تریلر و توضیحات استودیوی Arkane به مناسبت جشن ۲۰ سالگی منتشر شد
استودیوی آرکین (Arkane Studios) سازندهی سری بازی Dishonored و Prey، به مناسبت سالگرد ۲۰ ساله شدنش جشن بزرگی با تعدادی هدیه، پیشنهادهای ویژه، پاسخ به برخی سوالات و دیگر موارد برگزار کرده است.
هر زمان جملهی “تصمیمات و راههای مختلف برای طی کردن مراحل” را میشنویم، معمولا استدیوی آرکین و بازیهایش جزو اسامی است که به سرعت به ذهنمان خطور میکند؛ زیرا نزدیک به دو دهه است که میتوان گفت استدیو آرکین ژانری را تعریف کرده که بازیبازان را غوطهور در حق انتخاب برای تصمیمگیری و راههای مختلف برای پیشبرد مراحل کرده است و بازیهای مانند سری Dishonored تا بازی Prey میتوان گواه این قضیه باشند.
با فرا رسیدن سالگرد ۲۰ سالگی استدیوی آرکین قصد دارد با بزرگداشت و جشن گرفتن هرکاری که در طول تاریخچهاش انجام داده است را به نمایش بگذارد و به مناسب این سالگرد تریلری جدید تخت عنوان (Arkane 20) منتشر کرده که در انتهای مطلب میتوانید مشاهده کنید. این استودیو همچنین از وبسایت جدیدی که به برنامههای سالگرد خود اختصاص داده شده رونمایی کرده است که شامل هدایا و پیشنهادات ویژه و دیگر موارد نیست.
لازم به ذکر است در جشن سالگرد این استدیو، با ثبت نام در لیست پست الکتریکی آن میتوانید به عنوان هدیه و بهصورت رایگان یکی از اولین بازیها یعنی Arx Fatalis، به همراه آرتبوک دیجیتال هنری آنها تحت عنوان Art of Arkane را هم دریافت نمایید؛ این وبسایت همچنین تصویرزمینههای رایگان از چندین بازی استودیو آرکین، مقالات پشتپرده که جزئیات ساخت برخی بازیها درون آن است و یک برنامه زمانی قابل تعاملی که شامل تاریخچه استودیو و رویدادهای بزرگ و مهم پیش روی است نیز هست.
در نهایت، استدیوی آرکین طی هفتههای آینده میزبان رویدادهای مختلفی که بعضی از اعضا در آن حضور دارند، برروی کانال رسمی توییچ بتسدا (Bethesda) است و این رویدادها در تاریخ ۱۳ خرداد الی ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن تا ۲۰ ژوئن) با پخشزنده میزبان سوالات طرفداران و یا اعضای فرومهای ردیت و همچنین به اشتراک گذاشتن داستانهایی از پیشرفت چندین بازی آنها مانند Dishonored و Prey و Arx Fatalis خواهد بود. در کنار جشن سالگرد رسمی آرکین، این هفته نیز شاهد انتشار مستندی در مورد تاریخ این استدیو خواهیم بود که شامل فیلمبرداریهایی که قبلاً دیده نشده است و یا چندین پروژه ناخواسته و یا لغو شده مانند LMNO ، The Crossing و پروژه برنامهریزی شده Half-Life در Ravenholm است. همانطور که متوجه شدهاید، برنامههای استدیوی آرکین کاملا میتواند طرفداران آن را در جشن بزرگ خودش سهیم کند.
ریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰ | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰ | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
چقد با dishonored زندگی کردم عالی بود هر دو قسمتش
بنده عمری با نسخه اول سر افکنده زندگی کردم… دست مریزاد داره این استودیو امیدوارم بتونم نسخه دوم و مرگ اُت سایدر روهم به زودیِ زود تجربه کنم. سالها منتظر بودم که بتونم بازیشون کنم و فکر کنم ان شاء الله به زودی بتونم… واقعا بسیار هیجان زده هستم از ملاقاتِ دوباره بانو امِلی و محافظِ افسانه ایِ اون.
prey عجب بازی بود . مجیط مرموزی داشت . سخت بود . هنوز قسمت نشد بازی کنم . ولی همه میگن به درد نمیخوره . اخرش خوبه یا بده ؟ گیچ کردین ما ره
نظرات در مورد این بازی خیلی متفاوته و باید بگم خود بازی هم خیلی متفاوته! اگه با سلیقت خورد میشه یکی از بهترین تجارب گیمینگت.برای منکه prey 2017 بازی سال بود
Clean hands