتری دشمنان را به صورت مخفیانه از پای درآورد و مبارزات بازی جذاب‌تر شود. اما در دو ساعت دیگر بازی، من روش مبارزات نزدیک را در پیش گرفتم و باید بگویم که به جرات بازی برایم نسبت به یک ساعت اول جذاب‌تر شد و به نوعی رویارویی با دشمنان بازی من را به یاد بازی Assassins Creed IV Black Flag می‌اندازد. در مجموع با توجه به دمو، ترکیبی از مبارزات مخفی کاری و مبارزات نزدیک از Eivor یک جنگجوی وایکینگ شگفت انگیز می‌سازند. مبارزات بازی بسیار مشابه Origins و Odyssey است اما تفاوت‌هایی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حمل دو سلاح هم‌زمان ( که در نسخه‌ی Black Flag هم وجود داشت اما انتخاب اینکه کدام سلاح‌ها به طور هم‌زمان حمل شوند وجود نداشت) و یا رفتار متفاوت هر سلاح ( هر سلاح با توجه به اینکه در کدام دست قرار می‌گیرد، عملکرد و رفتار متفاوتی دارد) اشاره کرد. اگرچه مبارزات بازی کاملا چالش برانگیز نیستند اما دشمنان بازی نیز نسبت به گذشته با استراتژی بیشتری مبارزه می‌کنند و یک تهدید جدی به شمار می‌آیند. در نهایت شخصیت Eivor اینطور ساخته نشده که گاهی وایکینگ باشد گاهی Assassin بلکه Eivor ترکیبی از هر دو شخصیت است و همین موضوع مبارزات بازی را جذاب‌تر و هیجان انگیزتر می‌کند.

Forbes

من تنها زمان کوتاهی از بازی را تجربه کردم و خیلی نمی توانم در ارتباط با داستان بازی نظری دهم در مجموع بازی سعی می کند تا یک داستان جدی را روایت کند اما نتیجه‌ی کار آنچنان جالب نیست اما در هر صورت فعلا زود است که تنها با همین تجربه‌ی کوتاه در مورد داستان بازی قضاورت کرد. مبارزات بازی دقیقا مشابه بازی Odyssey هستند. در حقیقت می‌توان گفت که مبارزات کمی بهبود یافته‌اند و جالب این که یوبی‌سافت در بهبود مبارزات بازی از سری Darksouls نیز الهام گرفته است. شما می‌توانید با سلاح‌های سنگین یا سبک به دشمن خود حمله کنید ( و همچنین می‌توانید ضربات سنگین یا سبکی را به دشمنان وارد کنید)، از حملات آن‌ها جاخالی بدهید یا حتی ابتدا حملات آن‌ها را دفع کنید ( به وسیله سپر یا هر چیز دیگری) و سپس به آن‌ها ضد حمله بزنید. شاید از نسخه‌ی‌ Origins تا به حال مبارزات بازی آنچنان که باید و شاید خوب نبوده‌اند اما Assassin’s Creed Valhalla به جرات بهترین مبارزات را دارد.

The Verge

مسلما بازی Assassin’s Creed Valhalla نوید یک بازی بزرگ را می‌دهد. خیلی سخت است که در حال حاضر در مورد این بازی قضاوت کرد اما یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید این بازی یعنی ستینگ وایکینگپی قابل شخصی سازی در نسخه‌ی دمو در دسترس نبود. اما بازی Assassin’s Creed Valhalla بسیار مشابه عناوین قبلی خود به نظر می‌رسد که البته نکته‌ی بدی نیست زیرا هم Odyssey و هم  Origins تجربه‌ای تازه و عمیق از سری Assassin’s Creed را ارائه می‌دادند و اگر به دنبال تجربه‌ی عمیق تر و کامل‌تر هستید، قطعا Assassin’s Creed Valhalla چنین تجربه‌ای را امکان پذیر می‌کند.

