چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

حسن اکرامی
۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

به تازگی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) که توسعه‌ی عنوان محبوب و مورد انتظار Ghost of Tsushima را به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ بر عهده دارد، تصاویر هنری و مفهومی از محیط‌های زیبا و چشم‌نواز این عنوان منتشر کرده است که توسط تیم هنری این استودیو تهیه شده‌اند.

تنها چند هفته‌ی دیگر تا رسیدن تاریخ عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima باقی‌ مانده است و بازی‌بازان می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در روز ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ میلادی) با سامورایی افسانه‌ای جین همراه شوند و در جزیره‌ی زیبا و چشم‌نواز سوشیما به ماجراجویی و مبارزه با مغول‌ها بپردازند. باید در نظر داشت که هر دو عنوان بزرگ The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima آخرین عناوین انحصاری شرکت سونی به شمار می‌آیند که به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پس از آن برروی کنسول نسل نهمی آن‌ها یعنی پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهند شد. با توجه به چیزی که در رویداد State of Play شرکت سونی مشاهده کردیم، روند ساخت و توسعه‌ی بازی Ghost of Tsushima به پایان رسیده است و حال باید برروی دیسک‌های مختلف قرار گرفته تا به صورت جهانی در دسترس علاقه‌مندان به این بازی ماجراجویی و اکشن جهان‌باز قرار گیرد. به تازگی چندین تصویر هنری شگفت‌انگیز از محیط‌ زیبای این بازی توسط تیم هنری استودیوی ساکر پانچ منتشر شده است تا بازی‌بازان را بیشتر محو در دنیای بی‌نظیر خود سازد.

اگر تاکنون ویدئوها و تریلرهای بازی Ghost of Tsushima را مشاهده کرده باشید، به خوبی می‌دانید که محیط‌های این بازی به واقع بسیار زیبا و نفسگیر هستند. از دره‌های گسترده و سرسبز، جنگل‌های انبوه با درختان زرد و سبز، میدان‌های نبرد بزرگ و سخت، دشت‌های پوشیده از گل‌های رنگارنگ و بسیاری موارد دیگر در بازی Ghost of Tsushima دیده خواهند شد و این عنوان یک دنیای کاملا متنوع با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و آب‌و هوای متنوع برفی و بارانی را برای بازی‌بازان در نظر گرفته است. حال تیم هنری استودیوی ساکر پانچ اعلام نموده است که برای زنده و تازه نگه داشتن این دنیای خارق‌العاده در ذهنمان تا زمانی که خودمان بتوانیم آن را ببینیم، اقدام به انتشار این تصاویر هنری نموده است.

با اولین اثر هنری نمایش داده شده توسط یان جون وی چوی (Ian Jun Wei Chiew) شروع می‌کنیم. این هنرمند نام آشنا در بخش طراحی مفهومی دنیاهای مختلفی در صنعت بازی‌های ویدئویی و سینما مشغول به کار است و هم‌اکنون یکی از طراحان ارشد استودیوی ساکر پانچ به شمار می‌آید. در این تصویر هنری و چشم‌نواز شما جین را به همراه اسبش مشاهده می‌کنید که در حال ورود به یک دهکده‌ی قدیمی هستند که خالی از سکنه به نظر می‌رسد.

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

دومین و سومین تصویر هنری خلق شده از بازی Ghost of Tsushima مربوط به طراح ارشد دیگر استودیوی ساکر پانچ یعنی آقای میچ مورهاوسر (Mitch Mohrhauser) می‌شود که علاوه بر شغل خود در این استودیو، به صورت آزاد نیز یک نقاش ماهر و چیره دست به حساب می‌آید. البته باید اظهار داشت که آقای هاوسر در بخش طراحی محیطی و گرافیک هنری بازی‌هایی به مانند EVE Online ،Dust 514 و World of Darkness و بسیاری از بازی‌های AAA دیگر نیز شرکت داشته و از این نظر کارنامه‌ی درخشانی از خود بر جای گذاشته است. در این دو تصویر به غایت نفسگیر و هنری ما ابتدا پایگاه جنگی مغول‌ها را مشاهده می‌کنیم که از جزئیات و کیفیت حیرت‌انگیزی برخوردار بوده و در تصویر بعدی قهرمان داستان یعنی جین ساکای را بر سوار اسبش می‌توانیم نظاره کنیم که در یک منظره‌ی زیبا از جزیره‌ی سوشیما بر دامنه‌ی یک تپه توقف نموده است.

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

 در پایان آخرین تصویر هنری توسط آقای رومین جواندائو (Romain Jouandeau) از طراحان ارشد استودیوی ساکر پانچ خلق شده است. وی سابقه‌ی فعالیت در بخش طراحی هنری عناوین بزرگ شرکت برادران وارنر مونترال، عنوان Quantic Dream و محصولات مربوط به شرکت دیزنی (Disney) را دارد. در تصویر هنری خلق شده توسط وی یکی از محیط‌های برفی عنوان Ghost of Tsushima را شاهد هستیم که در آن یک دهکده، در کنار رودخانه‌ای یخ‌زده از شدت سرما واقع شده است. جزئیات تصویر به خوبی مشاهده شده و ما را بیشتر با تنوع محیطی بازی آشنا می‌کند.

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

بازی محبوب و مورد انتظار Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wiki گفت:

    هم بازی و هم تصاویر خیلی زیباس

  • Soroosh0097 گفت:

    چه چیزیه خداوکیلی.من که مخفی کاری میرم. دشمن قویه که بعد کشتن یواشکی افراد اطرافش تنها شد باهاش یه نبرد تن به تن جانانه میزنیم.از قرار معلوم سه ضربه ی عادی دشمنای معمولی باعث مرگ میشه.باس فایتا که احتمالا با یک یا دو ضرب میکشن.البته نمیدونم درجه بندی سختی داره یا نه.
    اینم که استایلای مختلف داره برا مبارزه مثل nioh هستش.

  • Dr.Who گفت:

    بازی اگر هم گوتی نشه نمونه بسیار فوق العاده ای میشه برای بازی سازهایی که قصد دارن فضاهای آسیای شرقی خلق کنن.
    هر چند من خودم بسیار به این بازی امید دارم.گیم پلی جذابی داره به نظرم

    • AL1K1NG گفت:

      من ب شخصه دوست دارم این گوتی بشه تا لست ۲
      لست ۲ رو بازی نکردم ولی برای فهمیدن داستانش ب بازی کردنش هم نیازی نیست
      ب دو دلیل امیدوارم بزرگترین مدعی گوتی گوتی نشه
      ۱٫تبلیغات اعتقاداتشون
      دوستان روشنفکری ک میخان بیان بگن ازادی بیان هست و تو حق نداری ب اعتقاداتشون توهین کنی تو هم حق نداری ب اعتقاداتم توهین کنی
      ینی اگه من بیام بازی بسازم … هارو از اره برقی بگذرونم هیچ کدومتون با این اصول اخلاقیتون حق توهین ب ساخته من رو ندارید
      ۲٫داستان نویسی مضحک
      خیلیا بررسی کردن ک داستان نویسی چ ایراداتی داشته
      از تحول شخصیتی الی تو اواخر بازی بدون هیچ پشتوانه منطقی و روایی
      زیر پا گذاشته شدن اصول تامی توسط خودش
      بزور قبولوندن این ک ابی خوبه و الی بده در حالی ک جاهای دیگه که داستان نویسی توجه ی نداشته داره خلافش رو میگه
      تحول شخصیت جوئل
      و مترسک بودن شخصیت های زیادی تو بازی

      پ.ن۱:جناب سعید تو بررسیشون گفتن هیتر ها ۹۰ درصد از دسته ای خاص از جامعه گیمرن و هیتر ها ادم هایی سرشار از نفرت و فلان و بهمانن
      من هرجور اینو برا خودم حلاجی کردم چیزی جز این نفهمیدم ک ۹۰ درصد ایکس باکسیا هیترن
      واقعا همچین طرز تفکر نژادپرستانه برچسب زن و متعصبیبرای بررسی ی بازی و “هنر” سزاواره؟
      پ.ن۲:همچنین جناب سعید فرمودن ک کسی ک صفر میده اصلا حق نداره ک صفر میده و هیتره
      اتفاقا حق با فردی هست ک صفر بده
      وقتی تنها و مهمترین دلیل بازی کردن لست داستانشه
      ایا وقتی بفهمی همچین چیز بی سر و ته ی هست
      وقتی بفهمی بی دلیل تا ته بازی رفتی
      واقعا همه چی رنگ میبازه
      درسته اهنگ و گرافیک و گیم پلی عالیه
      ولی کنار گیم پلی داستان لست ستون این بازیه
      اگه ستون ی بنا ویرون باشه ساختمونی نمیمونه
      مثه اینه از دووم گیم پلی رو بگیری
      یا از بازیهای ترسناک صداگذاری رو
      پ.ن۳:سونی هم جذابیت های جذابی داره
      دویل می کرای ۵ رو سانسور میکنه و لست ۲ رو باهاش حال میکنه
      (سوراخ سوزن و دروازه)
      پ.ن۴:دوستان دقت کنن نگفتم داستان بده گفتم روایت و داستان نویسی بده پس نیان بگن نیل فلان گفت و تو جعبه فنی و از این حرفا
      ینی در این حد بد و بی منطق و اتفاقای شانسی داره ک مثلا یهو ته لست ۱ میدیدیم تس تو بیمارستان منتظر جوئل ه
      پ.ن۵: اسپویل

      با منطق لست۲ یکی از این NPC ها ک کشتیم تو لست ۳ فک و فامیلش میان برا انتقام

      پایان اسپویل

      • Dr.Who گفت:

        ببینید مشکل بنده هم با لست سر چند نکته ریز در داستان هست و گرنه مشکلی باهاش ندارم . اصولا داستان هر بازی اگه خیلی دقیق بریم توی جزئیاتش ممکنه خطاهایی داشته باشه حتی دارک سولز ۳ یا فالوت۴ که داستان فوق العاده ای دارن. یک موردی که هست اینه که همه این که داستان لست یه اشکالاتی داشت رو قبول دارن ولی اگه توی این سایت این موضوع رو مطرح کنی میگن هیتری که چندان زیبا نیست

        • AL1K1NG گفت:

          این برچسب زدن خیلی چیز عجیبی شده
          اقا روایت بده
          اگه ملت میخواستن گیر الکی بدن میومدن میگفتن موسیقی و گیم پلی و گرافیک بده(و حتی کسایی هم ک تو این سایت گفتن معلوم الحالن)
          وگرنه مرض ک نداریم
          یقینا کسی ک ایکس باکس خریده یا پی سی میتونسته پی اس ۴ بخره جاش یا کنار دستگاهش
          پس گربه دستش ب گوشت نمیرسه نیست
          چرا کسی نیومد بگه داستان گاد بد بود؟یا هورایزن؟یا دث استرندینگ؟
          هرکی مخالفه هیتر نیس فقط نظرش فرق داره
          والسلام

        • AL1K1NG گفت:

          راستی ی نکته ای هم یادم رفت
          دارک سولز و فال اوت ب چیزی غیر از داستان متکی ان
          دارک سولز ب سختیش و گیم پلیش
          فال اوت ب نقش افرینی وسیع و بی پایانش
          و هردو ب تم فوق العادشون
          ولی لست اول و دوم و سوم و چهارمش داستانشه
          معلومه خیلیا ازش ناراضی میشن

      • Fight Club گفت:

        بازی نکردی و ۳۸ خط طومار نوشتی و در اخر به روایت داستان بازی گیر میدی..
        😐 😐 😐
        دوره زمونه عجیبی شده…
        مخصوصا تو این سایت ادم ….چیزای عجیبی میبینه..
        از تعجب ادم نمیدونه چی بگه!!

        • AL1K1NG گفت:

          روایت داستان دقیقا چجوری باید متوجهش بشم؟
          خیلی دوست دارم توضیح بدی
          من اگه اومدم گفتم گیم پلیش بده بگو بازی نکردی
          اگه گفتم گرافیکش کمه اگه گفتم موسیقیش بده یا داستانش ضعیفه مثه ی فیلم دیدمش
          مگه برای فهمیدن داستان ی فیلم باید بازیش کرد؟
          دوره زمونه عجیبیه ک مجبوریم چیزی رو دوست داشته باشیم
          و دوره زمونه عجیبیه برای چیزی ک میشه دید و فهمید حتمن باید تجربه کرد(مثه اینه بگی اکسیژن نیس چون نمیبینیش و من بهت میگم داری نفسش میکشی کافی نیس؟؟)
          پ.ن:مگه نمیگین ک ایکس باکس کلا ۴۰ میلیون فروخته و پی سی ها هم ۹۹ درصد زغالین
          پس عمه منه یوزر اسکور پایین داده ب این بازی؟
          چرا ب گاد ندادن؟
          چیزیو دوست داری خودت دو ست داری و دوست نداری خودت دوست نداری
          من ۱۰۰ بار گفتم با ریتم کند لست ۱ کنار نیومدم و سبک من نیست ولی بازی بدی نیس و عالیه و مث ساعت دنده هاش با هم جفت جفتن
          ولی لست ۲ داستانش بده بحث سلیقه نیس بحث استاندارد داستان نویسیه
          اگه هم فقط خط های کامنتمو شمردی ک نفهمیدی چی نوشتم چون نخوندی
          ولی اگه خوندی و اومدی اینو نوشتی . . . ک منطق رو رو سفیدش کردی واقعا

          • Psycho0172 گفت:

            داداشم
            استاندارد داستانش رو متاش
            و نقد استاد آقابابایی و منتقد زومجی و بازی سنتر(مثال زدم باز نگی متاکریتیک نمراتش الکیه)مشخص میکنه
            از نظر این بزرگواران گه از من و شما بیشتر تو این صنعت پیرهن پاره کردن گفتن داستان از نظر بحث فنی و پیاده سازیش شاهکاره
            یعنی اگه کسی میخواد ایراد بگیره برمیگرده به سلیقه و شما که میگی استاندارد و اینا فک کنم منظورتون اینه داستان خوب پیاده سازی نشده که خب من نظر بسیاری رو دیدم اینو قبول ندارن
            در ضمن خب بلاخره تجربه یه بازی واقعا رو داستانش تاثیر داره
            مثلا همین تلو ۲ تو گیم پلیش یه جورایی اگه خودتون دستتون باشه کنترل شخصیت داستان بهتر میشینه به دل آدم

            • AL1K1NG گفت:

              تو گیمفا جناب آقابابایی نقد کردن
              ک دوتا نکته ازشون ذکر کنم
              ۱.نمره ۹.۵ گوست ریکون اخری ک اصن اسمش یادم نیس
              ۲.طرفدار پلی استیشنن(بد نیس این قضیه ولی برا ی منتقد بده)

              اونطرف محمد حسین جعفریان نقد کرده ک بعد از نقد های شاهکارش از گات فصل ۸ همه با گوشت و استخون فهمیدن ک ایشون چقدر تو تحلیل و درک داستان واقعا ضعیفه

