روند توسعهی بازی Psychonauts 2 به لطف مایکروسافت با بهبودهای زیادی همراه بوده است
شاید بتوان گفت که از میان استودیوهایی که شرکت مایکروسافت در خریدهای اخیر خود به دست آورد، نام دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) به خوبی میدرخشد. بسیاری از بازیبازان این استودیو را به خاطر توسعهی بازیهایی به مانند Psychonauts و Broken Age به خوبی میشناسند.
البته کارگردان عناوین ذکر شده و رئیس این استودیو یعنی آقای تیم شیفر (Tim Schafer) نیز از شهرت و محبوبیت خوبی برخوردار است. اینطور که به نظر میرسد پس از خرید این استودیو توسط شرکت مایکروسافت، روند توسعهی بخشهای مختلف پروژه و برخی اقدامات دیگر برای استودیوی دابل فاین پروداکشنز بسیار هیجانانگیز و رضایتبخش پیش میرود. هنگامی که شرکت مایکروسافت این استودیو را خریداری کرد که آنها در حال کار برروی پروژهی Psychonauts 2 بودند. البته این تیم توسعهدهنده هنوز هم در حال ساخت این بازی هستند اما طبق مصاحبهای که اخیرا آقای تیم شیفر انجام داده است، بسیاری از فعالیتها و روندهای تولید بازی آنها پیشرفتهای چشمگیری داشته و آنها قدمهای رو به جلوی زیادی برداشتهاند.
آقای تیم شیفر عنوان داشت که به مانند استودیوهای توسعهدهندهی بازیهای inXile و Wasteland 3، شرکت دابل فاین پروداکنشز به لطف قرار گرفتن در چرخهی حمایتی شرکت مایکروسافت قادر خواهد بود تا مقیاس بازی در حال توسعهی خود را بسیار گسترده کند و بخشهای بیشتری برای آن در نظر بگیرد؛ چرا که دیگر آنها به مانند گذشته مجبور نخواهند بود به علت کاهش بودجه و محدودیت مالی بخشهای زیادی از طرح اولیهی ساخت یک بازی به مانند Psychonauts 2 را حذف نمایند. وی افزود که به طور مثال مبارزه با باسفایتهای گوناگون به علت محدودیت مالی از بازی Psychonauts حذف شده بودند اما آنها اکنون قادر خواهند بود بدون هیچ مشکل و مانع خاصی این بخش مهیج و جذاب را به بازی جدید خود اضافه نمایند.
آقای تیم شیفر، رئیس استودیوی دابل فاین پروداکشنز، در مورد پیشرفتهای این شرکت پس از خریده شدن توسط مایکروسافت اظهار داشت:
هنگامی که ما توسعهی بازی Psychonauts 2 را آغاز کردیم بسیاری از ایدههای جالب و منحصر به فرد این اثر را به علت برخی محدودیتهای مالی و کمبود منابع مختلف کنار گذاشته بودیم. به طور مثال ما از تنوع مبارزات و محیطهای بازی Psychonauts، نبردهای مختلف با باسفایتها و بخشی از داستان را حذف کردیم تا تیم توسعه با مشکل مالی مواجه نشود و بتوان این پروژه را به سرانجام رساند. اکنون ما میتوانیم تمام ایدههای خلاقانه و بخشهای متنوعی که برای گسترش و پیشرفت بازی خود نیاز داریم را در برنامهی کاری قرار دهیم. اگر پیش از این اتفاق ما آن فشار و تنگنا را حس نکرده بودیم، الان از این موقعیت احساس رضایت و اشتیاق نداشتیم و متوجه آن نبودیم. این که ما قادر هستیم بازی خود را طبق میل و برنامهی گستردهای که در نظر داریم تکمیل کنیم یک موضوع هیجانانگیز به شمار میآید و به لطف حمایت شرکت مایکروسافت محقق شده است.
هنگامی که تیم توسعهدهنده بودجهی اندک و محدودی در اختیار دارد باید با این موارد شروع به طراحی بازی کند و در خلق بخشهای گیمپلی و هنری بازی مدام این مشکل را حس نماید. با این حال اکنون تمام تیم ما مشتاقانه و بدون محدودیت در حال توسعهی عنوان Psychonauts 2 هستیم و چندی بعد اطلاعات بسیاری زیادی را درمورد آن با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
با اعلام قبلی استودیوی دابل فاین پروداکشنز، عنوان Psychonauts 2 قرار است برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در تاریخ نامعلومی منتشر شود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
بسیار عالی
همین جواب خوبی به یه عده ای هست
وقتی کمک مالی خوبی باشه باعث پیشرفت میشه
و مشخصه مایکرو از نسل ۸ تجربه کسب کرده و داره سرمایه گذاری میکنه
الان استدیو inxile بعد اینکه اومده زیر مجموعه مایکرو سریع به فکر یه ای پی جدید با انریل ۵ هستش
منتظریم بازی بزرگ دابل فاین که خبرش رو داده بودن رو در ببینیم
خدا کنه بازی AAA استودیو Inxile که با آنریل ۵ ساخته میشه،معرفی بشه.
دیگه تحمل ندارم :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:
دوازده روز دیگه 😥 :pain: 😯
باید منتظر بود
ابسیدین هم در اینده از انریل ۵ استفاده میکنه چون قبلا با انریل ۴ کار میکرد
هرچند مراسم مایکرو از ۲۱ جولای شروع میشه تا۲۷ جولای
۲۳ جولای ساعت ۸٫۳۰ شب کنفرانس اصلیه و یک ساعت قبل مراسم هم بازیهای دیگش معرفی میشه
یعنی در اصل مراسم از ۷٫۳۰ شروع میشه
:yes: :yes: :yes:
بهترین خرید،استودیو هایی مثل playdead و moon studios و MDHR و asobo و bloober team هستند.
درود نویسنده عزیز
Tim Schafer تیم شیفر به فارسی نوشته میشه و تلفظ میشه نه تیم اسکافر
با تشکر
Tim Schafer و Double Fine Productions از بزرگان صنعت گیم هستن و عناوین خوبی رو تا به الان عرضه کردن
Psychonauts
Brütal Legend
Broken Age
Grim Fandango Remastered
یکی از خلاقانه ترین استودیوهای هست که مایکروسافت خریده و واقعا کارنامه عالی دارن خیلی بهشون امیدوارم
مخصوصا تیم شیفر که شخصیت کاملا دوست داشتنی داره :yes:
از مایکروسافت ممنونم که به استودیو مورد علاقم داره کمک میکنه.
دمتون گرم که وقتی میخریدش پروژه ای که روش کار میکنه رو لغو نمیکنید.
دمتون گرم که اگه بازی مولتی باشه بازم به استودیو کمک میکنید.
دمتون گرم که همه جوره پشت استودیو اید
:heart: :heart: :heart:
به این استودیو ها میگند خرید
استودیو هایی که خلاقیت و ایده ها و نوآوری های زیادی دارند اما به خاطر مشکلات مالی نمیتوانند به رویا هاشون برسند
در ضمن طبق گزارش ها این استودیو در حال کار بر روی یک بازی AAA انحصاری است.
لینک خواستید میدم
#پانزده استودیو،پانزده قدرت_پانزده جواهر_پانزده گوهر
بده ببینم
https://gamefa.com/635176/double-fine-productions-seemingly-working-on-an-aaa-unannounced-project/
لینک گیمفا
تایید لطفا
bravo6
راست میگه میتونی لینک بفرستی ببینم؟
همه سایتها پوشش دادن این خبر رو