اطلاعات جدیدی از The Crossing، بازی کنسل شدهی آرکین، منتشر شد
به تازگی اطلاعات زیادی از The Crossing، بازی کنسل شدهی استودیوی آرکین (Arkane Studios)، منتشر شده است که تصویر واضحتری از این عنوان را به ما نشان میدهند.
همانطور که میدانید، شرکت Noclip برای ساخت جدیدترین قسمت مستند خود مدتی پیش با اعضای استودیوی آرکین ملاقات کرد. حال این مستند رسماً منتشر شده است و علاوه بر بازی کنسل شدهی Half-Life، در این مستند شاهد اطلاعات جالبی از دیگر بازی کنسل شدهی آرکین یعنی The Crossing نیز هستیم.
The Crossing یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول اکسباکس ۳۶۰ بود که آقای ویکتور انتونوو (Viktor Antonov)، کارگردان هنری عناوین Half-Life 2 و Dishonored، وظیفهی کارگردانی و طراحی دنیای آن را برعهده داشت. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد بازی «Cross Player» نام داشت که بخشهای تکنفره و چندنفرهی اثر آرکین را با یکدیگر ترکیب میکرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازیبازان میتوانستند این حالت را در هر زمان که میخواستند، فعال کرده و با این کار به بازیبازان دیگر اجازه دهند تا به بازی آنها وارد شده و کنترل دشمنان را در دست بگیرند.
از نظر داستانی، بازی The Crossing در دنیایی جریان داشت که در آن، شهر پاریس به دو بخش متفاوت تقسیم شده بود و Templarها در آن حضور داشند. در یک بخش، Templarها تکامل پیدا کرده بودند و در آنجا بناهای بلند و پر جزئیات gothic دیده میشد و در سوی دیگر شاهد «پاریس معمولی» بودیم؛ مکانی که شورشهای مختلفی در آن رخ میداد. در این دنیا پورتالهایی وجود داشتند که میتوانستند شما را به سمت مقابل انتقال دهند. این تکنولوژی باعث میشد تا هر دو طرف بتوانند به یکدیگر حمله کنند.
در یکی از نسخههای پاریس، گیمپلی بازی و فضای آن کمی مشابه عنوان SWAT بود. این در حالی است که در دنیای Templarها، شما میتوانستید از قابلیتهای ویژه استفاده کنید، با استفاده از Grappling Hook از دیوارها بالا بروید، اجسام مختلف را پرتاب کرده و از نوعی شمشیر استفاده کنید.
جالب است بدانید که آرکین آماده بود تا برای تکمیل بازی با یک ناشر قرارداد ببندد. اما طبق گفتهی توسعه دهندگان، این یک «قرارداد افتضاح» بود. این ناشر که آرکین نمیخواهد هویت آن را مشخص کند، تنها هر یک هفته یا دو هفته یک بار با تیم توسعه دهنده ملاقات میکرد و هر بار نیز نسخهی جدیدی از قرارداد را پیشنهاد میداد که بدتر از قبلی بود.
در نهایت، با اینکه آرکین ۱ میلیون دلار از پول خود در این سرمایه گذاری از دست داد، اما این استودیو همچنان امیدوار بود تا بتواند با یک ناشر قرارداد ببندد؛ چراکه اعضای تیم واقعاً دوست داشتند این بازی را بسازند. شما میتوانید قسمت جدید مستند Noclip را از این نشانی تماشا کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات