با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا

با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2

سعید آقابابایی
۱۴:۱۶ ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا

عرض سلام و ادب دارم خدمت شما همراهان و مخاطبین عزیز وبسایت گیمفا که در طول تمام مسیری که طی کرده ایم و با کلی پستی و بلندی های مختلف، همیشه همراهمان بوده و هستید و همین حمایت شما باعث شده که بیش از یک دهه گیمفا پابرجا و بهترین باشد. همونطور که می دونید از دو هفته گذشته لایو اینستاگرام گیمفا به صورت بحث و گفتگو و تحلیل رو استارت زدیم و در بخش قبل در مورد متا صحبت کردیم.

هر ۵ شنبه شب به صورت یک هفته در میان در اینستاگرام گیمفا حدود ساعت ۱۰ شب، بنده و یکی از اعضای مختلف تیم گیمفا مثل اعضای تحریریه و خبری، به صورت لایو دو نفره به بحث و گفتگو در مورد موضوعی خواهیم نشست که حرف در مورد آن زیاد باشد و جزو مسائل مهم دنیای گیم تلقی می شود. این لایو ها بیشتر از هر چیزی به حمایت شما نیاز داره که به ما انگیزه و روحیه بده برای ادامه ی قوی تر و اضافه کردن موارد جذابی مثل مسابقه و جایزه و .. به این لایو ها. انشالله که با حمایت و کمک شما بتونیم این روند لایوهای مختلف رو ادامه بدیم و هر روز بهترش کنیم با موضوعات پیشنهادی شما و کلی موارد دیگه. از شما بسیار ممنونیم اگر که به دوستانتان که اطلاعی از این موضوع ندارند نیز در مورد این لایوها اطلاع بدهید. بالاخره هر چی که باشه گیمفا امیدش به شماست.

امشب ساعت ۱۰ در اینستاگرام گیمفا شاهد لایو سعید آقابابایی (بنده!) و مهدی رضایی (نویسنده تحریریه) خواهید بود که در مورد موضوع “بحث و گفتگو پیرامون بازی The Last of Us 2 و تاثیر احتمالی حواشی ایجاد شده بر موفقیت بازی”  به گفتگو خواهیم نشست و امیدوارم که خیلی از شما دوستان خوبم را در لایو هم ببینم و این باعث خوشحالی خیلی خیلی زیاد من خواهد بود که سلامی خدمتتون عرض کنم. بعد از لایو یک ساعته در مورد بحث مربوطه، مثل لایو قبلی مدتی رو هم با صحبت با شما عزیزان اختصاص میدهم چون صحبت با شما همیشه جذاب است.

امشب منتظرتون هستیم در اینستاگرام گیمفا، گیمفایی های عزیز

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا
با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با سلام به آقای بابایی
    امیدوارم حالتون خوب باشه.
    شنیدم که بررسی tlou part 2 بر عهده شماست.
    امیدوارم که مثل تمام بازی هایی که تا حالا بررسی کردید این بازی را نقد کنید فارغ از برچسب انحصاری که بر روی جلد بازی زده شده یا ساخته ناتی داگ.
    منظورم این است که بازی را به صورت بی طرف نقد کنید.
    با تشکر

    • Ozhan گفت:

      دوست عزیز تلاشت بی فایدست
      جناب اقا بابایی کارشون رو بلدن و احتیاج به تذکر شما ندارن
      اسپم:امید جان کامنتتو الان دیدم..من که پایه ام، بزن بریم
      از دوستان گلمون هم خواهش دارم ازین به بعد ازین تگ استفاده کنن
      You_Cant_Stop_This#

    • خجالت بکش کی اقای بابایی مقرضانه و با جهت گیری نقد کرده که این بخواد بار دومش باشه؟
      منظورت اینه اقای بابایی بیا نمره کم بده خدا وکیلی منظورت این نیست؟ ایشون کارش رو بلده
      حالا من یه چیز به تو بگم تا روز انتشار نمرات بی طرف کامنت بده ببینم میتونی :rotfl: قبل این که بقیه رو به یه کاری امر کنی اول خودت انجامش بده