              نقد استاد طالبیان رو راستش نخوندم و نمیدونم

              ولی اخرش این عزیزان منتقد بازی ان نه منتقد داستان
              ینی تخصصی اصلیشون تو داستان نیس
              پس کاملا احتمال خطا توشون وجود داره

              • Psycho0172 گفت:

                استاد آقابابایی
                با ۲۸ سال تجربه
                که من نمیدونم شما چند سالتونه ولی فک نکنم در حد ایشون باشه تجربه گیمینگتون
                میخوایین بگین ایشون با این همه سال سن و تجربه بیاد چون پلیستیشن دوست داره طرفداریش رو بکنه؟
                آقای طالبیان هم من نقدشون رو خوندم اتفاقا کاملا از داستان بازی تعریف کردن
                داداشم تخصص اصلی کی داستانه پس؟
                یه منتقد گیم از هر جنبه گیمو نقد میکنه
                بهرحال هر طور که باشه افراد پروفشنال و منتقدین گرامی از داستان بازی تعریف کردن و خیلی خوششون اومد
                حالا اگر با سلیقه شما جور نیست بحثش جداس
                اون آقای جعفریان هم حالا نمیشه به خاطر اشتباهات قبلی در مورد الان ایشون نظر داد
                شاید الان اگه برگردن از فصل آخر انتقادات شدیدتری کنن
                موفق باشید

                • AL1K1NG گفت:

                  من دروغ نمیگم و نیازی هم بهش ندارم
                  من سنم از آقا سعید کمتره
                  اگه نکته ضعفه ک جوون ترم باشه مشکلی نیس اصن من ناقص العقل
                  ولی اول داستان رو ک دیدم و خوندم و فهمیدم گفتم شاید منم ک مشکل دارم و دوست ندارم و داستان لنگ نمیزنه
                  ولی بعد ک نقد های متخصصین این حوزه رو خوندم(اولا با اتفاق اول بازی اوکیم من و جسورانس ولی روند بازی نباید ب اون پایان ختم بشه) فهمیدم داستان منطقی نیست و روایتش اوکی نیست و این حس من بی پایه و اساس نیست ک داستان بده
                  و مورد بعدی
                  “داداشم تخصص اصلی کی داستانه پس؟”
                  تخصص ی نویسنده داستانه
                  تخصص ی استاد ادبیات داستان
                  نه یک گیمر با تجربه ۲۸ ساله
                  شاید داستان لست ۲ برای ی داستان بازی عالی باشه ولی ب عنوان ی داستان(مثلا داستان فیلم ویا رمان) و برای لست بودن واقعا ضعیفه
                  حالا من اصراری ندارم ک داستان بده(ک البته این حرفم خلاف عملمه ک ۶۰ تا کامنت دادم 😀 ) ولی سلیقه شاید قبول کنه خوبه ولی از چیزی ک باید باشه و نیل میخواسته بنویسه مایل ها فاصله داره

          • Ozhan گفت:

            چندساعت کل داستان رو از یوتیوب دیدی؟؟؟

          • Fight Club گفت:

            AL1K1NG
            اول درباره دو خط اخر شما بگم..
            برچسب نزن عزیز.. برچسب زدن کار بسیار راحتی هست…
            بنده قطعا نظر شما رو خوندم..در مرحله بعد
            منطق رو شما تعریف نمیکنی عزیز من…
            منطق اینو میگه… وقتی تار و پود و درون مایه یه اثر رو تجربه نکردی..
            وقتی تو اون اثر رو لمس و احساس نکردی و درش غوطه ور نشدی درباش صحبت نکن..
            منطق اینو میگه عزیز من..
            اون مثالی هم که زدی درباره اکسیژن کاملا غیر منطقی بود…
            در مرحله اول ما همه گیمریم… برای خودم زشت میدونم با ۲۵ سال تجربه عناوین مختلف به بررسی عنوانی بپردازم که تجربش نکردم اونم به عظمت last of us ..
            کاملا داری غیر منطقی صحبت میکنی…
            درباره روند داستان و روایتش هم صحبت نمیکنم… با کسی صحبت میکنم که وقت گذاشته باشه بازی رو تجربه کرده باشه.. غیر از این وقت تلف کردنه!
            در مرحله اخر…
            شما میتونی بازی رو دوست داشته باشی میتونی دوست نداشته باشه.. دیدگاه شخصی خودت هست
            ولی وقتی از کلمه مضحک استفاده میکنی برای داستان بازی .. اون دیگه نمیشه نقد یا نظر .. اون میشه تخریب!
            شما هنوز اینا رو نمیدونی بعد میای از استاندارد داستان نویسی صحبت میکنی!!!!!!
            استاندارد داستان نویسی میدونی چیه عزیز من… استاندارد داستان نویسی الفبای داستان نویسی هست…
            و فکر کنم عنوانی با این حجم از رکورد شکنی و موفقیت و تحسین دیگه اگه اجازه بدید الفبای داستان نویسی رو رعایت کرده باشه…
            چقدر تو این سایت stanley kubrick داشتیم نمیدونستم..

            • AL1K1NG گفت:

              من برچسبی نزدم
              میگم یا نخوندی کامنتمو و خط هاش رو شمردی و داری بهم میگی
              “بازی نکردی و ۳۸ خط طومار نوشتی و در اخر به روایت داستان بازی گیر میدی..”
              چون تو کامنتم گفتم چرا بده
              و اگه خوندی و داری اینجوری میگی خب یخورده حرفت با عرض احترام منطقی نیست

              و بله
              من منطق رو تعریف نمیکنم
              منطق تو کل دنیا داستان داستانه
              و داستان برای فهمیده شدن یا روایت باید بشه و یا دیده
              من میتونم داستان زندگیمو برات بگم بدون اینکه جای من باشه
              و تو میتونی زندگیت رو ب من بگی بدون این ک جای تو باشم
              قصه قصس
              خب اگه من بیام بگم بازی نکردم و داستانش خوبه ایا باز هم میای بگی تو تجربه نکردی و نمیتونی نظر راجع ب داستانش بدی؟؟
              فکر نمیکنم اینکارو بکنی چون تو میخوای ” سلیقتو بشنوی نه حقیقتو”
              و چرا این همه آدم گفتن موسیقی خوبه و گرافیک خوبه بدون تجربه کردن نیومدی اونا رو بگی آدم های عجیبین؟!
              فقط داستان ب تجربه نیاز داره؟؟!!
              نه عزیز من
              نه برادر من
              گیمپلی ب تجربه کردن نیاز داره
              “گیمپلی”
              ثانیا چیزی رو بت نکن
              ناتی داگ یسری آدمن و محصولشون هم ی اثر تجاریه ک قابل نقد شدنه و لازم نیس بگی
              ” اونم به عظمت last of us ..”
              لست اف اس ی بازیه مثه اساسین و هزار بازیه دیگه ک میتونی بگی اینش بده و اونش خوبه
              پس عظمتی ک من رو از اینکار نگهداره نمیبینم
              و علم و تحقیقی همک برای نقد اونقسمتش(داستان مد نظرمه) دارم و کردم
              و شما هم اگه وقت تلف کردن میدونستی نمی اومدی ۲۲ خط کامنت بدی
              من بازی رو دوست داشتن و نداشتنش رو میزارم بعد از تجربش میگم
              همونطور ک لست۱ کند بود و سبک من نیست و من هنوز تمومش نکردم و فصل پاییزم
              ولی نمیگم لست ۱ بده میگم برا من ساخته نشده و بازی شاهکاریه
              لست ۲ شاید مورد علاقم باشه ولی داستان نویسیش بده
              وقتی هم اثری ب “عظمت” لست برای اینکه یسری اتفاق رو رخ بده دست به دامن اتفاقات شانسی میشه(کوچکترین ایرادش تازه) معلومه بد نیس تو این سطح و مضحکه
              وقتی تغییر بینش الی باید ساعت ها و با دلیل رخ بده و اتفاقی مثه قسمت ۵ فصل ۸ گات برا دنریس افتاد دوباره اینجا تکرار میشه این مضحکه
              تو قصر طلا بساز و بعد روش رو پ.ه.ن گاو بریز هیچ کس حاضر نمیشه توش بره
              این داستان لست ۲ه
              کل بازی عالی و با ی داستان نویسی “مضحک” کل بخش ها تحت تاثیر قرار گرفته
              حالا اگه مضحک رو دوست نداری میگم بد افتضاح ضعیف غیر قابل درک یا تحمل و هزار چیز دیگه
              تو بد بودن داستان فرقی نمیاره
              من استنلی کوبریک نیستم
              ولی میتونم بفهمم چی درسته و چی غلط
              من نقدای داستان رو خوندم نه نقد های بازیو
              پس میفهمم این داستان چی کم داره
              پ.ن:الان اصن از کجا مطمینی من رشتم ادبیات نیست؟؟کلی میپرسم شاید باشه شاید نباشه

              • Fight Club گفت:

                استاد … برادر …. بزرگوار…
                شما نمیتونی یه اثر رو که دارای عنصر های مختلف هست رو بخش بخش کنی..
                یکی از اون عنصر ها که داستان هست رو از دل اون اثر …بکشی بیرون و به تنهایی نقدش کنی!
                اونم در حالی که اصلا تجربش نکردی!!
                فقط به قول خودت نقداش رو خوندی!!
                مگه میشه .. مکه داریم همجین جیزی!!!
                منطقی باش.. و تسلیم شو تو این موضوع 😎
                به خاطر همین دارم بهت میگم.. وقت تلف کردنه…چون بازی رو تجربه نکردی
                ار این رو نظرت برام عجیب بود که بازی رو تجربه نکردی… و داری بهش میگی مضحک..
                اگه بنده رو بشناسی تو این سایت.. به غیر از فرایچر متالگیر که قبول دارم ازش بت ساختم… چون باهاش زندگی کردم
                سعی میکنم همه چیز رو نقد کنم… یه سری ایرادات هم به نسخه دوم last دارم… که هنوز تجربه بازیم کامل نشده … که پایان بندی کامل ازش داشته باشم
                نمیگم… داستان بازی بدون ایراد و بدونه نقصه..
                شاید یه سری ایرادات وجود داشته باشه.. که نمونش فلش بک های ۲ تا کارکتر باشه.. که ریتم و سرعت و کشش داستان رو میگیره.. ولی صد در صد مضحک و افتضاح نیست!
                منطقی باش.. بازی رو تجربه کن
                پ.ن: خودم دو ترم سینما خوندم.. دیدم با اون چیزی که تو ذهنم بود به کلی فرق داره … رفتم برق الکتزونیک خوندم

      • Kuros گفت:

        دوست عزیز هزار بار گفتیم و میگیم لست ۲ مناسب هر سنی و سالی نیست
        شما میتونید یک بازی دیگه مناسب سنتون بازی کنید ..

        من‌جای شما بودم‌ با تجربه و مهارتی که سعید تو بازی ها دارن اصلا به خودم اجازه نمیدادم رو نظرش حرف بزنم

        • AL1K1NG گفت:

          No Body:
          Saeed Agha Babaei:
          https://gamefa.com/594245/%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%ad-%d9%86%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d9%85%db%8c%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%8c-%da%af%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1/

          اگه تو بزرگ سال حساب میشی خوشحالم و افتخار میکنم که یه خردسالم و کسی رو بخاطر نظر و عقیدش تمسخر نمیکنم و نمیگم بچه ساله

          • Kuros گفت:

