به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا

به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا

آقا سلام و عرض ادب و ارادت حضور تمامی شما بر و بچه های باحال و بامعرفت وبسایت گیمفا که نظیرتان را هیچ سایتی ندارد و بابت حضور شما در گیمفا به خود می بالیم. اصلا دلیل این که به چنین پست هایی در سایت می رسیم شما هستید و همان ور که در تیتر مطلب هم نوشتم به عشق شماست که نهایتا بعد از ساعت ها و ساعت ها زحمت و وقت گذاشتن و نوشتن و تصویر گذاشتن و کامل کردن قدم به قدم سنگین ترین راهنماها، می رسیم به چنین پستی که تمام آن زحمات را یک کتاب زیبا کنیم و تقدیم حضور شما عزیزان کنیم. یکی از مواردی که تیم گیمفا از چند سال گذشته آن را مد نظر قرار داد ارائه راهنماهای فارسی بازی های مهم و بزرگ و پیچیده بود که در این راستا، راهنماهایی مانند راهنمای جامع و قدم به قدم بازی شاهکار بلادبورن و دارک سولز ۳ و رزیدنت اویل ۷ و رزدنت اویل ۳ ریمیک و همینطور راهنمای انتخاب های ویچر ۳، راهنمای کامل شخصیت های دارک سولز ۳، راهنمای برخی قسمت های لیگ او لجندز، راهنمای سیستم نمسیس در بازی شدو او وار و راهنمای پابان های سکیرو بود. در راهنماهای اصلی و قدم به قدم گیمفا لحظه لحظه بازی ها را از آغاز تا پایان با تمامی آیتم ها و راه های مخفی و شخصیت ها و باس ها و مناطق انتخابی و…. برای شما عزیزان توضیح دادم و به صورت قسمت قسمت منتشر کردیم و سپس فایل پی دی اف آن ها را نیز تقدیم شما کردیم که خوشبختانه خیلی مورد حمایت و استقبال شما نیز قرار گرفتند. خلاصه این که اکنون نوبت به انتشار فایل نهایی و پی دی اف یکی از بهترین اکشن نقش آفرینی های هاردکور تاریخ یعنی راهنمای Dark Souls Remastered رسیده است. بعد از پایان قسمت آخر راهنمای Dark Souls Remastered خدمت شما عزیزان عرض کردیم که برای آن که تمامی این راهنما به صورت یکجا و غیر پراکنده در اختیار شما عزیزان باشد و به عنوان یک مرجع فارسی ثابت برای بازی Dark Souls Remastered محسوب گردد، قصد داریم تا مثل راهنماهای قبلی آن را به صورت کامل و در قالب یک فایل پی دی اف شکیل و زیبا که مثل یک کتاب است، برای شما عزیزان آماده نماییم تا دیگر برای پیدا کردن بخش های مختلف آن لازم نباشد در سایت به دنبال قسمت های مختلف و مورد نظرتان بگردید.

به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا

این کتاب زیبا هم تقدیم شما تا باز هم گامی دیگر در جهت خدمت به بازیبازان ایرانی و کمک به آن ها در بازی های سنگین و پیچیده با ارزش تکرار بالا برداشته باشیم. چون می دانید که وبسایت دیگری در ایران حتی جرات رفتن به سراغ نوشتن چنین راهنماهای عظیمی آن هم به صورتی که حتی از یک تک آیتم در پشت فلان سبگ هم نگذرند را تاکنون نداشته اند و شاید هم اهمیت نمی دهند. ولی اینجا گیمفاست. من اهمیت می دهم که شاید فلان بازیباز هم وطنم دلش بخواهد به سراغ سری سولز برود ولی آن قدر سخت و پیچیده است که بدون یک کمک در بار اول و داشتن یک راهنما نتواند با آن کنار بیاید و راهش را در این سری باز کند. پس یک راهنما هر چقدر هم سخت و سنگین باشد می نویسم تا همه ایرانی ها بتوانند سراغ این بازی ها بروند. شاید یک بازیباز کشورم بخواهد بازی را صد در صد کند و همه ی رازها و آیتم های مخفی را کشف کند و باس های مخفی را شکست دهد، ولی اطلاعات کاملش را نداشته باشد و قایل های انگلیسی هم حالا به هر دلیلی اعم از زبان انگلیسی و…. به کارش نمی آیند، پس برایش یک راهنمای قدم به قدم فارسی می نویسم که حالش را ببرد! چرا ایرانی ها نباید راهنماهای تخصصی شاهکارهای عظیم و پیچیده میازاکی را داشته باشند؟ نخیر! باید داشته باشند خوبش را هم داشته باشند! بالاخره گیمفا که هست. کمکتان می کند تا بی نیاز از راهنمای خارجی و… شوید آن هم توسط کسی که یک بخش بزرگ زندگی اش شاید بیش از خیلی از خارجی هایی که راهنمای قدم به قدم سولز می نویسند با این سری گذشته و بازی برایش مثل یک فیلم از جلوی چشمش می گذرد و برایتان می نویسد. تازه دوستان یک نکته مهم این راهنما آن است که برایتان تمام عکس های راهنما را نگه داشتم، یعنی راستش را بخواهید دخلم آمد با این کپشن عکس ها و مرتب کردن آنها و … ولی برایتان عکس را حفظ کردیم تا خیلی راحت تر باشید.

 خدا را شکر که این کار را هم انجام دادیم و امروز این کتاب زیبا را با طراحی عالی فرزین سلیمی برای شما عزیزان قرار می دهیم تا به وعده‌مان مثل همیشه جامه عمل پوشانده باشیم و فایل کامل راهنمای فارسی جامع بازی Dark Souls Remastered که برای اولین بار در ایران و به صورت اختصاصی توسط وبسایت گیمفا برای شما عزیزان تهیه و تدارک دیده شده است را برای دانلود تقدیم شما عزیزان می کنیم. همچنین باید این مژده را به شما عزیزان بدهیم عینا به مانند راهنماهای بسیار ارزشمند Resident Evil 7: Biohazard و Bloodborne و Dark Souls 3 و Dark Souls Remastered و Resident Evil 3: Remake، سه راهنمای بسیار عظیم دیگر را نیز که انتخاب کرده اید (یعنی Sekiro Shadows Die Twice و The Witcher 3 و Dark Souls II) استارت می زنیم تا باز هم گامی دیگر در جهت خدمت به بازیبازان ایرانی و کمک به آن ها در بازی های سنگین و پیچیده با ارزش تکرار بالا برداشته باشیم و انجام آن ها را برای بازیبازان جدید که می خواهند بازی را برای اولین بار بازی ها را شروع کنند ساده تر کنیم و برای کسانی هم که می خواهند بازی ها را از همه جهت کامل کنند، کمکی در مورد کشف تمام رازها و پیچیدگی ها و آیتم ها و …. کرده باشیم، چون می دانید که وبسایت دیگری در ایران حتی جرات و تخصص رفتن به سراغ نوشتن و تهیه چنین راهنماهای عظیمی آن هم به صورتی که حتی از یک تک آیتم در پشت فلان سبگ هم نگذرند را تاکنون نداشته اند و شاید هم اهمیت نمی دهند که ایا بازیبازهای کشورشان نیاز به چنین راهنمایی دارند یا خیر؟ ولی اینجا گیمفاست. من اهمیت می دهم که شاید فلان بازیباز هم وطنم دلش بخواهد به سراغ سری سولز برود ولی آن قدر سخت و پیچیده است که بدون یک کمک در بار اول و داشتن یک راهنما نتواند با آن کنار بیاید و راهش را در این سری باز کند. پس یک راهنما هر چقدر هم سخت و سنگین باشد می نویسم تا همه ایرانی ها بتوانند سراغ این بازی ها بروند. شاید یک بازیباز کشور بخواهد بازی را صد در صد کند و همه ی رازها و آیتم های مخفی را کشف کند و باس های مخفی را شکست دهد، ولی اطلاعات کاملش را نداشته باشد و قایل های انگلیسی هم حالا به هر دلیلی اعم از زبان انگلیسی و…. به کارش نمی آیند، پس برایش یک راهنمای قدم به قدم فارسی می نویسم که حالش را ببرد! چرا ایرانی ها نباید راهنماهای تخصصی شاهکارهای عظیم و پیچیده میازاکی را داشته باشند؟ نخیر! باید داشته باشند خوبش را هم داشته باشند! بالاخره گیمفا که هست. کمکتان می کند تا بی نیاز از راهنمای خارجی و… شوید آن هم توسط کسی که یک بخش بزرگ زندگی اش شاید بیش از خیلی از خارجی هایی که راهنمای قدم به قدم سولز می نویسند با این سری گذشته و بازی برایش مثل یک فیلم از جلوی چشمش می گذرد و برایتان می نویسد.

تازه دوستان یک نکته مهم این راهنما آن است که برایتان تمام عکس های راهنما را نگه داشتم، یعنی راستش را بخواهید دخلم آمد با این کپشن عکس ها و مرتب کردن آنها و … ولی برایتان عکس را حفظ کردیم تا خیلی راحت تر باشید. بالاخره برای شما باید سعی کنیم بهترین کار را انجام دهیم. امیدوار هستم که این راهنماها برای بازیبازان ایرانی مفید و مثمرثمر باشند و مورد رضایت شما دوستان عزیزم در وبسایت گیمفا قرار بگیرد. در انتهای مطلب نیز فایل پی دی اف کامل “راهنمای جامع بازی Dark Souls Remastered اختصاصی وبسایت گیمفا” را دانلود نمایید. با امید به این که توانسته باشیم ذره ای به شما در تجربه این عناوین کمک کرده باشیم. بالاخره شما، همه چیز گیمفا هستید.

دانلود فایل PDF راهنمای جامع Dark Souls Remastered – اختصاصی گیمفا 

The greatگیمر غمگینEspressoRequiemRezaGtx

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا
به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اقا سعید گل، واقعا ممنونم خیلی منتظر این فایل راهنما بودم راستش فک کردم دیگه یادتون رفت چون این ماه هم که خیلی میدونم سرتون شلوغه بخاطر رویداد های مختلف. سعید جان خیلی منتظر شروع راهنمای بازیهای معرفی شده هستم میخاستم ببینم کی شروع میکنین مخصوصاااا دارک سولز ۲

  • RickSanchez گفت:

    قربون اقا سعید بابایی واقعا ممنونم ازین راهنما این بازی رو تنها از این سری بنده هنوز تجربه نکرده بودم انشاالله اگر جایی گیر کردم
    حتما ازین راهنماتون استفاده میکنم با تشکر و خسته نباشید بخاطر اینکه تک تک عکس هاروهم گذاشتین واقعا کار سخت و طاقت فرسایی هستش :rose: :brokenheart:

    • سلام و درود خدمت شما. واقعا به خودم افتخار میکنم که این قدر مخاطبین با معرفت و با محبتی مثل شما دارم. خیلی خیلی ازتون ممنونم که باعث می شید خستگی از تن من در بره. باز هم ممنون از این همه بزرگواری و محبت شما.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

      Nanji
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    چقدر زحمت میکشی شما داداش ، خسته نباشی واقعا :yes: این کاری که شما کردی واقعا قابل تقدیره کمتر گیمری رو میشناسم اونم تو این کشور اونم بدون هیچ چشم داشتی انقدر به بقیه گیمر ها اهمیت بده ،،،، درود و آرزوی موفقیت

    گیمر غمگین
  • ASSADullah گفت:

    سلام داش سعید عزیز
    والا به عشق شما و مقالاتون از دارک سولز دست نکشیدم زیاد بازی نمیکنم ولی همین مقدار کمش برام خیلی لذت بخشه.
    خداقوت داری داش خیلی خیلی دوست دارم این راهنما رو به صورت کتاب تهیه کنم.با این جلدش حیفه PDF بخونیش و این همه نکات ریز، باید حتما و الزاما به صورت کتاب خوانده بشه.
    با نهایت سپاس از گیمفا و داش سعید. :heart:

    • عرض ادب و احترام خدمت شما. خیلی ممنونم از این لطف و محبتی که دارید بنده و واقعا به خودم افتخار میکنم که این قدر مخاطبین با معرفت و با محبتی مثل شما دارم . خیلی خیلی ازتون ممنونم که باعث می شید خستگی از تن من در بره و ممنون که تا این حد با معرفت و با محبت و گل هستید.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • گیمفا تکه
    اقای سعید اقابابایی هم تو گیمفا تکه :blush:

  • سعید جان،خیلییی عشقی.خیلی عاشقتم طوری که نمیتونین بفهمین.استاد مقاله نویسی کل تاریخ گیمفا

    • عرض ادب و احترام خدمت شما. نمیدونید که چقدر ارزش داره همین نظری که می نویسید و خوشحال می کنید من رو. این نظر شما ارزشش از یک دنبا برای من بیشتره و واقعا به خودم افتخار میکنم مخاطبینی مثل شما دارم. خیلی ممنون که تا این حد با معرفت و با محبت و گل هستید. با دیدن نظراتی مثل نظر شما واقعا شرمنده میشم و همینطور کلی انگیزه میگیرم برای انجم کاری که در شان شما باشه.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • Dark Souls3 گفت:

    سلام خیلی دستتون درد نکنه عشقید.

  • Dread گفت:

    دست شما درد نکن آقای اقابابایی
    لطفا یه مقاله درباره دیمن سولز بنویسید چون داره ریمیکش میاد (بزرگترین دلیلم برا خرید PS5 در حال حاضر همینه) خیلی ها بازی نکردنش و اطلاعات آنچنانی از این بازی ندارن

  • منکه قبل این راهنما بازی رو پلات کردم ولی با این وجود خیلی سپاسگزارم چون این مقالات شما باعث شد که بازی فوق العاده بلادبورن و بعدش سری سولز رو بشناسم و مطمعن هستم که خیلی از همونطنان هم مثل با مقاله های شما تشویق به انجام این سری شدن
    راستی فکر کنم اگه میازاکی روزی به این سایت سر بزنه بخاطر این همه خدمت شما به جامعه بازی بازهاش
    الدین رینگ رو قبل از عرضه بهتون میده :party:

  • بنازم به آقای آقابابایی، دست مریزاد اسطوره

  • mm_44 گفت:

    سعید اقابابایی دمتون گرم من راهنماتون رو کامل نگاه کردم و باید بگم خیلی خوب توضیح داده بودید ولی راجب به دومکان اصلا حرفی نزده بودید یکی duke’s archives همون کتاب خونه بود که از اونجا هم به یه مکانی به اسم crystal cave وصل میشد که با یه اژدها به اسم seath مبارزه میکردی ولی درکل دمتون گرم امیدوارم راجب به دارک سولز ۲ هم مقاله بنویسید

    • سعید جان اون قسمت هایی که گفتین رو برامون راهنماش رو گذاشتن ولی نمیدونم چرا بعدا پاک شد 😐

    • داداش دقیق ذکر شده تو راهنما شاید شما ندیدین یا متوجه نشدین دوباره مرور کنین حتما مشاهده میکنین چون من دقیقا و قدم ب قدم طبق راهنما بازی رو تموم کردم

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی ممنون که محبت کردید و راهنما رو مطالعه فرمودید و مرسی از لطفی که دارید ولی دقیق نگاه نکردید وگرنه خیلی واضح متوجه می شدید.
      بنده وقتی مینویسم “راهنمای جامع” یعنی چیزی رو جا نمی ندازم. تنها دی ال سی ارتوریاس نیست که اون هم بعدا اضافه میشه به راهنما در یک بخش جداگانه. سری به این قسمت بزنید و راهنما رو هم کامل مطالعه کنید لطفا، پیدا می کنید. واقعا ازتون انتَظار ندارم وقتی چیزی رو مطمئن نیستید بیان کنید تا یه دفعه دو نفر دیگه هم با خودشون فکر کنن عه نکنه نبوده واقعا!!! ازتون تمنا دارم بدون دقت چیزی رو ننویسید چون چیزی جا نمیمونه مطمئن باشید. صفحه ۲۰۳ راهنما تشریف ببرید و قسمت چهاردهم سایت

      https://gamefa.com/612714/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%d9%81%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d8%af%d9%85-%d9%88-%d8%ac%d8%a7%d9%85-101/

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • اقا سعید سلام امید وارم حالتون خوب باشه
    ی خواهشی داشتم اونم اینه که اگه میشه برای dark souls lll هم مثل این ها و blood،یکpdf جامع هم بزارین خیلی خوب میشه دمتون گرم چون دونه دونه خیلی سخته.
    البته تا اون جایی که من گشتم توی سایت ندیدم اگه هستش بی زحمت بهم بگین :yes: :yes:

  • Dr. Freeman گفت:

    سعید خان یه دونه ای…واقعا جا داره خدا قوت بگم بهت…این ها همه از عشقت به بازی و به گیمفا و احترامت به کاربران سایت نشات می گیره
    گیمفا در یه دوره ای داشت یه مسیر سرازیری رو طی می کرد. نمیدونم دقیقا چه سالی بود. حدود ۴ یا ۵ سال قبل. به نظرم با ورودت و اقدامات مثبت و تاثیرگذار زیادی که انجام دادی که این فقط یک نمونه از اون هاست (صد البته در کنار تیمی از نویسندگان و خبرنگاران پر تلاش و مدیریت آقا کسری نراقی) تونستی سایت رو دوباره به روزهای خوبش برگردونی. امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت خودت و گیمفا و تمام اعضاء تحریریه و خبرنگاران عزیز باشم و گیمفا همیشه بدرخشه.

    • سلام و عرض ادب خدمت شهروز عزیز و گل. شما هم یه دونه ای شهروز جان واقعا. خیلی خیلی از لطف و محبتت متشکرم و این رو واقعا میگم که حضور شما در سایت واقعا باعث دلگرمی و قوت قلبه و وزن سایت رو بالا نگه میداره حضور مخاظبین قدیمی مثل شما.
      شهروز جان واقعا در ۵-۶ سالی که هستم هر کی ندونه خدا می دونه که وقت و زندگی و جوونی و انرژیم رو گذاشتم برای سرافراز کردن گیمفا و کمک به گیمرای عزیز کشورم که در همه ی زمینه ها نیاز به سایت خارجی نداشته باشن چون سایت های ارانی حتی جواب کاربر رو نمیدن چه برسه بهش توجه کنن. فکر کردن چون ایم خودشون رو گذاشتن نویسنده دیگه بالاترن از مخاطب سایتشون. نمیدونن که این مخاطب نباشه مقاله شون و مطلبشون فقط برای یه جاس و اونم سطل اشغاله. مخاطبه که بهتون ارزش مبده بعد اونوقت توی ۲۰ ساله که کلا ۵ ساله بازی میکنی جواب مخاطبت رو نمیدی؟ چیکاره ای مگه؟ ۴ کلمه می نویسی دیگه خیلی خفنی؟ ولی من این رو از روز اول نشون دادم به همه که اقا بنده بیش از دو دهه و نیم فقط بازی کردم و یک دهه اس می نویسم و سن بازی کردنم از “کل سن” شمای نویسنده ی فلان سایت بیشتره، ولی تمام فکر و ذکرم مخاطبمه و انتظاریه که ازم داره. نشون دادم که برام ۱۰۰ نفری ۱۰۰ تا نظر بذارن، یک نفری بهشون ۱۰۰ تا جواب تحویل میدم چون مخاطب من هستن و صاحب گیمفا. کسایی که نباشن باید در اینجا و هر سایتی رو تخته کنیم بریم پی کارمون. دیگه وقتی که مخاطب قدیمی باشن مثل شما که خب ارزشش دیگه چند ده برابر هم میشه و واقعا شماها ستون های سایت هستین شهروز جان.
      من اینجا وقتی اومدم گفتم باید کاری کنم کاربر گیمفا “نقد جدید و روز دنیا تحویل بگیره همزمان با دنیا”. باید “نقد اختصاصی تحویل بگیره و ه نقد دروغ بدون بازی کردن یا از ترس متا یا نقد بازی ار پی جی با نیم ساعت بازی”. بید “نقد و نمره واقعی بگیره مخصوص تجربه ی منتقد گیمفا”. باید “محتوای فارسی سرگرم کننده و باحال ۱۰ برتر مثل watchmojo و Whatculture gaming داشته باشه هم مقاله و هم ویدئو”. باید “ویدئوی نقد و بررسی داشته باشه در کنار نقد متنی”. باید “آنالیز و تحلیل فارسی از مراسم و موضوعات روز دنیا داشته باشه متنی و ویدئویی”. باید “راهنمای فارسی جامع بازی های پیچیده رو داشته باشه که با خیال راحت بره سراغ بازی های سخت و سرگردون اینترنت نشه برای راهتمای بازیها فقط چون ایرانیه”. باید “پاسخ تحویل بگیره وقتی از مسئول سایت چیزی میپرسه و میخواد” باید سایت انگلیسی داشته باشه و ده ها باید و باید و باید و دیگه که حق گیمر ایرنی و کاربر گیمفاس. بقیه سایت ها نمیتونن و نمی کنن؟ باشه عیبی نداره خودمون توی گیمفا میکنیم. براشون شبکه های اجتماعی قوی و لایوهای باحال راه میندازیم. براشون پوشش نصفه شب مراسم و لایو بلاگ و. راه می ندازیم حتی از کوچیکترین مراسم. براشون ویدئوهای فنی و هایلایت و تحلیلی های فنی تخصصی می ذاریم. براشون گیمفان میذاریم با کلی بخش های جالب. براشون انباکس اختصاصی می ذاریم. براشون تصاویر و ویدئوهای اختصاصی از مراسم خارجی میذاریم. کاربر گیمفا باید همه چیش در اختیارش باشه توی همین یه سایت.
      خلاصه که شهروز عزیز خیلی ببخشید زیاد حرف زدم و حتی اگر همشو نخونی هم حق داری. بالاخره دوست دارم با کسی که سال هاست اینجاست این موارد رو مطرح کنم مثل یک گزارش کار تا هم شما هم کاربرا بدونن از وقتی اومدم اینجا چیکار کردم. هر کاری که کردم حق واضح و مبرهن شماست و باید انجحام می دادم. اگر بقیه انجام نمیدن یا سرتون براش منت میذارن به من ربطی نداره. این حق شماست که راهنمای فارسی داشته باشید و همه ی چیزای دیگه که یک سایت گیم باید بهتون بد. خدا رو شکر گیمفا تا شماها و آقای نراقی رو نداره نیاز به هیچ کسی نداره و همشه پرچمش بالاست. اصالت خریدنی نیست شهرور جان. وقتی گیمفا داشت با اقای نراقی نقد می ذاشت و شما می خوندین اکثر ادمین ها و منتقدین و صاحبان سایت های فارسی الان داشتن مشق می نوشتن. مسئول سایت گیم و منتقد یکم باید کسی باشه که با گیم زندگی کرده باشه وگرنه زود کارش تموم میشه تازه با کلی پول از اینور اونور.
      خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبتت شهروز عزیز و گل. ببخشید سرت رو درد اوردم. انشالله که شاهد حضورت باشیم همچنان در گیمفا چون نیاز داریم به حضوز شما.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

      • Dr. Freeman گفت:

        به به. به به
        عجب حرفایی زدی. جیگرم حال اومد پسر. نه اتفاقا کامل و با دقت خوندم حرفاتو سعید جان. من قشنگ یادمه اون روزای اولی که شما اومده بودی. ابتدا به عنوان کاربر و بعد شدی نویسنده و بعدش سردبیر بخش تحریریه. کلا سایت داشت سقوط می کرد. اوضاع بدی داشت. تعداد بخش های اختصاصی به شدت پایین بود و سایت در حد ترجمه اخبار تنزل کرده بود. یکی از کارایی که تو کردی همین بخش های مرتب هر روزه بود. طوری که هر روز صبح یه مطلب اختصاصی قرار میگیره از طرف تیم تحریریه و این واقعا ستودنیه. یکی دیگه ش همین راهنماها و یکی دیگه ش نقد بازی های قدیمی تر برای کامل شدن آرشیو سایت. و یه ویژگی خیلی خیلی باحالت مردم دار بودنته. جواب تک تک نظرات رو با حوصله میدی. اصلا این رو من تا حالا هیچ کجا ندیدم. چه سایتای داخلی چه خارجی. نظیر نداره که نویسنده مطلب اونم سردبیر تحریریه بیاد وقت بذاره دونه دونه نظراتو بخونه و جواب بده. خیلی ویژگی متمایزیه و درود بهت بخاطر این اخلاقت. گیمفا سابقه ۱۰ساله داره. تو این مدت خیلیا اومدن و رفتن ولی به جرات با ثبات ترین دوران گیمفا از زمانی بوده که تو اومدی مدیریت رو گرفتی دستت. باعث افتخاره آشنایی باهات سعید خان آقابابایی. به خودت افتخار کن و به تیمت. و با قدرت جلو برو.

  • درود بر آقای سعید بابایی.
    من تازه می‌خوام این بازی و این سبک رو شروع کنم انشالله.
    و با خودم فکر کردم کاش به جای نسخه ریمستر نسخه اصلی رو نصب کنم و اگه بشه و بازی تغییر زیادی نکرده باشه تو نسخه ریمستر از همین راهنمایی استفاده کنم. ولی خب الان تصمیم صد در صدی خودم رو گرفتم و می‌خوام همین نسخه و همین راهنما رو برم.
    و فکر کنم قراره حسابی بمیرم، حسابی اعصابم خورد شه و البته حسابی کیف کنم. ممنون ازتون بخاطر این راهنمایی های ارزشمند. کاش گیمفا اینقدر آدم باحال و مستعد مثل شما داشت تا برای تک تک بازی ها راهنمای حرفه ای تو سایت وجود داشت.

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی متشکرم از نظرتون و از لطف و محبتتون. انشالله که بازی کنید و لذت ببرید. هیچ فرقی نداره نسخه نسل ۷ یا هشت رو برین هر دو یکیه. هر دوش با این راهنما یکی هست.
      گیمفا تک تک اعضای تینش بسیار مستعد و حرفه ای و توانمند هستن و الان اقای حلاجیان راهنمای اویل ۳ رو تموم کرد و دارن ویچر ۳ رو شروع میکنن. این حرف رو نزنید لطفا. اعضای تیم گیمفا همگی در حداکثر کیفیت کاری برای شما زحمت میکشن و هر کدوم بخوان میتونن راهنمای عالی بنویسن.
      انشالله که لذت ببرید از راهنما.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

    • موفق باشی.بدون که داری یک سفر زیبا رو شروع میکنی،سفری با زیبا ترین افسانه ی تاریخ

  • Psycho0172 گفت:

    واقعا این حجم از اهمیت و عشق و علاقه ای که شما به مخاطباتون دارین مثال زدنیه
    واقعانه واقعا میگم هروقت سخن از این عشق شما به ما به میان میاد واقعا انگار برای ما حکم یه عشق پدرانه رو داره
    پدری که دست فرزند کوچکش رو در این مسیر پر پیچ خم و صعب گرفته و همیشه حواسش به ما هست
    استاد
    ما هم به عشق شما

    ما هم
    به عشق شما

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی خیلی خیلی مثل همیشه از محبت و بزرگواری شما ممنونم. واقعا که گل و عزیز و با محبت هستید. وقنی شما اینطور هستید مگه میشه غیر از عشق و علاقه به شما داشته باشم.
      قطعا این عشق و علاقه و احترام دو طرفه هست. شاید مثل یک برادر بزرگتر که سعی میکنه برادرهای کوچیکترش (از نظر سنی فقط) همه جوره اوکی باشن و مشکلی نداشته باشن در زمینه ی گیم و موارد مربوط به این حوزه.
      باز هم منون از نظر زیباتون مثل همیشه شرمنده می کنید من رو.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • GrandWarden گفت:

    سلام و درود فراوان خدمت آقا سعید عزیز و دوست داشتنی.واقعا باعث افتخاره که فعالیت تیم گیمفا و شما برخلاف دیگر سایت های ایرانی در سطح جهانی پیش میره.ممنون از زحماتتون و مطالب عالیتون.توی پست قبلیتون هم عرض کردم خوندن مقالات شما حس عشق و علاقه من نسبت به دنیای بازی رو همواره بیشتر کرده و باعث میشه به گیمر بودنم افتخار کنم.

    • عرض ادب و احترام خدمت شما. یک دنیا سپاس ازتون. شما خودتون دوست داشتنی و گا هستید. این حرف و نظر شما واقعا باعث مباهات منه. خدا شاهده که تنها هدفمون همینه که شما نیاز به سایت خارجی نداشته باشید.
      واقعا افتخار میکنم که مخاطبین و دوستانی مثل شما دارم. انشالله لایق این حمایت و محتتون باشم.

  • بشدت به کار کسایی میاد که واسه اولین بار میخوان این عنوان رو بازی کنن. من خودم یادمه بار اولی که نسخه اصلی این عنوان رو بازی کردم به قهقرا رفتم :))))))
    دستت درد نکنه سعید جان. Pdf عالیه.

  • عالییییی. دستتون درد نکنه که واسه ما انقد وقت گزاشتید‌. خیلی منتظر این پی دی اف بودم و پی دی اف اویل ۳. واقعا ازتون ممنونم. هر چقد هم تشکر کنم باز کمه. امیدوارم بخش راهنما و مقالات و بقیه بخش های گیمفا با همین قدرت جلو برن. میتونم بپرسم راهنمای witcher 3 رو کی شروع میکنید؟ بخرم یا نه؟

    • درود بر علی عزیز و گل. یک دنیا سپاس از لطف و محبت شما. انشالله که به کراتون بیاد علی جان. پی دی اف اویل ۳ هم خیلی زود براتون می ذاریم. من هم هر چقدر از شما تشکر کنم کمه.
      علی جان در مورد اسنایپر هم همون اولین بار نظرتون رو خوندم و تموم شد و رفت. من شما رو می شناسم که خیلی گل تر از این حرفا هستید که بخواید کسی رو ناراحت کنید. راهنمای ویچر ۳ هم به زوی اقای حلاجیان استارت خواهند زد.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • پویا گفت:

    آقا سعید تشکر بابت زحمات زیادت، من منتظرم راهنمای Sekiro بیاد که بتونم این بازی فوقالعاده رو تجربه کنم بازم ممنون

  • squall گفت:

    راهنمایی باس اخر خوب بود .من دفعه اول با همین روش انجام دادم. برای ng+ های بعد با Dragon Greatsword باس اخر بازی هم برای یه لحظه با هر ضربه استان میشد. و همون برای عقب رفتن و پر شدن استامینا و مصرف ایتم کافی بود.
    در کل هم کاراکتر pyromancer رو پیشنهاد میدم. البته نه فقط شروع با اون بلکه لول اپ استات هماهنگ یعنی بابا بردن fth , int

  • ERFAN103079 گفت:

    آقا سعید واقعا دمتون گرم دستتون درد نکنه تا الان حتی یک نسخه از این سری رو تجربه نکرده بودم ولی به خاطر راهنمای کاملتون به زودی استارت این سری رو میزنم

    • سلام و درود خدمت عرفان عزیز. یک دنیا سپاس مثل همیشه عرفان جان از این لطف و محبت شما. باعث افتخار منه که نظرتون رو میبینم در مطالبم. خیلی از اعتمادی که دارید به بنده ممنونم عرفان عزیز و گل. انشالله که لذت ببری و هر وقت هم مشکلی داشتی بهم بگو تا کمکت کنم اگر تونستم عرفان جان چون بار اولته.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • TzzzT23 گفت:

    متاسفانه بازی رو ندارم و بازی نکردم ولی خواستم برای زحمتی که کشیدید تشکر کنم واقعا کم کاری نیست و اینکه به معنای واقعی “به عشق شما …” تو این کاری که انجام دادید نمایان هست . و همینطور خسته نباشید به کل اعضای گیمفا که برای این سایت زحمت میکشن. :yes: :yes:

    • عرض ادب و احترام خدمت شما. واقع نمی دونید چقدر ارزش داره که با این که بازی نکردین ولی باز هم لطف می کنید و نظر می ذارید. من واقعا اهل دروغ گفتن و الکی یه حرفی رو زدن نیستم. واقعا به عشق شما اینا رو می نویسم و تهیه میکتم. خدا اشهده اگر عشق نباشه خیلی خیلی خیلی سنگین تره از چیزی که فکر می کنید نوشتن راهنمای لظه به لحظه برای بازی های میازاکی. یک دنیا سپاس از شما. اینها همه به خاطر همین نظرات شماست که باعث ایجاد اون عشقه میشن.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

      • TzzzT23 گفت:

        ممنون از وقتی که گذاشتین برای خوندن کامنت :cute: :shy:
        تو بازی های سری soulsborn فقط demon souls و dark souls و nioh 2 رو بازی نکردم نه اینکه دوست نداشته باشم متاسفانه قیمت ها انقدر بالا هستن مجبور میشم یه بازی دیگه رو انتخاب کنم که واقعا نمیتونم براش صبر کنم. Demon souls رو خوب شد remake کردن اینطوری میشه روی ps5 تجربش کرد و حتما هم باید تجربش کنم چون نسل قبل من x360 داشتم و نتونستم بازیش کنم. 😥

  • GERALT گفت:

    سعید آقابابایی یعنی عشق و عشق یعنی سعید آقابابایی آقا خیلی مخلصیم آقا من به شخصه از راهنمای دارک ۳ شما استفاده کردم منم مثل شما سالهاست گیمر هستم و عشق میکنم ی نفر اینقد به فکر گیمرهاست بنده در زمینه گیم مخصوصا هاردکور تجربه زیادی دارم امیدوارم در آینده بتونم در صورت تمایل شما بزرگان کمکی بهتون بکنم که حداقل کمی کمتر خسته بشین و ما هم سهمی در خدمت کردن به گیمرهای عزیز کشورمون داشته باشیم واقعا گیمرها باید قدر شما رو بدونن بنده خودم بارها دارک ۳ رو تموم کردم اما وقتی ی راهنما داری و میدونی یکی کنارت هست که داره قدم به قدم باهات پیش میاد خیلی حس خوبیه مخصوصا تو بازی هایی مثل دارک سولز که واقعا هر گیمری میدونه که در صورت نداشتن تجربه کافی واقعا میتونه خیلی عذاب آور باشه بنده خودم یک بار هم با راهنمای شما رفتم جلو ولی با اینکه بازی رو بارها تموم کرده بودم این راهنما بود که حسی رو بهم القا میکرد که دفعات قبل نداشتم همون حس آرامشی که میدونی ی نفر کنارته امیدوارم با قدرت به کارتون ادامه بدید.

