The Unliving، اولین ساختهی استودیوی راکت براش، معرفی شد
شرکت تیم۱۷ (Team17) اعلام کرده است که بازی اکشن و نقشآفرینی The Unliving، اولین بازی ساخته شده توسط استودیوی راکت براش (RocketBrush Studio)، در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت.
موسس استودیوی راکت براش، اقای الکس روبلو (Aleks Rublev)، در کنفرانس خبری رونمایی از بازی The Unliving بیان کرده است:
بازی The Unliving اولین ساختهی تیم بازیسازی در استودیوی راکت براش است و ما بسیار خوشحال هستیم که شرکت تیم۱۷ به ما ملحق شده است تا بتوانیم ایدههایمان برای این بازی را به حقیقت تبدیل کنیم. ما بیصبرانه منتظریم تا بازیبازان بتوانند رهبری یک ارتش مردگان که دائما قدرتمندتر میشود را تجربه کرده و دشمنان خود را نابود کنند.
مدیر بخش انتشار بازیها در شرکت تیم۱۷ نیز در این خصوص بیان کرده است:
اضافه کردن بازی The Unliving به مجموعهی بازیهای عالی و خلاقانه در شرکت تیم۱۷ با اهداف ما در راستای پشتیبانی از بازیهای عالی و کمک به استودیوها برای دستیابی به اهدافشان همخوانی دارد. استودیوی راکت براش سابقهی تولید محتوای هنری عالی برای استودیوهای دیگر را در کارنامه دارد و حالا نوبت آنها است تا بازی خود را توسعه دهند. بازی The Unliving المانها اکشن، نقشآفرینی، استراتژی و Rouge like را ترکیب کرده و یک تجربهی کاملا جدید را در اختیار بازیبازانی قرار میدهد که به دنبال یک چالش جدید برای آزمایش مهارتهای خود هستند.
در بازی The Unliving، بازیبازان با استفاده از جادوی Necromancy هدایت یک لشگر عظیم از مردگان را در دست گرفته و به جنگ با انسانها میپردازند. هر یک از اعضای لشگر دشمن که در نبرد کشته شود، به سربازی جدید برای نیروهای شما تبدیل خواهد شد. با این حال، استفاده از Necromancy به این معنی نیست که شما کاملا شکست ناپذیر هستید. با هر بار شکست، شما باید از اشتباههای خود درس گرفته و استراتژی جدیدی را برای پیروزی در نظر بگیرید.
بازی The Unliving در سال ۲۰۲۱ میلادی از طریق فروشگاه استیم در دسترس کاربران رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. شما میتوانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه مشاهده کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
به امید موفقیتشون