جزئیاتی در مورد گیمپلی و بخش صداگذاری عنوان Crusader Kings III منتشر شد
به تازگی توسعهدهندگان عنوان Crusader Kings III در استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) به بیان اطلاعات و توضیحات زیادی در مورد برخی از مکانیسمهای مختلف گیمپلی و صداگذاری بخشهای گوناگون این بازی پرداختهاند تا بازیبازان را بیش از پیش برای زمان انتشار آن در ماه سپتامبر سال جاری میلادی آماده سازند. این توضیحات به صورت کلی در مورد رویدادها و مبارزات مختلف، فشارها و استرسی که در تصمیمات برروی بازیبازان قرار خواهد داشت، مکانیسمهای متنوع گیمپلی و صداگذاری و موسیقی متن آن خواهند بود.
در بخش تصمیمگیریها شما میتوانید در دو بخش عمده و جزئی در امور مختلفی اقدام به انتخاب یک راه یا گزینهی مشخص کنید که در مجموع این تصمیمگیریهای شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سرنوشت قلمرو و شخصیت پادشاهتان تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. این تصمیمات در بخشهای مختلفی از بازی مثل مبارزات، ارتباط با سایرین، تجارت و سایر امور نقش پررنگی خواهند داشت. به عنوان مثال میتوان یکی از تصمیمات بزرگ درون بازی را کنار گذاشتن یا شکستن قوانین مربوط به زندانها دانست. در کنار این تصمیمات بزرگ میتوان به تصمیم کوچکی به مانند داشتن یک گربه یا سگ و نوازش و نگهداری از آن اشاره کرد.
بخش برنامهنویسی و طراحی ماموریتها و رویدادهای مختلف درون بازی Crusader Kings III بسیار مورد توجه توسعهدهندگان بوده است و آنها از یک سیستم کدنویسی منحصر به فرد و جدید برای این کار استفاده کردهاند تا با تغییراتی که در این بخش اعمال میکنند بتوانند به راحتی در محتوا و چگونگی رخ دادن این رویدادها تغییرات دلخواه را ایجاد نمایند و اجرای آنها در هر زمان و موقعیتی از بازی بسیار ساده و روان صورت گیرد.
استرس و فشارهای مختلفی که بر شخصیت شما وارد میشود، در واقع یک مکانیسم ویژگی جدید در بازی به شمار میآید که باعث خواهد شد در موقعیتهای خاصی پادشاه شما کارهایی انجام داده و یا تصمیماتی بگیرد که به صورت کلی با اهداف و شخصیت او در تعارض باشد. در بازی سه سطح از میزان استرس وجود خواهد داشت که هرکدام پیامدها و مجازاتهای مختلفی را به همراه دارند. این ویژگی از طریق تنظیمات یا درجهی سختی بازی قابل تغییر نخواهد بود و به صورت یک مکانیسم دائمی و مهم در جریان داستان و گیمپلی حضور خواهد داشت؛ به خصوص در مواقعی که باید تصمیمات حیاتی و مهمی را بگیرید و نتیجهی داشتن استرس و فشار بالا برروی شخصیت خود را به صورت محسوسی لمس خواهید کرد. بازیبازان باید خود را با این قابلیت وفق دهند و سعی داشته باشند تا همواره تعادل مناسبی از استرس و کاهش آن را در دستور کار خود قرار دهند تا با غلبهی درست بر این چالش بهترین نتیجهی ممکن را کسب نمایند.
آخرین بخشی که توسعهدهندگان استودیوی پارادوکس اینتراکتیو دربارهی آن سخن گفتند، مربوط به بخش صداگذاری و موسیقیهای متن بازی Crusader Kings III است. طبق اطلاعات منتشر شده، بخش طراحی صدای این استودیو سعی خود را کردهاند تا بهترین شبیهسازی صوتی ممکن را از صدای آبهای آزاد اقیانوس، حیوانات وحشی، وقایع طبیعی و اتفاقات زیادی که در محیط بازی رخ میدهند را ایجاد نمایند. همچنین موسیقیهای متن درون بازی متناسب با هر موقعیت ریتم آرامبخش و یا تندی به خود خواهند گرفت و از کیفیت کلی بالایی برخوردار هستند؛ به صورتی که بازیبازان از گوش دادن چند ساعته به آنها نهایت لذت را خواهند برد.
طبق اعلام قبلی استودیوی پارادوکس اینتراکتیو، تاریخ عرضهی بازی Crusader Kings III برروی پلتفرم رایانههای شخصی در روز ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) خواهد بود. در نمایشهای گذشتهی بازی Crusader Kings III مشاهده کردیم که برای حفظ شکوه و قدرتمند ساختن قلمرو پادشاهی خود باید هم از سیاست و زیرکی استفاده نمایند و هم با متحد شدن و پیدا کردن همپیمانانی ارزشمند، در مواقع مختلف از کمک آنها نهایت بهره را ببرید. لازم به ذکر است که نسخهی پیشین این سری یعنی عنوان Crusader Kings II هماکنون به صورت رایگان برروی فروشگاه استیم (Steam) در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
بعضیا با فال اوت ویچر زندگی میکنن ما هم با اینا هرچند یه یه هفته اذیتت میکنه بعد که رو دور می افتی حالا حالا ها درگیرشی :yes: :yes: :-))
سرباز کماندار عرب!
اسم اون بازی Stronghold: Crusader هستش
خدا کنه کدنویسیش مثل نسخه های قبل داغون نباشه
نسخه های قبل اخرای بازی رو سیستم های غول هم افت فریم داشت