بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا

بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد

محسن رضوی فر
۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به طور رسمی از بازی بتل رویال Hyper Scape رونمایی کرد. این بازی عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی مونترال یوبی‌سایت (Ubisoft Montreal) در دست توسعه قرار دارد.

بازی Hyper Scape قرار است ابتدا برای رایانه‌های شخصی و سپس برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شود. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است. بازی‌بازان می‌توانند با مراجعه به شبکه‌ی Twitch و تماشای استریم این بازی شانس خود را برای دریافت کد دسترسی زودهنگام امتحان کنند. لازم به‌ذکر است که حساب کاربری شما در Twitch باید با حساب کاربریتان در یوبی‌سافت لینک باشد. تست فنی این بازی در حال حاضر شامل تیم سه نفره “Crown Rush” است و حالت انفرادی “Dark Haze” با زمان محدود است که در تاریخ دیگری اضافه می‌شود.

بازی Hyper Scape قرار است یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد، سریع و جالب در سبک بتل رویال را ارائه دهد. بازی‌بازان به صورت تک‌نفره و یا گروه‌های سه نفری در شهر جدیدی در آینده دور به نام Arcadia به مبارزه مشغول شوند. این بازی قابلیتی به نام Hack را معرفی می‌کند. این قابلیت‌ها امکان ویژگی‌های تهاجمی و تدافعی را برای هر نوع از سبک بازی فراهم می‌کند. مین‌گذاری، تعقیب دشمن، محافظت از گروه با یک دیوار بزرگ یا نامرئی شدن تنهایی چند نمونه از قابلیت‌های Hack است که بازی‌بازان می‌توانند آن‌ها را با هم ترکیب کنند. همه‌ی سلاح‌ها و Hackها را می‌توان از طریق مکانیزم ادغام ارتقا داد تا آیتم‌های قدرتمندتری تولید شوند.

این بازی در فرمول‌های سبک بتل رویال اصلاحات و نوآوری‌هایی را از جهات مختلف انجام داده است. به عنوان مثال می‌توان به خرابی‌های غیرقابل پیش‌بینی اشاره کرد که نقشه‌ی شهر Neo-Arcadia را به الگوهای مختلف تقسیم می‌کند. همچنین می‌توان به مکانیزم منحصربه‌فرد که بازی‌بازان را حتی در هنگام زخمی شدن، فعال نگه می‌دارد. بازی‌بازان دو راه مختلف برای پیروزی در پیش دارند. این موارد شامل زنده ماندن به عنوان آخرین عضو تیم و یا حمل تاج برای مدت‌زمان ۴۵ ثانیه است.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی و تریلر گیم‌پلی بازی Hyper Scape را مشاهده کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

دریافت تریلر گیم‌پلی با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر گیم‌پلی با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر گیم‌پلی با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا
بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mohammad1998 گفت:

    تریلر فقط تریلر های یوبیسافت :rotfl:
    اولین تریلر اولین نسخه assassin’s creed رو هیچ وقت یادم نمیره 😀

  • پس فردا:
    مایکروسافت از بتل رویال خود رونمایی کرد
    سونی از بتل رویال خود رونمایی کرد
    نینتندو از بتل رویال خود رونمایی کرد
    ولو از بتل رویال خود رونمایی کرد
    راک استار از بتل رویال خود رونمایی کرد
    اسکوعر انیکس از بتل رویال خود رونمایی کرد
    وارنر بروس از بتل رویال خود رونمایی کرد
    و…….
    روز بعد:
    EA و Epic به خاطر اسکلی بیشتر شرکت ها از بازی هایشان از آن ها شکایت کردند
    روز بعد تر:
    بازی های داستانی و مولتی زیر حمله بتل رویال ها نابود شدند.
    روز بعد تر تر:
    ۱۰۰ بازی برتر نسل نهم:
    ۱۰۰_warzone
    ۹۹_Hyper
    …….
    ۲_Apex
    ۱_fortnite
    عجب روزگاری شده

    • Star1 گفت:

      چقدر جو میدی داداش.
      یوبی سافت که Skull & Bones – Beyond Good and Evil 2 – Watch Dogs: Legion – Gods & Monsters و Assassin’s Creed Valhalla رو برا طرفداران بازیای داستانی قبلا معرفی کرده, حالا یدونه بتل رویال معرفی کرد انقدر قصه میبافی؟
      بازیای داستانی تا ابد سرجاشون باقی میمونن که هیچ وقت زیر حمله سبک دیگه ای نابود نمیشن.

    • AmirAgha گفت:

      آخ که اگه راکستار بتل رویال بده!!!

