Summer of Gaming | تریلر جدید Werewolf: The Apocalypse – Earthblood منتشر شد

مرصاد قدیری
۰۱:۴۱ ۱۳۹۹/۰۳/۲۲

شرکت نیکان (Nacon) و استودیوی سایانید (Cyanide Studio) به تازگی تریلر سینمایی جدیدی را از بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood منتشر کرده‌اند که شما را بیشتر با فضای این عنوان آشنا می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در فروشگاه‌ اپیک گیمز (Epic Games)، بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood «یک تجربه‌ی منحصر به فرد مملو از مبارزات وحشیانه و ماجراجویی‌های افسانه‌ای بوده که از بازی مشهور نقش آفرینی الهام گرفته است.»

برای آشنایی بیشتر با Werewolf: The Apocalypse – Earthblood، پیشنهاد می‌کنیم به بخشی از اطلاعات منتشر شده نگاهی بیاندازید:

شما کنترل شخصیت Cahal را در اختیار دارید؛ یک Garou قدرتمند که پس از از دست دادن کنترل خشم‌ خود تصمیم گرفت از همه چیز فاصله بگیرد. شما می‌توانید به یک گرگ و Crinos، یک هیولای وحشی و بزرگ، تبدیل شوید. شما باید در استفاده از قابلیت‌های هر سه فرم به مهارت بالایی دست پیدا کنید و در نقش انسان، گرگ و Crinos، کسانی که به مادر زمین یعنی Gaia توهین می‌کنند را مجازات کنید. اما بدترین دشمنان شما خودتان هستید؛ اگر نتوانید خشم خود را کنترل کنید، باز هم شما را نابود خواهد کرد.

هر فرم مزایای خود را دارد: گرگ می‌تواند با مخفی کاری حرکت کند، انسان می‌تواند با مردم تعامل داشته باشد و گرگینه نیز می‌تواند خشم خود را آزاد کرده و دشمنان را تکه تکه کند. این خشم بزرگترین سلاح و نقطه ضعف شما محسوب می‌شود…

در طی ماموریت Cahal برای رستگاری و خون، این شخصیت نقش بزرگی را در جنگ بین Garou و Endron ایفا می‌کند. Endron یک شرکت نفتی قدرت‌مند است که به Wyrm خدمت می‌کند؛ یک روح نابودکننده که در حال از بین بردن سیاره است.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. ناشر این عنوان اعلام کرده است که در طی رویداد Nacon Connect 2020 اطلاعاتی بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید