بخش داستانی عنوان Star Wars: Squadrons دارای درجهی سختی Hardcore خواهد بود
به تازگی استودیوی موتیو (Motive Studios) اطلاعات جدیدی در مورد درجهی سختی بخش داستانی Star Wars: Squadrons را با بازیبازان و علاقهمندان به این سری به اشتراک گذاشت و در مورد برخی جزئیات آن نیز توضیحاتی ارائه داد. طبق این اطلاعات منتشر شده شما قادر خواهید بود تا شدت سختی و چالشی بودن تجربهی بخش داستانی بازی Star Wars: Squadrons را خود مشخص نمایید و از این طریق به نوعی به شخصیسازی بخش کنترل و گیمپلی بازی بپردازید.
به تازگی آقای یان فریزر (Ian Frazier) کارگردان هنری عنوان Star Wars: Squadrons در مصاحبهی اخیر خود اظهار داشت هنگامی که بازیبازان قصد آغاز بخش داستانی بازی دارند، قادر خواهند بود بین دو حالت دشواری Standard و Hardcore یکی را برگزینند. هنگامی که بازیبازان تصمیم داشته باشند حالت Hardcore را انتخاب کنند، در واقع قصد تجربهی جنگهای فضایی سری Star Wars را در واقعیترین و چالش برانگیزترین حالت ممکن دارند. در این حالت سیستمهای کمکی بازی در بخش کنترل سفینه و مبارزات، هشدارهای گوناگون، مکانیسمهای مختلف رابط کاربری و بسیاری از موارد دیگر حذف خواهند شد و شما مجبور میشوید به مانند یک خلبان واقعی و با تجربه، تمام اطلاعات را از طریق دادههای مانیتورها و عقربههای درون کابین خود به دست آورید. در واقع برای کنترل سفینه باید تمام اطلاعاتی که بخش مانیتورینگ کابین خلبانی در اختیارتان قرار میدهد را در نظر بگیرید و به مهارت خود در مدیریت منابع سوخت و مهمات جنگی تکیه نمایید.
علاوه بر این موارد ذکر شده، آقای یان فریزر توضیح داد که در حالت استاندارد بازی سیستم سوخترسانی و افزایش قدرت بخشهای مختلف سفینهی شما به صورت پیش فرض و در بهترین حالت مصرفی و عملکردی قرار خواهد داشت اما برروی درجهی سختی بالاتر شما باید شخصا اطلاعات گوناگونی در مورد موتورها و مخازن مختلف سفینه به دست آورید و کنترل تمام لولههای سوخترسانی و تقسیم منابع را خود به انجام رسانید. مدیریت این امور و کنترل کامل سفینه بدون هیچ راهنما و اطلاعاتی در حین مبارزات و حوادث مختلف بخش داستانی بازی به نوبهی خود بسیار هیجان انگیز و چالشی بوده و تنها برای بازیبازان با تجربه و حرفهای مناسب به شمار میآید.
علاوه بر ارائهی اطلاعات در مورد بخش داستانی و جزئیاتی در مورد درجههای سختی آن، کارگردان هنری عنوان Star Wars: Squadrons اعلام نمود که در بخش آنلاین و چندنفرهی بازی چنانچه شما تمایل ندارید افکتها و موارد دکوری سفینههای دیگر را که در بخش شخصیسازی بازی موجود هستند را ببینید، به راحتی قادر خواهید بود از طریق تنظیمات بازی تمامی آنها را غیر فعال نمایید تا به تجربهی بصری شما از بازی در قسمت آنلاین صدمه وارد نسازند.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، بازی Star Wars: Squadrons عنوانی با زاویهی دوربین اولشخص است که برروی نبردهای هوایی و فضایی این سری محبوب تمرکز ویژهای دارد و علت اولشخص بودن دوربین آن نیز کنترل بهتر سفینهی فضایی و حس واقعی مبارزات آن خواهد بود. این عنوان در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ (۲ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین تایید گردید که نسخهی رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ این بازی از قابلیت واقعیت مجازی نیز پشتیبانی میکنند. لازم به ذکر است که تجربهی بازی به صورت کراسپلی برای بازیبازان در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
بچه ها شرمنده اینجا سوال میکنم last 2 بخش آنلاین براش نمیاد چون تو بعضی از نظرات خوندم میگفتن بعدا براش عرضه میشه به صورت آپدیت؟