بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope تا فصل پاییز تاخیر خورد
تاخیر خوردن بازیهای مختلف از استودیوهای متفاوت، رایجترین پدیدهی این روزهای صنعت بازیهای ویدیویی است. اکنون نیز یکی دیگر از این تاخیرها دامن جدیدترین ساختهی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) را گرفته و تاریخ عرضهی آن را چندین ماه به تعویق انداخته است. همراه گیمفا باشید.
جدیدترین نسخهی مجموعهی The Dark Pictures Anthology که Little Hope نام دارد، قرار بود تا در همین تابستان عرضه شود اما به علت شیوع جهانی ویروس کرونا، تاریخ عرضهی این عنوان ترسناک تا فصل پاییز عقب افتاد. مدیرعامل استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، پت ساموئلز (Pete Samuels) که تهیهکنندهی اجرایی The Dark Pictures Anthology: Little Hope نیز هست، اخیرا اظهاراتی را در این باره منتشر کرد:
از زمان آغاز بحران ویروس کووید-۱۹ در مارچ، سوپرمسیو گیمز ۲۰۰ تیم قدرتمند داشته است که از خانه کار میکردهاند. اولویت ما در طول این زمان، امنیت تیممان بوده است و برای مدتی بهطور موفقیتآمیز مشغول کار شدیم. با وجود اینکه کل تیم ما وعده داده بود تا بهترین بازیهای ممکن را ارائه دهد، بازگو کردن این اطلاعرسانی ناخوشایند بر عهدهی من میماند؛ Little Hope تاخیر خواهد خورد و تاریخ عرضهی این بازی که پیشتر در تابستان گزارش شده بود، الان برای پاییز هدفگذاری شده است.
دلیل این تاخیر اطمینان حاصل کردن از امنیت “بازیگران، خدمهی صحنه و تمامی کارکنان توانمند دیگر” بیان شده است:
کسانی که شدیدا روی استعداد آنها حساب میکنیم.
این تاخیر منطقی به نظر میرسد چرا که این استودیو در انگلستان واقع شده است. در حالی که فعالیتهای مختلف اقتصادی در کشورهایی مانند آمریکا دوباره از سر گرفته شده است، اروپا و بهویژه انگلستان همچنان روی این موضوع حساسیت زیادی دارند. با توج به پروتکلهای سختگیرانهی دولت این کشور در ارتباط با ویروس کووید-۱۹، باید دید آیا این بازی برای عرضه در پاییز آماده خواهد شد یا خیر؟ فعلا باید منتظر انتشار جزییات بیشتری از این موضوع در آینده باشیم.
بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope در حال حاضر مشغول توسعه برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
بازی جذابیه قبلیش رو بازی کردم و هنوز دارمش ارزش تکرار بالایی داره
اما میتونست طولانی تر باشه البته بازی رو هم به اندازه محتواش قیمت گذاری کردن که خیلی خوبه
دمشون گرم که این سبک رو توسعه میدن و میسازن منتظر این بازی هستم و این سبک رو دوست دارم
یادش بخیر until dawn اوایل نسل که واقعا متفاوت و خاص بود و به خوبی از خاصیت کنترلر ps4 استفاده کرد