بازی Hardcore Mecha در ماه اکتبر سال جاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد
بازی Hardcore Mecha یک عنوان پلتفرمر و ۲ بعدی به شمار میآید که استودیوی راکتپانچ گیمز (RocketPunch Games) توسعهی آن و دو شرکت لایتنینگ گیمز (Lightning Games) عرضهی بازی در بازارهای غربی و کمپانی گیم سورس اینترتینمنت (Game Source Entertainment) انتشار آن در کشور ژاپن را بر عهده دارند.
تمرکز توسعهدهندگان عنوان Hardcore Mecha بیشتر برروی کنترل و مکانیسمهای حرکتی این بازی مهیج و سرعتی بوده است. گیمپلی بازی گسترده و غنی به شمار میآید و برای تمام سلایق یک تجربهی منصحر به فرد و ایدهآل خواهد بود. شما باید از میان شخصیتهای مختلف بازی که هرکدام قدرت و قابلیتهای ویژهای دارند، قهرمان دلخواه خود را انتخاب کنید و راهی نبردهای نفسگیر و سراسر هیجان شوید. همچنین میتوانید در بخش چندنفرهی بازی یک نبرد حماسی و رقابتی سخت و فولادی را به همراه دوستان خود تجربه نمایید.
بخش داستانی بازی از ۸ فصل و ۱۸ مرحلهی جذاب و گسترده تشکیل شده است. با شروع بازی شما با بیش از ۴۰ دشمن رباتیک منحصر به فرد با بهترین طراحی ظاهری و حملات متنوع روبرو خواهید شد که هرکدام طرح و جزئیات مختص به خود را دارا هستند. محیطها و چشماندازهای بازی نیز از طراحی بصری فوقالعادهای بهره میبرند و شما میتوانید در طول مراحل بازی از فضای زیر اقیانوس، مخروبههای قدیمی، شهرهای مدرن و بخشهایی در فضا گذر کنید و از ماجراجویی خود لذت ببرید. برخی از مراحل بازی از حالت خطی خارج میشوند و مسیرهایی را به شما نشان خواهند داد تا بتوانید خود را به پشت دشمنان برسانید و به آنها ضد حملهی مرگباری بزنید. در بازی انواع و اقسام اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با پیش بردن مراحل قادر به ساخت انواع جدیدتری از محافظها و برخی اسلحههای ویژه خواهید بود. شما باید مهمات و انرژی خود را برای بخشهای مختلف بازی مدیریت کنید و چالشها و ماموریتهای فراوان بازی را با تمرکز پشت سر گذارید تا در نهایت هنگام رویارویی با باسفایت اصلی به چالشهای سنگین و طاقتفرسا برخورد نکنید.
انیمیشنهای پرتعداد و مفصل بازی بسیار روان و با قدرت طراحی شدهاند و به خوبی جزئیات هر حرکت و مکانیسم گیمپلی را به نمایش میگذراند. همچنین طراحی محیط ۲ بعدی بازی با استفاده از تکنیکهای فریب دیداری و جابجایی عناصر و نورپردازی منحصر به فرد مناظر مختلف آن به مانند عناوین سه بعدی درخشان و چشمنواز ظاهر خواهد شد و تیم توسعهدهنده از این نظر به خوبی به اهداف خود دست یافته است.
بازی Hardcore Mecha از دو بخش عمده و اصلی تشکیل میشود. در بخش Campaign بازی شما قادر خواهید بود تا یک تجربهی سریع و اکشن به همراه گیمپلی روان و صحنههای چشمنواز از قلع و قمع کردن دشمنان داشته باشید. علاوه بر بخش Campaign فوقالعاده و شگفت انگیز، بازی Hardcore Mecha یک حالت چندنفرهی نفسگیر نیز برای بازیبازان در نظر گرفته است. در این حالت بازیبازان قادر هستند تا انواع قابلیتها و مکانیسمهای مراحل بازی را به دلخواه دستکاری و تنظیم نمایند و حرکات و مبارزات خود را آزادانه انتخاب کنند تا بتوانند هزاران مبارزهی منحصر به فرد با شرایط و ویژگیهای خاص برای خود رقم زنند و از خلاقیت خود و دیگران در طراحی نبردهای سهمگین و حماسی نهایت استفاده را ببرند. این بخش بازی از اتصالات محلی و بخش آنلاین بهره خواهد برد تا هم با دوستان خود و هم با بازیبازانی از سراسر دنیا به مبارزات سخت و آهنی قدم گذارید و به طور مداوم رتبهی خود را در سیستم ردهبندی جهانی بازی Hardcore Mecha ارتقا بخشید.
حال به تازگی استودیوی راکتپانج گیمز در خبری رسمی اعلام داشت که عنوان Hardcore Mecha در ماه اکتبر سال جاری میلادی برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نسخهی دیجیتالی این بازی توسط شرکت لایتنینگ گیمز در سراسر جهان منتشر میشود، در حالی که نسخهی فیزیکی بازی توسط شرکت گیم سورس اینترتینمنت انحصارا در کشور ژاپن در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت. بازی اکشن و دو بعدی Hardcore Mecha برای اولین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی در کشورهای آسیای شرقی برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و فروشگاه استیم (Steam) در دسترس بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی قرار گرفت. نسخهی غربی بازی Hardcore Mecha برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات