بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا

بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا

بازی Hitman 3 در جریان رویداد ویژه‌ی پلی‌استیشن ۵ با نمایش تریلری معرفی شد و تاکنون اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده است. طبق صحبت‌های جدید سازندگان، این بازی یک نقطه‌ی پایانی برای این بخش از ماجراجویی شخصیت مامور ۴۷ خواهد بود.

به‌تازگی برخی از توسعه‌دهندگان بازی Hitman 3 از استودیوی آی او اینتراکتیو (I-O Interactvie)، در ویدئویی به توضیح در مورد این عنوان پرداختند. گفته می‌شود داستان این نسخه‌ نسبت به بازی‌های قبلی تاریک‌تر و جدی‌تر خواهد بود و به نظر می‌رسد توییست‌های داستانی مختلفی در آن وجود دارد. این توسعه‌دهندگان در این ویدئو به توضیح در مورد مراpل بازی پرداختند و اشاره کردند به دنبال قرار دادن چالش‌های مختلف و جالب در مراحل سندباکس بازی هستند. جزئیات در این بازی پراکنده هستند، اما به نظر می‌رسد این نسخه نقطه‌ی پایانی برای این مرحله از داستان مامور ۴۷ است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوط به صحبت‌های سازندگان بازی Hitman 3 را مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Hitman 3 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا
بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Heisenberg گفت:

    به شخصِ هیتمن خیلی وقته برام تموم شده :brokenheart:

    • DEVIL6 گفت:

      همون بهتر که آخریش باشه هیتمن های قدیم کجا اینا کجا
      اومدن بازی سیزن به سیزن کردن و تکراری مراحل تکراری و کارای تکراری
      آنلاین شدن و خرید های درون برنامه ای و شیردوشی کمپانی باعث شد الان بازی هایی که تا نسل ۷ عالی بودن یا ترک بشن یا حذف بشن یا آیپی فروخته بشه یا ضعیف بشن یه زمانی هر بازی لوگو یوبیسافت و کپکام و تی اچ کیو و تل تیتل گیمز و سودا۵۱ و گرش شاپر بودش تضمین عالی بودن بازی بود

    • Soroosh0097 گفت:

      دقیقا.هیتمن بعد از absolution تموم شد.

  • به شخصه من یکی از طرفدارای قدیمیه این سری هستم و تا قبل از اپیزودیک شدنش…همه‌ی شماره‌ها رو بازی کرده بودم اما متاسفانه این عنوانم مثل دو عنوان قبلی فاصله زیادی با عناوین روز داره و واقعا دیگه انجینشون روی مخه…امیدوارم هرچی زودتر این سه گانه تموم بشه و به فکر احیای این سری با عظمت و قدیمی باشن…
    یادش بخیر…مثلث مخفی کاری دنیای گیم…حکومت میکردن
    ((اسنیک..سم فیشر..مامور۴۷))
    اما الان…اسنیک که بلاتکلیفه…سم فیشر مورد بی‌مهریه یوبیسافت احمق قرار گرفته…آی او اینترکتیوم که انگار حواسش نیست چه فرانچایزیو دادن دستش..
    به امید بازگشت این سه مرد بزرگ..

  • PC and PS4 گفت:

    خداحافظی از کچل دوست داشتنی …. :struggle: :weep:

  • Slender Man گفت:

    میترسم نسخه های بعدی برای نسل هشت نیاد

  • 47 گفت:

    کاشکی از بعد ابسولوشن هیتمن دیگه‌ای ساخته نمیشد تا همین ۲۰۲۱ که قراره هیتمن ۳ بیاد که دیگه هَمَش میشد یک بازی و اونجوری خیلی وقت بیشتری داشتند که روی انیمیشن ها و گرافیک کار کنند.
    من از بعد هیتمن ۲۰۱۶ هر بازی از فرانچایز هیتمن که عرضه شد بیشتر به عنوان یک dlc پولی خیلی گرون قبولش دارم تا یک بازی جدید چون هیتمن ۲۰۱۶ به بعد که شد هیتمن ۲۰۱۸ با نسخه قبلی هیچ تفاوتی از نظر فَنی نداشت و انگار همون ۲۰۱۶ و فقط یک dlc شَصد دلاری براش عرضه شده و هیتمن ۳ هم که قراره بیاد همینطوره و انگار io interactive داره راه EA و ubisoft رو در پیش میگیره که فقط میخواد از مخاطب هاش شیر دوشی کنه.
    دیشب وقتی هیتمن ابسولوشن رو برای چندمین بار تموم کردم، مقایسش که میکنم به نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ میبینم از همه نظر پَست رفت داشته و علل خصوص این و اون نیست و همش پسترفت بوده اونم به شدت و چشمیگر به جز یک سری موارد که پیشرفت هم نمیشه گفت بهش و باعث شده بازی علاوه بر هوش مصنوعی احمقی که داره با بخش میشن استوری اسون تر شه که برای پلیر های مبتدی خیلی خوبه و میتونه باعث بشه دَستشون راه بیوفته و میشه گفت ویژگی خیلی خوبی هست برای افراد تازه کار (ابسلوشن رو روی دَرجه سختی یکی مونده به آخر بود که تعداد گارد ها و میزان حساسیتشون به حداکثر و نمیشه save کرد و از اون قابلیت غریزه مامور ۴۷ هم وقتی استفاده میکنید افراد و اجسامی رو که میشه ورداشت یا چیز های خاصی هستند رو نشون نمیده و فقط باید از اون نقشه کوچیک برای پیدا کردن افراد که اونم دقیق نیست و باید حدسی کار کرد و ایتم ها هم باید رفت نزدیکشون عین نسخه های قدیمی)
    به این نسخه جدید از نظر فنی امیدوار نیستم چون میدونم همون ۲۰۱۶ هست و فقط گرفتن یک dlc شَصد دلاری داستانی با محیط های جدید ارائه میکنند
    ایکاش موتور بازی رو بهش دست نمیزدن که حداقل از نظر گرافیکی پسترفت نکنه نسبت به نسخه قبلیش ابسلوشن چون به نظرم اون گرافیکش از این نسخه های ریبوت شده خیلی بهتر بود.

