خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا

خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics

حسن اکرامی
۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا

عنوان Clubhouse Games: 51 Classics Worldwide مجموعه‌ای از ۵۱ بازی تخته‌ای منحصر به فرد است که توسط شرکت نینتندو توسعه یافته و در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما قادر خواهید بود که انواع بازی‌های فکری، چندنفره، تخته‌ای، مهره‌ای و کلاسیک را در این مجموعه‌ی بزرگ و جذاب پیدا کنید.

علاوه بر این موارد شما قادر خواهید بود تا به کشف عناوین بسیار جدید و خاصی بپردازید که قبلا آن‌ها را تجربه نکرده بودید و اولین بار آن سبک از بازی را مشاهده خواهید کرد. طبق اعلام شرکت نینتندو شما در عنوان Clubhouse Games: 51 Classics Worldwide حتی شاهد بازی‌هایی به مانند دوز، شطرنج و بازی بین‌المللی Mancala خواهید بود که وجود این موارد همه با هم در قالب یک بازی پیشنهادی بسیار عالی و هیجان انگیز برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ به شمار خواهد آمد.

در مجموعه بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics شما می‌توانید از بازی‌های فکری و مهیج سراسر جهان لذت برده و به آشنایی با آن‌ها بپردازید. به همراه دوستان یا خانواده‌ی خود سرگرم شوید، استراتژی و برنامه‌ی خود برای بردن رقابت را مشخص کرده و برنده‌ی بازی‌های مختلف شوید. عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics شامل بازی‌های بسیار در انواع سبک‌ها و برای تمام سلیقه‌ها خواهد بود. بازی‌هایی که دقت و تمرکز شما را به چالش بکشند، عناوینی که صرفا جنبه‌ی سرگرمی داشته باشند، بازی‌هایی که سرعت عمل و انتخاب سریع شما را بطلبند و عناوینی که نیازمند کار گروهی هستند، همگی در این مجموعه گرد هم قرار گرفته‌اند. کیفیت بصری و طراحی هرکدام از عناوین نیز به خوبی صورت گرفته و لحظات سرگرم‌کننده‌ای برای بازی‌بازان رقم خواهد زد.

به صورت کلی می‌توان اظهار داشت که عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics با دارای بودن بازی‌های فکری، تخته‌ای، کارتی، ورزشی و انفرادی یا گروهی تبدیل به یکی از مجموعه‌های غنی و بزرگ کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد که تا مدت‌ها می‌توانید از تجربه‌ی آن سرگرم شده و به کشف بازی‌های جدید با مکانیسم‌ها و گیم‌پلی منحصر به فرد آن‌ها بپردازید.

همانطور که پیشتر اعلام شد، عنوان Clubhouse Games: 51 Classics Worldwide مجموعه‌ای از ۵۱ بازی تخته‌ای منحصر به فرد است که توسط شرکت نینتندو توسعه یافته و در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این مجموعه‌ی بزرگ از بازی‌های فکری منتشر شده‌اند که در زیر می‌توانید به مشاهده‌ی آن‌ها بپردازید.

Daily Star 10/10

عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics شما را به سمت گنجی از بازی‌هایی با کیفیت بسیار بالا همراه با پشتیبانی از چند نفر هدایت می‌کند. مجموعه‌ی بازی‌های این عنوان به شدت شگفت‌انگیز و اعتیارآور طراحی شده‌اند و ساعت‌های متوالی بازی‌بازان را در خود غرق خواهند ساخت. عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics هم برای بازی‌بازانی که قصد دارند به تنهایی بازی کرده و خود را در مقابل هوش مصنوعی قدرتمند بازی به چالش بکشند و هم برای افرادی که قصد لذت بردن از بازی‌های تخته‌ای یا کارتی به صورت گروهی را دارند، کاملا مناسب بوده و هردو گروه را به شدت راضی و خشنود خواهد ساخت. در حقیقت می‌توانم با اطمینان بگویم که از این به بعد هرکس کنسول نینتندو سوییچ را تهیه کند بدون شک خرید عنوان فوق العاده‌ی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics را در فهرست خرید خود خواهد گذاشت. به نظر من شرکت نینتندو با عرضه‌ی بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics به شعار “مفهوم و ایده‌ی ساده اما نتیجه‌ی شگفت‌انگیز” جامه‌ی عمل پوشانده است.

EGM 10/10

مهم نیست که شما می‌خواهید در یک سرگرمی عمیق و لذت‌بخش غرق شوید یا به دنبال بازی کردن و شرگرم شدن به همراه دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود هستید؛ عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics تمام این موارد را برای شما فراهم خواهد کرد. این بازی به قدری کامل و دوست‌داشتنی است که آرزو می‌کردید کاش زودتر به آن دسترسی پیدا کرده بودید و وارد دنیایی از بازی‌های کارتی و تخته‌ای منحصر به فرد می‌شدید. به راحتی می‌توان ادعا داشت که عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics مجموعه‌ای گسترده از طیف وسیع بازی‌های مهیج است که به این زودی‌ها شما را خسته و دل‌زده نخواهد کرد.

Player 2 10/10

در مجموعه بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics چیزی وجود دارد که شما را به سمت یک عنوان بسیار عالی و با کیفیت به همراه انواع و اقسام بازی‌های تخته‌ای، کارتی، کشیدنی و فکری سوق می‌دهد. این مجموعه‌ی فوق‌العاده و بی‌نظیر دارای ۵۱ بازی منحصر به فرد و جذاب خواهد بود که هرکدام کیفیتی بالا در سطح کلاس جهانی و طراحی‌های مدرن یا کلاسیک مخصوص به خود را دارند. همچنین در این مجموعه‌ی عالی بازی‌های کمتر شناخته شده، چالش برانگیز و به شدت لذت بخشی را می‌توانید جهت تجربه به همراه دوستان خود پیدا کنید.

Areajugones 9/10

عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics تنها به ارائه‌ی برخی بازی‌های کارتی و تخته‌ای جهانی یا ورزش‌های فکری را در اختیاران بازی‌بازان بسنده نمی‌کند بلکه این بازی به نمایشی باشکوه و لذت‌بخش از تمامی این عناوین برروی کنسول نینتندو سوییچ خواهد پرداخت و نام خود را در فهرست بهترین‌های این کنسول قرار می‌دهد. مجموعه بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics برای تمامی بازی‌بازان در هر سنی و با هر سلیقه‌ای یک انتخاب مطمئن و جذاب خواهد بود. حتی آن دسته از افرادی که به صورت کلی از طرفداران بازی‌های ویدئویی نیستند نیز می‌توانند از تجربه‌ی این عنوان نهایت لذت را ببرند. عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics خیلی زود به یک بازی ضروری برای جمع‌های دوستانه یا ملاقات‌های فامیلی تبدیل خواهد شد.

Nintendo Insider 9/10

بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics مجموعه‌ای درخشان و ارزشمند متشکل از بهترین (و در بعضی موارد قدیمی‌ترین) بازی‌های جهان است که بازی‌بازان بسیاری از آن‌ها را برای نخستین بار تجربه خواهند کرد. از انواع و اقسام بازی‌های کارتی گرفته تا دومینو و تخته‌ای، همگی در به بهترین شکل ممکن طراحی شده و در یک مجموعه‌ی زیبا و منحصر به فرد در اختیار بازی‌بازان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفته‌اند. مجموعه بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics به مانند عنوان موفق و محبوب Animal Crossing: New Horizons قادر خواهد بود تا تمامی افرادی که به بازی‌های ویدئویی علاقه دارند یا آن‌هایی که رغبت چندانی به آن ندارند را به سمت خود بکشاند و تجربه‌ای لذت بخش را برای آن‌ها پدید آورد. ممکن است این بازی به مانند سری Mario یا Metroid هیجان نداشته باشد اما به طور قطع قادر خواهد بود تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما فراهم کند. پیشنهاد می‌کنم این الماس گران‌بها را از دست ندهید.

