جزئیات جدیدی در مورد جهان بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) با ساخت و توسعه‌ی بازی‌های جهان‌باز غریبه نیست و در کارنامه‌ی کاری خود عناوین موفقی در این سبک دارد. با این حال به نظر می‌رسد که آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با توسعه‌ی بازی Ghost of Tsushima به موفقیت‌ها و افتخارات بیشتری در این زمینه دست یابند. بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima را می‌توان نوید دهنده‌ی جهانی گسترده و غنی برای کاوش دانست که لقب بزرگ‌ترین بازی استودیوی ساکر پانچ تا به امروز را یدک می‌کشد. طبق نمایش‌ها و اطلاعاتی که به صورت مرتب از این عنوان و جهان منحصر به فرد و پویای آن به گوش می‌رسد، استودیوی ساکر پانچ همان قدر که روی گستردگی و وسعت جهان بازی تلاش می‌کند به همان اندازه روی کیفیت بالا و غنی بودن آن نیز تمرکز دارد.

در جدیدترین گزارشی که از سوی استودیوی ساکر پانچ در وبلاگ خبری پلی‌استیشن منتشر شد، خانم جوانا وانگ (Joanna Wang) کارگردان بخش هنری و طراحی محیط بازی Ghost of Tsushima در مورد جهان این عنوان صحبت کرد و به توضیح مختصر در مورد فلسفه‌های محیطی و طراحی آن‌ها توسط توسعه‌دهندگان پرداخت. وی عنوان کرد که جهان بازی Ghost of Tsushima یک شبیه‌سازی دقیق از این جزیره در واقعیت نخواهد بود اما مکان‌های مهم و ضروری برای روایت داستان را به طور دقیق در خود جای داده است و سایر بخش‌های این جزیره کاملا با الهام از معماری و هنر سرزمین ژاپن در آن زمان ساخته شده‌اند.

همچنین خانم وانگ به محتویات دیگری از دنیای بازی Ghost of Tsushima اشاره کرد و اظهار داشت که جهان این عنوان به سه منطقه‌ی کاملا مجزا و منحصر به فرد تقسیم خواهد شد و به صورت کلی این مناطق بیش از ۴۰ زیست‌بوم با پوشش گیاهی و جانوری فوق‌العاده را در خود جای داده‌اند. به همین علت نیز سه تصویر جدید از دنیای بازی Ghost of Tsushima منتشر شده‌اند که در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی آن‌ها بپردازید.

خانم جوانا وانگ در این باره می‌گوید:

بازی Ghost of Tsushima بدون شک بزرگترین پروژه‌ی ما در طول این سال‌ها به شمار می‌آید. نقشه‌ی این بازی از سه منطقه‌ی کاملا مجزا و منحصر به فرد تشکیل شده و بیش از ۴۰ زیست‌بوم غنی از جانوران و گیاهان به همراه عوارض محیطی حیرت‌انگیز در آن‌ها قرار گرفته است. علاوه بر این بیش از ۱۰۰ مکان مهم با رویدادها و ماموریت‌های گوناگون در جهان بازی گنجانده شده تا به کاوش و کنجکاوی بازی‌بازان پاداش‌های بزرگی داده شود. هدف ما در هنگام توسعه‌ی یک بازی جهان‌باز این بوده است که شما بتوانید هر جایی از آن را که بخواهید ببینید، لمس کنید و بدون هیچ محدودیت و استثنائی خود را به آنجا برسانید. شما می‌توانید از جنگل‌های انبوه و سرسبز گذر کنید، از باتلاق‌ها و علفزارهای گلی عبور نمایید و از تماشای مناظر کوهستانی پوشیده از برف لذت ببرید. ما برای توسعه‌ی یک بازی بی‌نهایت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده که به خوبی حس و حال ماجراجویی با یک سامورایی افسانه‌ای در ژاپن را به تصویر بکشد از فیلم‌های سینمایی مختلف، بازی‌های ویدئویی، تصاویر، پوسترها و حتی بسیاری از کتب تاریخی استفاده کرده‌ایم. ما قصد داریم یک دنیای گسترده و بسیار غنی را برای شما فراهم آوریم؛ دنیایی که شما را به خود بخواند و از شگفتی‌ها و زیبایی‌های آن محصور شوید.

همچنین در ادامه خانم جوانا وانگ به علاقه‌مندان این اثر قول داد که دنیای غنی و پر از شگفتی Ghost of Tsushima کاملا پویا بوده و دائما در حال تغییر باشد؛ به طوری که بازی‌بازان این تغییرات را به خوبی حس کنند و اثر آن را در بخش‌های مختلف این سرزمین ببینند:

جزیره‌ی سوشیما بدون شک متراکم و متنوع خواهد بود و به طور مداوم در حال تغییر به سر می‌برد. شما ممکن در بالای یک صخره ایستاده و مناظر زیبای دور دست را تماشا کنید که ناگهان با طوفانی عظیم مواجه شوید که کل منظره‌ی پیش روی شما را به صورت پویا و واقعی تغییر می‌دهد. ممکن است شما برروی یک پل در حال تماشای نور خورشید باشید که ناگهان با تندباد‌های شدید و آب و هوای ابری مواجه شوید. شما می‌توانید شب هنگام وارد اردوگاه‌ مغول‌ها شوید و مشغول کشتن آن‌ها گردید و هنگامی که پیروزمندانه از آنجا خارج شدید خود را سوار بر اسبتان ببینید که در امتداد افق خورشید در حال طلوع برروی اقیانوس در حال قدم زدن هستید. در جزیره‌ی سوشیما همه‌چیز پویا و در حال تغییر خواهد بود.

کاوش در جزیره‌ی منحصر به فرد سوشیما یک از بخش‌های اصلی بازی ما به شمار می‌آید. ما با محیط به مانند یک شخصیت زنده رفتار می‌کنیم و در خلق آن تمامی جوانب را در نظر گرفته‌ایم. این شخصیت در طول بازی همراه ماست، نفس می‌کشد، حرکت می‌کند، تغییرات محسوسی دارد و منحصر به فرد است. بدون شک دنیا و محیط بازی Ghost of Tsushima جذاب و غنی خواهد بود.

عنوان محبوب و مورد انتظار Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در پایان شما می‌توانید از تماشای سه تصویر جدید منتشر شده از این بازی نهایت لذت را ببرید:

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • لقب هورایزن شرقی قطعا برازنده این ابر شاهکاره
    هرچه از ژاپن رسد نیکوست
    از کنسول بازی بگیر تا دستاورد های صنعت خودرو سازی ک درهمه زمینه ها سرامد هستن

    0
    0
  • sasuto گفت:

    به نظرم مپ بازی زیاد بزرگ نیست و البته این مورد قابل قبول هم هست چون جزیره سوشیما جزیره ی همچین بزرگی هم نیست و به همین خاطر با راحتی میتونن همچین گرافیکی رو به نمایش بگذارن . به شدت منتظر این بازی هستم البته اگه پول ش باشه . همین الان لست ۲ یک و خورده ای عه که واقعا غیر قابل باوره .

    0
    0