    • موافقم
      بتل رویال کمر همه سازنده های سینگل پلیر رو شکوند.
      اپیک گیمز با اون همه خلاقیت و داستان فوق العاده بازیش اونم در قالب سه گانه نتونست موفقیت فورتنایت رو تکرار کنه.
      هیچ وقت هم اپیک گیمز سمت بازی های سینگل پلیر نمیره
      همین الان هم نصف سازنده ها ترغیب شدند که با بازی آنلاین میتونند کلی پول به جیب بزنند بدون هیچ داستان و………
      این صنعت بدون راک استار و رمدی و پلاتینیوم و راکستدی و ناتی داگ و سانتا مونیکا برا همیشه سرش رو بر روی زمین میذازه.
      نمونش ea و یوبیسافت و اکتیویژن و حتی مایکرو(البته نه در حد اون سه تا)
      کاربر عزیز @star1
      محبوبیت عناوین مولتی پلتفرم در بین نوجوانان که به زودی قراره بزرگان این مملکت بشوند صد برابر بیشتر از عناوین مولتیه.
      بایوور و بانجی
      نمونه دو شرکت که کمپین رو ول کردند و به دنبال آنلاین و …… رفتند

  • Vector گفت:

    بتل رویال کی دد میشه راحت شیم هر شرکتی داره یدونه میده 😀

  • M2Cian گفت:

    حدود ۱ ساعت استریمش رو تو توییچ نگاه کردم، بازی خوبیه ولی کاش یکم رو محیط بازی بیشتر کار میکردن چون خیلی بی روحه،
    سیستم jumpش جالبه و به نظر گانپلی خوبی هم داره
    کاش یوبی به جای این روی بازی های دیگش وقت میزاشت… دنیا تو این ۳-۴ سال کاملا از بازی های بتل رویال اشباع شده و دیگه هر چی وارد بازار میشه یه حس تکراری به آدم میده: خز : )

  • فرشاد گفت:

    خدایا خودت به داد صنعت گیم برس کدوم …. این سبک بتل رویال رو انداخت به جون صنعت نمیدونم ولی بر باعث و بانیش هزاران بار لعنت عین کرونا زد به دل صنعت گیم هرچی بازی ساز داره میکشونه سمت خودش واسه خاطر پول بیشتر امیدوارم و سونی و نینتندو در آینده به این سمت کشیده نشن

  • چی بگیم دیگه الان جای این بازی سبک بتل رویال اسپلینتر رو معرفی کرده بود غوغا میشد خدایی..نمی‌دونم عقلشون کار نمیکنه بخدا…جالب نبود بنظرم خوشم نیومد رقیب اپکس و امیدوارم سبک بتل رویال کم کم کمرنگ بشه و خیلییی کم بسازن..‌.

  • PS1_1994 گفت:

    بخاطر همین بتل رویال ها از گیم زده شدم شرکتهای بازیسازی فقط به فکر پولن هنر خلاقیت ندارن بهترین دوران گیمیریم نسل پنجم و ششم بود هیچوقت اون دوران فراموش نمیکنم نه دی ال سی بود نه انلاین بود نه بازی ناقصی تحویل گیمر میدادن

  • LoremIpson گفت:

    من به شخصه بازی های بتل رویال این شکلی رو واقعا نمیپسندم بازی هایی مثل apex و حتی تا حدودی وارزون هم این ایراد رو دارن و بنظرم از فلسفه بتل رویال دور شدن با آوردن ability به کارکتر ها . فلسفه اصلی بتل رویال مساوی بودن همه بازیکنا لحظه فرود روی زمینه ولی با دادن ابیلتی دیگه این مساوی بودن وجود نداره
    دوستانی هم که به سبک بتل رویال گیر میدید و میگید چرا میزنه دلیلش ساده اس تقاضای بازار. بازار کیه؟شما گیمرا . حالا دلیل تقاضای بازار چیه? pay to win بودن اکثر بازی های آنلاین تا قبل از بتل رویال. بزرگترین pay to win هم جی تی ای آنلاین بوده.
    حالا یه عده هم هستن که کلا به توجه شرکتا به بخش آنلاین بجای دستانی گیر میدن :
    ۱٫ من پلیر ترجیح میدم یه بازی بکنم که بعد هزار ساعتم بازم تازگی داشته باشه و توش با دوستام و یا ادمای واقعی رقابت کنم تا اینکه یه مشت بات رو توی یه بخش داستانی بکشم و بعد ۶ ساعت تمومش بکنم و بعد اگه بخوام دوباره برم دیگه واسم تکراری بشه و شرکتا هم با توجه به همین قضیه حتی بازی هایی مثل کال اف دیوتی یا بتلفیلد که بخش داستانی داره رو هم وقتی میسازن شاید ۱۰ درصد وقتشون رو میزارن روی داستانی بقیه اش رو میزارن رو بخش آنلاین چون مخاطب واقعی اونجاس
    ۲٫ شما که گیم کرکی پلی میدی و فقط میتونی داستانی تک نفره بازی کنی فشار خوردی که داره بازی های آنلاین مخصوصا بتل رویال مهمتر از داستانی میشه؟ نه عزیز من منو شما بخاطر شرایط اقتصادی که از بازی ها انلاین بیزاریم چون پولش و نداریم بریم اورجینال بخریم یا روی کنسول ماهی چند ده دلار خرج ایکس باکس گلد یا پلی استیشن پلاس کنیم

    نتیجه این حرفام هم اینکه آقا بازی آنلاین هم لذت بخش تر از داستانیه هم هوادار داره و شرکتام برای همین تمرکز بیشتری دارن روش بتل رویال ها هم بخاطر این محبوب شدن چون بازی بازی آنلاین پی تو وین پدر پلیر رو دراورده بوده این رودخونه ای که تمام شرکتا و پلیرا دارن شاد و خندان توش در جهت موافق شنا میکنن دیگه شما خوشتون نمیاد میتونید برید روزی سه بار هفت روز هفته ۳۶۵ روز سال اویل و دیستینی و کال اف و جی تی ای و دث استرندینگ و ده لست اف آس و همه این دساتانی ها رو تموم کنی شاد باشی واسه خودت

    • وقتی هیچی از گیم نمیدونی و نظر میدی.ما داستان و روایت بازی رو دنبال میکنیم و حداقل لول دیزاین تو بازی های داستانی باعث شده که هزار بار تو یه مپ یه کار تکراری رو انجام ندیم.یه بار فکر کردم شاید مثلا فورت نایت واقعا فان و شادکننده باشه رفتم سراغش متوجه شدم واقعا کسل کنندست.در کل هم با بازی های آنلاین خوب مثل مدرن وارفر و بتلفیلد ۱ واقعا مشکلی ندارم ولی حداقل از فورتنایت متنفرم ولی این حرف که میگی بازی های آنلاین لذت بخش ترن مسخرست.

      • LoremIpson گفت:

        اصلا حرف شما قبول و من هیچی نمیدونم ولی میشه شما که میدونی جواب این سوالای منو بدی؟ اگر بخش داستانی لذت بخش تره پس این همه پلیر توی دوتا و لیگ اف لجندز و وارکرافت و کانتر و جی تی ای آنلاین و پابجی و وارزون و فورتنایت و اپکس چیکار میکنن ؟چرا نمیرن یه گیم داستانی رو صد بار تموم کنن بجاش؟
        بالا هم گفتم این همه پلیر توی این بازی های آنلاین جامعه مخاطب خیلی بزرگی رو درست کرده و این جامعه تقاضا , بازار گیم رو بردن سمت گیم آنلاین و شرکت بازی سازی طبیعیه که نظر این جامعه و تقاضایی که توی بازار شکل دادن رو ببینه و بر اساس تصمیم گیری کنه و گیم آنلاین بده بیرون (این مسئله کلا راجب گیم آنلاینه نه بتل رویال ها) فقط در همین حد که خیلی از گیم ها که داره میاد بیرون رو شما بخش داستانی رو میتونی چند نفره بری اگر بخش داستانی لذت بخش تره چرا برای جذب مخاطب به این بخش شرکت مجبور شده همیچن قابلیت و عنصری رو از بخش مولتی پلیر بگیره؟
        دلیل رو بورس بودن بتل رویال ها هم بازم تقاضای بازاره دلیل این تقاضا هم گفتم پی تو وین بودن اکثر گیم های آنلاین قبل بتل رویاله. بازیکن میخواد برابر رقابت کنه و برنده بشه نه اینکه یه بچه پولدار یه ۱۰۰ دلار بده یه گان خفن بخره و من با همون گان های پیشفرض بازی برم فایت بدم باهاش و بزنه لت و پارم کنه (اگر جی تی ای آنلاین بازی کرده باشی میدونی چه زجری داره)
        در کل شرکت سازنده مطمئنا توی ساخت بازی نظر غالب رو در نظر میگره و نظر غالب هم الان روی گیم آنلاین مخصوصا بتل رویاله و این نظر رو جامعه گیمرا تعیین کرده چون براشون لذت بخش تر بوده
        چیزی که دارم میگم بیشتر از اینکه گیمی باشه روانشناسی بازار و مخاطبه نیازی نیست گیمر باشی و از گیم سر در بیار تا حرف منو متوجه بشی

بازی بتل رویال Hyper Scape توسط یوبی‌سافت معرفی شد - گیمفا