    • درود بر شما
      آقای بابایی اصلا منظورم این موضوعی که فرمودید نیست بلکه منظور من این است که بازی هر چه اشکال دارد را بدون هیچ چشم پوشی بنویسید
      منظورم نقد بازی ای مثل uncharted the lost legacy است که شما در آن فقط مشکل بازی را نبود نیتن دریک دانستید اما این بازی مشکلاتی هم مثل کپی از نسخه قبل،سیستم گان پلی ضعیف و دو سه مشکل دیگر هم داشت که از متا ۸۴ بازی معلوم بود.
      اگر مثلا بازی tlou 2 مشکلاتی همچون داستان ضعیف یا کپی خالص از نسخه قبل دارد،بدون چشم پوشی بنویسید.
      شما یک نویسنده بزرگ هستید و گیمفا هم یکی از بزرگترین سایت های گیمینگ جهان،امیدوارم همیشه تمام نقد ها،تحلیل ها،ویدیو ها و….. همانند سایت های مطرح جهانی باشد.
      اگر بی احترامی به شما کردم معذرت میخوام.

      • اتفاقا دقیقا هیچ کاری به متا ندارم!! برعکس شما که الان به متا استناد کردید. انچارتد لاست لگسی به عنوان یک اسپین اف قطعا چیزی از بازی اصلی چهارم کم نداشت و نمره اش همونی بود که در نقد دادم چون “نقد من” هست. به متا هم هرگز کاری ندارم. در ابتدا در مورد نظرتون اصلا برداشت بدی نکردم ولی الان با این نظر دوم فکر میکنم اینطور القا می کنید که بایدکم نمره بدم. من بازی میکنم و نمره میدم. همین!! نه برای خوشایند کسی کم میدم نه زیاد. نه متا برام آیه قرآنه!! هیچ وقت برای من لطفا متا رو مثال نزنید و وصلش کنید به نقد و نمره ی من و مقایسه کنید. ند من حاصل تجربه ی خودمه از هر بازی. چون براتون احترام قائلم و اون چیزی که بازی میکنم میگم نه چیزی که بقیه میگن. سن بازی کردن من ۲۷ ساله که فقط سن بازی کردنم و تجربه م از سن کامل ۹۰ درصد منتقدای حاضر بیشتره پس نیازی به متا و نقد کسی ندارم که به انچارتد دادن ۸۴ یا …

        • بله اشتباه کردم بعضی چیز ها سلیقه ایست.
          نه آقای بابایی خودم اولین نفر بعد از نمرات درخشان شما و خیلی های دیگه به بازی tlou 2 خوشحال میشم.
          ببخشید ولی من اصلا درباره نمره کم کردن از tlou 2 نگفتم.میددنم که ناتی داگ پشت بازیش و میترکونه.
          تقصیر خودم بود که شروع کردم.
          اینجا نمیتونم به صورت کامل نظرم را شرح بدهم.
          اشتباه هم کردم که به uncharted lost legacy و متا ربط دادم.
          امیدوارم که قسمت پیغام خصوصی را زودتر فعال کنید تا منظورم را به طور کامل برسانم.
          منتظر نقد شما هستم.

          • در کل اگر نظرتون اینه که بدون توجه به چیزی فقط بازی رو نقد کنم و کاری به کسی نداشته باشم و تجربه مر وب نویسم در نقد بازی، خیالتون راحت باشه که همینطوره مثل همیشه. فکر میکنم منظو کلیتون این بود اگر اشتباه نکنم

          • درود بر شما که خودتون اول از همه متوجه میشید. همونطور که گفتم فکر میکنم منظورتون یک نقد عادلانه بود که در این مورد خیالتون راحت باشه. اصلا و ابدا هم از لان نمیگم چون ناتی داگه می ترکونه. باید بازی کنم و براتون نقد کنم. مطمئن باشید که تجربه م از بازی رو براتون می نویسم. یعنی هر چیزی که تجربه کردم. خیالتون از این مورد راحت باشه. تشکر از اخلاق و رفتار خوب و منطقی مثل همیشه.

            • دقیقا
              منظورم نقد عادلانه بود و نه هیچ چیز دیگر.
              همون چیزی که شما در ابتدا فرمودید.
              آقای بابایی شاید باورتون نشه ولی من هر روز یک عدد از مقاله هایتان را مطالعه میکنم.
              وقتی کل مقاله هایتان تمام شد،آن وقت دوباره از اول شروع میکنم.
              چون وقعا دست به قلم خیلی خوبی دارید
              در هر صورت بازم معذرت میخوام

              • خواهش میکنم. هیچ نیازی به عذرخواهی نیست اصلا. من منظور کلیتون رو فهمیدم کاملا که چیه. حق دارید که یک نقد عادلانه بخواید. من هیچ کاری به سازنده و .. ندارم. همونطور که اگر میخواستم مثلا گیرز او وار ۲ و ۳ رو بر اساس تجربه خودم که ساعت ها بازیشون کردم نقد کنم بهشون ۹.۵ میدادم قطعا. پس کاری به سونی و ناتی داگ و مایکروسافت و . ندارم.
                خیلی از شما ممنونم که وقتتون رو میذارید برای مطالعه مقالات من. این باعث افتخار من هست واقعا چون وقت شما و هر کدوم از انسان ها ارزش خیلی زیادی داره. تشکر فراوان از شما.

    • Wiki گفت:

      نه واقعا ‌تو یکی حتما مشکل ی چیزی داری

    • Psycho0172 گفت:

      کم مونده بعد از ۲۷ سال تجربه گیمینگ که مسلما از سن خیلی از شماها هم بیشتره من موندم تو چطور به خودت اجازه میدی بیایی و این چیزا رو به استاد بگی
      یه جوری میگی لاست لگاسی فلان که انگار بازی افتضاح بوده و استاد به بازی بیشتر از حقش نمره داده
      متاش ۸۴ به قول خودت از ۱۰ حساب کنیم میشه ۸٫۴ اگه کم لطفی منتقدا و اینکه نقدای استاد نزدیک ترین حالت ممکن رو به یه نقد کامل و با تجربه فول داره و اینکه هرکسی که یه کوچولو هم با نسخه ۴ش حال کرده حتما حتما باید لاست لگاسی رو هم تجربه کنه و اینکه این یه نسخه فرعیه و تیم اصلیه ناتی هم روش نبوده و همه اینا به نظرت نمره بین ۹ تا ۱۰ واسش مناسب نیست؟؟؟
      ببین ترول میکنین بکنین
      با اون اکانت سلنا میخوای چرت و پرت تف بدی بیا بده
      میخوای مسخره بازی در بیاری در بیار
      ولی
      ولی
      ولی
      نیا و نیا و استاد رو درگیر ترول بازیا و فنم بازیات نکن لطفا
      اینارو بزار همینجا دوستان از خجالتت در میان
      پای استاد رو وسط نکش
      در ضمن استاد خودشون بالا قشنگ توضیحات رو دادن و منم حقیر تر از اونم که مثلا بخوابم به جای استاد در موردشون حرف بزنم فقط به عنوان یک فن مقالات ایشون و کلا به عنوان یه گیمر و یه شخص و یه بزرگتر دوسشون دارم اینا رو نوشتم
      #نظرـشخصی
      #you_cant_stop_this

      • سلام و عرض ادب. خیلی خیلی خیلی من رو خجالت میدین و شرمنده می کنید واقعا. من واقعا خجالت می کشم وقتی شما اینقدر محبت و لطف دارید همیشه. من ارادتمند همه ی شما هستم و واقعا شرمنده میکنید من رو. انشالله که همیشه سلامت و موفق باشید در کنار خانواده عزیز و محترمتون.