PC Gamer

تجربه‌ی سه ساعت اولیه‌‌ی بازی اصلا برای اینکه بتوانید ویژگی‌های جدید Assassin’s Creed Valhalla را حس کنید کافی نیست اما این طور که مشخص است جهان بازی بسیار بزرگ است و محتویات و فعالیت های زیادی انتظار شما را می‌کشد. بر اساس تجربه‌ای که من از بازی داشتم این طور به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Valhalla و یوبی‌سافت الهامات زیادی از بازی Witcher 3 گرفته‌اند، تصمیماتی که در طول بازی می‌گیرید در شکل گیری شخصیت Eivor تاثیرگذار هستند و این خود گواهی بر این موضوع است. داستان بازی آن طور که فکر می‌کنید ساده نیست و این طور نیست که شما در نقش یک واکینیگ تنها به ساکسون‌ها حمله کنید و آن‌ها را نابود کنید بلکه داستان پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. به طور مثال من یک پادشاه ساکسون را نجات دادم که قصد داشت با یک زن وایکینگ ازدواج کند. بنابراین این طور به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Valhalla قرار نیست بار دیگر همان داستان تکراری اساسینزها در برابر تمپلارها را روایت کند. مکانیسم‌های مخفی کاری و بالارفتن از ساختمان‌ها که در سری کلاسیک شاهد آن‌ها بوده‌ایم بار دیگر بازگشته‌اند. اگرچه مبارزات بازی المان‌ها و مکانیزم‌های بیشتری نسبت به دو نسخه‌ی قبل دارد اما این موارد باعث نمی‌شوند تا بازی در طولانی مدت سرگرم کننده‌تر شود. بازی هنوز دارای باگ‌ها و مشکلات فنی زیادی است و به پولیش زیادی احتیاج دارد.

Gamesradar

با توجه به آنچه من از بازی Assassin’s Creed Valhalla تجربه کردم، یوبی‌سافت کار متفاوتی با ستینگ بازی خود انجام می‌دهد. در کنار اینکه بدون هیچ ترسی خشونت و تاریکی آن زمان را به تصویر می‌کشد برخی جنبه‌های سرگرم کننده را نیز به ستینگ خود اضافه کرده است. ماجراجویی Eivor، تجربه‌ای بهتر از آن چیزی است که پیش از این دو بازی Odyssey و Origins ارائه داده‌اند.

Game Informer

شما می‌توانید ماموریت‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla  را به صورت مخفی کاری یا از طریق مبارزات نزدیک انجام دهید یا می‌توانید ترکیبی از هر دو روش را به کار بگیرید. در مبارزات با مخفی کاری اکثر دشمنان با یک ضربه از پای در می‌آیند اما اتمام ماموریت‌ها نسبت به زمانی که مبارزات نزدیک را در پیش می‌گیرید زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. توانایی‌های ویژه‌ی Eivor از طریق یافتن کتاب‌های مخصوصی در بازی به دست می‌آیند که در مناط مختلفی از بازی پنهان هستند و به شدت از آن‌ها محافظت می‌شوند. بازی دارای درخت مهارت‌ها نیز هست که با افزایش هر سطح یک امتیاز مهارت به دست می‌آورید. احتمالا هواداران دو نسخه‌ی Odyssey و Origins می‌دانند که باید از بازی چه انتظار داشته باشند اما باید بگویم که یوبی‌سافت بار دیگر تغییرات زیادی در فرمول این سری ایجاد کرده و یک بازی عظیم را با محوریت وایکینگ‌ها خلق کرده است.

Gamerant

ویژگی‌های جدید بازی جالب و هیجان انگیز هستند و مبارازت بازی نیز بسیار روان و از سرعت بالایی برخوردارند؛ همچنین شخصیت Eivor نیز بسیار چابک به نظر می‌رسد. خیلی‌ها معتقد بودند که سرعت شخصیت  کاساندرا نسبت به Alexios بالاتر بود که البته شاید برای این بازی نیز صدق کند اما چون ما بازی را با شخصیت مرد تجربه نکردیم نمی‌توانیم در این مورد نظر دهیم. روابط نیز در بازی کاملا اختیاری بوده و البته نسبت به گذشته دارای عمق بیشتری هستند. در مجموع به نظر می‌رسد طرفداران بازی Assassin’s Creed Odyssey قطعا از Assassin’s Creed Valhalla لذت خواهند برد

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استیدیا و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل بعد مشخص نشده است. شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی را از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • godkiller گفت:

    “اما بازی Assassin’s Creed Valhalla بسیار مشابه عناوین قبلی خود به نظر می‌رسد که البته نکته‌ی بدی نیست زیرا هم Odyssey و هم Origins تجربه‌ای تازه و عمیق از سری Assassin’s Creed را ارائه می‌دادند و اگر به دنبال تجربه‌ی عمیق تر و کامل‌تر هستید، قطعا Assassin’s Creed Valhalla چنین تجربه‌ای را امکان پذیر می‌کند.”
    یه بنده خدایی بود تو سایت میگفت عمقی نداره گیمپلی بازی های اوریجینز و آدیسی. و هی با بازی هایی مقایسه می کرد که شاهکار محض این صنعت هستن. بازم نقد های اولیه دارن میگن بازی خوبه اما خب مشکلاتی هم داره که قابل قبوله. کلا گیمرا گیر می کنن توی یه دوره از وادی گیمینگ خودشون و فکر می کنین دیگه نوستالژی باید همش تکرار شه. برادر من ac کلاسیک تموم شد رفت. گیمپلی منسوخ شده قدیمی دیگه جوابگو نیست این آر پی جی هم بهترین آر پی جی موجود نیست اما بازم کیفیت مناسبی داره. کل قضیه همینه با کوبوندن بازی های جدید ac ثابت نمی کنی که یه گیمر قدیمی هستی که مثلا بگی من اولیا رو بازی کردم اینا اصلا هیچی نیستن در برابر اونا. اگر دوست نداری مشکل خودته بازی ها در حد یک ۸ بودن والهالا ها هم چنین خواهد شد. اگر یوبی سافت بتونه یه شخصیت پردازی بهتر داشته باشه می تونه به یه بازی “عالی” هم برسه. امیدوارم همین رویه رو ادامه بدن و به گیمپلی منسوخ شده ی قدیمی بر نگردن بلکه بخش نقش آفرینی رو بهبود بدن و روایت رو بهتر کنن.

    • شوخی میکنی دیگه؟ یعنی بهترین راه برای این فرانچایز تبدیل شدن به یه عنوان ارکیدی تخیلی بود؟ با داستان و شخصیت پردازی ضعیف؟
      اون چیزی که یوبیسافت فراموش کرده رو ساکرپانچ داره به نحو احسن انجام میده. یه بازی با accurate historical setting + realistic combat

      • godkiller گفت:

        سری ac از همون اولم تخیلی بود … اپل آو ایدن تمدن اولیه انیموس …. باس فایت با المعلم فراموش کردی؟ اینا واقعی ان؟ همون ghost of tsushima ریپ آفی از odyssey و origins هه. البته در بخش world exploration و طراحی کوئست. در ضمن من گفتم گیمپلی باید اینجوری بمونه و گیمپلی بازی های قدیمی منسوخ شده حرفی از روایت و تخیلی بودن نزدم.

        • G.LN گفت:

          داداش برادر هود یا بلگ فگ رو بازی کردی؟
          درسته الان به خاطر گرافیکشون زیاد برات جالب نباشه اما زمانی که اومدن از بهترین بازی های زمان خودشون بودن و طرفداراش بعد بازی فقط منتظر نسخه بعد سری میشدن
          ادیسی به نظرم خیلی هم خوب بود و فکر نکنم به اندازه من از ادیسی خوشت اومده باشه
          Ghost of Tsushima کجاش ریپ آف ادیسی یا اوریجینه؟
          مگه طراحی کوئستشو دیدی؟
          در بخش world exploration اصلا کوچکترین شباهتی نداره. فکر نکنم ادیسی رو کامل بازی کرده باشی

          • reza_tport گفت:

            والا اون موقع که من برادر هود رو بدون خرید زره (لباسشو خراب نکنه) ۱۰۰ درصد کامل میرفتم – یا کل تونل های مراحل رو حفظ بودم تا زیر ۸ دقیقه مرحله رو تموم کنم یا رکورد ادم کشی تو سیمولیشن با خنجر میشکستم شما …
            حرف از کهنه کار بودن خواهشن نزنید
            تا حالا ۴ تا کنسول (بجز اونایی که سوزوندم) عوض مردم – ۳ بار سیستم عوض کردم – اتاری دستی رو که نگم _ یه زمانی گیم ها برای اینکه بالا بیاد فوت میکردیم و مثل چکش میزدیم تو کنسول
            اون موقع شما از سختی دارک سولز مینالیدین ما با قارچ خور یا اون ساموراییه که اول بازی دختره رو میدزدیدن :laugh: اشکمون در میومد یه بار میمردی باید از کل بازی رو از اول بازی میکردی

    • بیشتر متن پیش نقد ها منفی یا بی طرفه بهتر بود کلی تر می خوندید و قضاوت می کردید

      • godkiller گفت:

        همه ی متنا رو خوندم اونایی که منفی و بی طرف بودن هم به نکات مثبت اشاره کردن کسی نمیگه شاهکاره بازی. ولی خیلیا میان میگن فاجعه اس آدیسی و اوریجینز کدوم یکی از این متنا گفته بازی فاجعه اس؟ همه ی ما قبول داریم در سطح بازی های بالای ۹۰ نیستن. یه چیزی بین ۸۰ – ۸۵ خواهد شد ولی خوشم نمیاد طرف میاد الکی میکوبه میگه اصلا هیچ چیزی ندارن وگرنه من خودم قبول دارم بازی مشکلاتی داره.

      • A new one گفت:

        تا اونجایی که ما دیدیم اکثر نقد ها مثبت بود فقط یه سری ایرادات ریز که تویه همه ی نسخه ها بوده رو این نسخه هم مثل اینکه داره حالا من نمیدونم شما چجوری قضاوت کردی که میگی بیشتر نقدها منفی بوده

    • JJSTYLE36 گفت:

      کسی نگفت سیستم مبارزات نیاز به تغییر نداشت(اتفاقا همون زمان هم یکی از مشکلات سری، مبارزات بیش از حد ساده بود)
      کسی نگفت rpg به بازی اضافه نکنید
      کسی نگفت بازی رو بهتر نکنید
      مشکل ما اینه که پیشوند اسمش هست اساسین…اساسین قهرمان داستان های حماسی ادیسه نیست، اساسین وایکینگی که یک تنه تو جنگ تن به تن با لشکر به یک قلعه حمله کنه نیست
      اساسین کارش به قتل رسوندن هدف های مشخص(نه یک لشکر) بود که درسته میتونستی با اکشن بری ولی وزن بازی رو مخفی کاری بود
      یکی از کار های لذت بخش تو اساسین پیدا کردن مسیر برای بالا رفتن از ساختمون ها…سوپرایز تو اساسین های جدید فقط دکمه رو بگیر و خودش سریعتر از اسپایدرمن از دیوار صاف میره بالا
      چقد نام ببرم از لذت های “اساسینس کرید” که تو بازی های odyssey و valhalla نیست؟

      • godkiller گفت:

