بازی Inexistence Rebirth برای رایانههای شخصی منتشر شد
جاناتان براساد (Jonathan Brassaud)، خالق بازی Inexistence Rebirth، با انتشار پیامی بیان کرده است که کاربران میتوانند از امروز از تجربهی این بازی زیبا برروی پلتفرم رایانههای شخصی لذت ببرند.
در Inexistence Rebirth که با الهام از سبک هنری ۱۶ بیتی طراحی شده است، بازیبازان باید به سفر در جهان وسیع و دو بعدی بازی پرداخته و با دشمنان مختلف آن مبارزه کنند. بازی Inexistence در سال ۲۰۱۶ برای رایانههای شخصی منتشر شده بود. خالق بازی این بار با استفاده از یک موتور بازیسازی جدید این عنوان را مجددا بازسازی و محتوای بسیاری را به آن اضافه کرده است.
سازندهی بازی موارد زیر را به عنوان ویژگیهای کلیدی بازی معرفی کرده است:
- یک موتور بازیسازی جدیدتر، قدرتمندتر و سریعتر
- طراحی دوبارهی گیمپلی تا بازی سریعتر و پویاتر باشد
- اضافه شدن محتوای جدید معادل بیش از ۳ برابر محتوای نسخهی اصلی شامل دشمنان جدید، مناطق جدید و بسیاری موارد دیگر
- بازطراحی ویژگیهای بصری و مراحل بازی
- اضافه شدن یک نقشهی کوچک (Mini Map) به بازی
- اضافه شدن یک درخت توانایی جدید و امکان انتخاب تواناییهای مختلف با توجه به سلیقهی بازیباز
- ماموریتهای جانبی و حالتهای جدید برای تجربه پس از پایان بازی
همانطور که گفته شد بازی Inexistence Rebirth با الهام از عناوین کلاسیک سبک ۱۶ بیتی ساخته شده است و به شما این امکان را میدهد تا به مناطق مختلفی در دنیای بازی سفر کنید. علاوه بر این، بازی شامل المانهای نقشآفرینی نیز میشود و این یعنی بازیبازان میتوانند در کنار تغییر آیتمها و ویژگیهای شخصیت خود، تواناییهای مختلفی را نیز دریافت کنند.
بازی Inexistence Rebirth در حال حاضر برروی پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. شما میتوانید تریلر گیمپلی منتشر شده به مناسبت عرضهی بازی را در ادامه مشاهده کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات