ویدئویی از نحوهی صدابرداری انفجارهای بازی Halo Infinite منتشر شد
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) به تازگی ویدئویی را از چگونگی صدا برداری انفجارها به عنوان افکتهای صوتی درون بازی منتشر کرده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به این ویدئوی جالب داشته باشیم.
طبق اطلاعاتی که خود سازندگان منتشر کردهاند برای صدابرداری افکتهای انفجار درون بازی، از ضبط صدای انفجارهای واقعی کمک گرفته شده است. صدای این انفجارها با بیش از ۸۵ میکروفون بسیار پیشرفته و در فاصله و زوایای گوناگون گرفته شده است تا بتوان به بهترین نحو ممکن درون بازی پیادهسازی شوند. همچنین محیطها و مواد گوناگونی برای این انفجارها در نظر گرفته شدهاند که خبر از محیطها و اجسام قابل انفجار متنوع و گوناگون درون بازی میدهند.
طبق گفتهی سازندگان این انفجارها به وسیلهی مواد صنعتی همچون ANFO و TNT صورت گرفته است. این مواد درون انواع اجسام مختلف قرار گرفتهاند تا بتوانند صدای انفجار انواع مواد و وسایل گوناگون را به خوبی شبیهسازی کنند. در ادامه شما میتوانید ویدئویی که سازندگان از آخرین پشت صحنهی صدابرداری افکتهای صوتی در صفحهی اینستاگرام (Instagram) خود منتشر کردهاند را مشاهده کنید:
همانطور که مشاهده میکنید از تعداد بسیار زیادی میکروفون برای صدابرداری این صحنهها استفاده شده است و به نظر میرسد که باید منتظر یک صداگذاری قوی برای این بازی باشیم. همچنین چندی پیش بود که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز ویدئویی از نحوهی صدا برداری وسایل نقلیه در بازی Halo Infinite منتشر کرد که شما میتوانید از این قسمت آن را مشاهده کنید.
عنوان Halo Infinite در تعطیلات پایان سال میلادی جاری برروی کنسولهای اکسباکس وان ، اکسباکس سری اکس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
ایول ، چه شود :inlove:
کاملا مشخصه که توی بخش صداگذاری سنگ تموم گذاشتن که انقدر روش مانور میدن…
امیدوارم این بازی بهترین اثر نسل هشت مایکرو بشه و فناش حال کنن
امید جان کامنتای فنهای سونی رو توی این پست دیدیم. بمونه رو سیاهیش واسه اشکان و هیترهای لست 🙂
راستی درباره استیل بوک لست که پرسیدی. اگر بخواد ارسال کنه نمیدونم هزینش چقدر میشه واست. من خودم آشنایی که پیدا کردم هر ماه از فرانکفورت میاد ایران یه سر و بعدش برمیگرده. اونی که من بهش گفتم ۷۰ یویو هست. Limited Steel Book Edition هست که طرح استیل بوکش با اونی که مربوطه به Special Edition هست فرق داره. اسپشال ادیشن آرت بوک فیزیکی و اینا هم داره. این ولی فقط استیل بوکه. طرحش هم با اسپشال ادیشن فرق داره. ریجن آمریکا هم نداره بر خلاف اسپشال ادیشن. برو تو آمازون آلمان چک کن. این استیل بوک ادیشن رو من طرحشو از اسپشال ادیشن خیلی بیشتر دوست دارم. خلاصه این ۷۰ یورو هست و منم به این بنده خدا ریال میدم خودش رفیق صراف داره تبدیل به یورو میکنه. با یورو ۱۷ هزار تومن نزدیک ۱۲۰۰ در میاد اگر طرفت گذرش بیاد ایران و بیاره واست. نمیدونم اگه بخواد پست کنه چقدر میاد روش.
مرسی داداش
هر چند تا به حال به طور حرفه ای هیلو بازی نکردم….
ولی معلومه صدا برداری خیلی حرفه ای انجام شده :yes:
اسپم : دوستان جایی بهتر ازینجا پیدا نکردم میخواستم بدونم این سیستم من نسل بعد رو روی Low میتونه تا ته پشتیبانی کنه یا باید عوضش کنم ممنون
Cpu i7 6700 k
Ram 16
GPU gtx 1070 (6.5trf)
?