        آر پی جی شدن مستلزم تغییر ساختاری هست نمیشه ار پی جی بشی. هیت باکس داشته باشی. چالش اضافه کنی و همزمان دشمنت با یه ضربه بمیره. ASSASSINATE کردن یعنی با یک ضربه کشتن حالا چجوری توی یه ار پی جی همچین حرکتی بزنن تو وقتی به طرف حمله کنی مطمئنن گارد ها میریزن سرت و کلا از پایه بهم میریزه. من مشکلی ندارم بگین اصلا بازی ASSASSIN نیست ولی حداقل از یه دید متفاوت به بازی نگاه کنید حرف برای گفتن داره. به این اثر نمیگن افتضاح یا فاجعه مطمئناََ میگن یه بازی خوب که از ریشه هاش دور شده.

      • A new one گفت:

        باعرض معذرت ولی حرفت خیلی خنده داره.اخه مگه میشه جهت پیشرفت یه بازی و دراوردن بازی از روند تکرار بیان بازیو تغییراتی توش بدن اونوقت بیان اسم بازیو عوض کنن؟؟؟؟؟مثل اینکه مثلا بازی جدید گاداو وارو بیان بخاطره تغیراتش اسمشو عوض کنن اخه خیلی این حرف غیر منطقیه

        • JJSTYLE36 گفت:

          درسته گاد جدید تغییرات داشت در گیمپلی ولی نیومدن بازی رو مخفی کاری کنند…این تغییر ۱۸۰ درجه اییه که داخل اساسین افتاده
          تازه گاد ادامه داستان و شخصیت های گذشته هست درحالی که اساسین های جدید کلا فرقه اساسین رو بوسیدن گذاشتن کنار یا تاریخشو از این نسخه به نسخه بعد تغییر میدن برای اینکه داستانی برای گفتند داشته باشند.

  • خب هنوز خیلی زوده برای تصمیم گیری و مطعنا محصول نهایی تعغیرات گسترده تری خواهد داشت نسبت به الان

  • مثل اینکه منتقد ها از بازی راضی بودن!
    این خوبه…
    حرفاشون امیدوار کننده‌س

  • alizalogy گفت:

    والا ما از بچگی تصورمون از محیط سرزمین های نورس چیزه دیگه ای بود، مگه داستان وایکینگی نیست؟ پس این بیابون و درخت نخل و پوشش گیاهی ادیسی و اریجینز چی می گفت؟ یعنی واقعن زحمت تغییر محیط هم حتا به خودشون ندادن؟! گیم پلی که همون همیشگی بود، بلکه ضعیفتر، این یکی فک کنم زیر ۸۰ بشه

  • Ahmad_bk گفت:

    خدا رو شکر نظریه اولیه منقدین هم نسبت به بازی خوبه
    هرچند شکی نداشتم
    الان تنها چیزی که میخوام اینه که تابستون زودتر سپری شه

  • MahdiVirus گفت:

    بزور ۸۰ بگیره
    امیدوارم از نظر امتیاز شکست بخوره
    و فروششم که چون تقریبا همزمان با سایبره قطعا ضربه میبینه
    بلکه درس شه واسه یوبی سافت بازی با کیفیت اول نسل رو واسه اخر نسل منتشر نکنه

    • مهدیار گفت:

      خودت به خاطر اینکه بدی شرکتی رو میخوای ضربه بدی تو زندگیت میخوری. درسته یوبیسفات مشکلات زیادی داره ( مثل شرکت های دیگه ) ولی این دلیل نمیشه نفرینش کنی. فرقی نداره چه یوبیسافت چه الکترونیک آرت و هر شرکت دیگه ای. نفرین نکن 😐

    • Winter1868 گفت:

      سایبر رو که مطمئن باش تا خود ۲۰۷۷ تاخیر میخوره 🙂

    • بنظر من آرزوی شکست واسه ی استودیو و… اصلا درست نیست
      بهرحال ی عده واسه ساختنش زحمت میکشن دوست عزیز
      امیدوارم یوبی سافت مثل سابق عمل نکنه و پیشرفت بازی‌هاشو ببینیم و ازشون لذت ببریم

    • A new one گفت:

      ببین واقعا متاسفم که هرکسی یه دسته بازی دستش میگیره فکر میکنه گیمره یعنی واقعا قصد توهین ندارما ولی اگر تو به خودت میگی گیمر واقعا باید به حال جامعه گیمرا تاسف خورد،بابا این چه نوعه نظر دادنیه،فقط با قصد کوبیدن میای نظر میدی، وقتی دوبازی قبل هردو موفق بودن و این بازیم نظرات اولیش مثبته،حالا چون تو بلد نیستی این بازیارو بری و به قول خودت میری هر دشمنیو یک ساعت گیرش میفتی ،اینا دلیل بر بی کیفیت بودن بازیه؟ واقعا متاسفم

  • MahdiVirus گفت:

    فازه اونایی ک میگن عکس مقایسه والهالا و یونیتی از روی سینماتیک بوده رو نمیفهمم
    توروخدا از این جوکا نگید بخدا میخندن بهتون
    من خودم یونیتیو بازی کردم
    قشنگ گرافیکش یه سر و گردن از این آشغال بالاتره
    تازه با اون مپ شلوغ و پر از جزییات

  • OG gamer گفت:

    هرجا میری تو هرسایتی همه پیشگو شدن و پیش بینی متا میکنن. بچه بازی شده واقعا.

  • TERIXA گفت:

    آقاجون آساسین یه دکمه بزن برو جلو دیگه جواب نمیده اون ریشه ها و سبک گیم پلی قبل از اوریجینز تاریخ مصرف گذشته شدن.

    • A new one گفت:

      آفرین دقیقا همینه.اخه کی دیگه میتونه اون سیستم جنگیدن قدیمیو قبول کنه که با دوتا دکمه یه ارتشو از پا در میاوردی،به نظرم مشکل خیلی از اینایی که به بازیای جدید اساسین گیر میدن دقیقا همین تخصصی شدن بازیه،چون دیگه مثل قبل نمیتونن با دوتا دکمه همرو بزنن،ناراحت شدن

  • M_A.REZAIE گفت:

    من گیم اسپاتا خیلی قبول دارم. بعد از خوندن نقدش خیلی به بازی امیدوار شدم. اگه داستان و مراحل فرعی آبکی مثل اودسی ندن احتمالا بازی خوبی میشه.

  • kia (Bye All) گفت:

    یوبی سافت بیش از حد سر خودشو شلوغ کرده .کیفیت رو بین بازیهاش تقسیم کرده اساسین خیلی حیفه.تنها بازیه که پوسترشو تو خونه دارم.

  • reza_tport گفت:

    من که کرکی میزنم اینم احتمال ۱۰۰ درصد هر موقع کرک شد دان میکنم
    امیدوارم بازی خوبی بشه نشدم به چپ اسب زورو

  • Alireza snake گفت:

    مگه بازی آبان نمیاد پس نقدش چیه؟؟؟؟

  • یعنی حالم از یوبیسافت بهم میخوره.

    به تریلر و گیم پلی ای که از بازی Assassins Creed Valhalla دادن بیرون با دقت نگاه کنید:
    تو بازی به جز گرافیک-رنگ بندی و محیط فوق العاده و پهناور بازی چیز دیگه ای شما حس می کنید؟ متعسفانه بازی های امروزی همشون شدن گرافیک و بس. اساسینز کرید جدید به شدت خسته کننده هست. نسخه اودیسه رو یادتونه؟ انصافا واسه یه کاراکتر چقدر وقت میزاشتید؟ چقدر رو دشمن اتک میکردید تا دشمن بمیره؟
    آخه خداوکیلی نه خداوکیلی یه سگ چیه که این همه با تبر بیوفتی به جونش و هر چی بهش بزنی نمیره. مسخرست به خدا مسخره. خود یوبیسافت احمق هم اینو درک نمیکنه.

