بازی Cyberpunk 2077 در سناریوهای مختلف، قابلیت بالا رفتن از ساختمانها را به بازیباز خواهد داد
بازی Cyberpunk 2077 در قالب یک سری سناریوی خاص قابلیت بالا رفتن از ساختمانها را به بازیبازان خواهد داد.
آقای مایلز تاست (Miles Tost)، طراح ارشد مرحلهی استودیو سی دی پراجکترد، به تازگی با وبسایت آلمانی NightCitylife.de گفت و گویی داشته است و در طول این مصاحبه اعلام کرد شخصیت V توانایی بالا رفتن از قالب بیرونی ساختمانها را خواهد داشت اما این ویژگی به شکل یک مکانیک گیمپلی وجود ندارد بلکه در جریان یک سری سناریو و ماموریت رخ میدهد. مصاحبهکننده در جریان گفت و گو از او پرسید که آیا شخصیت V همانند Spiderman و King Kong توانایی بالا رفتن از ساختمانها را خواهد داشت. وی در جواب گفت:
بله، V میتواند از آسمان خراشها بالا برود و ما قصد داریم این مکانیک را در قالب پیشزمینههای خاص به بازی اضافه کنیم، به عنوان مثال در قالب یک فعالیت جانبی اما در حالی که از ساختمانها بالا میروید شخصیت V شبیه به Spiderman و King Kong نخواهد بود.
جالب است بدانید آقای تاست مقایسهی پارکور و بالا رفتن از ساختمانها در این عنوان را با مکانیکهای مشابه در Mirror’s Edge مناسب میداند. شخص خبرنگار در ادامه این موضوع را مطرح کرد که حرکت برروی پشت بامها در چنین عنوانی شبیه به Mirror’s Edge خواهد شد. اگرچه تا به این لحظه بر وسعت بازی به صورت عمودی تاکید شده است اما تمامی نمایشها برروی خیابان و زمین جریان دارند. تاست در این باره گفت:
مقایسهای که انجام دادید چندان نامربوط و بد نیست چرا که V میتواند به ارتفاعات گیج کننده و شگفتانگیزی برسد.
در ادامه آقای مایلز تاست در مورد مقیاس دنیای Cyberpunk 2077 صحبت کرد و این که با وجود گزینههای مختلف جا به جایی و همچنین سریعتر بودن آنها در مقایسه با The Witcher 3 باعث شده است که دنیای بازی چه تاثیراتی را بپذیرد. وی در این باره توضیح داد:
V تا حد بسیار زیادی سریعتر و متحرکتر خواهد بود و از طرفی بر خلاف The Witcher 3 که فقط به روچ (Roach) دسترسی داشتید شما در این عنوان از وسایل نقلیهی سریع مختلفی استفاده خواهید کرد. این موضوع باعث تغییر مقیاس دنیای بازی میشود. ۱۰ ثانیه حرکت با روچ با ۱۰ ثانیه حرکت با یک ماشین در دنیای Cyberpunk 2077 کاملاََ متفاوت است و جابهجایی صورت گرفته تفاوت شگرفی دارد. این تفاوت به وضوح قابل حس کردن است و ما با تیم طراحی مرحله نشستیم و سعی کردیم دیالوگهای مختلفی را برای این مدت زمان بنویسیم. شما باید موارد مختلف را حساب شده گسترش دهید و همیشه با توجه به هستهی اصلی بازی پروژه را بسط دهید. به همین دلیل نمیتوانیم به صورت مستقیم اندازهی جهان Cyberpunk 2077 را با دنیای The Witcher 3 مقایسه کنیم و دلیل اصلی این سختی تفاوت در مقیاس آن دو است.
Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) برای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، اکسباکس سری اکس، پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. بازی در زمان عرضه برروی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس کیفیت بهتری دارد اما تیم سازنده برنامه دارد در سال ۲۰۲۱ بهروزرسانی جامع و کاملی را منتشر کند که کیفیت نسخهی نسل بعدی را تا حد زیادی بالاتر میبرد به گونهای که نسبت به نسل حاضر متمایز به نظر برسد. کسانی که بازی را برروی کنسولهای نسل حاضر خریداری کنند، نسخهی نسل بعدی را در زمان لانچ به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
جالبه برچسبش پی سیه اما پوستر بازی پایین ps4. 😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خواهشا این مقایسه ها و ناله ها رو از زومجی به اینجا سرایت ندید
نذارید سایت مسموم شه با این حرکات بچگانه که چرا کاور ps4 رو رفتید
چرا از ایکس باکسو نرفتید
خجالت اوره بخدا
اسپم
موهای تنم سیخ شد
یک تریلر جدید از بازی halo infinite اومده که به دشمنان سابق سری اشاره داره
همچنین نمایش گیمپلی بازی در ماه جولای تایید شد.
به به عالیه :yes:
به شدت منتظر نمایش فردا شب هستم ظاهرا میخوان ۲۵ دقیقه gameplay نشون بدن :inlove: :inlove:
چه غوغایی بشه فردا
فک کنم از لحاظ شخصی سازی شاهد یه چیزی بالاتر از شاهکار باشیم ، منتظر معجزه نابغه های لهستانی باشین این بازی میتونه مهمترین اتفاق باشه چیزی که همه منتظرشن، یه چیز جدید :yes: :cowboy:
کاش ماد سوم شخصم داشت.وقتی سوار موتور میشه خیلی خفنه.فکر کنید اگه سوار موتورم اول شخص بود 😐 من که از موتور پیاده نمیشم و کل بازی رو با سوم شخص موتور تموم میکنم :rotfl:
:inlove: :inlove:
خیلی منتظر این بازی هستم حیف تاخیر خورد..
اسپم..
اقا این اجنت و الکتروپاپ کم بودن این ممد۱۹۹۸ هم بهشون اضافه شد
درسته این ۱۹۹۸ سونی فنه اما واقعا دیگه شورشو در اوردین ممد۱۹۹۸ الان اگه این کامنت رو میخونی
کمتر کامنت بزار و رپلی کن هر صفحه ای میریم شصتا کامنت از تو میبینیم
لازم نیست همشونو جواب بدی اینجوری فضای سایت بهم میخوره واقعا
در حد یکی دو تا کامنت کافیه این هیترا خودشون پروئن و توهم با اینکارات هیتر حساب میشی
اینجا کاربرایی داریم که هرکدومشون هویت و خاص بودن خودشون رو دارن
و خیلیا واسشون شخصیت و کلاس بالای قائل میشن مثل افرادی:
Omidsoltani
MAX3D
Marilyn
PSX
Iman
و چندتای دیگه که خوبن
هایپ شدم شدید :inlove: :inlove:
من که دیگه بعد از تاخیر آخری که خورد از cdpr خیلی دلخور شدم.
مخصوصا اینکه میدان رقابت رو ترک کرد و ما نمیتونیم شاهد رقابت بین سایبر و انحصاری های سونی باشیم..
ولی هنوز موتور سواری تو دنیای سایبر پانک آرزوی منه اونم در حالت سوم شخص..
تاخیرش اره ضد حال بود ، ولی میدون رقابت چیه دیگه چه رقابتی منظورت گوتی هست ؟ اتفاقا من شخصا خوشحال شدم اینطوری خیلی بی حاشیه بازی میکنیم مگرنه سر مراسم گوتی امسال تو گیمفا طرفدارای دو طرف ما رو دیوانه میکنن :laugh: تازه از کجا معلوم شاید سال بعد رقابت سخت ترم شد بگذریم که سی دی پروجکت رد و ناتی داگ اونقدر بزرگ هستن که نیازی به رقابت ندارن نزد گیمر ها ،، اما برای سونی اره خیلی اهمیت داره که برنده گوتی از عناوین پلی استیشن باشه به نفع برندشه، کلا سی دی پروجکت رد به فکر بهتر شدن بازیشه و گیمر ها نه گرفتن گوتی ، این که نشد اولویت :cowboy:
لعنتی هر خبری ازش میاد ادمو دیوونه تر میکنه
درود بر CDPR :heart: