شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا

شروع یک کسب و کار اینترنتی

پست گیمفا
۱۸:۱۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا

در این چند وقت اخیر استفاده از فروشگاه های اینترنتی بصورت چشمگیری افزایش داشته است. از دلایل اصلی آن می توان به دسترسی آسان و سریع به طیف گسترده ای از محصولات و همینطور صرفه جویی در هزینه های مصرف کنندگان اشاره کرد. بسیاری از کسب و کارهای قدیمی برای اینکه بتوانند در این بازار رقابتی با حریفان متعددی رقابت کنند و مشتریان خود را ازدست ندهند، نیازمند اقدام برای فروش اینترنتی محصولات خود می باشند. ساخت فروشگاه اینترنتی همان چیزی است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک بزرگ به آن نیاز دارند.

 مزایای طراحی سایت فروشگاهی

در ابتدا از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین شروع می کنیم. شما این امکان را خواهید داشت که در هر لحظه و بدون توجه به موقعیت کاربران، محصولات خود را بفروش برسانید، مشتریان بسیاری از سراسر نقاط شهر جذب کنید، واسطه ها را در فرایند فروش حذف نمایید، برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و در نهایت به درآمد بسیار بیشتری دست یابید.

مزیت های طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران نیز بسیار زیاد می باشد. کاربران قادرند که در هر لحظه و مکان با مراجعه به وب سایت به طیف وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشند، هریک را باهم مقایسه کنند، نظرات سایر خریداران را مطالعه کنند، از قیمت اجناس باخبر شوند و از تخفیفات ویژه اینترنتی آگاه باشند، در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند. این موارد نمونه هایی از مزایای طراحی فروشگاه آنلاین می باشد.

 

برای شروع می بایست هدف خود از ارائه محصولات به شیوه آنلاین را مشخص نمایید، همینطور بررسی جامعی از رقیبان خود و تیپ مشتریانتان به عمل آورید. پس از این موارد نوبت مراجعه به یک شرکت معتبر و با تجربه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی و طراحی سایت می رسد. نکات مهم در انتخاب شرکت مناسب مواردی نظیر نمونه کارهای موفق آن شرکت ، نحوه و کیفیت ارائه خدماتی که مطرح کرده است، مباحث مالی همچون هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی که اعلام می کند و مدت زمان انجام پروژه از این دست موارد می باشد.

 

شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا

 

نمونه دیگری از طراحی وب سایت

از ویژگی های طراحی وب سایت این است که گستردگی بسیاری دارد. شما با هر نوع فعالیت و تخصصی که دارید می توانید سایت حرفه ای خود را داشته باشید. از دیگر نمونه وبسایت هایی که امکان فروش و ثبت سفارش بصورت آنلاین را دارند می توان به طراحی سایت دیوار اشاره کرد.

در گذشته مردم تبلیغات خود را در روزنامه ها چاپ میکردند. هرکسی وسایل و ملکی که برای فروش داشت را در روزنامه آگهی می کرد و هرکس به دنبال خرید های دست دوم و یا شغل و و ملکی برای اجاره یا فروش بود در روزنامه ها و بخش آگهی ها آن را جستجو می کرد. اما این روز ها کمتر کسی تمایل دارد تا در روزنامه ها به دنبال آگهی مورد نظر خود بگردد و اکثرا ترجیح می دهند تا با استفاده از اینترنت به دنبال پاسخ خود باشد.

این روز ها با آمدن سایتهایی مثل دیوار ، شیپور و … بسیاری از مردم چه برای خرید و چه برای فروش اجناس دست دوم و حتی نو خود، با زدن چند کلیک وارد سایت شده و به راحتی و تقریبا با اطمینان خرید و فروش خود را انجام میدهند. به همین جهت درخواست برای طراحی وب سایت شبیه دیوار افزایش داشته است.

سایت دیوار به گونه ای است که امکان فروش محصولات را به هر یک از کاربران خود می دهد. با دسته بندی بسیار گسترده به طیف وسیعی از نیازهای افراد پاسخگو می باشد. در کنار فروش محصولات کار کرده امکان ارائه محصولات نو و استفاده نشده نیز وجود دارد. همینطور قابلیت معرفی و ارائه خدمات مختلف را به مشاغل گوناگون میدهد.

با گذر زمان و پذیرفته شدن اینترنت از سوی مردم روز به روز درخواست برای آنلاین شدن کسب و کارها در حال افزایش است. این روز ها بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز به فکر آنلاین کردن فعالیت خود افتاده اند. و همچنین بسیاری از افراد که مخالف ورود به فضای مجازی بودند حالا از مزیت های این فضا با خبر شده و کار با آن را فراگرفته اند.

طراحی سایت خود را به ویستا بسپارید

شرکت نرم افزاری ویستا با کادری مجرب و داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی وب سایت و همینطور اپلیکیشن موبایل، آماده پذیرش درخواست های مشتریان گرامی می باشد. از نمونه طراحی های وبسایت شرکت ویستا می توان به ساخت وبسایت فروشگاهی، شرکتی ، صرافی و طراحی سایت خبری اشاره کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم مشاوران ویستا این آمادگی را دارند که برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بهترین راهکار را ارائه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا
شروع یک کسب و کار اینترنتی - گیمفا