جزییاتی از وضوح تصویر Assetto Corsa Competizione برروی کنسولها منتشر شد
استودیوی ایتالیایی کونوس سیمولازیونی (Kunos Simulazioni) در مصاحبهای جدید، اطلاعاتی از کیفیت عنوان شبیهساز رانندگی خود یعنی Assetto Corsa Competizione برروی کنسولها منتشر کرده است. اطلاعاتی که نشان میدهد این بازی با افزایش وضوح تصویر مواجه شده است و قرار است تا از تواناییهای کنسولهای نسل هشتمی سونی و مایکروسافت به خوبی بهره ببرد. همراه گیمفا باشید.
طرفداران بازیهای مسابقهای با Assetto Corsa Competizione آشنایی دارند. عنوانی که سال گذشته و پس از حدود یک سال قرار داشتن در نسخهی دسترسی زودهنگام، سرانجام برروی رایانههای شخصی عرضه شد. بازی که بیش از هر چیز، به خاطر دقت بالا در جزییات یک تجربهی واقعی رانندگی مشهور است و توانسته جامعهی کاربری قدرتمندی را جمع کند. موضوعی که بیش از همه مدیون پشتیبانی خوب کونوس سیمولازیونی از این عنوان است که با عرضهی محتوای اضافه و بهبودهای متنوع به آن در کنار بازیبازان ایستادند. این پایان کار Assetto Corsa Competizione نیست و با عرضهی این بازی برروی کنسولها، تعداد بازیبازان آن افزایش هم پیدا خواهد کرد.
وبسایت GamingBolt اخیرا مصاحبهای با سازندگان Assetto Corsa Competizione ترتیب داده و دربارهی عرضهی این بازی برروی کنسولها به گفتوگو پرداخته است. مشخصا یکی از مهمترین سوالهای این مصاحبه، چگونگی بهبود گرافیکی این بازی برروی پلیاستیشن ۴ پرو و اکسباکس وان اکس است. همانطور که پیشبینی میکنید، سازندگان جوابهای مشخصی برای این پرسش داشتند.
تهیهکننده و کارگردان هنری بازی، دیوید بریویو (Davide Brivio) از بهبودیافتن عمق محیطهای بازی، وجود ویژگیهایی ضد الایزینگ و پسا-پردازش به همراه تاثیرات دیگری سخن گفت که در وضوح تصویر ۱۰۸۰p و برروی پلیاستیشن ۴ پرو وجود دارد. علاوه بر این، حالت ۴K نیز برای این کنسول تدارک دیده شده است و وضوح تصویر ۱۸۰۰p را برای بازیباز فراهم میکند.
برروی کنسول قدرتمندتر یعنی اکسباکس وان اکس، این بازی یک تجربهی ۴K واقعی یعنی وضوح تصویر ۲۱۶۰p را برای شما فراهم میکند. البته این موضوع در کنار بهبودهای گرافیکی است که در بالا به آن اشاره شد و در نتیجه، این بازی از نظر کیفیت بصری برروی کنسول مایکروسافت دست بالاتر را دارد.
بازی Assetto Corsa Competizione هماکنون برروی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان در دسترس است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
بازم برتری برای وان ایکس طبق معمول دیگه به این شرایط عادت کردیم و نسل بعد هم همین ادامه داره
در قدرت دستگاهای ایکس باکس شکی نیست
اما بازم one با one s ضعیفن نسبت به PS4 که مشکل اصلی رم DDR3 هست
نوووووچ ربطی به اون نداره اون یه قسمت از از قضیه هست خود گرافیک ایکس وان هم ضعیف بود…..
آره واقعا ۱٫۲ ترافلاپس زیادی کمه 😐
آدابتور هم الکی بود
بعد توی one s یکم قویترش کردن ٱدابتور رو هم حذف کردن
بفرمایین تفاوت ۲ ترافلاپس
همینه که هست تازه کنسول های این نسل معماری خیلی ضعیف تری دارن نسبت به RDNA2 و ZEN2
اصن پلی ۴ پرو در حدو اندازه وان ایکس نیست
دستگاه جدیدشونم همینه
بهت قول میدم سری ایکس توی این نسل میترکونه چون واقعا قدرتمنده