    • Dragon 313 گفت:

      دقیقا همینطوره که گفتی منم با ریبوت زیاد حال نکردم.خوشحالم این آخرین نسخه این ریبوته و داستان تموم میشه.

    • Amirbob گفت:

      داداش هیتمن ۲۰۱۶ کجاش پسرفت بود؟
      شما برو مقایسه های توی یوتیوب رو ببین،پیشرفت گرافیک و انیمیشن های مامور ۴۷ کاملا نسبت به ابسولوشن بهتر شده.
      گیم پلیش هم که مثل نسخه های کلاسیک بود یعنی باید لباس عوض کنی،چیزی که توی ابسولوشن من دوست نداشتم این بود که با اینکه لباس عوض میکردی،بازم باید چهره خودتو مخفی میکردی ولی تو هیتمنای اولیه اصلا چنین چیزی نبود.
      از نظر موسیقی هم بخوایم بگیم ۳ تا نسخه اولیه و بلاد مانی بهترین موسیقی ها رو داشتند

      • 47 گفت:

        خودت بازی کنی و مقایسه کنی تا مقایسه ببینی فرق داره با هم.
        بعدشم اگه بهتر شده چرا هر جوک و مسخره بازی هست مال این دو نسخه جدید هست و برای ابسولوشن و نسخه های قبل تَرِش چرا نیست یا اینقدر کَمه؟

      • 47 گفت:

        اره با اون بحث لباس عوض کردن توی آبسلوشن باهات موافقم چون دیگه زیادی npc ها حساس بودند و باید برای این بخش که طبیعی تر باشه یکی از این دوتا کار رو میکردند (البته به نظر خودم جفتش باشه خیلی بهتر میشد) یا همه کسایی که لباس مثلشونو مامور ۴۷ دزدیده بهش شک داشته باشند با این تفاوت برای این که مامور ۴۷ برای یک سر خاروندن یا صحبت کردن با بی سیم نیاز به یک نوار نداشته باشه و هر موقع کسی رو دید که بهش شک داره چه اون نوار زرده خالی باشه چه پر خودشو بتونه با همون کارایی که گفتم قایم کنه و وابسته به نوار نمی بود یا این که فقط رئیس و کسایی که اون شخصی که میشناختند و مامور ۴۷ لباسشو دزدیده به کارکتر مشکوک میشدن نه همه کسایی که لباس عینشو دارند. اگه هردوی این ویژگی ها بود که بازی از این نظر فوق‌العاده میشد.

    • ALFAR3D گفت:

      یه دلیل خیلی بزرگی که این سه تا نسخه پیشرفت زیادی نداشت چون از اسکوئر جدا شدن و بودجشون واسه ساخت بازی خیلی محدود و کمه سر همین نمیتونن پیشرفت زیادی کنن همون نسخه دو هم با کات سینای کمیک بوکیش خیلی اذیت کننده بود و مشخص بود که بودجه ندارن….

      • 47 گفت:

        ایکاش دست همون ایدیوس می موند چون زمان اون هیتمن های عالی ساخته میشد. کسی نمیدونه چرا از ایدیوس جدا شد؟
        glacier engine 2 هم کاش به روز نمیکردن چون با به روز رسانیش هم زدن گرافیک بازی رو قدیمی و از مُد افتاده کردند (اصلا ایکاش دیگه از این انجین استفاده نکنند و برن سراغ یک انجین دیگه به عنوان مثال unreal engine یا انجین های دیگه هم هست اما امان از بی بودجه بودن و مستقل بودن)
        از اسکور اینکس هم که جدا شده بودند قبل از جدایی هیتمن ۲۰۱۶ رو ساخته بودند ولی اون شروع یک هیتمن مسخره بود از نظر علل خصوص هوش مصنوعی. فکر کنم اسکور اینکس هم برای ساخت هیتمن ۲۰۱۶ هم زیاد بهشون بودجه نداده بود چون همونطور که گفتم شروع یک هیتمن مسخره و اپیزودیک (مثل استدیو های مستقل) از اون نسخه بود.

