نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا

نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد

مهدى قانع‌پسند
۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که بیش از پیش احتمال ساخت یک کنسول ضعیف‌تر از سوی شرکت مایکروسافت را قوت می‌بخشد. در ادامه‌ی خبر همراه ما باشید تا نگاهی به این اطلاعات داشته باشیم.

اکنون از هر زمان دیگری به عرضه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس نزدیک‌تر هستیم، اما هم‌چنان از کنسول ضعیف‌تر نسل نهمی شرکت مایکروسافت خبری نیست. طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود، استراتژی شرکت مایکروسافت در نسل نهم آن است که قوی‌ترین و ارزان‌ترین کنسول بازار را در اختیار داشته باشد. کنسولی که از تمام تکنولوژی‌های روز بهره می‌برد با نام رمز آناکوندا شناخته می‌شد که در نهایت اکس‌باکس سری اکس نام گرفت و طبق اطلاعات غیر رسمی، کنسول ضعیف‌تر با نام رمز لاکهارت شناخته می‌شود که احتمال دارد در نهایت اکس‌باکس سری اس نام بگیرد.

حال به تازگی یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر (Twitter) که با نام TitleOS شناخته می‌شود، هنگامی که در حال جستجو در کدهای سیستم‌عامل خود از بخش کتاب‌خانه‌ی ویندوز (Windows Libraries) بوده است چندین بار نام رمز کنسول اکس‌باکس سری اس با نام لاکهارت را در کنار نام رمز کنسول‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند همچون اسکورپیو که نام رمز کنسول اکس‌باکس وان اکس بود، مشاهده کرده است. اگرچه این موضوع نمی‌تواند الزاماً به معنای تأیید کنسول اکس‌باکس وان اس باشد، زیرا شایعاتی نیز وجود دارند که می‌گویند پروژه‌ی ساخت این کنسول با موفقیت به پایان نرسیده است. در ادامه شما می‌توانید تصاویری را که این کاربر توییتر منتشر کرده است مشاهده کنید.

همچنین طبق شایعات دیگری که منتشر شده است، کنسول اکس‌باکس سری اس طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت مایکروسافت قرار بوده است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۰ یعنی امروز معرفی شود اما به دلیل به تعویق افتاد زمان برگزاری رویداد کنسول پلی‌استیشن ۵، تصمیم بر آن شده است که رویداد رونمایی از این کنسول نیز به روز دیگری موکول شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • “همچنین طبق شایعات دیگری که منتشر شده است، کنسول اکس‌باکس سری اس طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت مایکروسافت قرار بوده است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۰ یعنی امروز معرفی شود”
    😥 😥 😥
    خداوکیلی اینم……..
    اگر شکل و طراحیش این شکلی باشه که خیلی خوبه.
    و همینطور که دوستان گفتند ترافلاپس معیار صحیحی برای اندازه گیری قدرت کنسول نیست و به چیزی های دیگری ربط دارد اما به احتمال زیاد از ps5 و xsx ضعیفتره

    • General گفت:

      آره خب هدفش ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم یعنی توسعه دهنده ها رزولوشن نسخه series X رو ۱۰۸۰ میکنن و تمام :yes: و نهایت ری تریسینگ ضعیفتر :yes: اگه از همون معماری velocity استفاده کنه که دیگه هیچ غمی نیست :yes:

      • alipower_fan گفت:

        ای کاش یک نویسنده با سواد این سایت این ولاسیتی رو میومد توضیح میداد بجای اینکه یک خبر ssd سونی رو ۵۰۰ بار بنویسن.

        • ولوسیتی خیلی خوبه
          و در فوق العاده بودنش هیچ شکی نیست
          اما باید قبول کنیم که نمیتونه اون اختلاف رو با ssd سونی جبران کنه
          قطعا تکنیک های نرم افزاری باعث افزایش قدرت و سرعت میشن اما نه در حد یک سخت افزار
          خبر SSD سونی ۵۰۰ بار نوشته میشه چون ۵۰۰ بار توسط بقیه گفته شده
          اگر ۵۰۰ بار در مورد ولو سیتی هم گفته شه ۵۰۰ بار همینجا نوشته میشه

          • alipower_fan گفت:

            کلی سایت های خارجی این ولوسیتی رو توضیح دادند و کلی تمجید کردند و گفتند که نرم افزار و سخت افزار کنار هم خوبه. حرفتون درسته اختلاف رو کامل جبران نمیکنه ولی باعث میشه اختلاف کمتر به چشم بیاد و وقتی گیم ۱۰ ثانیه دیرتر لود شود دیگه تفاوت زیادی دیده نشه.

          • ALFAR3D گفت:

            مایک از عمد اینکارو کرده یه ssd ضعیف گذاشته خودشونم گفتن هدفشون گیمرا هستن نه کنسول میخواد پیسی گیمینگ رو هم بیاره بالا همه نمیتونن ssd پرسرعت بگیرن واسه پیسی ناچارن تکنیک های نرم افزاری رو بیارن رو کار اینجوری هم کنسول جماعت بازیشو میگیره هم پیسی توسری خور نمیشه….

    • mostafa81 گفت:

      میشه از کلمه خداوکیلی استفاده نکنی
      کلمه قسم الکی اونم برا یه چیز گناهه

  • اگه این کنسول بیاد سریز ایکس نمی تونه از کل قدرتش استفاده کنه
    چون این به عنوان کنسول پایه شناخته میشه

    • alipower_fan گفت:

      کی همچین چیزی گفته که نمیتونه؟ اصلا اومدنش معلوم نیست. بعدشم اگرم بیاد با همون مشخصات سری اکس میاد که گرافیکش ضعیف تره چون مایکرو میدونه هوش مصنوعی بازیا داره ارتقا پیدمیکنه. gpu رو ضعیف میکنه در حد خوبی که ۱۰۸۰ بگیره با نرخ ثابت و تکسچر های کم.

    • حرفتون تا حدودی درسته
      با اومدن این کنسول به احتمال زیاد از ۸۰ درصد قدرت xbox series x میشه استفاده کرد و تا حدودی هم مربوط به ترافلاپس میشه.
      اما اگر شایعه ها درست باشند این کنسول از معماری و cpu و gpu و ssd کنسول xbox series x استفاده میکنه که این خیلی خوبه.
      البته تمام این ها مربوط به کاربلدی استودیو هاست.
      مثل tlou 2 که کیفیت روی ps4 معمولی تقریبا مثل ps4 pro است(که روی ps4 pro کیفیت بسیار فوق العاده به نظر میرسد و استودیو سعی کرده تا این کیفیت را در کنسول ps4 معمولی به ps4 pro برسونه)و هر دو کنسول کیفیت بسیار خوبی داشته باشند.
      اون هم با ۱٫۸ ترافلاپس

    • نه
      فکر کنم اصلا عرضه نشه
      اگر هم بشه سری ایکس پایه هستش
      ولی عجیبه
      اخه منابع گفتن قدرتش ۴ ترافلاپسه
      منصفانه بگیم خیلی ضعیفه
      Ps5 در بدترین شرایط ۹.۲
      سری ایکس هم در بدترین شرایط تقریبا ۱۲
      ماکرو الان تمرکزش رو باید بزاره روی کنسول میان نسلی
      چون باتوجه به قدرت ضعیف تره ps5 نسبت به سری ایکس سونی قطعا به اینده فکر میکنه
      حتی شایعه هایی خیلی وقت پیش بودن که میگفتن سونی این کنسول رو برای رقابت با سری ایکس میسازه و قدرتی نزدیک به ۱۵ ترافلاپس داره
      بعضی منابع بهش میگفتن ps5 pro بعضی های دیگه ps5 permium و کلی نام دیگه

    • مایکروسافت هم این مورد رو میدونه اما مجبوره که برای ماندن در رقابت یه کنسول اقتصادی بده که باهاش گیم پس بفروشه وگرنه در حالت برابر بودن قیمت دو کنسول ، ایکس باکس سری ایکس هیچ شانسی در مقابل ps5 نداره اینو چند سال بعد خودتون از فروش سری ایکس متوجه میشید وقتی که سری اس بیش از هفتاد درصد کل فروش کنسول نسل بعدی مایکرو به نام خودش ثبت کنه میفهمید که علت وجود سری اس چی بوده

    • majidam گفت:

      نه اینجور نیست هم شرکت سونی و هم مایکروسافت وظیفه دارن حداقل ۴ یا۵ سال از کنسولهای میان نسلیشون پشتیبانی کاملی کنن و تمام بازیهای نسل ۹ رو برای کنسولهای میان نسلیشون عرضه کنن اگر غیر از این باشه یه خیانت به گیمرهای کنسولهای میان نسلی محسوب میشه

      • Sackboy گفت:

        خیانت؟! چرا؟! همه می‌دونن چرخه‌ی عمر هر نسل چیزی حدود ۶ ساله! Pro هم حکم اسلیم رو داره تقریباً. فقط چون سرعت رشد سخت افزار خیلی زیاد شده، شرکت ها برای کسایی که تب ۴k همه ی وجودشون رو گرفته بود، یا تازه می‌خواستن کنسول بخزن، یه کنسول میان نسلی دادن. همشونم می‌دونستن عمر نسخه‌ی پرو با استاندارد یکیه.
        کسی رو که مجبور نکردن pro بخره! حتی توی ساخت بازی هم مبنا رو نسخه‌ی استاندارد کنسول قرار می‌دن. و عملا بود و نبود نسخه‌ی پرو رو کیفیت نسخه‌ی استاندارد هیچ تأثیر منفی ای نداشته. دست کم تو PS که اینجوریه.
        حالا دلیل نمی‌شه چون من سال سوم از عمر چرخه‌ی کنسول، دستگاهمو خریدم، شرکتا مجبور باشن به خاطر من سه سال دیگه برام انحصاری بدن!
        البته در مورد مایکرو، با توجه به کنسول one x بحث یه ذره فرق می‌کنه. چون هم خیلی دیر عرضه شد، هم اگر پشتیبانی نکنه، عملا یعنی از قدرت و پتانسیلش استفاده ی خاصی نکرده و مایکرو هم می‌خواد کم کاریشو تو محتوا جبران کنه. چون عملا چیز زیادی برای نمایش حداکثر توان one x عرضه نشده.

  • Mohammadreza7 گفت:

    برگ برنده مایکی تو نسل بعد همین کنسوله
    “قیمت و قیمت و قیمت و فقط قیمت”
    مث سوییچ پرفروش میشه!

  • Golden_Sauber گفت:

    این کنسول میشه کنسول پایه و ضعیف…تمام بازیا انحصاری ایکس باکس بر روی این که پایه هست ساخته میشه…ینی همون آش و همون کاسه نسل هشت فقط به صورت زیر پوستی اول قوی رو معرفی کردن بعد ضعیف…لطفا نیاید بگین این کنسول ۱۰۸۰ رو هدف گرفته چرا که این از xbox one x هم قوی تره و ssd هم داره پس به راحتی میتونه ۴k با کیفیت low بیاره…پس میشه کنسول پایه که به خاطر ضعیف تر بودن و نداشتن درایو بلوری قیمتشم ارزون تره. الان هیترا میان میگن کنسول ما ۱۲ ترافلاپس قدرت داره…همون طور که نسل هشت xbox one x فدای مدل پایه شد و از قدرتش نتونست استفاده کنه این نسلم همین میشه
    #فیل_هیتر

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    این میتونه خیلی گزینه مناسبی باشه برا خیلی ها خصوصا تو این اوضاع اقتصادی داغون. من شخصا از این کار مایکروسافت خوشحالم خصوصا از این خوشحالم اونی که دست و بالش هم تنگه میتونه با هزینه کمتر بازی کنه بعضی از بهترین گیمر هاییی که تو عمرم شناختم تو همین قشر بوده و هستن ، ممنون مایکرو که به همه قشر ها توجه میکنی این برا من خیلی با ارزشه که موفق شدن در زمینه کنسول خانگی هدف اصلیت نیست و بالا رو میبینی :heart: شخصا این سیاست رو بعد سالها بازی کردن خیلی بیشتر میپسندم تا اینکه فقط یه ای پی جدید معرفی بشه که همه بگیم wow

  • middle age گفت:

    وای خدا نه اصلا دلم نمیخواد مثل نسل ۸ نسخه قوی ضعیف وجود داشته باشه از اساس اینکار با روح کنسول مورد داره کنسول نباید مثل pc بشه که هر چقدر پول همون قدرم کیفیت بگیری

  • Reason گفت:

    امیدوارم منصرف شده باشن از ساخت چنین کنسولی، وجودش به نسل ۹ ضربه میزنه

    • Mohammadreza7 گفت:

      داداش من نظراتت رو‌ دنبال میکنم
      دوست دارم دلیل اینکه میگی به نسل۹ ضربه میزنه رو بدونم
      (هدفم ترول یا تیکه انداختن نیست دوست دارم نظرتو بدونم حداقل چارتا کامنت مفید تو گیمفا در بیاد)

      • Reason گفت:

        ببینید، از نظر شخص من، وجود یه کنسول ضعیف تر و یه کنسول قویتر باعث میشه شاهد این اتفاقات باشیم:
        اول از همه، استودیوهای بازیسازی زمان و بودجه ی خودشون رو برای پورت روی یه کنسول اضافه تر باید اختصاص بدن، و چون یه بازی لازمه هم روی series x هم روی lockhart اجرا بشه، کنسول ضعیفتر به عنوان پایه در نظر گرفته میشه و استودیو تلاش میکنه بازی با یه پرفورمنس قابل قبول روی کنسول پایه باشه در درجه اول، که اینکار نیاز به زمان و هزینه داره، نتیجه ی اینکار میشه عدم تمرکز سازنده روی سخت افزار قویتر برای خلق جزییات با کیفیت تر(مشابه این قضیه رو در نسل فعلی با کنسولای میان نسلی تجربه کردیم، ینی در اکثر بازی ها ما فقط شاهد افزایش fps و رزولوشن نسبت به کنسول پایه بودیم، به جز یه تعداد بازی معدود مثل رد دد و انحصاریهایی مثل لست، گیرز و …) ولی اگر لاکهراتی در کار نباشه، همه میدونیم series x و ps5 کنسولهای بسیار قدرتمندی هستن و نسبت به شروع نسل قبل در مقایسه با pcهای زمان خودشون، کمتر ضعف نشون میدن، خب طبیعتا نبود کنسول ضعیف به عنوان پایه باعث پیشرفت بصری بیشتری میشه
        مورد دوم اینکه اگر اکثریت از کنسول ضعیفتر بخاطر قیمت کمتر حمایت کنن، تمایل سازنده ی بازی برای خلق جزییات بیشتر روی کنسول قوی به شدت میاد پایین
        اینا برداشتیه که من از موضوع دارم، خوشحال میشم نظرات دوستان رو هم بدونم در این رابطه

        • Mohammadreza7 گفت:

          روزی که xb1 و ps4 داشتن عرضه میشدن نه سونی نه مایکروسافت هدف و برنامه ای واسه کنسول میان نسلی نداشتن
          این که میگید وضعیت نسل هشت اینجوریه خیلی جای بحث داره که حالا اینجا جاش نیست ولی ضعف اصلی نسل هشتم cpu مصخرفی بود که تو کنسولا بکار رفته بود و دست بازیسازا رو بسته بود!
          حالا وارد نسل نه میشیم
          مایکروسافت از اول کار برنامه ریخته که دوتا کنسول همزمان بده به بازار یکی قوی ترین و یکی ارزون ترین
          خب حالا توسعه دهندگان با چی مواجهن؟!
          اول اینکه تیم اکس باکس رویکرد ساخت کنسولای نسل نهمش رو بر اساس pc بنا گذاشته
          همونجور هم که خودت میدونی الان بازیا رو چندین و چند سخت افزار مختلف دارن پورت میشن
          آیا مثلا ردد رو یه سخت افرار قوی یه منطقه تو مپ اضافه تر از سخت افزار متوسط داره؟!
          قطعا نه اختلافشون فقط توی بحث فریم ریت و رزولوشن و بهینه بودن بازی و اینجور مساعله
          حالا ما اینجا چی داریم؟!
          دوتا کنسول با یه معماری کاملا مشابه
          (چون هنوز کنسول معرفی نشده پس فعلا با شایعات بحثو ادامه میدیم)
          شایعات میگن cpu یکیه ssd یکیه معماری gpu یکیه و احتمالا با یه رم ۱۲ گیگی مواجهیم
          It would come with similar specs in terms of CPU, I/O, and SSD but with a less capable GPU and probably less RAM. If true, such a console would be capable of running next-generation games at 1080p/1440p 60 FPS.
          مهم تر از ایناااا معماری کنسوله که یکیه
          مثل ضرب المثل معروف یه روح در دو بدن!
          پس بنظر من قرار نیست لاکهارت کنسول پایه باشه
          اصن کنسول پایه ای وجود نداره!!! اگه هم قراره کنسولی پایه و اساس ساخت بازی باشه اون sx هست نه ss همونجور که الان تمام سازندگان devkit سری اکس رو در اختیار دارن و هیچجا نه خبر و نه شایعه ای از سری اس هست!
          دومم اینکه شایعات میگن لاکهارت به اندازه وان ایکس قدرتمنده
          خب همونجور که در میدونید تحقیق و توسعه و ساخت یه کنسول جدید زمان و هزینه زیادی داره
          چرا باید مایکروسافت بخواد خرج بذاره رو دست خودش وقتی وان ایکس رو داری
          اینجاست که به حرف شما میرسیم “راحتی کار بازیساز”
          جدا از بحث اینکه وان ایکس جزو خانواده وانه و بعدا واسه مایکروسافت داستان میشد چیزی که اینجا در نظر گرفته شده اینکه بازیساز پدرش در نیاد واسه پورت از sx به وان ایکس
          هدف لاکهارت ۱۰۸۰ و ۶۰ فریمه و واسه بازیای کوچیک تر فورکی و ۶۰ فریم
          با ssd با معماری نسل بعدی با ری تریسینگ ضعیف تر و…
          اینجا بحث فقط بر سر رزولوشن و فریم ریته
          بازم میگم توسعه بازیا رو یه معماری یکسان واسه بازیسا هیچ سختی خاصی نداره
          یه تیم پشت همه این حرفاس قطعا تمام جوانب رو سنجیدن و اومدن این کارو کردن!
          .
          امیدوارم با سواد کمم تونسته باشم منظورم رو به شما برسونم دوست عزیز :heart:

          • Reason گفت:

            دوست خوبم خیلی از جملاتی که نوشتی ایراد منطقی داره، یسریاشونو توضیح میدم:
            “دوتا کنسول با یه معماری کاملا مشابه”
            این نسل هم معماری کنسولای میان نسلی و پایه یکسان بود
            “اول اینکه تیم اکس باکس رویکرد ساخت کنسولای نسل نهمش رو بر اساس pc بنا گذاشته”
            کنسولهای نسل ۸ هم معماریشون بر پایه ی pc بود، میتونید در بخش مربوط مطالعه کنید، علاوه بر این، حتی ps5 هم الان معماریش بر پایه ی pc هست، با این تفاوت که مارک سرنی یه معماری خاص برای بخش صدا و کارکرد ssd اختصاص داده
            “شایعات میگن cpu یکیه ssd یکیه معماری gpu یکیه و احتمالا با یه رم ۱۲ گیگی مواجهیم”
            این مورد از نظر من خیلی بعیده اتفاق بیفته، تفاوت میتونه در قدرت پردازش باشه نه حافظه، چون رم پایینتر دقیقا باعث میشه چیزهایی در یه کنسول وجود داشته باشه که در دیگری وجود نداشته باشه(دقت کنید گفتم صرفا میتونه باعث این بشه نه الزاما)
            “بازم میگم توسعه بازیا رو یه معماری یکسان واسه بازیسا هیچ سختی خاصی نداره”
            ببینید روند توسعه ی بازی روی کنسول کلا متفاوت از چیزیه که در ذهن شماست، در مورد نسل فعلی هم همین بوده معماری ps5 و xbox one هم مشابهت ۹۰ درصدی داشت تقریبا، و همینطور میان نسلی ها، همین مورد صحبتهای شما رو نقض میکنه

            • Mohammadreza7 گفت:

              خوشحالم که یه جواب منطقی میبینم اینجا :yes:
              با اینکه شاید تا حدودی با نظرت مخالف باشم اما نظرت کاملا محترمه
              .
              پس بنظر من بهتره صبر کنیم تا مایکروسافت کنسول رو معرفی کنه و مشخصاتش اعلام بشه بعد دربارش نظر بدیم و نقدش کنیم! :yes:

        • شاید نظر شما درست باشه،شایدم کنسول پایه رو سری ایکس بگیرن و بازی رو با کیفیت پایین تر پورت کنن برای سری اس به همراه داینامیک رزولوشن برای جلوگیری از افت فریم برای اینکه همین الانم تو بازیای سنگین وان اورجینال داینامیک رزولوشن داره

          • می شه توضیح بدی چجوری سریز ایکس رو (پایه) در نظر می گیرن

            • PSX گفت:

              بحث جالبی شد ولی بنظر من و تجربه ای که دارم
              وجود کنسول های میان نسلی(که از همین نسل شروع شده)
              نوعی بازاریابی و تنها ارتقای رزولوشن هستش و تغییر چندانی نیست
              تا نسل ۷ شاهد وجود کنسول های فت و اسلیم بودیم که اکثر مواقع
              کنسول های فت عملکرد بی نظیر تری نسبت به اسلیم داشتن مثال نسل ۶(ps2)
              کنسول های اسلیم تحمل فشار کمتری رو دارن و خرابی بیشتر بدلیل کوچک بودنشون
              و همچنین کیفیت ساخت بدنه و فن مدل های اسلیم ضعیف هستند
              این نسل شاهد کنسول های میان نسلی بودیم که هیچ پیشرفت خاصی نبود بنظرم
              تنها ارتقای رزلوشن که چندان تغییری ایجاد نمیکرد چون کنسول های پایه عملکرد عالی
              داشتن و دارن و هنوز جا برای بازی های جدید تر دارن ولی سیاست این اجازه رو نمیده
              و البته صحبت پیرامون سیستم و جزئیات و ssd و این حرفا که اصلا صحبتشون قبلا نبود
              کنسول های میان نسلی بهانه ای برای ایجاد تفرقه و اینکه بگن آره ما ۴k اصلی رو دادیم
              در صورتی اینطور نبود ۴k اصلی اونم شاید روی نسل ۹ پیاده سازی بشه بطور کامل
              وجود کنسول های میان نسلی فاجعه ای بیش نیست و وجودش هم مهم نیست
              بنظر من کنسول های نسل ۹ یک یا دو سال دیگه برای معرفی هنوز وقت داشتند
              و جای پیشرفت داشتند و البته با این اوضاع بهم ریختگی کرونا در دنیا بهتر بود
              که حالا حالا ها این اتفاق نیفته و مهم تر از همه فرصت بیشتر بدن به خودشون
              این کمپانی ها تا کامل کنسولشون رو ارتقا و بدون مشکل تحویل جامعه گیمر بدن
              از کیفیت خارق العاده کنسول های نسل حال حضر نمیشه چشم پوشی کرد و واقعا
              با این ساختار و کیفیت بی نظیری که دارند هنور جا برای ادامه دارن و البته در این نسل
              ما بازی های زیادی به چشم ندیدیم مثل نسل ۷ که اینقدر بازی زیاد بود که خیلیا از دستمون میرفت
              ولی نسل ۸ تنبلی و سیاست و پول پرستی یکسری کمپانی ها به گمینگ ضربه زد بخصوص
              بخش آنلاین شدن که باعث شد کمپانی ها فقط فکر پول و محتوای آنلاین باشن بیشتر
              اگر سونی و همین چندتا انحصاریش نبود واقعا گمینگ این نسل معنای چندانی نداشت
              در نسل ۹ تنها چیزی که انتظارش رو دارم معرفی بازی های زیاد و خوب و معرفی بازی های
              انحصاری خوب و ادامه بازی هایی که دوست دارم چندان برای من نسل ۹ چیز جذابی نیست
              مگه بازی های جذاب زیادی معرفی بشن وگرنه اصلا شوق چندانی برای گرافیک و این داستانا
              نسل آینده ندارم هم زیاد اهمیتی نداره واسم هم فرق چندانی با این نسل نخواهد داشت این
              دنیای موازی خیالی است که سازندگان برای ما درست میکنن که در نسل ۹ اینجوره و باعث این شوق
              بازی هایی که توی نسل بعد معرفی میشن هستند که بیشتر بدلیل جدید بودنشون چشمگیر هستن
              این نسل هنوز جا داشت برای ادامه و پیشرفت وقتی بازی ای با گرافیک لست ۲ و اویل ۳ ریمیک میان
              و واقعا جذاب و دیدنی هستند پس هنوزم جا داشت و از تموم پتانسیل این نسل استفاده نشد متاسفانه
              مثل قابلیت های کنترلر پلیستیشن ۴ استفاده های چندانی نشد بجز بازی هایی که اوایل نسل اومدن
              مثل آنتیل داون و جی تی ای..از لحاظ گرافیک هم مثال زدم قبل..موفق باشید
              ببخشید که طولانی شد دوستان عزیز ♥

          • خیلی خوشحالم میبینم دوتا فن سونی و مایک انقدر قشنگ و جدا از تنفر و عوا با هم حرف میزنن. 😀

      • Golden_Sauber گفت:

        چون به دلیل پایه بودن این کنسول مجبورن گرافیک اینو رو مده نظر داشته باشن

      • سازنده لست دو ناتی داگ همین چند ماه پیش مصاحبه کردند و گفتند ما برای ساخت لست دو کنسول ps4 معمولی رو (فت و اسلیم) هدف قرار دادیم و برای این کنسول بازیمونو ساختیم و برای پرو صرفا یه ارتقای کم رزولوشن داره شک نکن اگه کنسول هدف و پایه اشون مدل پرو بود و قرار نبود بازی روی ps4 معمولی بیاد الان گرافیک و انیمیشن و افکت ها و جزییات و تعداد دشمنان ها خیلی بیشتر و بهتری توی بازی پیاده میکردند (هر چند همین الان هم بازی از لحاظ بصری خیره کننده هست) . سازنده های بازی برای pc همیشه میگن ما برای ساخت بازیمون همیشه ضعیف ترین سیستم ها رو هم در نظر میگیریم و بازیمونو یه طوری میسازیم که روی اون سیستم ها هم قابل اجرا شدن باشه . کلن وقتی میخواید برای دو مدل سخت افزار بازی بسازید از دو روش استفاده میکنید که نتیجه ی یکسانی میدن شما یا بازیتو مثل لست دو برای کنسول ضعیف تر میسازی و اونو برای کنسول قوی تر اپگرید میکنی یا مثل فورتزا هوریزون ۴ بازیتو برای کنسول قوی تر وان ایکس میسازی و برای وان و وان اس اونو دانگرید میکنی منتها باید بازیتو یه طوری بسازی که با دانگرید کردن قابل اجرا روی سخت افزار ضعیف تر وان و وان اس هم باشه یعنی باید همیشه حواست به سخت افزار ضعیفتر باشه و چیزای درست نکنی که سخت افزار ضیعفتر قابلیت اجرا کردنشو نداره . ابن موضوع وقتی جالب میشه که سری اس بیشتر از سری ایکس فروش بره اون موقع سری اس میشه لید پلتفرم و سازنده نمیتونه پورت بد برای این کنسول بده

  • UMK3 گفت:

    به احتمال زیاد همون xbox series x بدونه دارایور هست حذف درایور نزدیک ۵۰ دلار قیمت رو کاهش میده برای سازنده
    (one s all Digital نزدیک ۵۰ دلار ارزونتر از نمونه با درایور بود)

    • Mohammadreza7 گفت:

      خیر. اگه همچین چیزی بود اسم اکس باکس سری ایکس رو مثلا میذاشتن اکس باکس تِن و اسم مدل بدون دیسک درایوشو میذاشتن اکس باکس تن آل دیجیتال!
      اصلا لاکهارت چیز بدی نیست که هی ازش فرار میکنی کاری به حرف فن بوی ها نداشته باش
      یه استراتژی فوق العادس از طرف تیم اکس باکس
      نتیجشو خودت بعدا میبینی
      هیچ تاثیری هم رو استفاده از قدرت sx و این چرت و پرتا که بعضیا میگن نداره خیالت راحت
      همینا که الان ترول میکنن و‌ شدن بازیساز و هی میگن محدودیت ایجاد میکنه زودتر از مایکرو فنا میخرنش یه اکانت گیم پس هم میزنن تنگش!

      • Ozhan گفت:

        چندتا بازی نام ببر که با وجود اینکه روی وان معمولی اومدن ولی روی وات فت زمین تا اسمون فرق داشتن؟؟؟؟
        نزدیک ۵ ترافلاپسم تفاوتشون بود
        نام ببر منتظر جوابتم
        منی که ps میخرم و عمرا سمت ایکس نمیام هم به ضررمه چون سازنده بازی باید کلی وقت بذاره تا یه بازی رو رویه سه تا کنسول اپتیمایز کنه
        که ممکنه حتی ps5 هم فدای قدرت کم لاکهارت بشه تو جزیات و سایه زنی و هرررچیزی

  • ALIREZA0111 گفت:

    اگه هدف لاک هارت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم باشه خوبه واقعا
    ولی نسبت به بقیه کنسول ها گرافیک ضعیف تری داشته باشه و درد سر های پورت
    باید بگم این توهین مایکروسافت به نسل بعد هستش
    چون کنسول پایه قرار میگیره و گرافیک بازی ها بر اساس کنسول پایه ساخته میشن
    امیدوارم فقط ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم باشه
    درس از تاریخ خیلی خوبه

  • PcPlayBox گفت:

    بخاطر گیمپس هم شده خرید xbox سری S در کنار PS5 برای شروع نسل بعد شدیدا واجب هست. :yes:

  • DOTA_2 گفت:

    گفتن زیبایی تو سادگیه دیگه نه در این حد
    طراحی گیمینگ رو از gigabyte و Asus یاد بگیرید
    این دیگه رسما شبیه روغن جامد ۵ کیلویی هاست

  • Mnemo3 گفت:

    همین کنسول باعث میشه مایکروسافت بازم شکست سنگینی رو بخوره با معرفی این کنسول تمام ابهت سری ایکس رو میبره زیر سوال

  • Ho3ein1996 گفت:

    اگه قیمتش پایین باشه حتما تهیه میکنم در کنار ps5 چون دنبال رزولوشن و فریم نیستم میخوام همه بازی هارو بازی کنم

  • navid313714 گفت:

    Anaconda
    Durango
    Lockhart
    به سری x ایکس باکس سلام کنین :-))

  • Yato گفت:

    با اینکه وجود چنین کنسولی خیلی فوق العاده و باعث می شه خیلی ها بتونن به راحتی وارد نسل بعد بشن ( به ویژه ما ایرانی ها :beatup: ) ولی بعید می دونم ماکرو با عرضه کنسول ضعیف تر وجه کنسول نسل ۹ خودشو خراب کنه و احتمالا کنسولی برای استریم گیمه مثل PS TV و استادیا

نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا
نام کنسول اکس‌باکس لاکهارت در میان کد‌های سیستم‌عامل‌ Windows یافت شد - گیمفا