      • عزیز چه خوب شد اینارو گفتی. تک‌تک کلماتت حرفِ دل من بودن من واقعا داشتم میترکیدم چون من اون کامنت اولی رو که خوندم نمیتونستم برا جواب دادن جمله بندی کنم از بس که عصبانی شده بودم.اصلا نمیتونستم درک کنم و قبول کنم محتوای چنین پیامی رو مخصوصا خطاب به سعید جان چون سعید جان مو لای‌درزِ نقد‌هاش نمیره.اصلا برای مثال آدم تو کلِ سایت‌های جهان بگرده نقدی به مانندِ نقد و بررسی بازی DMC 5 که خودِ سعید جان نقد و بررسی کرده (که واقعا کم‌نظیر که چه عرض کنم بینظیره) نمیتونه پیدا کنه.

        • درود بر ایمان عزیز و گل. واقعا خیلی خیلی متشکرم از این محبت و لطفی که شما داری ایمان جان. واقعا ادم وقتی دوستانی مثل شما داره حداقل کاری که میتونه بکنه اینه که سعی کنه با جون و دل براتون کار کنه. واقعا از این همه محبتی که داری شرمنده می کنی من رو ایمان عزیز. یک دنیا سپاس از لطفت. خیلی خوشحالم که در لایو هم حضور داری و همیشه خیلی خیلی خوشحال میشم که میبینم هستی چون برام یک دلگرمیه حضورت ایمان عزیز.

        • Psycho0172 گفت:

          آخ گفتی من اصلا فن dmc نبودم وقتی اون نقدو خوندم اصلا اولین کاری که کردم یه dmc5 گرفتم رو ps4 و واقعا بگم یکی از بهترین تجربه های کیمینگم بود فک کنم ۳ بار تمومش کردم ولی میدونم هنوزم اشتیاق داشتم بیشتر برمش ولی خب درس و مدرسه و اینا نذاشت خدایی خیلی خوب بود اون
          قربونت داداش وظیفس
          #You_Cant_Stop_This

  • Dread گفت:

    آرزوی موفقیت دارم براش و امیدوارم که بتونه تمام انتظارات طرفداراش رو برآورده کنه رو کاغذ که همه چی عالی فقط باید در میدان عمل هم عالی باشه

    من طرفدار این بازی نیستم همون طور که از بازی RE 2R,3R یا دیزگان و یا WWZ خوشم نیومد و یه جورایی متنفرم(سوال یک ملیون دلاری:از چه سبکی متنفرم)

    اما این نظر شخصی منه به درد خودم هم میخوره

    به نظرتون NIHO 2 بهتره یا سکیرو بگیرم(سولبورن بازم)

  • Eivor گفت:

    واااااااای خدایا نجات بده منو اینقدر که تو این چند وقت اسم این بازی رو شنیدم که دیگه وقتی اسمش رو میشنوم میخوام جیغ بزنم

  • سلام به سعید جانِ عزیز و گل
    به‌به بسیار دیدنی خواهد بود.

  • دمتون گرم بحث جالبیه
    لطفا راجع به اسپویلرای این بازین بگید

  • لطفاً توی لایو سعی کنید چیزی اسپویل نکنید هر چند توی کامنت هاش همه چیز اتومات اسپویل میشه
    در کل کسی داستان واسش اسپویل نشده بهتره لایو رو نبینه

  • manboxer گفت:

    کلا میخوام بگم با وجود این همه تاخیر بایستی بعضی چیز ها رو بهبود میدادن. الان دیجیتال فاندری wow نشده و خیلی نگران شدم

    • دوستِ عزیز میدونم‌ قصدت تخریبه بازی هستش ولی داری بیش‌از حد تلاش میکنی که این خودش ثابت میکنه که هیترِ بازی هستی و این نشرِ اطلاعاتِ غلط رو تا اونجایی که من میدونم از پستِ تریلر cgi بازی شروع کردی اونجا هم من و دوستِ عزیزم reason بهت تمام نکاتِ تحلیلِ فنی ویدیو رو به صورت ترجمه شده گفتیم ولی بازم دست از تخریب برنداشتی.از این به بعد زیر نظراتت من همیشه هستم و شفاف سازی میکنم.به جز اینکه به این موضوع اشاره شد که بازی در بحث image quality خیلی خیلی خوبه اما عالی نیست؛ تحلیلگران از باقیِ جهات از نظر فنی بازی رو تحسین کردن.

    • ali 171 گفت:

      دیجیتال فاندری ک تو دیدی خرابه
      تمام حرفاش تعریف بوده و گفته گرافیک این بازی پایانی زیبا برا نسل ۸ چرا اینقدر سعی میکنی بازی رو بد جلوه بدی
      اگه مشکل اینه دستگاه نداری بیا دستگامو بدم بازیش کنی
      ولی اینقدر خودتو منفور جلوه نده

    • ُSethHunter گفت:

      والا دیجیتال فاندری که داشتن حال میکردن
      نمیدونم شما چی تماشا کردی ولی دیجیتال فاندری نبود
      فقط اونجاهاش که راجب هوش مصنوعی و سیستم crafting بازی حرف میزدن ذوقشون مشخص بود داشتن حال میکردن
      You Can’t Stop This#

  • تنها دشمن tlou 2 انتظارات بشدت زیاد ازین بازی هست. ناتی داگ انقدر فوق‌العاده بوده که خیلیا یادشون رفته tlou 2 هم نهایتا یه بازی هست و انتظار دارن همانند دنیای واقعی همچی بی نقص باشه که به قطعیت میگم بازی بی نقص تو تاریخ گیم نداریم.

  • اگه کامنتارو میبندین من میام 😐

  • Senatorbigy گفت:

    اسپم:چرا یه مدته هر چی کامنت میزارم خیلی هم ملو هستش کامنتام دارم میگم توهین نکنید به هم هی میگید این بهتره اون بدتر و این برنده اس و این بازنده و از این حرفا بسه دیگه تامام بشین لذتتو ببر و لطفا متعصب نباشیم :teeth:
    You_Cant_Stop_This#

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ارزوی موفقیت برا اقا سعید گل و ممنون بابت زحماتی که میکشین، منکه فعلا پلی استیشن ندارم و تصمیم گرفتم اواخر نسل ایکس باکس داشته باشم اما قطعا در اینده احتمالا اواسط نسل ۹ اینو بازی میکنم چون ناتی داگ برام خیلی باارزشه ،

    سعید جان اگه این بازی متا بد بگیره که بعیده و همه ازش ایراد بگیرن ولی تو خوشت بیاد برا من تموم شدست چون واقعا بهت اعتقاد دارم به عنوان تنها گیمر منتقدی که کارش درسته تو این کشور ، بحث هندونه زیر بغل گذاشتنم نیست فقط چیزی رو که سالهاست تو گیمفا دیدم گفتم من مدتها کامنت نمیزاشتم یا خیلی کم میخواستم بگم مدتهاست نقدتو دوس دارم حتی اگه با اون بازی حال نکنم :cowboy: :heart:

    Alifz
  • چی بشه این لایو…. :bomb:
    رفقای سونی فن گل
    آتیشا رو ببینماااااااا :laugh:
    #You_Cant_Stop_This

  • Ozhan گفت:

    ببخشید جناب اقا بابایی من شبا اصلا حجم ندارم واسه دیدن لایو
    میشه بعد از لایوتون اینجا اپلودش کنین تا ماکه صبحا نت داریمم ازش بی نصیب نمونیم کنین؟

  • خسته نباشید سعید جان لایو بسیار خوب بود امیدوارم کاربرا هم خوششون اومده باشه و اطلاعات مفیدی دستگیرشون شده باشه

  • Psycho0172 گفت:

    راست میگی طرف تو Gta هر خلافی بگی کرده اگه دنیای واقعی بود باید ۱۰۰ بار اعدامش میکردن اونوقت….

  • ali گفت:

    we can stop this
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    جهت مزاح گفتم.

  • Stalin 657 گفت:

    آقای بابایی انشاالله در سلامتی کامل داشته باشید
    یک خواست داشتم که نقد killzone 3 و یا killzone shadow fall بزارید البته اگر وقت داشته باشید

با لایو بحث و گفتگوی گیمفا در اینستاگرام همراه باشید / The Last of Us 2 - گیمفا