نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا

نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد

مبین نعمت اللهی
۱۰:۰۷ ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا

سرانجام با نزدیک تر شدن عرضه ی جهانی بازی GOW:Judgment نمرات و نقدهای مرتبط با این بازی توسط مجلات و سایت های متعدد بازی های رایانه ای منتشر می شود که اینبار نمرات بسیار خوب تنها بازی انحصاری کنسول خانگی Xbox 360 در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد که به مهم ترین آنان می شود به نمره ی ۹,۲ سایت IGN اشاره داشت.

با انتشار رسمی نقد و نمرات بازی Gears OF War:Judgment به نظر می رسد این عنوان انحصاری با غیاب چند تن از افراد بزرگ شرکت “اپیک گیمز” و سازندگان سری بازی های “چرخ های جنگ” از جمله:کلیف بلیزنسکی هنوز هم توانسته سربلند از این میدان خارج شود.در نقد هایی که توسط مجلات و سایت های بازی های رایانه ای در خصوص این عنوان انحصاری صورت گرفته است,با وجود آنکه نمرات کسب شده بسیار خوب و بالا هستند,اما در انتقاداتی که از سوی منتقدین منتشرشده,به نظر می رسد ورودی های جدید و زیادی در بازی پیاده سازی نشده است که بازیکنندگان برای پیشبرد مراحل اصلی و گیم پلی بازی باتوجه به آنکه شرکت People Can Fly توانسته ایده های جدیدی در بازی خلق کند اما در این ایده های جدید نکات منفی و نکات مثبتی وجود ندارد که همچنین لپ کلام اکثر منتقدین بر این بوده است که این سری جدید نتوانسته پیشرفت خاص و روبه جلویی داشته باشد.

بخش چند نفره بازی نیز به نظر می رسد مشکلات نسخه های قبلی را با خود دارا بوده,ولی مجله ی GameInformer چون این عنوان را زود نقد کرده در حال تست بخش لایو این عنوان انحصاری می باشد و به زودی نیز نمره ی این مجله منتشر می شود.

بازهم با وجود مشکلاتی که در ساخت این عنوان پیش آمد,نمرات بسیار درخشان و خوب هستند و به نظر می رسد برد به خوبی توانسته خلاء حضور مارکوس فنیکس محبوب را بپوشاند هرچند که خاطرات نسخه های گذشته با این شخصیت دوست داشتنی در ذهن هر گیمری باقی خواهد ماند.

بازی Gears OF War:Judgment به طور رسمی در تاریخ ۱۹ مارچ در آمریکا و در تاریخ ۲۲ مارچ در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 عرضه ی می گردد.

شما در ادامه میتوانید این نمرات بسیار خوب را مشاهده بفرمایید:

در صورت انتشار نمرات بیشتر پست آپدیت خواهد شد

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • متای بازی تا الان از ۲۱ نقد ۸۰ هستش.

    • بله امیر جان…
      من نمیخوام زیاد جو سازی کنم {دی:} ولی بازی خدای جنگ:عروج با ۶۰ نقد متاش ۸۰ ــــه,حتی با وجود اینکه کریتوس هنوز هم که هنوزه شخصیت اصلی اون بازیه ولی متاسفانه و یا خوشبختانه در این بازی چرخ های جنگ:داوری مارکوس عظمت و جایگاه خودش رو به برد سپرد و حتی در این بین سه تا از افراد بزرگ اپیک که بر روی ساخت تمامی سری بازی های چرخ های جنگ نقش ایفا کردند حضور نداشتند ولی باز هم با همه ی این ویژگی ها {پرچم بالاست}…

  • جوووونم !!!!!!!!!!!
    GEARS OF WAR که با هر شخصیتی و ساخته شده توسط هر استدیو یی و دارای چند نکته ی منفی بازم جذاب و فوق العاده است!!!!!! 😀 :laugh:
    بنظرم این بازی تاثیر گذار ترین بازی نسله و تاثیرشو تو بازیهای دیگه میشه دید ولی به احتمال زیاد این دیگه اخرین نسخه از این بازیه!!!!! :pain: :weep:
    ولی اپیک مطمینا بایک بازی دیگه در نسل بعد و انحصاری NEXT XBOX ما رو شگفت زده خواهد کرد!!!!!!! :laugh: :rotfl:

    • بله عزیزم…اپیک وعده داده بود که برای کنسول نسل بعد مایکروسافت یک بازی فوق العاده تحت عنوان سری بازی های چرخ های جنگ می سازه که گیمرها به عظمت این سری پی می برند و حتی در نسخه ی نسل بعدی خود اپیک گیمز به طور مستقیم وظیفه ی ساخت این عنوان جدید رو داره {دیگه چی بهتر از این؟}…!!!

  • درسته مبین جان .

    ولی با تمامی این وجود و با توجه به این که عنوان فرعی هم هست من توقع داشتم نمرات بالاتری بگیره. به هر حال این بازی یه انحصاری هستش و توقعات ازش خیلی بالاتر هست.

    البته خدای جنگ هیچ شباهتی با این بازی نداره ولی سر خدای جنگ هم بیشتریا ریختن سرش و نمراتشو مسخره کردن.

    • amir nakhaee گفت:

      درسته من نمیدونم چرا سایت هایی که به re6 نمره ۹ میدادن به God of war نمره ی ۷ رو میدن بالاخره سیاست هست باید یکی از انحصاری های سونی تو این سال نمره کم میگرفت ولی من ناراحت چرا این بلا را سر ni no kunii در نیاوردن و با این فرانچز بزرگ بازی کردند :weep:

  • shadoman گفت:

    خوش بحال xboxها بعد از سالها یک بازی واسشون امد بابا کی میگه مایکرو بفکر گیمرهای خودش نیست تا ۲۰۲۴ خدا حافظ که گرز دیگه بیاد

  • amir nakhaee گفت:

    واقعا که نمرات خوبی گرفته دوستان کسی اطلاع داره ign به god of war چند داده بوده

  • AMir گفت:

    تو این اوضاع نمره کم دادن سایتا بازم عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نمره گرفته :yes: :yes: :yes: :yes:
    خوش بحال X360 دارا! ماکه فقط تونستیم چرخ های جنگ۱ رو تجربه کنیم(PC )

  • یه هفته پیش یه ساعتی این بازیو بازی کردم واقعا زیبا بود. دشمنان مثل مور و ملخ میریزن سرت 😀 ما هم تکه تکشون میکنیم 😐

  • گیرز یکی از صدتا بازی که همیشه دوست دارم بازی کنم ولی نمیشه …. 😥

  • R374 Sn4k3 گفت:

    نمراتو 😯 😯 دهنم سرویس!! :silly: :silly:

  • R374 Sn4k3 گفت:

    راستی نمراتش توحلقم 😀 😉 :inlove:

  • خیلی جالبه ! دوستی در نمرات GOW میاد میگه نمرات GOW ناامید کننده هست (متا۸۰)حالا که به بازی مورد علاقش میرسه که متاش ۸۰ هست حلوا حلوا میکنش :laugh: 😀 نوش جون طرفدارهاش..آخر هفته دست خودم هم میرسه و بازی میکنمش.

    • amir nakhaee گفت:

      چی بگیم مثلا بگیم این هم نمره ۷ داره و نمراتش تقریبا مثل God of war هست جوری سرمون میریزن که از کامنت دادن پشیمون میشیم پس بهتره تو جشنشون دخالت نکنیم و سکوت اختیار کنیم :ZZZ:

    • آخه God of War هم شد بازی؟!؟!؟! 😀
      (شوخی)