    جدا از این بازی نسخه جدید واچ داگز هم اشغال به تمام معناست از دید من. چرا یه همچین بازی بزرگی با همچین اتمسفری که داخل نسخه ۱ با ایده های ناب اومد الان به این روز افتاده؟ تو این نسخه همه برا خودشون شاخ شدن حتی یه پیرزن سیگاری!
    همه ماسک دلقک ها زدن همه چی شده بچه بازی. ملت هم که خیلیاشون دقت نمیکنن و فقط به گرافیک نگاه می کنن. واقعا میخواین این همه مدت پشت کامپیوتر بشینید و اینها رو بازی کنید؟ حیف پوووووووول برا همچین بازی هایی حیف پووول.
    برید یه بتلفیلد ۱ یا کالاف دیوتی Warzone انلاین بازی کنید از دنیا لذذذذت ببرید. بهتر از اشغال های یوبیسافته. دیگه از بازی های مسخره و پر باگش خسته شدم.
    دلم فقط برا شاهزاده ایرانی تنگ شده و اسپلینتر سل. اساسینز کرید هم دیگه مرد تموم شد برید پی کارتون.بعد از اتزیو و تحش اورجینز دیگه اساسینز خوبی پیدا نمیشه…

    اخرین حرفم به دوستان. اساسینز کریدو من فقط مفت و مجانی حاظرم بازی کنم اونم با ترینر که با هر ۱-۲ اتک دشمنو از پا در بیاره. در حد واقعی خودتون که تو بازی های انلاین انجام میدین. خیلی سریع میرم جلو اینطوری وقتم پای کشتن دشمنا حروم نمیشه. ممکنه در طول بازی تا ۵۰% هم نرم و بایو پاکش کنم ولی من شخصا حاظر به پرداخت همچین بازی ای نیستم. مفتش فقط به خاطر گرافیک به زور می ارزه. دیگه تو این سال ها هر چی اساسینز دیدیم بسه.

  • Ahmad_bk گفت:

    Game informer
    یوبی‌سافت بار دیگر تغییرات زیادی در فرمول این سری ایجاد کرده و یک بازی عظیم را با محوریت وایکینگ‌ها خلق کرده است.
    باشد که ایمان بیاورید

  • منتقدان خیلی راضی بودن
    اگه قراره از اودیسه بهتر باشه پس می‌دونه شاهکار شه
    متا
    ۸۵ تا ۹۵

  • Ahmad1999 گفت:

    متا بین ۸۰ تا ۸۵
    البته حدسم اینه

  • به به چه شود این بازی. سیستم دو سلاح در دودست که کلی ترکیب مختلف داره و هر ترکیبش کمبوهای منحصر به فرد داره واقعا عالیه و متفاوت تر از همیشه. طراحی محیط ها که بی نظیر بود در ویدئو و شبیه ویچر بود. ادیسی که جزو ۵ بازی برتر سال بود و کاندید بازی سال شد، دیگه این یکی چه شود. منتقدا هم که راضی بودن به شدت از بازی. ناز شست یوبیسافت با نمایش اساسین و واچ داگز و فارکرای که واقعا معرکه بودن. آخر نسل داره برامون ۳ تا بازی AAA میده. دمت گرم کع اینقدر هوای گیمرا رو داری که اخر نسلی بی بازی نباشن اونایی که نمیتونن اول نسل نهم کنسول بخرن. یوبیسافت واقعا نعمتیه برای دنیای گیم. خدا رو شکر بازی هاش هم مثل بنز می فروشن و میتونه دوباره بسازه.

  • Iliya گفت:

    متا بالا ۸۴ هم بگیره بازم قبولش ندارم اساسینز نیست این بازی :no:

مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا
مروری بر نقدهای اولیه منتقدین از بازی Assassin’s Creed Valhalla - گیمفا