Digitally Downloaded 9/10

شرکت نینتندو اولین بار در حدود ۱۵ سال پیش اولین نسخه از سری Clubhouse Games را برروی کنسول Nintendo DS منتشر کرد. عرضه‌ی این عنوان یک مثال موفق و بارز از جذب مخاطبان به صورت گسترده بود. حال پس از گذشت ۱۵ سال شرکت نینتندو مجددا نسخه‌ی جدیدی از این سری تحت عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics منتشر کرده است تا بار دیگر به جذب مخاطبان بسیاری از طریق این بازی محبوب و لذت‌بخش دست یابد. در واقع می‌توان عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics مجموعه‌ای از بازی‌های فکری و جهانی ارزشمندی دانست که از نظر تفریحی و فرهنگی دارای امتیاز و محبوبیت بسیار بالایی خواهد بود. تیم توسعه‌دهنده‌ی این عنوان تمامی بازی‌های این مجموعه را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و به شیوه‌ی منحصر به فردی آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics به بهترین شکل ممکن فرصتی عالی را برای بازی‌بازان ایجاد می‌کند که با انواع و اقسام بازی‌های فکری آشنا شده و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند.

USgamer 9/10

اگر می‌خواهی کمی از دنیای بازی محبوب Animal Crossing: New Horizons برروی کنسول نینتندو سوییچ خود فاصله گرفته و تجربه‌ای جدید و به همان اندازه مفرحی را داشته باشید، عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics در اختیار شما قرار دارد تا احساسی گرم و دوست‌داستنی را برای شما به ارمغان آورد. بدون شک این بازی ارزش کافی برای گذراندن وقت و پول شما را خواهد داشت. رابط کاربری جذاب و ساده‌ی آن شما را به سمت ۵۱ بازی کلاسیک و ارزشمند با طراحی منحصر به فرد راهنمایی خواهد کرد. همچنین عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics در کمال سخاوت تمام این عناوین را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش می‌دهد تا لذت تجربه‌ی آن‌ها را برای شما چند برابر سازد. این عنوان هم برای بازی‌بازان به صورت تک‌نفره و هم برای گروه‌های چندنفره مناسب و جذاب خواهد بود.

GAMINGbible 7/10

در واقع می‌توان اظهار داشت که عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics ادامه دهنده‌ی مسیر موفق بازی Clubhouse Games به شمار می‌آید و از این نظر بسیار عملکردی موفق و درخشان از خود نشان می‌دهد. در هر صورت نمی‌توان این عنوان را یک بازی کامل ویدئویی دانست. واضح است که مجموعه‌ی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics برای تجربه‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است اما از طرفی تعداد انگشت‌شماری جاذبه و ویژگی منحصر به فرد دارد و نمی‌تواند به گزینه‌ی مناسبی برای تجربه‌ی تمام دارندگان کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شود.

Comicbook.com 6/10

عنوان Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics در ظاهر خوب به نظر می‌رسد اما فاقد هرگونه نوآوری و خلاقیت در ۵۱ بازی خود است. بسیاری از بازی‌های درون این مجموعه به ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین استراتژی‌ها برای تجربه شدن نیاز دارند و شاهد هیچ چالش و هیجانی در آن‌ها نخواهیم بود. گویا شرکت نینتندو قصد داشته تا مجموعه‌ی کاملی از بازی‌های رایگان ویندوز ۹۸ را با کیفیتی HD به صورت یکجا تحویل بازی‌بازانی دهد که به شدت بی‌حوصله بوده و وقت بسیاری برای گذراندن دارند. خرید این بازی در صورتی مقرون به صرفه خواهد بود که شرکت نینتندو آن را با یک تخفیف مناسب ارائه دهد؛ در غیر این صورت تهیه‌ی بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics ابدا مقرون به صرفه نخواهد بود.

خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا
خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خانه‌ی بازی | نقدها و نمرات بازی Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - گیمفا