اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد

محمد حسین کریمی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا

در بخش توضیحات تریلر بازی اطلاعاتی در مورد حالت‌های مختلف آن منتشر شده است که جالب توجه هستند.

یکی از مهم‌ترین رونمایی‌های دیشب در مراسم “آینده‌ی گیمینگ” شرکت سونی بازی Demon’s Souls Remake بود که توسط استودیوی خلاق بلوپوینت (Bluepoint) توسعه می‌یابد. مدت زمان زیادی است که شایعه‌هایی مبنی بر توسعه‌ی این اثر شنیده‌ایم و در نهایت نیز به صورت رسمی از این اثر رونمایی شد. کیفیت گرافیکی به نمایش در آمده از نظر بصری وعده‌ی یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز را به طرفداران می‌دهد. با توجه به جزئیات منتشر شده‌ی جدید، استودیوی بلوپوینت تنها بخش فنی بازی را ارتقاء نمی‌دهد بلکه در برخی از المان‌های اصلی نیز شاهد بهبود و تغییر خواهیم بود.

در بخش توضیحات تریلر Demon’s Souls Remake در یوتیوب آمده که بازی شامل یک “حالت منکسر” (Fractured Mode) می‌شود و اطلاعات ما تنها محدود به این دو کلمه است. به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با Demon’s Souls Remake منتشر خواهد شد اگرچه تیم سازنده تمرکز چندانی بر انتشار محتوا ندارند. همچنین جالب است بدانید بازی شامل دو حالت گرافیکی نیز خواهد شد تا بازی‌بازان گزینه‌ی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. اولین حالت گرافیکی برروی کیفیت بصری تمرکز دارد در حالی که حالت دوم نرخ‌فریم را اولویت قرار می‌دهد. افکت‌ها‌ی سایه و ری‌تریسینگ نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند که احتمالاََ با انتخاب حالت نرخ‌فریم از بازی حذف خواهند شد.

کاملاََ مشخص است که استودیوی بلوپوینت در مورد ایجاد تغییرات و دگرگون کردن بازی هیچ ترسی ندارد و برای بهبود آن دست به هر کاری می‌زند اما همان‌طور که Shadow of the Colossus remake نشان می‌دهد، آن‌ها به ریشه‌ها پایبند و المان‌های حیاتی به مانند گذشته خواهند بود.

هنوز مشخص نیست “حالت منکسر” دقیقاََ چه تغییراتی را ایجاد می‌کند اما در حال حاضر یک سری تئوری‌ وجود دارد. برخی می‌گویند این حالت کیفیت گرافیکی قدیمی را جایگزین بازسازی می‌کند در حالی که نرخ‌فریم و رزولوشن در بهترین حالت قرار دارند برخی نیز می‌گویند این حالت یک دگرگونی کامل برای گیم‌پلی این اثر خواهد بود که به طور اختصاصی توسط بلوپوینت طراحی شده است. شاید هم هدف این حالت اساساََ سخت‌تر کردن یا آسان‌تر کردن بازی باشد. در زمان توسعه‌ی بازی تیم فرام‌سافتور  قصد داشت یک حالت عجیب با نام “حالت مرگ حقیقی” (True Death Mode) به بازی اضافه کند که به دلیل سختی بیش از حد آن به پروژه‌ی نهایی اضافه نشد. چنین حالتی به طور حتم برای طرفداران سری سولزبورن جذاب خواهد بود.

نظر شما در رابطه با بازسازی اساسی Demon’s Souls چیست؟ آیا بازی اصلی را تجربه کرده‌اید و یا این که  مشتاق اولین تجربه‌ی خود به صورت نسل بعدی هستید؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعاتی از Demon’s Souls Remake منتشر شد - گیمفا