داداش خیالت راحت های هم میتونی اجرا کنی شما که pc پلیر هستی ببین بازی هایی مثل رددد رو چطور اجرا میکنی خیلی هم نگران ترافلاپس نباش جی پی بو های ای ام دی با جی فورس فرق داره مثلا اکس باک وان ایکس با این که ترا فلاپس بالا تری داره در حد کارت گرافیک ۱۰۶۰ هست و گفتن سری ایکس دو برابر قدرت داره که میشه چیزی مثل ۲۰۷۰ شما اگه ۴k برات مهم نیست مثل من راحت میتونی بازی ها رو ۱۰۸۰ بازی کنی رو بالاتزرین تنظیمات
یه مثال دیگه هم اجرای آنریل انجین ۵ روی ps5 که با وجود اینکه گرافیک ۲۰۸۰m ترا فلاپس کمتری نسبت به ps5 داره و دمو براش بهینه نشده بود تونسته بود چیزی حدود سی درصد عملکرد بهتری داشته باشه (از ۳۰ فریم به ۴۰ فریم میشه حدود ۳۰درصد)
اخرین بازی که انجام دادی چی بوده
سلام داداش فکر نکنم شاید عناوین بین نسلی رو تا حدودی ساپورت کنه ولی نسل جدیدو نه. داداش اگه قصد خرید سیستم جدید داری همانطور که بارها گفتم فعلا دست نگه دار و بهتره لپ تاپ گیمینگ بخری چونکه خوبی لپ تاپ اینه قابل خرید و فروشه، درسته اولش پول زیادی میدی برا لپ تاپ خوب ولی بعدش میتونی تعویضش کنی با یه کم سر.لپ تاپ خودمم ۱۰۶۰ و خداییش ازش راضیم. اگه تونستی سرفیس بوک بخر چونکه خداییش خودت تفاوتو با لپ تاپهای ویندوزی دیگه حس خواهی کرد و البته کاملا ssd
اره
بنظرم میتونه
۱۰۷۰ قدرتش رو دسته کم نگیر
حتی اوایل نسل ری تریسینگ هم بهت میده
سی پیوت هم که خداست فقط رمتو یکم باید بیشتر کنی
عزیز فک نکنم برای گیم ۱۶ گیگ بیشتر نیاز باشه.
راحت تا وسطای نسل میتونی بازی کنی ولی بعدش فکر کنم یکم باید ارتباط بدی
من یه مدته دارم مستر چیف کالکشن رو بازی میکنم الان میفهمم چرا یسری از دوستان عاشق اکس باکس هستن امیدوارم هیلو به اوج برگرده
شانس موفقیتش بالایه
امیدوارم گند نزنه
هرچند خودم طرفدارش نیستم ولی بدم نمیاد بازی خوب بشه
۶ ماه تا عرضه ی این بازی
از اون عناوینی است که تحسین همه را به همراه خواهد داشت.
آقای قانع پسند ته کامنتم……
عمرم سر رفت و گیم پلیش نیومد
نایس :yes: :yes: :yes:
صداهای انفجار بازی رو موقعی شنیدم که مایکرو ، بانجی رو از دست داد و ۳۴۳i هیلو های بعدی ساخت .
صداهای مشابه در مورد گیرز اف وار هم صدق میکنه وقتی اپیک رو از دست داد .
متاهای هیلو و گیرز وقتی اپیک و بانجی بازی رو میساختن همه بالای نود بود .
به افتخار بانجی و کلیف و مارتی
داداش ۳۴۳i هم چیزی از بانجی کم نداره هم بودجه داره هم نیروی کار فوق العاده.
فقط خیلی طرفداران ازشون انتظار خیلی زیادی دارند برا همین نمره های پایین تری میگیرند.
داداش شک نکن که ۳۴۳i هم در سطح bungie و coalition هم در سطح epic games هست فقط به خاطر انتظارات خیلی بالا متای بازی هاشون پایین میاید
یعنی چی؟
انتظار بازی بازها چ ربطی به نمره بازی داره؟
من هیلو بانجی یا ۳۴۳ بازی نکردم ولی گبرز سه گانه اپیک خوب بود ولی تو نسخه چهارم استدیوی جدید بازی عملا کپی پست کرده بود یعنی نه چیز خوب اضافه کرده بود نه چیز بعد همون فرمول سه گانه به سایتها حق بدین بابت این نمرش کم بشه انتظار بازی بازها تو متا نه ولی تو توسعه بازی میتونه نقش منفی داشته باشه پس یه تحقیق کنین
Pegasus
نه که uncharted 4 سرشار از انقلاب و المان های نو در سری بود که همچین نمرات فضایی گرفت.
۹۲ نمره متا
گیم اسپات ۱۰
اصلا میدونی گیم اسپات به چه بتزیهایی نمره ۱۰ میده؟
ترول نمی کنم ولی هرچی بود انچارتد ۴ از کوانتوم بریک بهتر بود
بانجی اگه توانشو داشت بازی خودشو نگه میداشت تو استیم با این گیم دیزاین و سرور های نابودش الان بری ببینی مردم وارفریم رو بیشتر دیستینی دوس دارن دلیلشم مسخره بازی های بانجی هست حالا شما بشین کنار جوی یاد قدیما کن زمان حال مهمه !! بانجی هم اون قدیمو زیر نظر ماکرو با پول ماکرو تونست شاهکار بسازه!!
نااایس :yes: :yes:
همه چیز این باری داره درست پیش میره.
صداگذاری : بینظیر
موسیقی : بینظیر (بازگشت Martin O’Donnell)
بخش مولتی : جذاب تر از همیشه
گرافیک : با موتور گرافیکی slipspace چه شود
شخصیت پردازی : مگه مستر چیف شخصیت پردازی بدی تا حالا داشته
دشمنان : با توجه به اسباب بازی ها شاهد بازگشت دشمن های قدیمی سری بودیم.
داستان بازی : که همیشه غنی بوده.
دیگه چی میخوایم؟
مرسی ۳۴۳
مرسی مایکروسافت
همه چی داره درست پیش میره ؟ همون اول راه که استودیوی خالق بازی رو نمیسازه اشتباه هست . داستان غنی ؟ گاردین داستان داشت اصلا
نسل ۷ کلا ۳۶۰ داشتم و لذتش رو بردم. بازی ها ارزون – انحصاری ها متای ۹۰ ای – gpu قوی ۳۶۰ . کنترلر فوق العاده . سیستم لایو درجه یک .
نسل ۸ اول x one خریدم . اوضاع رو که دیدم فروخنم ps4 گرفتم راضی هم هستم
نسل ۹ هم اگه عمری باقی بود دیگه اشتباه نمیکنم
صحبت نسل ۷ شد جا داره یادی کنم از دوستای خوبم که کل نسل ۷ با هم بودیم (پلیرهای حرفه ای گیرز):
کاپیتان – مسعود پی – متین -دانیال بانسر- عرفان ستاره و اون دوستم اپز اصفحان
گاردین داستان خیلی خوبی داشت فقط مشکلش روایت داستان بود
دوما انقدر به متا توجه نکن.
داداش داستان گاردین در برابر ۳ گانه هیچ بود، اینو به عنوان طرفدار پروپاقرص هیلو دارم میگم داستان هیلو ۴ خیلی خوب بود انصافا ولی نسخه ۵ هم خود داستان و هم روایت ضعیف بودن، یه سری اشکالات دیگه هم گاردین داشت که امیدوارم نسخه اینفینیت دیگه کاملا برطرف بشه :yes: :yes:
معلومه هزینه های زیادی برمیداره
سوال اسپویل دار:
ببخشید توی بازی halo reach نوبل تری میمیره یا زندس و اگه زندس تو نسخه ی دیگه نمیبینیمش؟
چرا فاصله نمی گزاره وسط اسپویل و سوالم
نوبل تری یا jun-A266 هنوز زندست و اگر که اشتباه نکنم توی کشتی UNSC INFINITY هست و توی نسخه های بعد HALO REACH نمیبینیمش
خیلی ممنون ولی مرگ نوبل ۶ واقعا به حق نبود
خیلی هم عالی.به امید ی نمایش عالی در رویداد مایکرو
چه هزینه ای کردن واسش
امیدوارم بدرخشه :yes:
امیدورام بازی قربانی رسیدن به لانچ نشه و هر وقت ۱۰۰% اماده بود عرضه شه . هیلو بیچاره از شماره دوم همیشه تیزی نیزه زمان و فشار مایکرو رو پشتش احساس کرده
بنازم به این استودیو دوست داشتنی خلاق خبره و بزرگ…این هیلو همه رو دیوانه و چشم انتظار کرده مسترچیف :inlove:
چه میکنه ۳۴۳ این تازه یکی از استودیو های خبره ماکروهه نمایش بقیه انحصاری تو دو تا کنفرانس پیش رو چه شود :inlove: تحملم طاق شده
مرسی که هستی ماکرو :heart: :star:
بهترین فرنچایزی که مایکرو در اختیار داره بدون شک هیلو هستش و انصافا سه گانه و نسخه ریچ شاهکار کامل بودن، هنوزم که هنوزه از بهترین شوترا هستن، مایکرو باید برای این بازی ارزش خیلی زیادی قائل بشه، هیلو نماد مایکرو در صنعت گیمه، همونطور که کریتوس نماد سونی در صنعت گیمه
امیدوارم ۳۴۳ برای بازی خوب مایه بذاره و یه بازی نزدیک به کیفیت ۳ گانه رو تحویل بده، اونوقت میشه گفت هیلو به اوج برمیگرده وگرنه خیلی حیف میشه اگر این نسخه هم چیزی مثل هیلو ۵ باشه
در کنار گیم پلی که همیشه هیلو جزو بهترین های شوتر اول شخص بوده، داستان فوق حماسی و زیبایی داشته که موفقیت های نسخه های قدیمی رو رقم زدن
خییییلی منتظرشم و امیدوارم بازی خیلی موفقی بشه :yes: :rose:
:inlove: :inlove: :heart: :heart: امیدوارم بازی موفقی بشه
احسنت معلومه که سخت در حال کار هستن و با جون و دل بازی رو میسازن امیدوارم دوستانِ ماکروفن لذتشو ببرن و حال کنن و انشالله همه بتونن به راحتی بازیهای مورد علاقشون رو پلی بدن.
از موسیقی ش بگو که جیگرم خونه از دست ۳۴۳
امیدوارم موسیقی به ساخته های بانجی نزدیک بشه