            من نمیگم بچه سالی
            دارم راهنماییت میکنم
            با توضیحاتی شما از داستان دادی اولین چیزی به ذهن میرسه اینه این بازی مناسب شما نیست والله بخدا خودشونم گفتن این بازی بالای ۲۵ سال یا بالاتر

            اگرم واقعا مخوای حس انتقام رو درک کنی هرچند توصیه نمیکنم بهت از کسی که اعضا خانوادش رو کشتن بپرس(تاکید میکنم توصیه نمیکنم)

            بازی خیلی ب واقعیت نزدیکه وبالای ۲۵ سال و بیشتر مخاطبش هستن

    • nimchegamer گفت:

      سبک مینی‌مالیست غربی در مکتب وابی سابی شرقی :inlove:

  • TIK-TAK گفت:

    باز یک بازی جگر سوز دیگه از سونی ایووووووول.
    چقدر اعصاب ها قراره خورد بشه :rotfl:
    احساس میکنم تو نسل بعد هم رقیبا نتونن همچین گرافیکی ببینن

  • Prince.n46 گفت:

    قربونت برم سونی همیشه بازیات تکه

  • Mr Hill93 گفت:

    به به کیفیت و گرافیک و 😎 😎 یکی دیگه از برترین گرافیک های نسل بیا که شدید منتظرتم بعد از تلو بازی کردن تو واقعا میچسبه از تلو که نهایت لذت و بردم قطعا تو هم لذت بخشی 😎 😎

  • Moein MM2 گفت:

    بسیار زیبا :inlove:
    امیدوارم تواین مدت باقی مونده سونی چندین تا تریلر از بازی منتشر کنه تا هم بیشتر زیبایی های بازی رو ببینیم و هم صبر کردن یکم آسونتر بشه.

  • hamid619 گفت:

    تصیر سوم خیلی قشنگ دشت ، کوه ، ابر با اینکه یک عکس ثابت ولی پویا به نظر میرسه

  • Max.level گفت:

    از خاص ترین های دنیای گیم، تمام تصاویر بازی زیبا هستند، بینظیره :heart: :heart:

  • بسیار عالی بشدت منتظر این بازیم…همین گشتن تو بازی با این گرافیک هنری و فنیه زیبا خودش قشنگه چ برسه با گیم پلی زیبا هم ترکیب بشه ک دیگه عالی میشه

  • Mafia2-farhad گفت:

    یعنی عاشق این بازی هستم، بخاطرش امروز یه هارد ۱ترا برای ps4 ام خریدم
    به مبلغ یک میلیون و ششصد و سی ، ولی ارزشش رو داره، مطمئنم، این بازی یه شاهکار دوست داشتنیه که جاودانه خواهد شد،حالا باید پول ۷۰ دلار گیفت هم جور کنم برای پیش خرید، درسته که با این هزینه ها نابود شدم، اما اشکالی نداره عوضش یه عشق واقعی رو به دست میارم، قطعن متاش بالای ۹۰ خواهد بود

  • این بازی با روح و روان من بازی میکنه یا شما هم همچین حسی رو دارید؟
    گرافیک هنری و فنی بازی هوش از سر آدم میپرونه..
    گیم پلی بازی دقیقا همون چیزی که سالهای سال بازی بازی های شرقی و غربی انتظار داشتن..
    یک بازی جهان باز با تم ژاپنی سامورایی AAA که فقط ساکرپانچ و سونی میتونست از پسش بر بیاد..
    ببینید چقدر برام مهم بود و به این بازی اعتماد داشتم که از نیوه و فاینال و حتی دی لست گذشتم و صبر کردم تا انتشار سوشیما همرو باهم بزنم..

  • darkwarrior گفت:

    این تصاویر باید قاب بشن روی دیوار نصب بشن از بس زیبا و باکیفیت هستن

چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا
چند تصویر هنری از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد - گیمفا