    • عرض ادب و احترام خدمت شما. واقعا از این نظری که نوشتید خیلی خیلی خلی متشکرم. به معنای واقعی عشق بهم منتقل کردین با این نظرتون. شما خودتون عشق هستید که اینقدر محبت دارید و ارزش قائل میشید برای کاری که یه گیم دیگه براتون انجام داده. واقعا باعث افتخار منه که یک گیمر حرفه ای از راهنماک استفاده کرده و باید بگیم بهترین تشبیهی که تا حالا در مورد استفاده از راهنما در یکی از دفعات تجربه کردن این عناوین خونده بودم همین بود که شما نوشتید و واقعا زیبا بود
      “بنده خودم بارها دارک ۳ رو تموم کردم اما وقتی ی راهنما داری و میدونی یکی کنارت هست که داره قدم به قدم باهات پیش میاد خیلی حس خوبیه مخصوصا تو بازی هایی مثل دارک سولز که واقعا هر گیمری میدونه که در صورت نداشتن تجربه کافی واقعا میتونه خیلی عذاب آور باشه بنده خودم یک بار هم با راهنمای شما رفتم جلو ولی با اینکه بازی رو بارها تموم کرده بودم این راهنما بود که حسی رو بهم القا میکرد که دفعات قبل نداشتم همون حس آرامشی که میدونی ی نفر کنارته”
      خیلی از این متن زیبا ممنونم که نوشتید. لذت بردم از خوندنش و از خوندن نظرتون.واقعا ممنون از محبت و بزرگواری شما.
      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • خسته نباشید سعیدجان بسیار عالی…با وجود اینکه دارک سولز یک رو چندبار تموم کردم ولی به عشق راهنماتون دلم هوس کرد دوباره برم اصلا راهنماهای آقا سعید ی چیز دیگس دمت گرم سعیدجان همینجوری با انرزی ادامه بده…کاش این راهنماها بصورت همین تصویر با همین جلد زیبا عرضه میشد تا بتونیم برا همیشه بصورت فیزیکی داشته باشیمشو هراز چندگاهی دستی روش بکشیمو یاد و خاطراتمون زنده بشه…موفق باشید

    • سلام خدمت معین جان عزیز. سلامت باشید انشالله معین جان. یک دنیا سپاس ازتون. باعث افتخار منه که دوستایی مثل مثل شما دارم در گیمفا که همیشه بهم یاد اوری میکنن چقدر مسئولیتم بالاست در قبال این حمایت و عشق و محبتی که ازتون می گیرم. واقعا کاش اینا فیزیکی بود. خودم هم خیلی دوست داشتم. باز هم ممنون معین عزیز و گل.

      https://t.me/Gametal

      https://en.gamefa.com/

  • مرسی و ممنون برای این کار نفیس و عالی . به امید خدا دارک سواز ۲ را هم شروع کنید تا لذتشو ببریم.
    از اونجایی که دارک ۲ را خودم هنوز بازی نکردم حتما با شما شروع می کنم.

  • parsa_45 گفت:

    آقای آقابابایی بسیار سپاسگزارم از این راهنمای بازی. یادم هست خیلی وقت پیش حدود ۱۲ سال یا بیشتر یک وب سایت بود sims47 راهنمای بازی به صورت pdf میزاشت با دیدن این یاد اون افتادم چقدر زمان زود گذشت

  • Knight گفت:

    سلام واقعا از شما به خاطر این راهنما ممنونم راهنمای واقعا کاملی هستش

  • دمتون گرم آقای آقابابایی حالا یک جا دارمش و درست حسابی بازی میکنم
    واقعا یکی آقا سعید منتظر راهنمای سکیرو هستیم

  • ArminMalekM گفت:

    :heart: :heart: :heart: ای جانم واقعا یکی یدونه هستید :heart: :heart: :heart:

  • Amir_69 گفت:

    اقا سعید درود برتو مرد دلسوز و بزرگوار :-*

  • سلام اقا سعید من یه مشکل بزرگ دارم تو بازی اچ پیم نصف شده هر کاری میکنم درست نمیشه بغلشم عکس استخون اومده بجا اعداد نمیدونم چیکار کنم اقا سعید اگه میشه وقتی این پیامو دیدین به این ایدی انیستا پیام بدین کمک کنید ممنون
    @rezadavoodix

  • محمد گفت:

    سلام ببخشید من چطور باید گرن تایتان شترد بدست بیارم میشه راهنمایی کنید که از کجا میتونم گیرش بیارم

    • سلام برای بدست آوردن گرین تایتان شارد می تونی موجودات کرم مانند برایت تاون (توی قسمت مرداب نزدیک اون درخت گندهه :laugh: هستن و شانس خیلی بالایی برای دارپش دارن وقتی هم دراپ میکنن پنج تا باهم میان :دی) یا میتونی slime های depth رو فارم کنی (همون موجودات لزج که به سقف چسبیدن ولی شانس دارپش کمتر از اون کرماس) یا میتونی از اون غول آهنگری بخرید (قیمتش یادم نیست)

  • مرتضی گفت:

    سلام داداش خسته نیاشی خواهشا بم جواب بده من اهنگرو طی درگیری ناخاسته کشتم حالا چیکار کنم زنده میشه؟

به عشق شما…. | دانلود اختصاصی PDF راهنمای فارسی Dark Souls Remastered - گیمفا