مراحل ساخت بازی Sword Art Online: Alicization Lycoris بهپایان رسید
شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار تصویری از مدلسازیهای بازی Sword Art Online: Alicization Lycoris، خبر از پایان مراحل ساخت آن داد. بازیای که از انیمه و مانگایی بههمین عنوان الهام گرفته شده است.
تهیه کننده این عنوان یوسوکه فوتامی (Yousuke Futami) در ماه مه در قالب یک استریم به سؤالات زندهی هواداران پاسخ داد. به دلیل همهگیری بیماری کرونا سازندگان این عنوان در استودیوی پریسکوپ (Periscope) بارها در طی استریمهای مختلف هوادارن را در جریان روند پیشرفت عنوان قرار میدادند. در طی یکی از این پرسش و پاسخها خبر از پورت این عنوان برای کنسول نینتندو سوییچ هم اعلام شد. روند توسعهی بازی حدود دو هفتهی پیش بهپایان رسید و تیم توسعه دهنده هماکنون بر روی DLC آن کار میکنند. فوتامی همچنین به شوخی گفت که حالا وقت آن رسیده که بازیهای تمام نکردهاش از جمله Code Vein را بهپایان برساند.
بازی به دو بخش تقسیم شده است که بخش اول آن بسیار طولانی خواهد بود ولی بخش دوم کوتاهتر است. انیمیشن حرکات نهایی هر شخصیت بسته بهسلاحی که مجهز به آن است تغییر میکند. با اینحال، شخصیتها انواع سلاحهای مورد استفاده را در وهلهی اول مجهز میکنند. به عنوان مثال، یوگو می تواند شمشیری غیر از شمشیر رز آبی را تجهیز کند، اما فقط شمشیرهای یک دست را بهدست خواهد آورد. این بازی باید در ماه ژوئن استریمهای بیشتری بر ای نمایش داشته باشد زیرا به زمان انتشار نزدیکتر میشویم. هر هفته اطلاعات جدیدی دربارهی این بازی نیز منتشر میشود و بندی نامکو بهزودی تریلر نهایی را منتشر خواهد کرد.
بازی Sword Art Online: Alicization Lycoris در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۰ جولای ۲۰۲۰) برای پلتفرم رایانههای شخصی توسط استیم (Steam) و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخهی نینتندو سوییچ آن اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات