۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا

۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است

محسن رضوی فر
۱۳:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا

همانند بسیاری از صنایع دیگر، صنعت بازی‌های ویدئویی در طول این سال‌ها با تغییراتی مواجه شده و به سوی فروش دیجیتالی رفته‌اند. در همین حال، شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی اعلام کرده است که بخش اعظمی از فروش عناوین آن‌ها را فروش دیجیتالی تشکیل می‌دهد.

کیپکام در جلسه با سهام‌داران خود ادعا کرده است که حدود ۸۰ درصد از فروش بازی‌های این شرکت به صورت دیجیتالی بوده است. این یک درصد بسیار قابل توجهی است، چرا که ناشران دیگر مجموع میزان فروش دیجیتالی خود را بین ۵۰ الی ۶۰ درصد تخمین زده‌اند. این شرکت ژاپنی اعلام است که هدف آن‌ها رسیدن به ۹۰ درصد از فروش دیجیتالی خواهد بود.

بخشی از بیانیه‌ی کپکام به شرح زیر است:

درحالی‌که میزان فروش بازی‌ها به رفتار و عمل مصرف‌کنندگان بستگی دارد، اما در حال حاضر استراتژی ما رسیدن به فروش ۹۰ درصدی از بخش دیجیتالی است. با این حال همچنان مشتریانی وجود دارند که  داشتن دیسک بازی و خرید نسخه‌ی فیزیکی را ترجیح می‌دهند. هدف ما این است که با افزایش حداکثری مزایای فروش دیجیتالی، عملکرد شرکت خود را گسترش دهیم. این موارد شامل ارائه‌ی محتویات مختلف برای دوره‌های طولانی مدت در سراسر جهان است.

در این جا چند نکته وجود دارد که باید به آن توجه شود. درحالی‌که این آمار با فروش موفق سری بازی‌های Devil May Cry و Resident Evil انجام شده، بسیاری از عناوین شرکت کپکام بازنشر بازی‌های کلاسیک بوده‌اند که بسیاری از آن‌ها تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده‌اند. بازی Monster Hunter World: Iceborne یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های کپکام در سال گذشته است که تنها به صورت دیجیتالی برای دارندگان نسخه‌ی اصلی بازی قابل دسترسی بود.

با تمام این تفاسیر، میزان فروش ۸۰ درصدی بازی‌های این شرکت به صورت دیجیتالی رقم بزرگی محسوب می‌شود و کپکام اطمینان دارد که می‌تواند این درصد را نیز افزایش دهد.

نظر شما در این خصوص است؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا
۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همیشه موفق باشه :heart:
    منتظر اویل ۴ ریمک هستیم :heart:

  • اسپم

    چه بلایی سر فن های ایکس باکس داره میاد ؟ .
    تو پست های سونی نظر اول رو دارن و همش ترول میکنن و بد میگن .
    تو پست های ماکرو بازم نفر اولن اما ایموجی پرستش رو میذارین و کلی پوز میدن و خوب میگن . وقتی هم که ما میایم میگن اینجا پست ماکروئه برین بیرون .
    خداوکیلی شما فک میکنین با این کارا مثلا ادای فن ایکس باکس رو در میارین ؟ . اگه فن واقعی بودین این کارا رو نمیکردین .
    دارین بیشتر ماکرو رو خراب میکنین .
    تمام فن های ایکس باکس تو ایران شدن هیتر .
    به خدا هر کنسولی طرفدار خودشو داره .
    این برا سونی فن ها هم هست .
    هر چه سونی فن ها تعداد کمتری هیتر دارن اما همونا هم دارن سونی رو خراب میکنن .
    اقا نکنین لطفا نکنین .

    • crazy گفت:

      منم جاشون بودم این کارو میکردم
      تو مراسم جولای میگفتند قراره اینشتیو بترکونه خبر اومد کلا نیست تو مراست
      میگفتن قراره پرفک دارک و فیبل معرفی شن که هردوشو خوده کارکنان ماکرو رد کردن
      الانم گفتن که قراره قیمت بدن که بازهم مایکرو سافت رد کرد
      حالا بهونه اوردن برادران وارنر رو خریدن که اینم مثل خیال پردازیه واسشون
      همینطوری داره کوچیک میشه دایره خواسته هاشون از جولای
      خب منم اینطور رکب بخورم و کلاه سرم بره رد میدم حاجی
      واسه اونا نسل تو ۲۰۱۷ تموم شد
      پیشنهاد میکنم بری خودتو با لست و پرسونا و نیوه و دریمز سرگرم کنی تا گوست میاد
      اونا منتظر ورود به نسل بعد ما منتظر انحصاری همچنان

۸۰ درصد از فروش عناوین کپکام به صورت دیجیتالی بوده است - گیمفا