بازی Hitman 3 در لوکیشنهای دو بازی قبل نیز جریان خواهد داشت
مجموعهای از بهترین اتفاقات و تجارب مامور ۴۷ در دنیای قتل و جنایت را در شماره سوم این عنوان تجربه خواهید نمود که در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
مامور ۴۷ هنوز هم برای انجام قراردادهای خود به مکانهای عجیب و غریب مانند دبی سفر می کند. با این حال ، بهنظر میرسد مکان هایی از بازیهای قبلی نیز در دسترس خواهد بود. در وبلاگ پلی استیشن ، مدیر ارشد آی اینتراکتیو (IO Interactive) ، تراویس باربور (Travis Barbour) تأیید کرد که مکانها و پیشرفتها از هیتمن ۲ به هیتمن ۳ منتقل خواهد شد. نکته جالب این است که مکانهای Hitman (2016) را می توان به Hitman 2 منتقل کرد. بنابراین هنگامی که باربور به کل سهگانه قابل اجرا در Hitman 3 اشاره میکند ، بهنظر میرسد که مکانهای بازی اول نیز شامل میشوند. سایر اعلامیههای مربوط به بازی در ماههای آینده اعلام میشود و جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت بهدست خواهیم آورد. بنابراین احتمالاً ما بهزودی Hitman 3 بهعنوان یک اثر بین نسلی برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس وان و اکسباکس سری اکس در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
ایول ، حالا دیگه این نسل با توجه به سرعت ssd (جفت کنسولا) میتونیم از یه شهر بپریم یه شهر دیگه
نمیدونم hitman رو بازی کردی یا نه !
معمولا تو رو میندازه تو یه نقشه وسیع بعد یک یا چند تا هدف برای کشتن میده هرکدومم یک یا چند سناریو برای کشتنشون هست که اونم دل بخواهیه
هیچی دیگه یعنی کلا بازی لودینگ نداره (به جز یه لودینگ اول مراحل-هر مرحله هم معمولا ۲۰ دقیقه به بالا وقت میگیره) که بخواد ssd اینجا خودی نشون بده
داداش مراحل دو نسخه ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اینقد آسون بود که من زیر ۱۵ دقیقه بدون کت شلوار عوض کردن میرفتم. ۲۰ دقیقه و بالاتر برا کسیه که تا حالا به عمرش هیتمن بازی نکرده باشه.
از اواتارت معلومه کجا اموزش دیدی :rotfl:
ما سطح بازیمون پایینه کنار بیا :laugh:
عیب نداره تمرین کن حرفهای میشی داداش :laugh:
تازه ۱۵ دقیقه که گفتم برا این بود گفتم کسی بهم نگه داری لاف میزنی وگرنه به قرآن خیلیاشو (حدود ۸۰ یا ۹۰ درصد) مراحلشونو زیر ۱۰ دقیقه تموم کردم.
نسخه های چالشی و سخت این بازی ۴ نسخه اول هستند که عالی هستند و شاهکار وگرنه این دو نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ نوب تربیت کن هستند. (حتی ابسولوشن هم از این دونسخه سخت تر بود ولی اگر طرف میخواست مثل من امتیاز سایلنت اساسین رو بگیره و کت و شلوار هم عوض نکنه)
امیدوارم هیتمن ۳ گرافیک نسل نهمی واقعی داشته باشه و نه مثل هیتمن ۲۰۱۸و۲۰۱۶یک گرافیک که به درد اواسط تا اواخر نسل ۷ میخورد بسازه و همچنین انیمیشن های نرم و حرفهای تر و سریعتری داشته باشه چون این دونسخه از نظر انیمیشن هم به درد اواسط تا اواخر نسل ۷ میخوردند.
روی هوش مصنوعی بیشتر باید کار کنند چون واقعا هوش مصنوعی پایینی داشتند اون دونسخه و ری اکشن های ضعیف و ابتدایی نسب به اتفاقات توی محیط داشتند و اصطلاحاً هوش مصنوعی ک._._و_._د_.__ن_._ی داشت.
کاشکی اون اتمسفر و داستان تاریک نسخه ۱تا۴ کلاسیک (خصوصا نسخه۳) به بازی برگرده و بازی رو خیلی جدی تر کنه و موسیقی ساز بازی هم اگه جسبر کید بود که عالی تر میشد و این سه مورد باعث میشه بازی عالی بشه و به خوبی ۴ نسخه اول بشه و یا حداقل برای نسخه جدید میرفتن سراغ موسیقی ساز نسخه آبسولوشن چون حتی موسیقی ساز این نسخه با این که جسپر کید نبود ولی حداقل از موسیقی نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ خیلی بهتر بودند.
اون سیستم کاستومایز اسلحه نسخه بلادمانی به همراه سیستم پول هم باید برگردند به همراه یک کاستومایز گسترده تر برای لباس ها؛ مثلا بشه کت یک لباس رو برای یک لباس دیگه هم استفاده کرد تا پلیر اینقد مجبور به آنلاین بازی کردن و انتخاب های محدود برای لباس و اسلحه نباشه و بشه این هارو باهم ترکیب کرد یا اسلحه و لباس و ایتم های جدید برای کاستوم کردن با پول توی خود بازی خرید و مثل بلادنی هم کاش میشد بشه از آیتم ها و اسلحه هایی که آخر هر مرحله با خودمون بیرون میاریم بشه تو مرحله های دیگه هم استفاده کرد و این قابلیت برای لباس ها هم باشه.
اگه هیتمن قراره عین نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ شود که هیچی نمیشود بایک گرافیک و انیمیشن ضعیف که برای اواسط تا آواخر نسل ۷ خوب بود، اما اگه بخواد واقعا گرافیک داشته باشه و یک سری انیمیشن حرفه ای و رون به علاوه تمامی نکات مثبت و آپشن هایی که تو نسخه های قدیمی تر رو داشته بود دوباره به بازی برگردونه و مامور ۴۷ بتونه از سوراخ و راه در رو های کوچیک (مثل نسخه آبسولوشن) و موسیقی سازش هم دست کم کم کمش در حد موسیقی ساز آبسولوشن باشه (متاسفانه باز هم جسپر کید آهنگ ساز نیست این نسخه) و به همراه یک اتمسفر و داستان تاریک داشته باشه، اون موقع هست که باید بگیم عجب چیزیه نه این که باز هم همون نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ با همون قابلیت و کاستومایز های خیلی محدود و خسته کننده عرضه کنند
اگه هیتمن قراره عین نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ شود که هیچی نمیشود بایک گرافیک و انیمیشن ضعیف که برای اواسط تا آواخر نسل ۷ خوب بود، اما اگه بخواد واقعا گرافیک داشته باشه و یک سری انیمیشن حرفه ای و رون به علاوه تمامی نکات مثبت و آپشن هایی که تو نسخه های قدیمی تر رو داشته بود دوباره به بازی برگردونه و مامور ۴۷ بتونه از سوراخ و راه در رو های کوچیک (مثل نسخه آبسولوشن) و موسیقی سازش هم دست کم کم کمش در حد موسیقی ساز آبسولوشن باشه (متاسفانه باز هم جسپر کید آهنگ ساز نیست این نسخه) و به همراه یک اتمسفر و داستان تاریک داشته باشه، اون موقع هست که باید بگیم عجب چیزیه نه این که باز هم همون نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ با همون قابلیت و کاستومایز های خیلی محدود و خسته کننده عرضه کنند
