شینجی میکامی بیشترین مدت زمان را در میان تمامی پروژههای خود به Ghostwire: Tokyo اختصاص داده است
به نظر میرسد آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) مدت زمان طولانی برروی ایدهی Ghostwire: Tokyo کار کرده و بیش از تمامی پروژههای قبلی خود درگیر ساخت این بازی شده است.
پس از عرضهی بازی ترسناک The Evil Within 2، استودیوی تانگو گیمورکز (Tango Gameworks) درگیر عنوان Ghostwire: Tokyo بوده است. کارگردان افسانهای سبک ترسبقاء و خالق سری رزیدنت ایول (Residetn Evil)، آقای شینجی میکامی، وظیفهی تهیهکنندگی اثر جدید استودیو تانگو گیمورکز را بر عهده دارد و به همین دلیل باید برای این بازی هیجانزده باشیم.
حال در مصاحبهای جدید با IGN، آقای میکامی در رابطه با بازی Ghostwire: Tokyo توضیحاتی را پیرامون شکلگیری پروژه ارائه داده است. طبق صحبتهای او این عنوان بر اساس ایدههای خانوم ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura)، کارگردان سابق این اثر، خلق شده است و سپس تیم سازنده به آرامی ایده مذکور را گسترش داده و به سختی برروی آن کار کردهاند. میکامی در این باره گفت:
تیم ابتدایی متشکل از ۵ نفر بود و ما برای ۶ ماه به این شکل برروی این عنوان کار کردیم. سپس تیم را به ۱۰ نفر گسترش دادیم و قبل از وارد شدن به مرحلهی تولید همهجانبه برای چند سال اثر را توسعه دادیم.
میکامی در ادامه توضیح میدهد که ایدهی Ghostwire: Tokyo برای مدتی قابل توجه در استودیو وجود داشته و آنقدر این مدت زمان طولانی است که احتمالاََ آقای میکامی بیش از تمامی پروژههای قبلی خود برروی این عنوان کار کرده است. او در ادامه بیان کرد:
این احتمالاََ بیشترین زمانی است که من برروی یک پروژه کار کردهام.
اگرچه او در ادامه توضیح داد که تا قبل از سال ۲۰۱۹ به طور مستقیم برروی بازی کار نکرده و نقش نظارت را بر عهده داشته است.
این کمی عجیب است که ریشههای Ghostwire به ذهن خلاق ایکومی ناکامورا بر میگردد و به شکلی او خالق اصلی بازی به حساب میآید. همانطور که اشاره شد، خانوم ناکامورا در اواسط سال ۲۰۱۹ استودیوی تانگو گیمورکز را ترک کرد. اگرچه قبلاََ هم کارگردانان زیادی قبل از اتمام پروژه استودیوی خود را ترک کردهاند اما باز هم دیدن چنین اتفاقاتی عجیب و غیر منتظره است.
در حال حاضر Ghostwire: Toko تاریخ انتشاری ندارد اما آقای پیت هاینز (Pete Hines) از بتسدا (Bethesda) اوایل امسال اعلام کرد که بازی برای حضور در مراسم E3 2020 برنامهریزی شده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم لغو شد. انتظار داریم در اولین فرصت اطلاعات تازهای از بازی منتشر شود و طرفداران شاهد گیمپلی این عنوان باشند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
به به استاد میکامی از بزرگترین نوابغ این صنعت و البته از محبوب تریناش، بی صبرانه منتظر دیدن دمو یا گیم پلی این اثر هستم ، فقط تو رو خدا انحصاری یا بدتر انحصاری زمانی نباشه
عجب چیزیه
راستی مشخص نشد کی جای ناکامورا رو گرفته؟
عزیز به احتمال زیاد خودِ شینجی میکامی.
بازی جالبی خواهد بود
فکر اینکه پول این بازی رو نداشته باشی یا به سیستمت نخوره داره منو میکشه 🙁
آقا کی میخوان از این بازی اطلاعات و نمایش داشته باشن؟قبلنا میگفتیم بتزدا بازی معرفی کنه همون سال منتشر میکنه ولی جدیدا رویه اش رو تغییر داده اون از الدر اسکرولز و استار فیلد که حداقل تا ۳ سال دیگه نمیان.اینم از دث لوپ و گوست وایر که هنوز هیچی جز یک تیزر بهمون نشون دادن.
امیدوارم خود استاد بصورت جدی بالاسر کار وایسه.نسخه دوم ویدین با تمام بهبود ها و پیشرفت ها نسبت به بازی اول من رو ناامید کرد و دلیلشم چیزی نبود جز از بین رفتن عنصر ترس در ۹۰ درصد بازی.