تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا

تقریبا یک هفته به زمان انتشار بازی محبوب و مورد انتظار The Last of Us Part 2 باقی مانده و حال به تازگی تریلر هنگام عرضه‌ی آن نیز منتشر شده است.

بدون شک The Last of Us Part 2 را می‌توان جاه طلبانه‌ترین بازی استودیوی ناتی‌داگ به شمار آورد. ناتی‌داگ تلاش کرده تا با تزریق ایده‌های جدید و بهبود ایده‌های قدیمی یک تجربه‌ی متفاوت، چالش برانگیز و منحصر بفرد را به بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه بدهد. در حالی که حدود یک هفته به انتشار بازی محبوب و مورد انتظار The Last of Us Part 2 باقی‌ مانده حال به تازگی تریلر هنگام انتشار آن نیز عرضه شده است که شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در پایان شما می‌توانید پیش نمایش بازی The Last of Us Part II که به قلم مصطفی زاهدی نوشته شده است را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ۲۵ تا ۳۰ ساعت بخش داستانی، :heart: :heart: ،عالیه،
    ابرشاهکار نسل هشتم،GOTY سال ۲۰۲۰

  • برترین ساخته ناتی داگ کبیر
    برترین بازی تحت انتشار سونی
    جزء ۳ برتر وحشت بقا تاریخ
    جزء ۳ برتر مخفی کاری تاریخ
    جزء ۳ برتر دارک تاریخ
    یکی از برترین شوتر های تاریخ
    یکی از برترین بازی ها از نظر داستان و شخصیت پردازی
    یکی از برترین بازی تاریخ ps
    و…….
    مرسی ناتی داگ
    مرسی سونی

    • ShadoWWolf2 گفت:

      درود بر شرفت :yes: :yes:
      هزارتا لایک هم کمه برات :-*

    • 47 گفت:

      خدایی دیگه واقعا نمیشه بهش گفت:《جزء ۳ برتر مخفی کاری تاریخ
      جزء ۳ برتر دارک تاریخ
      یکی از برترین شوتر های تاریخ》
      چون دارک تر و مخفی کاری های حرفه‌ای تر و شوتر بهتر از این بازی هم بوده و در آینده میتونیم شاهد باشیم
      نظرت از روی تعصب بود و این سه چیزی که گفتی نمیتونه باشه.
      ببخشید یعنی اون فرانچایز های معروف مخفی کاری یعنی هیتمن و متال گیر و اسپلینتر‌ سل و بتمن (اساسینز کرید رو به خاطر هوش مصنوعی داغونش حیفم اومد بگم) که سبک اصلیشون مخفی کاری هست پس کشک هستن؟
      خدایان شوتر doom و ولفنشتاین پس کشک هستن؟
      بازی های دارک و عمیق مثل فرانچایز دارک سولز و بایوشاک (هیتمن کانترکت به نظر شخصی. خواستید این یکی رو حساب نکنید) لابد اون ها هم کشک هستن؟
      الان هم لابد میخواین بهم بگین《هیتر》

      • هنوز نیومده.
        منم زود نظر دادم ول یچیز هایی که گفتم منظورم از روی تریلر و گیمپلی بازی بود.
        داستان این بازی به شدت دارک هست(اگر قسمت یک رو بازی کرده باشید میدونید،طبق گفته سازنده بازی قسمت دوم خیلی بیشتر از قسمت اول داستان تلخ تری داره)
        کلا tlou مخفی کاری میچسبه(دوست من بذار بیاد اون وقت میبینی که چه المان هایی از بازی های مخفی کاری و چه هوش مصنوعی داره)
        “خدایان شوتر doom و ولفنشتاین”
        البته منظورم شوتر سوم شخص بود نه شوتر اول شخص
        و دوباره میگم بازی که بیاد حرف من رو تایید میکنی.
        با تشکر.

      • S.IOWA گفت:

        داداش هیترا باز یچیزی میگن میگنجه تو خودتو قاطی هیترا نکن :rotfl:

        • 47 گفت:

          ببخشید کلمه Fact معنی بدی نداره و میشه حقیقت نمیدونم دیگه برا شماها چطور معنیش کردن که معنیه بدی انگار داره براتون.
          شماها همتون فن متعصب سونی و ناتی داگ هستید هر کسی هم اگه بیاد به تمجید زیادی از حدتون که یک سری چیز ها تو این بازی حتی نیست و خودتون تو هین تمجید کردن بهش اضافه کردید ایراد بگیره اسمشو میزارید هیتر حرف دیگه ای هم نمیخواید هم گوش بگیرید.
          شما بنا رو بخواید مخفی کاری بزارید یا اکشن میبینید استعداد گیمر هم هست نه چیزی که ساخته بازی ساز هست. این بازی در دسته مخفی کاری قرار نمیگیره ولی میبینید یکی تو این کار خودش مهارت داره (بازی های اکشن معمولا مخفی کاری رفتن سخته) مثلا من خودم اکثر ماموریت های فرعی ولفنشتاین ۲ رو با مخفی کاری تموم میکردم و ماموریت های اصلی هم تا اونجا که میشد با مخفی کاری میرفتم و بقیه بازی ها هم همون اول تفنگ نمیکشیدم همه رو قلع قمع کنم و با مخفی کاری میرفتم و اصلا به این که چه ژانری هست توجه نمیکنم و همیشه عادت دارم با مخفی کاری بازی کنم. هیتمن هم هر وقت بازی میکنم (این به خاطر وسواس خودم هست و یک عامل این وسواس نسخه بلادمانی هم بوده) ماموریت رو بدون این که حتی یک نفر هم منو شناسایی کنه و بدون کت شلوار عوض کردنش میتونم تموم کنم و همه نسخه ها هم میتونم به جز دو مرحله آخر بلادمانی (در واقع دو مرحله یکی مونده به مرحله آخر ولی گفتم مرحله آخر چون مرحله آخر آخر خیلی کوتاه بود و اصلا مخفی کاری هم نداشت برا همین حسابش نکردم) که اونجارو نمیشه واقعا بدون کت شلوار عوض کردن بدون شناسایی شدن تمومش کرد.
          این همه حرف زدم برا این که بگم بازی lastofus2 فقط میشه توش مخفی کاریه بیشتری رفت یعنی آسون تر شده به گفته خود کارگردان بازی و جا های بیشتری میشه قایم شد اما باز هم همیشه لو میرید و شناسایی میشید که تو بازی که اکشن هست این یک امر طبیعیه و این همه توضیح که خلاصه هم شده بود فقط در جواب اون دوستمون برای حرفی که درباره مخفی کاری زدند بود وگرنه درباره شوتر بخوام بگم این بازی اگه بین تمامیه بازی های survival horror گان پلی عالی و شماره یک داشته باشه بین هیچ کدوم از بازی ژانر های غیر از این گان پلی رون و تاپ نداره چرا؟ چون سازنده از عمد مقداری گان پلی رو خشک و اذیت کن تر نسبت به ژانر های دیگه طراحی میکنن (حالا این خودش وقتی رو دسته باشه که تیر اندازی باهاش مصیبت تر هم میشه) که اعصاب پلیر به هم بریزه و استرس و ترس بیشتری بهش وارد بشه و سعی کنه از تیر یا کمتر استفاده کنه یا سعی در بالابردن دقت تیراندازیه خودش کنه و قطعا نمیتونه گان پلیش بهتر از بازیی مثل مکس پین و gta v و گوست ریکن و سایر بازی های شوتر سوم شخص باشه چون این ها تا حد امکان که تونستند گان پلی رو نرم و رون و سریع طراحی کردند با حجم زیادی از گلوله که بازی در اختیارتون میزاره.
          در مورد دارک بودن اتمسفر بازی هم بازی هایی مثل فرانچایز دارک سولز، بلادبورن و یک بازی بود در سال ۲۰۱۹ منتشر شد درباره طاعون در اروپا بود و یک خواهر برادر کم سن و سال که زیر ۱۸ سال داشتند که به جا های مختلف میرفتند و متاسفانه اسم بازی رو الان یادم نیست (هیتمن کانترکت و هیتمن های ۱ و ۲ کلاسیک به نظر شخصی خودم هم بازی خیلی دارکی بودند. خواستید این یکی رو حساب نکنید) و این مورد هایی هستند برای بازی هایی که روی یک اتمسفر دارک خیلی تمرکز داشتند ولی the last of us ۱ و ۲ داستان دارکی داشتند ولی بیشتر روی تحت تاثیر قرار دادن مخاطب با یک داستانی که ناراحت کننده بود و انصافا هم تو این قضیه خیلی خیلی موفق بوده و نمیشه انکار کرد اما اون اتمسفر دارکی که داره بیشتر به خاطر داستان ناراحت کنندش هست به همراه محیط هایی ناراحت کننده به خاطر اون کاتسین بازی و تحت تاثیر قرار دادن بیشتر مخاطب ولی بازی هایی که مثال زدم خیلی خیلی روی دارک بودن یک بازی تمرکز کرده بودند به علاوه چیز های دیگری که بسته به نوع ژانر بازی کمتر و یا بیشتر میشد.
          دیگه من چیزی که میدونستم و بوده و خیلی جاها هم ثابت شده بود رو گفتم میخواید قبول کنید یا نه به انتخاب خودتون بستگی داره.

        • 47 گفت:

          S.IOWA ببخشید اشتباه به شما ریپلای شد میخواستم به Ozhan ریپلای کنم

      • مهم نیست در هر صورت جزو ۲ تا بازی برتر تاریخن اقای سانتیا نادلا

        • 47 گفت:

          بچه تو برو سر امتحانات دبستانت یک وقت تجدید نشی بابات ps4 رو از بگیره.
          خوب داری سعی میکنی جای ع.ل.ی. پ.ا.و.ر. رو پر کنی.
          حالا ایشون برای مایکروسافت چون داره کار میکنه یعنی میشه آدم بد بی تجربه و بی سابقه چرا؟ چون جنابعالی از مایکروسافت هیت بیخودی داری.
          تو مگه نه playstation فن هستی؟ خوب به ایشون چی کار داری؟ اصلا ایشون چی کاری میکنن به شما ربطی نداره چون قرار نیست با پلتفرم های ایشون سرو کار داشته باشی برای گیم.
          اگه به مشکل داشتنه که ما که از ویندوز مایکروسافت استفاده میکنیم مشکلی باهاش نداریم و خود ایشون اگه کارش ایرادی داشت هیئت مدیره مایکروسافت خودش به عقلش میرسید که ایشون رو بر کنار کنه و نیازی به مشاوره شما متخصص کوچولو که انگار قراره همین فردا بره سهام مایکروسافت هم بخره و فقط منتظره بر کناریه ایشون و فیل اسپنسر هست تا بعدش که هیئت مدیره فرد جدیدی رو برای مدیر عاملی انتخاب کردند که به مزاج جنابعالی خوش اومد بری فوری نفر اولی باشی که سهام مایکروسفات رو خریده.
          من اگه سانتیا نادلا بودم که بیکار نبودم تو بیای برام تصمیم بگیری و مشاوره بهم بدی.

      • Ozhan گفت:

        فرنچایزهایی مث هیتمن تنها تمرکزشون رو مخفی کاریه این مسلمه که تو زمینه ای که خیلی روش فوکوس کردن خوب باشن ولی ناتی داگ بازیه که همه چیزش در اخرین درجه و بهترین درجه قرار داره و واسه همینه که تحسین میشه
        یه بازی بهم نشون بده که هوش مصنوعی و روایت و داستان و گیم پلی .گان پلی .مخفی کاری .اکشن .بالانس بین گیم پلی و روایت. گرافیک.انیمیشن.چهره پردازی.شخصیت پردازی.پلتفرمر.لول دیزاین.آدیو دیزاین.روایت بصری. و هزارتا چیزه دیگه مثل لست۲ باشه توش
        نهایت هر بازی که بخوای برام مثال بزنی تو یکی یا دوتا ازین چیزایی که گفتم تمرکز داره و بقیه چیزاش معمولین ولی ناتی داگ جوری این بازیو ساخته که همه بخشاش ۱۰از۱۰ هستن مثل رد دد۲ یا گاد۲۰۱۸ یا بعضی بازیای دیگه این نسل که واقعا شاهکار بودن
        خلاصه که زیادی هیت نورز برات خوب نیست
        محمدرضا هم کاربر گل سایته و فقط نظرشو گفت…برعکس تو و دوستات که میاین فکت میدین

  • Y.R گفت:

