بهزودی کنسول نینتندو سوییچ میزبان عناوین غافلگیر کنندهای خواهد بود
مسالهای که بسیار آشکار و بدیهی است، تفاوت قدرت قابل توجه بین آخرین سیستم نینتندو یعنی نینتندو سوییچ و سایر کنسولها و سختافزارهای فعلی موجود در بازار وجود دارد. ماهیت ترکیبی این سیستم یکی از بزرگترین نقاط فروش آن بوده، اما متأسفانه به این معنی است که پشتیبانی زیادی از عناوین غیرانحصاری به اندازهی کنسولهای سونی و مایکروسافت ارائه نداده است.
برخی پورتهای معجزهآسا برای این کنسول مانند “Witcher 3: Wild Hunt” وجود دارد که پورتهای غیرممکن خوانده میشدند ولی دیدیم که اتفاق افتادند. هماکنون شرکت CD Projejekt Red که به انتشار عنوان حماسی و فانتزیاش به فروش این کنسول کمک کرده، در حال برنامهریزیهای جدیدی برای معجزات بیشتر بر روی این کنسول است. متیو کارچ (Matthew Karch) مدیر شرکت ناشر سبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در جدیدترین صحبتهایش در مورد آیندهی این کنسول، آن را دارای پتانسیل بسیار بالا و نادیدهای خطاب کرد. همچنین خبر از انتشار عناوین بسیار بزرگ و غافلگیرکنندهای برای این کنسول در آینده داد. او همچنین در ادامه صحبتهایش افزود:
ما از طرفداران بزرگ نینتندو سوئیچ هستیم و احساس میکنیم هنوز هم در سختافزار و سیستمعامل آن پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد. ما تا حالا موفقیتهای عظیمی داشته ایم و عناوین زیادی را برای نینتندو سوییچ منتشر کردیم. در حال حاضر مشغول توسعه برای این سیستم عامل هستیم. ما احساس میکنیم توسعه دهندگان بیشتری میتوانند از محدودیتهای سختافزار سوییچ خارج شوند و فکر میکنیم طرفداران از برخی عناوین آینده برای آن شگفتزده خواهند شد.
ما می دانیم که سبر اینتراکتیو در حال پورت بازی جنگ جهانی Z برای نینتندو سوییچ است ، کاری که آنها ادعا میکنند دشوارترین پورتی است که تاکنون انجام دادهاند. سوییچ با وجود شکاف قدرت همچنان به فروش شگفتآور خوبی ادامه میدهد، اما جالب است که ببینیم چه بازی غیر منتظرهای را برای آینده منتشر خواهند کرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
واقعا جالبه
به هر حال نینتندو شرکت با سابقه و قوی هست فقط نمیدونم که نینتندو برا نسل بعد چه نقشهای داره به نظر دیگه نمیتونه کنسول دستی بسازه چون سرویسهای استریم در حال جون گرفتنند به نظرم نینتندو باید یه ایده کاملا خاص پیاده کنه
فقط متریود ۴ و زلدا ۲ بدن کافیه
این پورتای درب و داغون ویچر و بازیایی که با یک سوم کیفیت اصلی اجرا میشن به چه درد ما میخوره یا ریمسترهای بازی های قدیمی