اسکوئر انیکس از شرکت جدید Square Enix AI & Arts Alchemy رونمایی کرد
اسکوئر انیکس (Square Enix) اخیراً از شرکت جدید Square Enix AI & Arts Alchemy رونمایی کرده که با هدف تحقیق و توسعه در زمینهی هوش مصنوعی تاسیس شده است.
با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی اسکوئر انیکس، فعالیتهای Square Enix AI & Arts Alchemy تنها محدود به بازیهایی ویدئویی نیستند و این شرکت قصد دارد با فروش تکنولوژی هوش مصنوعی خود به دیگر شرکتهای صنعت سرگرمی و همکاری با آنها، یک زمینهی تجاری جدید را بسازد. اسکوئر انیکس در نظر دارد تا با بهره بردن از تجربههای کسب شده از توسعهی بازیها، فروش merchandise، روابط کاری خود و موارد دیگر، این تکنولوژی را به شرکتهای دیگر ارائه دهد.
این شرکت با انتشار یک بیانیهی رسمی به معرفی مدیران ارشد Square Enix AI & Arts Alchemy پرداخت و سپس اعلام کرد که اعتقاد دارد با ورود به عصر ۵G و واقعیت گسترش یافته (Extended Reality)، شاهد انواع جدیدی از سرگرمی خواهیم بود. به همین خاطر، این شرکت جدید با در نظر گرفتن این تغییرات تاسیس شده است.
آقای یوسکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) به عنوان مدیر ارشد اجرایی Square Enix AI & Arts Alchemy منصوب شده است. آقای رمی درایانکورت (Remi Driancourt) در سمت مدیر ارشد فعالیت خواهد کرد. وظیفهی رهبری تیم تحقیق و توسعهی این شرکت به یوئیچیرو میاکه (Youichiro Miyake) واگذار شده که مدیر ارشد تکنولوژی نیز است. در نهایت نیز سمت مدیر ارشد بخش هنری به تاکشی نوزو (Takeshi Nozue) داده شده است؛ کسی که به عنوان کارگردان صحنههای سینمایی برروی عناوینی نظیر Kingdom Hearts 1 و Final Fantasy XV کار کرده است. دفتر Square Enix AI & Arts Alchemy در ساختمان اصلی اسکوئر انیکس یعنی شهر شینجوکو در توکیو قرار دارد.
حال باید دید که Square Enix AI & Arts Alchemy چگونه میتواند برروی پروژههای آیندهی شرکت اسکوئر انیکس تاثیر بگذارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات