خالق سری Resident Evil: بحران کرونا بر فعالیت تیم ما تاثیر گذاشته است
بدون در نظر گرفتن برخی از موارد اندک، تقریبا زندگی همهی افراد به نوعی تحت تاثیر بحران ناشی از ویروس کرونا قرار گرفته است. در این بین شاید بتوان اظهار داشت که صنعت بازیهای ویدئویی بیشترین تاثیر را از این بحران گرفته و بر کیمت و کیفیت فعالیت بسیاری از ناشرین و توسعهدهندگان بازیهای ویدئویی اثر گذاشته است. در حال حاضر نشانی از برگشت زندگی به حال عادی مشاهده نمیشود.
طبق گفتهی بسیاری از کارشناسان و فعالان حوضهی سرگرمی، تاثیر این بحران تنها به چیزی که تاکنون مشاهده کردهایم بسنده نخواهد کرد و در سالهای پیش رو درک بهتری از آسیبهای آن بر روند صنعت سرگرمی کسب خواهیم نمود. حال به تازگی آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری محبوب و پرطرفدار Resident Evil، به بیان مطالبی در مورد بحران پیش آمده و تاثیر آن بر فعالیتهای آیندهاش پرداخت.
طرفداران مجموعهی Resident Evil میدانند که آقای شینجی میکامی کارگردانی نسخهی اول و چهارم این سری محبوب را بر عهده داشته است. داستان این سری به صورت کلی در مورد انتشار ویروسی وحشتناک و مرگبار است که در شهر پخش میشود و مردم و حیوانات را تبدیل به جانورانی خونخوار و وحشی به نام زامبی میکند. این موضوع در نسخهی بعدی سری Resident Evil تبدیل به معضلی جهانی میشود و داستان این مجموعه را به نقاط مختلف جهان میبرد. آقای شینجی میکامی اظهار داشت که انتشار ویروس کرونا به مانند ویروس سری Resident Evil ترسناک به شمار میآید. وی همچنین افزود که غیرممکن است که بگوییم این بحران به وجود آمده بر فعالیت و آیندهی کاری وی تاثیر نگذاشته است.
آقای شینجی میکامی در مصاحبهای در مورد ویروس کرونا اظهار داشت:
در سری Resident Evil من یک ویروس را به عنوان دلیل تبدیل شدن انسانها و حیوانات به زامبیها انتخاب کردم. من به یاد میآورم که از این ایدهی جدید بسیار هیجانزده شده بودم. خیلی جالب بود که یک ویروس تبدیل به دشمن واقعی انسانها گردد در حالی که دیده نمیشود و این امر موجب وحشت و دلهرهی بیشتر مردم به حساب آید. حال من فکر میکنم که روند توسعهی بازیهایم در کشمکش و مبارزه با این ویروس جدید شکست خورده و تحت تاثیر قرار گرفته باشد. در واقع نمیتوانم بگویم که بحران ناشی از ویروس کرونا و پیامدهای آن بر فعالیتهای آیندهی من اثر نداشته است.
این کارگردان و بازیساز محبوب و خلاق در حال حاضر توسعهی بازی GhostWire: Tokyo را در برنامهی کاری خود دارد و تا حدودی برروی این پروژه مشغول به کار است. با این حال در مورد این بازی اطلاعات بسیار اندکی در دسترس قرار دارد. در تازهترین اخبار در مورد این بازی، آقای شینجی میکامی اظهار داشت که بیشترین مدت زمان را در میان تمامی پروژههای خود به عنوان Ghostwire: Tokyo اختصاص داده است. به طور قطع عنوان GhostWire: Tokyo، یکی از جاهطلبانهترین پروژههای استودیوی تانگو گیمورکس (Tango Gameworks) به شمار میآید که قصد دارد تا معنای ترس را در بازیهای ویدئویی به طور کامل تغییر دهد. در پایان شما میتوانید از طریق این نشانی به مشاهدهی تریلر معرفی این بازی در جریان مراسم E3 2019 بپردازید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خدا خفت نکنه بشر با این متن که نوشتی
الهی بمیرم اشتباه میزنی این ویروس اون ویروس نیست عزیزم
من بهت قول میدم پسر خوبی اگر باشی لیان میاد نجاتت میده :laugh:
کاش یه ویروسی بود که فقط روی بعضی از افراد خاص که باعث بدبختی مردم هستند تاثیر می گذاشت!
استاد میکامی عزیز لطف کن و ی ویدئو از این بازی جدیدت منتشر کن و هایپو ببر بالا.این عنوان بسیار بازی متفاوتیه و واقعا منتظرشم
اینقدر داخل اویل گفتن ویروس ویروس اخرشم یک ویروسی امد جلوس ساخت ویروس۸ :rotfl: رو گرفت :rotfl: چی سرودم
اول متن نوشته
” در این بین شاید بتوان اظهار داشت که صنعت بازیهای ویدئویی بیشترین تاثیر را از این بحران گرفته”
خواهشا یه بار دیگه فکر کن به حرفت نگارنده عزیز.
اتفاقا یکی از صنعتهای پر سود ایام الله کرونا همین صنعت گیم بوده .
عزیز دل شما باید ببین کدوم بخش صنعت رو میگه
یه بخش برای گیم های در حال ساخت وبخش دیگه برای گیم های ساخته شده حرفی که شما میزنی درباره بخش دوم و جمله بالا برای بخش اول صدق میکنه
میکامی بازی هایی که مستقیما خودش میسازه خیلی قشنگه مثله رزیدنت ۴ اویل ویتین ۱ و ۲