من یکی که دلم یک هیتمن از ترکیب چندتا آپشن از آبسولوشن و تمامیه آپشن های نسخه ۱تا۴ به علاوه داشتن نقشه بزرگ مثل دونسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ و همینطور انجام مراحل به چندین صورت و همینطور داشتن هوش مصنوعی با عکس العملی بالا مثل بلادمانی و آبسولوشن نسبت به اتفاقات توی محیط و همچنین گان پلی به روُنی آبسولوشن و اون امکان مارک کردن اهداف به علاوه داشتن دو سیستم امتیاز و پول و همینطور وقتی جایی دیده میشید یک فلش به اون سمت نمایش داده میشه که فلان npc شمارو داره از فلان جهت میبینه و هرچه تیز تر بشه احتمال شناسایی کامل بیشتر میشه، اولا وقتی اون فلش نمایان شد کسی که مارو داره میبینه باید با همون فلش اول تعجب کنه و از خودش بپرسه:《اون چی بود》و اگه تا یک حدی هم تیز شد اما هنوز کامل شناسایی نشدیم کسی که داره میبینه بیاد به سمتی که کارکتر داشت شناسایی میشد و نزدیک بشه و سرعت تیز شدن هم بیشتر بشه انگار دارید هیتمن آبسولوشن روی درجه سخی آخر یا یکی مونده به آخره
در کل دوست دارم عین بازی های from software یک بازیه سخت بدون درجه سختی باشه که پلیر واقعا جذب بازی بشه
بازی میان نسلیه بنابراین نباید انتظار گرافیک هیولای نسل نهمی داشت
جایگاه فعلی هیتمن اصلا برازندش نیست…کاش انجینو عوض میکردن یا حق امتیاز بازی دست یه کمپانی گردن کلفت میوفتاد…گاهی احساس میکنم ضعف در حیطه بصری و گرافیکیه بازی بخاطر نداشتن بودجس
والا به نظرم همون انجینی رو که تو ابسولوشن استفاده کردند رو به روز نمی کردند بهتر بود. الان هیتمن ابسولوشن به نظر خودم گرافیک و جزئیاتش از دو نسخه ۲۰۱۶و۲۰۱۸ بیشتر و بهتر و واقعا گرافیکش چشم نواز تر و انیمیشن ها خیلی زیباتره.
در مورد بودجه هم والا نمیدونم از طرفی بعد از این که از دست ناشر ۴ نسخه اول و شاهکار هایی که زمان اون ناشر edios بوده (حداقل در مقایسه با نسخه های جدید شاهکار به حساب میاد) در اومد هیتمن به این روز افتاد. تیم سازنده بازی باید برای بخش گرافیکی عوض بشوند چون ظاهرا نمیتونند اینجینی که توانایی ساخت گرافیک بالا رو داشته باشه رو ندارند پس بهتره یک نیرو حرفهای تر بیارند چون با این حال که بازی پست رفت کرده از بین ۳ نسخهای که بعد از ۲۰۱۰ منتشر شده اند فروش بدی هم نداشتند و از طرفی هم فکر کنم io interactive میخواد راه ea و ubisoft (حداقل این دوتا ناشر بازی هاشون گرافیک خیلی خوب و به روزی دارند اما هیتمن حتی گرافیک به روز و چشم نوازی هم نداره و گرافیکش قدیمی هست) رو در پیش بگیره و از طرفی هم شاید حق با شما باشه مشکل بودجه دارند (واقعا اطلاع ندارم پس مطمعن حرف نزدم به جز اون بخش ناشر) .
اسپم:
باورتون میشه گیم اسپات به هیتمن ۲۰۱۸ و lastofus2 یک اندازه و به دوتاشون ۸۰ داده بود 😐 ! یعنی اینا واقعا نمیتونن فرق یک بازیه همهچی تمومی مثل the last of us 2 و یک بازیه کار نشده مثل هیتمن ۲۰۱۸ با گرافیک و هوش مصنوعیه پایین و داستان کوتاه و موسیقیه کسل کننده رو نمی فهمند. 😐 😐 😐 😐 😐 😐
تقصیر دختره بی شعوره
مگر نه به نظرم هیتمن ۲۰۱۸ شاید به اندازه نسخه های قبلیش نبود ولی بازم بازی خیلی خوبی بود
موافقم
سال ۲۰۲۱ میاد پس میان نسلی نیست
چه خبره چند بند متن نوشتی نصفشم تکراریه
بازی هیتمن فقط همینطور داره درجا میزنه و هیچ چیز جدیدی به بازی اضافه نمیشه،همون لوکیشن های همیشگی و همون سیستم قبلی
فقط دلم میخواد تعداد ماموریتای بازی بیشتر باشه و مثل دو قسمت قبلی فقط ۵ تا ماموریت نباشه حداقل اندازه blood money ماموریت داشته باشه چون مهم نیست چقدر راه های مختلف برای کشتن طرف داری بازم ۵ تا نقشه بیشتر نیست که واقعا خیلیم بزرگ نیستن
اون از ratched and clank که یدفه بین ابعاد جابجا میشد اینم از این.
این نسل عجب gta ای ببینیم با این سرعت پردازش
دوستان قرار بود بازی hitman به صورت سه فصل توضیع بشه که فصل اول و دومش اومد و من حس میکنم این قراره فصل سوم بشه پس نباید انتظار گرافیک خفن یا سیستم گیم پلی جدید داشته باشیم
شدیدا دوست دارم فضای هیتمن یکم دارک تر بشه مثل ۴ نسخه ی اول..هیتمن ۵ با اینکه دوست داشتنی بود اما اون انتظارا رو برای فن ها براورده نکرد چون کاملا از تاریخچه و سنت بازی فاصله گرفته بود
موسیقی هیتمن ۲۰۱۶ و ۱۸ با اینکه جسبر کید نبود ولی برای من دل نشین بود هرچند هیچی مثل جسپر نمیشه ولی با این حال باید ببینیم قراره بازی چی بشه…
برای فرانچایزی مثل هیتمن حیفه اگه اینطوری بخواد پیش بره
واقعا هیچی نمیتونه جای جسپر کید رو برای موسیقی سازی برای این بازی با اون ساند ترک های مو به تن سیخ کن معرکه رو پر کنه.
به شخصه دوست دارم از نظر انیمیشن یک چیزی دست کم کم کمش مثل آبسولوشن، گرافیک دست کم کم مثل فارکرای ۵ یا بتل فیلد ۵ یا gta v (چرا دست پایین برای اونم نسل ۹ و چرا نباید حتی گرافیکش و انیمیشن هاش مثل red dead 2 یا last of us 2 نباشه؟ مگه چیش از بقیه کمتره؟ مگه io interactive هم یک استدیو با سابقه زیاد نیست؟ پس چرا نباید یک همچین چیزی که الان لایقش باید باشه نیست؟)، گیمپلی و امکانات و کاستومایز تر کیبی از تمامیه عناصر های مفید و نقطه قوت این فرانچایز و چیز هایی که مخاطبان تو این مدت پسندیده بودند و خیلیاشون هم ورداشته شدهاند، موسیقی و داستان به مانند نسخه ۱تا۴ دارای اتمسفر تاریک (خصوصا ۳ نسخه اول و علل خصوص نسخه ۳) باشه و خصوصا موسیقی ساز دوباره جسپر کید رو برگردونند اون موقع هست که شاهد یک هیتمن کامل و با کیفیت بسیار بسیار بالا و خاطره انگیز هستیم.
یک چیز دیگه هم بخوام بگم ناتی داگ، راک استار و سی دی پراجکت رد با عشق و علاقه بازی میسازند و اون ها پول میدهند تا بازی بسازند نه این که فقط بازی میسازند تا پول در بیاورند (این قسمت جمله یک بنده خدایی بود البته من یکم تغییرش دادم) (البته این رو هم باید در نظر گرفت که اونا بودجه کلانی دارند برای بازی ساختن اما آیا همشون همون اول بودجه کلانی داشتند یا به خاطر کار بلد بودن و مدیریت خیلی قویشون بود که الان به اینجا رسیدند؟)