        • ALFAR3D گفت:

          من خودم با اون قضیه راهنمایی کردن مراحلش مشکل داشتم ولی از لحاظ گرافیک نسبت به ابسولوشن پیشرفت داشته تنها دلیلی که خیلیا فک میکنن ابسولوشن گرافیک بهتری داشته به خاطر استفاده زیاد از افکت bloom بود وگرنه کیفیت بافتا به پای نسخه ۲۰۱۶ نمیرسید و یه چیزی که تو نسخه های جدید اذیت میکرد انیمیشنا بود که عملا همون انیمیشنای بلاد مانی رو اوردن تو این ولی روونتر وگرنه راه رفتن از پله بالا و پایین رفتن دقیقا خود بلاد مانیه ولی از چیزی که خوشم میومد این بود که داستانش بعد از بلاد اتفاقا میفته و به نسخه های قبلی یه ارتباط کوچیکی داره بر خلاف خیلیا که فک میکنن این بازی ریبوته و حقیقتا با اپیزودی بودنش مشکل نداشتم چون میتونستن همون اپیزود کردنش به جا سه تا نسخه همرو تو یه نسخه اپیزود بندی کنن داستان هم خیلی پیوسته و ممتد جلو میره……در کل داستان این سه تا نسخه جذابه و خیلی حرف داره واسه گفتن….

  • یه ای پی معروف و خاطره انگیز واقعا خیلی خاطره ازش دارم…و خدا کنه اپیزودیک نباشه…و در موقعیت عالی بازیش میکنم..‌
    به امید موفقیت نسخه ۳ و فروش بالاش و متا در حد این ای پی معروف

    • 47 گفت:

      همون ۲۰۱۶ هست و فقط انگار یک آپدیت پولی با داستان و محیط جدید براش ارائه شده پس انتظار زیادی نمیشه ازش داشت و همچنین با بودجه فکر کنم خیلی کمتری نسبت به سایر بازی های معروف دیگه ساخته شده

  • Amirbob گفت:

    من هنوز نسخه ۲۰۱۸ رو بازی نکردم ولی نسخه ۲۰۱۶ رو که ازش خوشم اومد.گرافیک قابل قبول،گیم پلیش هم که خیلی خوب بود.اینکه میتونستی با چندین و چند روش مختلف تموم کنی مرحله رو خیلی‌ عالی بود.ارزش تکرار خوبی بهش میداد.
    هیتمن های کلاسیک(۱ تا ۳) هم خیلی خوب بودند فقط بعضی وقتا واقعا سخت میشدند.هیتمن ۲۰۱۶ هم شباهت زیادی به اونا داره فقط یکم راحت تره و اینکه اون حس مامور ۴۷ رو جایگزین مپ real time کردن هم خیلی خوب بود.

  • BlackStone گفت:

    فکر میکنم ۵۰ دلار دادم برای نسخه ۲۰۱۶، وقتی بازی تموم شد خیلی تو ذوقم خورد یه داستان به معنای واقعی کلمه ناقص! یعنی خیلی ناقص! بعد هم که نسخه ۲۰۱۸ اومد اونم ۶۰ دلار بود و حتی کات سین هاش هم کات سین نبودن کمیک بودن! الان هم این که بازم ۶۰ دلار قراره باشه! تنها نکته مثبت این ۳ نسخه آزادی عملی هست که به پلیر میده وگرنه گان پلی با افتضاحه ( حداقل تو ۲۰۱۶ که اینجوری بود ولی فکر نکنم تو دو نسخه بعد هم تغییر کرده باشه)!
    گرافیک بازی هم تاریخ مصرف گذشتس!
    چه قدر با Blood money و absolution حال کردم!

  • Iliya گفت:

    پایان ماجراجویی “عمو کچل” 😀

  • vafadar گفت:

    اسطوره ای ابدی برای من همش محشر بود از قسمت ۲ به بعد رفتم قسمت ۴ با ps2 دها بار تموم کردم قسمت ۵ هم همینطور مهم داستانه که در پایان این قسمت چطوری به پایان برسه بعدش به هیتمن استراحت طولانی خواهند داد بعد از این همه سال

  • masoudmk گفت:

    من یه چیزیو نفهمیدم
    الان بعد این نسخه دیگ هیچ نسخه ای ازش نمیسازن
    یا این نسخه اخرین قسمت از ریبوتشه ؟
    😥 :-((

بازی Hitman 3 پایان یک ماجراجویی برای مامور ۴۷ خواهد بود - گیمفا