    ابر شاهکار قرن :inlove: :inlove:

  • ninja07 گفت:

    جای تعجبه کسی کامنت نگذاشته..!!! :pain:

  • ninja07 گفت:

    آخه این تریلر بود چندتا عکس ازش میزاشتی بهتر بود :rotfl: :rotfl:

  • بهترین لانچ تریلر تاریخ کهکشان راه شیری
    الی خطاب به هیترها
    i’m gonna find and i’m gonna kill every last one of them

    • Soroosh0097 گفت:

      دادا رحم کن بهشون 😀 من نمیدونم اینا چجوری روشون میشه هیت بدن.اون از گاد که هی زور میزدن بگن آشغاله.اینم از تلو که اصلا نیاز به تعریف نداره.آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.
      مراسم سونی بالاخره امشبه یا فردا؟
      همه دارن میگن فردا شب ولی تو سایت نوشته ۲۲ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ که میشه امشب.من دارم از شدت هایپ میمیرم.حتی بیشتر از تلو براش هایپم.فک کن یهو کریتوس نسل نهم رو رونمایی کنه.یه گاد جدید با گرافیک بهتر و مبازات حماسی تر و باس های بزرگتر.

  • ShadoWWolf2 گفت:

    هفته دیگه یکی از برترین و پر افتخارترین و جاه طلبانه ترین و فک براندازترین و هیترکش ترین بازی ناتی داگ و نسل هشتم و شاید دهه اخیر قراره عرضه بشه :inlove: :inlove:
    اون روز ، روز شادی و افتخار طرفداران سونی کبیر و روز غم و اندوه اون کسایی هست که چشم ندارن موفقیت سونی و این بازی رو ببینن…

  • ۱۰ …. ۹ …
    ………..
    ضمن تشکر از آقا سعید حلاجیان .. می خواستم بگم زیر نویس قسمت آخر اینساید رو هم اگه می گذاشتید خیلی خوب می شد .. من شخصاً پیگیری می کردمش ..
    به هرحال از تلاش شما و کادر گیمفا بابت زحماتی که می کشید سپاس گزاریم :rose:

  • vergil2max گفت:

    به امید موفقیت بازی چه در زمینه فروش و چه متا.امیدوارم بتونه اکثر گیمرا بویژه اونایی که خیلی وقته منتظرش هستن رو راضی کنه
    البته منظورم طرفدارا و گیمرای منطقی وگرنه بحث هیترا و متعصباو بی منطقا جداست اونا تا وقتی منطقی فکر نکنن و دیدنشون رو تغییر ندن کاریشون نمیشه کرد.چه یه بازی رو تجربه کنن چه نه بازم میگن چه بازی بدی :no: حتی اگه لذت ببرن از بازی

  • god of war گفت:

    بهترین بازی نسل ۷ لست ۱ بود
    بهترین بازی نسل ۸ لست ۲؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Emad-Martian گفت:

    به امید موفقیت بازی از هر نظر…

  • saeed_nl70 گفت:

    من اینو به عنوان تریلر لانچ قبول ندارم
    حتی دیده شده بعضیا تریلر لانچ رو کلا CG کار میکنن که نمیفهمم اینو
    به نظر من تریلر لانچ باید مجموعه ای از کات سین و گیم پلی باشه و مفهوم کلی بازی رو نشون بده برا کسی که میخواد بازیو بگیره حتی اگه اطلاعاتی هم نداشته باشه از بازی متوجه بشه
    به نظر من تریلر های سری بتمن مخصوصا ارخام نایت شاهکار بودن

  • Amirhossein80 گفت:

    اینا خیلی پلنگن ؟ :inlove: :inlove: :inlove:

  • Mpc گفت:

    به نظرم بهترین بازی سری پلی استیشن پارازیت ایو بود بعد از اون بازی نسبتا شاهکاری از پلی استیشن ندیدم ایکس باکس هم اگه هالو رو نداشت باید جمع میکرد بره

  • قبلا گفتم بازم میگم باورم نمیشه چند روز دیگه نقد هاش منتشر میشن

  • mo1234 گفت:

    نمیدونم چرا هر چی داریم نزدیکتر میشیم به بازی هیجانم کمتر میشه :rotfl:

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا
تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد - گیمفا