برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا

برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند

truth seeker
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا

شب گذشته و در جریان مراسم UbiSoft Forward، شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) تریلر و اطلاعات جدیدی از جدیدترین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed را با هواداران به اشتراک گذاشت. در این میان، یکی از اعضای ارشد تیم سازنده در مصاحبه‌ی خود اطلاعات جدیدی از المان‌های مخفی‌کاری حاضر در بازی را نیز منتشر کرده است.

همانند تمامی مجموعه عناوینی که در قالب نسخه‌های متعدد به بازار عرضه می‌شوند، سری Assassin’s Creed نیز در طول سال‌ها دست‌خوش تغییرات مختلف و بزرگی شده است. هم‌زمان با انتشار بازی Assassin’s Creed Origin، این سری در مسیر استفاده از المان‌های حاضر در عناوین نقش‌آفرینی و جهان‌باز قرار گرفت و به نظر می‌رسد تیم سازنده این مسیر را در نسخه‌ی جدید سری یعنی Valhalla نیز دنبال کرده است. اگرچه سبک جدید سری با استقبال بسیار خوب هواداران روبه‌رو شده است ولی همچنان هواداران بسیاری وجود دارند که نسبت به کم‌رنگ‌تر شدن المان‌های مخفی‌کاری در بازی نسبت به نسخه‌های اول سری معترض هستند. خبر خوب برای هواداران این است که برخی از این مکانیک‌ها دوباره به بازی Assassin’s Creed Valhalla برمی‌گردند.

در مصاحبه با وب‌سایت VG247، آقای لورنس لتالین (Laurence Letalien)، کمک کارگردان طراحی مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla، به بازگشت قابلیت مخفی شدن در مکان‌های عمومی و در میان جمعیت اشاره کرده است. اگرچه این قابلیت دوباره به نسخه‌ی جدید سری باز خواهد گشت ولی به گفته‌ی طراح مراحل بازی این قابلیت دقیقا مشابه نسخه‌های قدیمی این سری محبوب نخواهد بود. زمانی که شما در محیط‌های شلوغ هستید می‌توانید با پوشیدن کلاه و یا تغییر چهره و حرکت آرام در میان جمعیت شانس خود برای دیده نشدن توسط دشمنان را افزایش دهید. علاوه بر این، به نظر می‌رسد ابزارهای دیگری نیز برای مخفی‌کاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت ولی آقای لتالین جزییات آن‌ها را فاش نکرده است.

بله ما قرار است قابلیت مخفی شدن در مکان‌های عمومی را دوباره به بازی برگردانیم. ما قابلیت جدیدی در بازی خواهیم داشت که Disguise نام دارد. این قابلیت به Eivor اجازه می‌دهد کلاه خود را بر سر گذاشته و یا در مناطق پرجمعیت و مکان‌هایی که نگهبان وجود دارد تغییر چهره داده تا احتمال دیده شدن شما کم‌تر شود. علاوه بر این، ما امکانات جدیدی برای مخفی‌کاری را به گیم‌پلی اضافه کرده و در اختیار شما قرار داده‌ایم که به شما کمک می‌کند در مناطق شهری و پرجمعیت راحت‌تر به هدف خود برسید.

نکته‌ی جالب این جا است که زمانی که از آقای لتالین پرسیده شد آیا امکان ملحق شدن به جمعت نیز در بازی وجود دارد یا خیر، ایشان پاسخ دادند که «ما این ویژگی را نیز خواهیم داشت». اگر این موضوع صحت داشته باشد، همانند نسخه‌های قدیمی‌تر سری می‌توانید به گروه‌های در حال حرکت مردم ملحق شده و خود را از دید دشمنان پنهان کنید. علاوه بر این، کمک کارگردان طراحی مراحل در بازی Assassin’s Creed Valhalla به احتمال بازگشت برخی از ویژگی‌های حاضر در نسخه‌های قدیمی سری نیز اشاره کرده است.

من نمی‌توانم زیاد درباره‌ی جزییات این موضوع صحبت کنم ولی شاید راهب‌های مربوط به نسخه‌های قدیمی سری Assassin’s Creed دوباره برگشته باشند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استیدیا و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل بعد مشخص نشده است. شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی را از طریق لینک‌ مشخص شده مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا
برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب یوبی الوان های مخفی کاری اضافه کرد
    اول بندی رو برداشت
    این دو تا تنها مشکل های من با نسخه ی قبل بود
    که الان برداشته شد
    باگ هم نداشته باشه عالیه

  • خدارو شکر مخفی کاری نسخه های اول خدا بود :inlove: از وقتی ار پی جی شده بازیش بهم ریخته :smug:

  • بازم جای شکر داره یذره از قبل اندازه نخود درس گرفتن ولی هنوزم با اساسین ها فرسخ ها فاصله داره چرا چون اساس بازی باید مخفی کاری باشه نه Raid به قبایل و ساکسون ها توی بریتانیا 😐 واصولا اسم این بازی نباید اساسین میشد که بماند این بازی کلا نقش افرینی یک قدم به جلو هم حساب میشه با نام دیگه میدادن ملت راحت قبول میکردن ولی به نقد که برسه دوباره برحسب اساسین ها نقد میشه ازش و دوباره کم میکنن ازش وقتی در اصل بازی باید بجنگی یک قسمت هایی مخفی کاری باشن بازم اون ماهیت اصلی بازی به درستی بیان نمیشه

    در هر صورت من همه ی نسخه هارو بازی کردم و چون طرفدار تقریبا همه ی سبک هام ازین بازی هم لذت خواهم برد حالا به عنوان یک گیم Role-play هم که شده کفایت میکنه برای ماها که یک مدتی مارو سرگرم میکنه شاید به مرور زمان درس گرفتن و عوض یکسره اساسین دادن رفتن و یک پرنس یا اسپلینتر سل درست مثل قدیم دادن با گرافیک و داستان بهتر گرچه میدونم اینا همش ارزوست و از یوبی سافت بعیده دیگه اخرای بیراهست ولی خب چون دامنه پرنس اف پرشیا ۶ به نام یوبی سافت خورده مطمئنم این بازی یک روزی حتما برمیگرده چون دیدم ایمیل ثبت شده ی دامین به نام یوبی سافت دات کامه … به امید اون روز

  • امید . به یوبیسافت . همچنان . زنده است .

  • MahdiVirus گفت:

    انقدر حرصم گرفته که دوس دارم زیر همه پستاش جار بزنم آشغااال به تمام معنا :no:

  • کلاهش :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat:
    دلم برا کلاهه تنگ شده بودددددد .

  • godkiller گفت:

    بازی بسیار خوبی میشه به کوری چشم کسانی که نمی تونن ببینن.

    • Dr.Who گفت:

      پلیر های اساسین به دو دسته تقسیم میشن:۱.اونایی که ایام جوانی رو با اساسین ۱ شروع کردن و از این تغیرات ناراحتن ۲تینیجر هایی که ۲۰۰۷ بانانا هم نبودن و صرفا از یونیتی به اینور بازی کردن و تو کل زندگیشون یه بازی RPGبازی نکردن نه اصن میدونن المانهاش چیه صرفا با اینا حال میکنن و مشکلی ندارن…دسته ۱ بازی رو نمیخره تا یوبیسافت به خودش بیاد دسته ۲ با خرید بازی گند میزنن به آرمان های دسته ۱ …یا رو تو اودیسه دقیقا پیک داستان اوج قصه ته ته خفن بودن و نفس گیر بودن استوری رو گذاشته توی ته یکی از DLCها چنین کاری خیانته بازی ساختن نیست… شما هم خیلی طرفداری بازی رو نکن از همین الان معلومه یوبی میخواد مناطقی مثلا مثل نیفلهایم یا جاهای دیگه رو بکنه تو DLCجدا بفروشه…(البته تو اون دسته بندی موارد ویژه ای هم هست)

      • godkiller گفت:

        اتفاقا من تک تک بازی های قدیمی رو بازی کردم زمان عرضه و با ۲۸ سال سن مطمئنا تجربه ی کافی دارم از این سری. به نظرم ورژن قدیمی این سری منسوخ شده اس دیگه جای ادامه دادن نداره این اواخر با یونیتی و سیندیکیت هم گند خورد توش. اتفاقا اوریجینز آدیسی خیلی بازی های خوبی بودن آر پی جی شاهکاری نبودن ولی فاجعه هم نبودن تجربه های بدی نیستن. ما میخریم گند بخوره به آرمان همون دسته که انتظار دارن یوبی سافت همون سری منسوخ شده قدیمی رو ادامه بده. شما همونایی هستین که ا گر با تغییر کنه میگین دیگه به ریشه پایبند نیست اگر تغییر نکنه میگین داره شیردوشی می کنه باشه شما دانا ما نادان :)) حداقل بازی نکرده نیا اینجا ادعای روشن فکری کن و دسته بندی کن بگو ما قدیمی هستیم شما گیمر تازه به دوران رسیده. اگر اوریجینز و آدیسی و محتویاتش نگاه می کردی متوجه میشدی چه بازی های کاملی هستن و دی ال سی ها کلا محتوای جداگانه هستن یوبی سافت نیومده یه تیکه از بازی رو دی ال سی کنه حتی یه تجربه هم نکردی ببینی واقعا خوبن یا بد. رفتی به حرفای یه مشت هیتر گوش دادی. حداقل چهار تا نقد بخون اگر نمی خوای تجربه کنی.

        • Dr.Who گفت:

          کامنتت رو که میخونم حس میکنم خود مایکل اسکات فصل های اول افیس پشت سیستم نشسته.ما اساسین رو بازی میکریدم به خاطر داستانش به خاطر اینکه لبه حوادث تاریخی رو با چاشنی فانتزی به مخاطب تحویل میداد ما واسه این دوسش داشتیم که میومد بهتر از هر معلم تاریخی انقلاب آمریکا رو شرح میداد دونه به دونه کارکترا های تاریخی جذاب بودن و نبرد های تاریخی عین وقعیت بود کسی اساسین رو به به خاطر گیمپلی تحسین نمیکرد هنر اساسین توی داستانش بود.حالا اگه اومدن خدایان اساطیر رو به عنوان باس آوردن یا اسب پگاسوس توی بازی هسست به نظرت این درسته؟ما اساسین رو به خاطر نیمچه واقعی نشون دادن فضای تاریخیش دوست داشتیم الان داره هیولاهای جهنمی و سگ سه سر میاره تو بازی .من با گیمپلی مشکلی ندارم منسوخ رو نمیفهمم چش بود واقعا؟ دندونگیرنبود ولی بد هم نبود.بنده پلی۴ دارم بازی رو نخریدم خیر ولی ایکس باکس رفیقم مدت زیادی دستم بود و با نزدیک به ۹۰ساعت بازی میگم داستان توی ته DLCاتلانتیس جالب هست که شما اون رو بازی نکردی و اومدی دفاع میکنی بهش میگی بازی کامل!اونی که به جای DLCهست باید جزو داستان فرعی و مرتبط با اصلی باشه تا تازه بهش بگیم داستان خوب! در ضمن طریقه حرف زدنت رو هم درست کن با ۲۸ سال سن/….

          • godkiller گفت:

            بازی اصلی ۳۰ -۵۰ ساعت گیمپلی (حتی بالا تر) داشت وظیفه ی یوبی سافت نبود آتلانتیس رو اضافه کنه. طریق حرف زدنم با کسی که مخاطبمه مچه! تو اساسین رو بخاطر داستانش بازی می کردی برای روایت تاریخیش اره تو تاریخ اپل آو ایدن بوده تمدن اولیه بوده المعلم هم باس فایت آخر ۴ تا میشده. بیخیال برادر این حرفای خنده دار چیه میزنی. اگر لئوناردو داوینچی حضور داشته داخل آدیسی هم سقراط بود و شاید بتونم بگم ۱۰ تا شخصیت واقعی بود. دیگه مطمئن شدم بازی نکردی. سری AC همیشه تخیلی بوده و هیچ ربطی به اتفاقات واقعی نداره جز این که تحریف کرده باشه. شما هم اسمشو گذاشتین معلم تاریخ 😀 . گفتم که گیمپلی الان منسوخ شده الان گیمرها دیگه یه گیمپلی ساده نمی خوان شخصی سازی علاقه دارن برای همین همه بازی ها به سمت آر پی جی شدن میرن. ac نمی تونه ثابت بمونه و گیمپلی الان دیگه منسوخ شده زمان خودش قابل قبول بود با این که خیلی فاصله داشت از بازی های شاهکار اون زمان.

            • Dr.Who گفت:

              اصلا درست خوندی چی نوشتم میگم داره لبه تاریک و مبهم تاریخ رو که تقریبا اطلاعی ازش نیست و نامفهوم هستش و صرفا روی کاغذه رو با مفاهیم فانتزی آمیخته میکنه.داوینچی حرفاش و حرکتاش و همه چیش میگنجید توی بازی قابل درک بود ولی این سقراط اصلا به پوزش و نحوه حرف زدنش اون چیزایی که ازش داریم دیالوگ هاش چندان مطابقت عمیقی نداره…بعدش هم صرفا داونیچی نبود ما توی اساسین۳ چندین ژنرال مشهور داریم/.۳۰ تا ۵۰ ساعت به قول خودت چه قدرش بهت میچسبه؟اتفاقا یوبی با افشاگری ته داستان اتلانتیس داره خیانت میکنه حالا تو یا بازی نکردی اتلانتیس رو یا واقعا داری خودتو میزنی به اون راه…الان مثلال گیمپلی اودیسه خیلی پیچیدس یا زره ها شخصی سازی فوق العاده ای داره ؟صرفا یه چیز مقبول رو به پایین داره تحویل میده!کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که……

        • بازی کردی قدیمیهارو ولی هیچ درکی از اساسین نداری نسخه ی سه گانه اتزیو شاهکار بودن پتانسیل ادامه دادن داشتن یونیتی و سیندکیت هم به جز مشکل فنی ابر شاهکار بودن نسبت به اورجین و اوددیسی زیر سوال برد سری رو تو چی میدونی اساسین چیه

  • gaytaan گفت:

    اخرشم یه مشکل داره من میدونم که میگم 😀

  • PS1_1994 گفت:

    فقط حرف مفته هر موقه بازی منتشر شد اونوقت نظرمو میگم

  • اون قسمت کلاه منو یاد اولین قسمت سری انداخت
    یادش بخیر

برخی مکانیک‌های مخفی‌کاری قدیمی به Assassin’s Creed Valhalla بر‌می‌گردند - گیمفا