Guerrilla Collective | بازی Doors of Insanity با انتشار تریلری معرفی شد
به تازگی در جریان رویداد Guerrilla Collective از بازی منحصر به فرد و مبارزهای نوبتی Doors of Insanity رونمایی شد. استودیوی وانشارک (OneShark) توسعهی این بازی و شرکت انادر ایندی (Another Indie) عرضهی آن را بر عهده دارد. این بازی که گیمپلی آن از ترکیب بخش مبارزات و ساخت و ساز تشکیل شده است، برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. نسخهی عرضه شده برروی فروشگاه استیم (Steam) به صورت دسترسی زودهنگام خواهد بود و بازیبازان از امروز تا شش ماه بعد قادر به تجربهی آن خواهند بود.
در بازی Doors of Insanity شما باید کنترل شخصیت دلخواه خود را به دست گیرید و راهی ماجراجویی عمیقی شوید. با دشمنان گوناگون و منحصر به فردی روبرو شوید و آنها را شکست دهید. کمکم در مسیر خود قهرمانان جدیدی پیدا کنید، آنها را به گروه خود دعوت نموده، تعداد و تنوع قهرمانان خود را افزایش دهید. هر قهرمان را با استفاده از سیستم شخصیسازی بازی مجهز و متفاوت نمایید و از اسلحههای گوناگون مطابق میل خود بهره ببرید. از جادوگران مختلفی که در طول ماجراجویی خود میبینید، کمک گرفته و قدرتهای جادویی بینظیری کسب کنید. منابع و اسلحههای زیادی در گوشه و کنار مراحل بازی پنهان شدهاند که با اندکی دقت و تمرکز میتوانید تمام آنها را به دست آورید.
گیمپلی بازی Doors of Insanity بر پایهی مبارزات کارتی و نوبتی تاکتیکال بنا شده است. شما باید به جمعآوری کارتهای مربوط به قهرمانان و قدرتهای درون بازی بپردازید و بعد از کشتن دشمنان خود کارتهای آنها را به انتخاب خود بردارید. در بازی بیش از ۷۰ کارت متنوع و منحصر به فرد در دسترس شما قرار خواهد داشت تا با طی کردن مراحل مختلف و از پیش رو برداشن دشمنان، به آنها دست یابید. همچنین شما قادر خواهید بود در حین مبارزات همراههای مختلفی برای خود به مانند Shield Beaters ،Wizards و Demonic Bugs را فرا بخوانید. بازی در بیش از ۴ دنیای مختلف به همراه بیش از ۴۰ مرحلهی منحصر به فرد با مبارزات چالشبرانگیز دنبال خواهد شد.
شما میتوانید تریلر معرفی بازی Doors of Insanity را در زیر مشاهده نمایید:
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات