تاریخ احتمالی رونمایی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time مشخص شد
اگر شما با اخبار اخیر پیرامون نسخهی جدید Crash Bandicoot را مطالعه کردهاید و منتظر رونمایی رسمی از این بازی هستید، باید گفت که ظاهرا به این تاریخ نزدیک شدهایم! چرا که استودیوی توسعهدهندهی این عنوان اخیرا پست جدیدی در حساب کاربری خود منتشر کرده است و ظاهرا به تاریخ عرضهی احتمالی رونمایی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time اشاره میکند. همراه گیمفا باشید.
شایعات پیرامون نسخهی جدید Crash Bandicoot با انتشار تصاویری از محصولات جدید این عنوان شروع شد. شایعاتی که با ردهبندی این بازی در تایوان، رنگ و بوی واقعیت گرفت و در نهایت با انتشار تصاویر جدید از این بازی، میتوان گفت جای هیچ شک و شبههای در عرضهی نسخهی جدید این مجکوعه با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time وجود ندارد. علاوه بر این، ظاهرا در چند روز آتی بهصورت رسمی از این بازی رونمایی خواهد شد.
استودیوی تویز فور باب (Toys For Bob) با انتشار پستی مرموز در حساب کاربری خود در توییتر به تاریخ احتمالی این رونمایی اشاره میکند:
تقریبا وقتش رسیده است! اطلاعات بیشتر از بازی آینده شما در تاریخ ۲ تیر (۲۲ ژوئن) منتشر خواهد شد.
مشخصا هیچ اطلاعات واضحی از رونمایی مذکور در این پست وجود ندارد اما با توجه به اینکه نام این استودیو در جریان اطلاعات لو رفته از Crash Bandicoot 4 به عنوان توسعهدهنده وجود داشت، میتوانیم این تاریخ را به رویداد رونمایی از بازی مرتبط بدانیم. البته این اخبار فعلا در حد گمانهزنی هستند و تا زمان تایید رسمی توسط سازندگان، نمیتوان آن را به عنوان تاریخ قطعی این رونمایی موردانتظار اعلام کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
:yes:
کوکوی دوست داشتنی
این یوز ریویو های last of us 2 رو خوندم فهمیدم مشکل از کجاست البته فکر کنم
بازی اصلا مشکل گرافیکی نداره گیم پلیش هم میگن تغییر زیادی نکرده
مشکل اصلی داستانه که شخصیت اول و تاثیر گذار رو باید زن کنن و …
درضمن فکر کنم یه جورایی ناتی داگ به همون تله ای گه یوبی سافت افتاده افتاد اگه یادتون باشه اساسین ۲ یه شخصیت پردازی سریع اما دوستداشتنی از چند تا کارکتر اول بازی کردن بعد یه تراژدی اتفاق افتاد که باعث شد حداقل منو از قاتلین بازی عصبانی کنه و انرژی کامل بده و من هرجا میرفتم از بازی و داستانش تعریف میکردم اما یوبی باز اومد تو نسخه های بعدیش از همین فرمول استفاده کرد جوری که دیگه عادت شده بود و قابل پیشبینی بود برای همین من دیگه به شخصیت پردازی سازنده توجه نمیکردم هر چقدر هم که میخواست زیبا باشه چون میدونستم کفش میمیره و چون مرگشون برام عادت شده بود دیگه تاثیر قدیمو رو من نمیذاشت
این بازیم هی میخواد با غمگین تر کردن طرف تاثیر و انگیزه مخاطب رو زیاد کنه
یادتونه اخر سریال گیم اف ترونز چقدر پوستمون کلفت شده بود اون صحنه مرگ اسنو رو دیدم ککم هم نگزید گفت زندگیه دیگه ادم توش میمیره 🙂 ولی مرگ های فصل های قبلش من رو از صندلی بلند میکرد و هی به خودم میگفتم من دیگه نگاش نمیکنه این چیه اخه تکرار دشمن هیجانه
نظر شخصیم رو گفتم هیچ قصد دیگه ای هم ندارم