    • دانیال اگه منظورت با من بود,فعلا که God OF War از ۶۰تا نقد متاش ۸۰ ولی…

      • اولا یه نگاه به متن خبرت بکن !‌اونجوری که تو گفتی نمرات بسیار بالا و درخشان هر کی ندونه فکر میکنه ۱۰ تا نمره ۱۰ از ۱۰ داره بازی بقیه بالای ۹ هستن ! بعد هم که گفتی بازی همش رو به پیشرفت و مثبت بوده و مشکلی نداشته ! پش ببخشید،اگه بازی ایرادی نداره پس چرا نمره کامل نداره ؟ من با GOW کاری ندارم شما هم که قرار نیست بازی رو نقد کنید پس وظیفه ی خبررسانی شما ایجاد میکنه خبر رو اونطور که باید باشه به اطلاع برسونید و نه نظر شخصی…بحث نقد و بررسی نظر شخصی هست و نه خبر.قبول کن که خیلی تو خبرت تند رفتی ! متا GOW هم وفتی ۲۰ تا نقد داشت ۸۰ بود الان هم ۸۰ هست.خوبه که همیشه به دو طرف پر و خالی لیوان نگاه کنی نه از روی احساست خبر رو بنویسی (منظورم این خبر بود)

        در کل خسته نباشی آقا مبین کارت درسته :yes: (امیدوارم بحث گیمینگ رو با شخصی قاطی نکنی)

        • اقا دانیال اول اینکه شما استاد مایی و بحث کردن با شما واقعا لذت بخشه…
          دانیال خان شما خبر رو انگار اصلا خوب نخوندید و مثل یک نگاه گذرا ازش رد شدید چون من اصلا نگفتم نکات مثبت زیادی در داخل بازی وجود داره و پیشرفت خوبی داشته!!! {فکر کنم ۱۸۰ درجه خبر رو برعکس خوندی نه؟}…بعدش هم دانیال جان کاملا معلومه که وظیفه ی من خبرنگاریست و باید انچه که در منبع ذکر شده رو ترجمه کنم که دقیقا همین کار رو کردم پس فکر نکنم این وسط مشکلی وجود داشته باشه؟!!!
          در ضمن دانیال خان من دلایلی دارم که کاملا این نمرات گیرز رو درخشان اثبات میکنه…

  • واقعا بازی زیبایی بود..وجود این نسخه واجب بود تا ابهامات داستان Gears of War رفع بشه که همینطور هم شد! این نمرات هم براش کافیه..استودیو PCF و Epic خیلی فشرده روی این بازی کار کردن!
    ناگهان از Bulletstorm 2 دست برداشتن و رفتن سراغ Judgment..با تمام این اوصاف، این بازی به نظر من انتظارات رو بر آورده کرد!

  • 1001sama گفت:

    کلا این videogamer اصلامعلوم نیست چطور نمره می ده

  • ALI گفت:

    من که امروز می خوام برم بگیرمش

  • پس از مشاهده نمرات Halo 4 – Dead Space 3 – TOMB RAIDER – GoW: Ascension و GeOW: Judgment دیگه بهم ثابت شد که این منتقدا هیچی حالیشون نیست! یا تبانی گر هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

  • king.amir گفت:

    تشکر از خبر نمرات خوبی گرفته بشخصه از این سبک بازی لذت نمیبرم نوش جون طرفداراش اما همین چند وقت پیش که نمرات god اومده بود که متای این بازی ۸۰ شد همه طرفداران xbox اومدن گفتن چه نمرات بدی دادن بازی بدرد نمیخوره…اما حالا که متای این بازی همان متای god شده میگن اجب نمراتی دادن.خواهشن موقع نظر دادن کمی تامل کنید تا هم جوسایت خراب نشه و به هم بی احترامی نکنید.

  • sorena گفت:

    عالیه :inlove: چه بازیى بود فرداى روزى که لینک شد بازیش کردم و گفتم غیر ممکن هست از اى جى ان زیره ۹ بگیره اقاى god of ps قابل توجه شما که گفتى نمیتونه بگیره 😀 :yes:

  • Live For Game گفت:

    gears of war judgment : 80

    😀 :rotfl: :rotfl:

    گند زد.

    الانم که متاش شده ۸۰ دارم از خنده میمیرم.

    بابا شما طرفدارای xbox خیلی باحالید. God Of War متاش شد ۸۰ انتقاد کردید الان

    متای این بازی شده ۸۰ راضی هستید کاملا.

    آقا مبین شما اگه تعصبت به xbox و بازیهاش رو بروز ندی خیلی قشنگتره باور کن.

  • sorena گفت:

    قابل توجه فنهاى گاد که هى میگن فرقى نداره اولا که این بازى ساخت اپیک نیست ولى گاد ساخت سانتامونیکا ست دوما گاد از ign چند گرفت؟ 😀 😉 اگه تا الانم میبینن متاى هردو بازى یکه تنها دلیلش اینه که گاد رو عالم ادم نقد کردن تا امتیاز نهایش شده اون ولى گرز مونده از نقدهاش :yes: یه عنوان فرعى از گرز به اندازه ى یه نسخه اصلى بازیه گار از ign امتیاز گرفت (گاد۳)

  • amir nakhaee گفت:

    یه ni no kuni مسخره که کمترین خرج رو داشت تونست از یک بازی با هزینه بالا هم نمره باش (نمره ign)

  • عاشق این سری بازیم :yes: :yes: :-* :-*

  • من خودم عاشق Gears of War هستم، ولی Judgment زیاد به دلم نشست !
    من خودم به شخصه مارکوس رو برد ترجیح میدم (البته برد هم خوبه) !!

  • Mikaelson گفت:

    من بازی رو نیم ساعت بازی کردم انداختمش دور از بس مضخرف بود :no: نمیدونم IGN از بازی چی دیده که داده ۹.۲!!!!اگر بخوایم بین این بازی و خدای جنگ که هم سبکم نیستن یک مقایسه بکنم ۱۰۰درصد خدای جنگ بهتر عمل کرده!کاری به متا ندارم و مطمئنا متای گیرز هم میاد پایین…اما اگر کسی هردو رو بازی کرده باشه ۱۰۰درصد به من حق میده!خدای جنگ فقط بخاطر بخش مولتیش متاش اومد پایین و بخش تک نفرش فوق العاده بود..البته من فن هیچ کنسولی نیستم و فقط نظر شخصیمو راجبه این دوبازی گفتم

    • حالا این کامنت رو فرستادی ولی جای دیگه اینطوری نگو..من خودم شیفته ی هک و اسلش هستم و این سبک رو ترجیح می دم..اما این که دلیل بر بهتر بودن نیست!
      متای MineCraft بالاتر از GoW شد..یعنی از خدای جنگ عروج بهتره؟؟!؟!؟!؟!!؟
      بعدم، شما مطمئنی Judgment رو نیم ساعت بازی کردی؟ :laugh:
      بااحترام به نظر شخصی ت اما هیچ کسی نمی تونه با نیم ساعت بازی کردن یک عنوان، سطح اون بازی رو مشخص کنه! 😉 شما هم از این قاعده مستثنی نیستی!
      مدت زمان گیم پلی Gears of War: Judgment خیلی خیلی بیشتر از نیم ساعت هست دوست عزیز! 😉

      • Mikaelson گفت:

        من مگه گفتم چون متای این فلانه بهتره؟؟؟بله دوستان بازیهایی که هم سبکم نیستن رو از لحاظ بهتر بودن مقایسه میکنن چرا یه حرف الکی میزنید!!مگه من بازی رو از لحاظ گیم پلی مقایسه کردم که میگید مقایسه اشتباست!!الان کاندید بهترین بازیه سال مرده ی متحرک و جورنی و سرافکنده و اساسین کرید بودن آیا اینا هم سبکن که باهم مقایسه شدن و سرانجام مرده ی متحرک بین این بازیها بهترین بازیه سال شد؟؟؟؟در ضمن بله قضاوت داوری یا هرچیز واقعا بازیه ضعیفی هست که بر پایه ی یه سری فلش بکها ساخته شده!!داستان و شخصیت پردازی بسیار ضعیفتر و گیم پلی تکراری…این بازی ۱۰۰درصد بازیه بزرگی نیست و اشتباه بود که دنبالشو ساختن 😉 حالا نیم ساعت گفتم منظورم کم بازیش کردم و متوجه شدم هیچ چیز مث قبلا نیست!اینو فنهای شدید بازی هم میگن که بازیش خوب نیست!شما خوبیهای این بازی رو برای من بگو نسبت به شماره ی سوم!!اضافه کردن سلاحهای جدید و….که نشد خوبی باو

        • اولا که یه سایتی به اسم ویکی پدیا هم هست..هر از گاهی بهش سر بزنی بدک نیست..متوجه میشی که این قسمت پیش در آمد داستانی هست!
          بعدم اینایی که گفتی چه ربطی داشت با دنده عقب هواپیما؟ چرا میری کوچه علی چپ؟
          در ضمن، اون منتقد گیم اسپات که اسمشو یادم نیست، اصن منتقد بازیای شوتر نیست چه برسه به ترس و بقا!!!!!!!!
          اون آقا هم جهت رفع تکلیف یکم از بازی رو رفته و نقد کرده..دلیل اینکه چرا این منتقد بلندپرواز به این بازی ۳/۱۰ رو داده، کاملا واضحه! 😉
          در ضمن، شما داری بی مدرک بازی رو ترول می کنی! چند تا دلیل منطقی (نه مث اینکه چون نوآوری نداره پس نباید میساختنش چرا که اگر اینطور بود، پروند صنعت بازیسازی ۱۰ سال پیش بسته میشد) بیار که این بازی یک عنوان مزخرف هست دوست عزیز 😉
          خواهشا با دلیل و مدرک درباره بازی مورد علاقه دیگران نظر بدید و بیخودی با لغات بازی نکنید!

          • Mikaelson گفت:

            /مدرک چی؟اینکه شخصیت پردازی برد قابل قیاس با مارکوس فینیکس نیست رو باید توضیح بدم؟!؟!؟!اینکه داستان بازی در حد اون ۳گانه نیست و صرفا برای ساختن یک شماره اومدن یک داستانی رو سرهم کردن تا یه پولی به جیب بزنن رو باید مدرک بیارم!!بعضی چیزها خیلی واضحه باو/گیم پلی بازی هم هیچ فرقی نداره همونو اومدن گذاشتن تو این 😐 بابا کرایسیس۳ میاد گیم پلیش خسته کننده هست اما یه تیرکمان معرفی میکنه و کل روند مبارزه ها رو عوض میکنه این چیکار کرد برای این نسخه؟؟اون حرفام راجبه مقایسه در جواب دوستی بود که پایین شما کامنت داده بود

          • Mikaelson گفت:

            بله اون منتقد گیم اسپات عشق نقش آفرینی هست اما ربطی نداره به هرحال نمرشو داده و صراحتا گفت ۴ساعت بازی کردم،

            • واقعا نمی دونستم اون منتقد چرا همچین کاری کرده..خب قطعا اگر تمام بازی رو انجام نده چطور میتونه راجب نوآوری های بازی قضاوت کنه؟!؟
              دقیقا این شرایط برای شما هم پیش اومده..ببین، کلا پیش درآمد ها از نظر داستانی ضعیف تر نسخه های اصلی هستن..برای اینکه توقعی که از شخصیت ها میره، در این نوع عناوین وجود نداره!
              شما هم بازی رو تا آخر برو..۴-۵ تا سلاح جدید اضافه شده..حداقل ۸ مدل دشمن جدید هم وارد بازی شده و کلا روند بازی هم تغییر کرده..حالت تاکتیکالی بازی بیشتر شده!
              بزودی نقد این بازی میاد رو سایت! اگر ممکنه بازی حداقل تا اواسط برو..خوشحال میشم بعد تجربخ ساعات بیشتری از Judgment تو پست نقد هم نظرتو ببینم.

      • Mikaelson گفت:

        در ضمن وقتی منتقد گیم اسپات رزیدنت اویل۶ رو که ۲۵ساعت گیم پلی خالص داره رو ۴ساعت بازیش میکنه و بهش میده ۴ونیم چرا ما نباید با ۱یا۲ساعت بازی کردن یک بازی رو ارزش گذاری بکنیم؟!؟!؟!؟

    • sorena گفت:

      دوست عزیز خوبى نت اینکه همیشه یکى پیدا میشه که چیزى بدونه خدایى با این نمیشه مقایسه کرد ولى اگه واقعا نیم ساعت بازى کرده باشی و اگه گاد رو هم ده دقیقه بازى کرده باشى میدونى گرز با اینکه تعداد دشمنا و درگیرى هاش خیلی هیلى بیشتر از گاد هست ولى نصف اونم افت فریم نداره خواهشا از رو تعصب نظر ندین من هنوز گاد رو تموم نکردم و نمیخوام نظر کلى در بارش بدم ولى تا اینجا با نمره اى که ign بهش داده موافق هست ولى تا تمومش نکنم صد در صد نمیگم درضمن داستان خیلى گیرایى هم نداره مانند نسخه هاى قبلى :yes: درکل گاد رو باید با dmc مقایسه کرد نه گرز :yes:

      • 1001sama گفت:

        دوست عزیز سریعترین بازی ها بازی های H&S هستند که در این سبک بازی ها به غیر از دشمنان که خیلی سریع و پر تعداد هستند باید خود کاراکتر بازی هم بسیار سریع واکنش نشان دهد که مستلزم دادن تعداد فرامین بسیار بیشتر در یک لحظه بیشتر از سایر سبکهاست که البته در این مورد هیچ بازی به سرعت DMC به خصوص دو شماره ۳و۴ نمی رسد در ضمن گرافیک GOW:A نقطه مشترک تمامی نقدها حتی اون هایی که به بازی پایین نمره دادن.

  • sorena گفت:

    منظورم این بود که داستانش مانند قبلى ها عالى نیست :yes: اشتباه برداشت نشه

  • اصلا داستان نداره ها.فقط این در رو باز کن برو کلی بکش.بعد اون یکی در رو باز کن………تا آخر اینجوریه.جونم kratos

  • sorena گفت:

    راستى انچارتت ۱۰ گرفت خوب مگه من بدم اود؟ نه داداش اتفاقا جزو مورده علاقه هاى من هست و ۴بار بازیش کردم :yes: من الکى نمیپرم به بازى تعصب هم ندارم ولى اگه کسى بخواد بى دلیل به بازى بتوپه نمیتونم چیزى نگم :yes: الان من بحث گاد و گرز نداشتم دیدن بعضى ها اکلى دارن از خودشون مقایسه میکنن منم نظر دادم باین که این دو اصلا ربطى به هم ندارن باز اگه بحث کیلزون و هیلو بود یا فزرا و گرند تریسمو یه چیزى ولى این دو خیلى فرق دارن شما هم لطفا پاى بازى هاى دیگه رو وسط نکش من مشکلى با امتیاز بازى هاى دیگه ندارن موفقوباشى :yes:

  • FARDAD.MG13 گفت:

    نوش جان ۳۶۰ دارا
    دم عید از این نوع شوترها میچسبه :-((

  • ... گفت:

    این بازی فوق العاده هست … من نسخه ی اولشو فقط بازی کردم :دی …اونم همین امسال و برای اولین بار و با این حال از نظر من همون نسخه ی اول از خیلی بازی های جدید دیگه بهتر بود و کلی بگم شاهکار بود …نمراتش هم خیلی خوبه و احتمالا یک اسطوره دیگه مثل نسخه های قبلیش خواهد بود…ولی God of war هم خدایش شاهکاره :دی …البته من فقط هنوز دموشو بازی کردم 😀 …ولی راستشو بگم از نظر من بهترین بازی بعد از God of war برای من همین بازیه …انچارتد هم خوب بود البته تا نسخه ی دوم نسخه ی سوم خوب بود گرافیک هنری خوبی هم داشت ولی گیم پلی مثل نسخه های قبلی نبود و زیاد جالب نبود :دی … :disdain:

  • kasra_fenix گفت:

    یعنی من فقط فکر می کنم گیرز جدید به خوبی ۳ نبود ؟
    نمیدونم شاید من انتظارم رو بالا بردم یا شاید با ۳ خیلی حال کردم آخه همه ی dlc هاشو خریدم برای همین دلم نمی یاد برم سر یه گیرز دیگه 😥

نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا
نمرات بازی GOW:Judgment منتشر شد;برد توانست جایگزین خوبی برای مارکوس باشد - گیمفا