دیالوگهای مختلف Wasteland 3 حدود ۱۰ الی ۲۰ ساعت را به گیمپلی بازی خواهند افزود
بازی Wasteland 3، اخیراً میزبان تریلرهای جالب توجهای بود که سیستم مبارزات بازی را به نمایش میکشیدند. همچنین، تیم توسعهی این بازی توضیحاتی در مورد انتخابهای مختلف و چگونگی شکلگیری شخصیت این بازی ارایه دادند.
از همین رو، تهیهکنندهی این بازی یعنی آقای برایان فارگو (Brian Fargo) در مصاحبهی اخیر خود چنین اظهار داشت که:
عقیدهی ما بر این است که نتیجهگیری و پیامدهای معنی دار و ملموس هستند که یک داستان را پویا و زنده نشان میدهد. همچنین، در مورد Wasteland 3، تیم ما بیش از پیش به این مسئله تکیه کرده و ممکن است تا با انتخابهای مختلفی که در جریان بازی میکنید، شاهد افزوده شدن ۱۰ تا ۲۰ ساعت به گیمپلی بازی باشید.
علاوه براین، با وجود تمرکز بازی Wasteland 3 بر یک شخصیت نسبتاً جدید، بهنظر میرسد که در این بازی شاهد وجود نشانههای پرتعدادی از نسخههای پیشین باشیم. اما با این وجود، برای درک کامل این بازی نیز نیازی به تجربهی نسخههای پیشین نخواهد بود. همچنین، طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی، برای اتمام آن حداقل به ۵۰ ساعت زمان نیاز است و ۱۰ پایان مختلف نیز برای آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که استودیوی سازندهی Wasteland 3 یعنی اینکزایل انترتینمنت (InXile Entertainment)، یک بازی نقش آفرینی جدید را برای نسل آینده تحت توسعه دارد که توسط موتور Unreal Engine 5 در حال ساخت است.
بازی Wasteland 3، در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۹ (۲۸ آگوست)، برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
عالیه.
یک CRPG خوش ساخت
حتما روز عرضه این بازی را تجربه خواهم کرد.
اسپم
چرا استخدام طراح ارشد سیستم مبارزات gow به این استودیو را نرفتید
متنفرم از دیالوگ طولانی نه به خاطر تفاوت نوع زبان بلکه بخاطر اینکه خسته کننده میشه دیالوگ داریم تا دیالوگ مثلا هر دیالوگ توی لست دو بهت یه سرنخ جدید از زندگی شخصیت ها میده حتی در قالب گفتن یه جوک از زبان یه شخصیت میشه به نوع روحیاتش پی برد
شاید برای شما بد باشه ولی خیلیا هم دوست دارن مثل خودم هرچی بحث طولانی تر باشه بیشتر لذت میبرم ولی قبول دارم هرچی به شخصیت ها نزدیک تر باشه و رازهای دیگران رو برملا کنه جالب تره
:inlove: :inlove: :inlove: آخرین بازی این سبکی که زدم میوتنت بود. بیا پلیت بدیم. گیرز تکتیکس تو هم بیا. جفتتونو میخوم