سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا

سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد

نیما نصیری
۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا

چندی پیش شایعه‌ای بر اساس انتشار فرصت‌های شغلی سونی ایجاد شد که زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ را مشخص می‌کرد. حالا سونی صحبت‌هایی در این مورد ارائه کرده است.

به دنبال انتشار فهرست فرصت‌های شغلی سونی، شایعاتی منتشر شد که کنسول پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. حالا این شرکت اعلام کرده است که این ماه به اشتباه در این فهرست درج شده است و زمان یا بازه‌ی مشخص و رسمی برای عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ اعلام نشده است. بنابراین همچنان باید منتظر سونی برای مشخص کردن یک زمان رسمی برای عرضه‌ی کنسول نسل بعد باشیم. فعلا این را می‌دانیم که به زودی شاهد معرفی بازی‌های زمان عرضه‌ی این کنسول خواهیم بود.

فهرست ذکر شده توسط یک وبسایت استخدام ژاپنی برای بخش Interactive Entertainment سونی منتشر شد و در آن، جمله‌ای به انتشار پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر اشاره می‌کرد. این مورد، اولین باری است که شاهد یک زمان انتشار برای کنسول نسل بعد سونی هستیم. در پی این اتفاق، یک خبرگزاری ژاپنی با سونی تماس گرفته است و این شرکت در جواب، اشتباه وبسایت استخدامی را علت این اتفاق اعلام کرده است.

سونی به آرامی در حال معرفی جزئیات پلی‌استیشن ۵ و رویکرد آن برای نسل بعد است. چند هفته پیش این شرکت کنترلر کنسول بعدی، یعنی DualSense 5 را با قابلیت‌های جدید معرفی کرد. همچنین شاهد معرفی PlayStation Studios برای جمع کردن تمام عناوین انحصاری زیر یک پرچم بودیم. در مقایسه با سونی، مایکروسافت مدتی است که کنسول جدید خود، یعنی اکس‌بکس سری اکس را معرفی کرده است و تا زمان عرضه‌ی این کنسول، به صورت ماهیانه به معرفی بازی‌های Third Party خواهد پرداخت. در ضمن شایعاتی هم درباره‌ی عرضه‌ی این کنسول در عید شکرگزاری مطرح شده بود که توسط مایکروسافت رد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا
سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • navid313714 گفت:

    بابا خب مثل آدم خودت بیا کنسول و اینا رو نشون بده که هی نخواهی همه چیزو تکذیب کنی دیگه شورشو داری درمیاریا :pissedoff: :reallypissed:

  • چرا بعضی ها نمیفهمند(insider ها)که هم مایکروسافت هم سونی میگند که کنسولمون قراره تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه شه،بعد بعضی هاشون میگند اکتبر،عید شکرگزاری و ……. عرضه شه.
    بفهمید همون تعطیلات ۲۰۲۰
    ?Do they understand
    :pissedoff: :reallypissed: :pissedoff: :reallypissed:

  • Lord_Sega گفت:

    نینتندو هم باید یه تکونی به خودش بده و کنسول جدیدش رو طراحی و معرفی کنه،تا اینجای کار هر دو شرکت ماکرو و سونی بسیار سریع عمل کردن و کنسول های قدرتمندی دارن، از نینتندو هم انتظار میره که خودش رو وارد نسل ۹ کنه

  • کیا مثل من از صنعت گیم به عنوان تماشا چی لذت می برن ؟؟
    با شرایطی که درست کردن تماشاچی بودن همه دیگه سخته

  • Ozhan گفت:

    فقط هروقت معرفی میکنه بیاد مثل ps4 عیییین ادم ظاهر کنسول رو نشونمون بده
    امار و ارقام بدردمون نمیخوره
    تو ظاهر کنسول رو نشون بده…چندتا بازی نشون بده…god بعدی رو فقط یه تیزر خالی نشون بده…
    تا ببینی عاشقات چجوری سینه چاک جر میدن

  • Stalin 657 گفت:

    فرقی نمی کند هر وقتی بدهند یک کنسول خوب و بدون نقص وارد بازار کنن ما می خریم

  • سونی داره با این کارش هایپ و هیجان میده به طرفدارا

  • Soroosh0097 گفت:

    بیاد گریه ی بدخواه جماعتو با انحصاریاش درمیاره.البته یه سری هم چون هنوز انحصاریاش معرفی نشده میگن انحصاری نداره.البته دلیل معرفی نشدن انحصاریاش واضحه.مثل بعضیا نمیاد فرار به جلو کنه و بیخیال زمان حال بشه.فعلا تمرکزش رو اینه که طرفداراش به بهترین نحو ممکن این نسلو تموم کنن.آره گل پسر.به سیاستی که شرکت محبوبت در پیش گرفته میگن فرار به جلو.چه بخوای چه نخوای رقابت در دنیای گیمینگ بین سونی و نینتندو هستش.اووردن اسم کمپانی محبوبت تو دنیای گیم کنار اینا خنده داره.هنوزم درعجبم که چجوری و با چه رویی بعضیاتون از دان متریک بد میگید.کمپانی محبوبتون نسل هفت به هر جایی که تو دنیای گیمینگ رسید به خاطر اون بود.

  • Sephiroth1381 گفت:

    سونی میزاره اول مایکرو کارتاشو رو کنه بعد خودش شروع میکنه تک تک کارتاشو رو کردن اون هم در طی چندین برنامه که طرفدارا رو هایپ کنه و همونجوری نگه داره سونی تیم تبلیغات خیلی قوی داره بر خلاف مایکرو که فکر کنم از سرکوچه یکی رو پیدا کرده اورده گذاشته مدیر تبلیغات پس بدونید که حتی احتمال داره که سونی ps5 رو دیرتر از موعد گفته شده توسط اینسایدر ها گفته شده ارائه بده البته این رو هم داشته باشیم که میتونه یک هویی بیاد بگه ps5 فردا تو یک مراسم انلاین عرضه میشه که طرفدهرا خیلی هایپ شن و تو صفحه های مجازی بترکونه و بعد جدا عرضه اش کنه نه مثل مایکرو بگه ما یک بازی سنگین خفن خوف واسه ایکس باکس وان می خوایم بدیم و بعد دلفین خمپاره زن معرفی کنه.
    امیدوارم که جفت شرکت ها درست و زیبا کار کنن و فناشون الکی به هم نپرند و اینکه به فن های متعصب میخوام بگم که با اون وری ها(فنای متعصب xbox) دوست باشین که سونی و مایکرو دارن رو سیستم کلاود گیمینگ با هم کار میکنندی

    • Sephiroth1381 گفت:

      الان به سونی فنا توهین کردم یا مایکرو فنا

    • P247 گفت:

      سونی اگه تیم تبلیغات قوی داشت، به مارک سرنی حالی میکرد که اینطوری کنفرانس برگزار نمیکنن !!! یه کنفرانس خشک و بیحال و بشدت خسته کننده، اونم با تماشاچی های مصنوعی و کامپیوتری !!!!
      واقعا پیش خودشون چی فکر کردن !!!
      مشخصه که سونی رفته از سرکوچه چهار تا تبلیغات چی آورده،
      وگرنه بعد از اون طوفان تبلیغاتی که مایکرو درست کرد، سونی هیچی نداشت، فقط گفت ما ssd داریم، ssd داریم، ssd داریم !!!!
      بابا، این ssd هیچ کمکی به قدرت پردازش بازی نمیکنه، یکی این رو به مارک سرنی نابغه حالی کنه !!! البته بعید میدونم نابغه باشه، اگه بود، کنسول ضعیف تری نسبت به رقیب تولید نمیکرد که لحظه آخری، تمام نقشه هاش، نقش برآب بشه و بعدش بیاد کنسول رو boost کنه و اورکلاک کنه، به زور به ۱۰ ترافلاپس برسونه، بعد مشکل خنک کنندگی پیدا کنه، و در آخر روشون نشه ظاهر کنسول رو نشون بدن، چون میدونن چه گندی زدن، فعلا باید برن این گند رو جمع کنند ..
      آره، تیم تبلیغات و سخت افزار سونی خیلی خوبه !!!!

      • Sephiroth1381 گفت:

        یک لحظه تند نرو واستا با هم بریم برادر
        کنفرانس مایکرو یک دروغ و توهین به طرفداراش بود درک میکنم که میگی نه نبود و اصلا اینجوری نیست چون من یادمه همیشه خونه یکی از اقوام xbox360 داشت و عالی بود خیلی به من خوش میگذشت.
        در حقیقت دروغ یوبی باعث بد وجه شدن مایکرو حتی بین طرفدارای خودش شد نگا برادر من من اینو از یکی از رفقام تو بازی انلاین smite میگم یکی دیگه هم هنلدیه جفتشون یک حرفو زدن تا زمانی که مایکرو به خواسته طرفداراش احترام نزاره هیچ وقت نمیتونه به اوج برسه.
        اتفاقا مایکرو داره از شکستاش درس میگیره که انقدر داره پیشرفت میکنه ولی و تنها ولی تبلیغات مایکرو به درد مردم نمیخوره به درد چن تا casual گیمر تازه به دوران رسیده میخوره حالا چرا چون همیشه تو یک کنفرانسش یک قول خوب به طرفداراش داد بعد زد زیر حرفش دو تا نمونش قوی‌ترین بازی که میتونه رس xbox one رو بکشه. نتیجه ش شد دلفین خمپاره زن و شبیه ساز دلفین که بازیای کنسول دیگه رو pc اجرا نیکنه البته به غیر از سونی. والبته تازه ترینش که همین الان دیدیم هم یوبی هم مایکرو قول گیمپلی رو دادند ولی بعد یک تریلر که هیچی نداشت رو نشون شما مایکرو فنا دادن.
        نمیدونم چرا اینجوری میگی ولی تیم تبلیغات ps5 همون تیم تبلیغات سونی هستش که واسه ps4 کار کرد و دیدیم که نتیجه اش شد چی من نمیگم xbox فروش نکرد ولی تو بازار ایران هیچ پخی نشد
        #متعصب نباشیم

      • Sephiroth1381 گفت:

        حالا چرا جوش میاری من نه دم ازssd زدم نه دم از بد بودن کنسول نه حرف از اینکه خنک کننده چیه میگم الان توهین کردی به کنار با خیل راحت به من گوش کن
        اره من میتونم تا اینجا کوتاه بیام که کنفرانس سونی همه ربات نشسته بودن ما هم با ربات ها نشسته بودیم بعدشم خوابمون گرفت از بس سرنی یکنواخت و بدون هنر حرف زد(سونی فنا ناراحت نشن چون الانه که بکوبونمش.) ولی ولی ولی و ولی سونیییییییی هیچچچچچچچچچچ وقتتتتتتتتتتتت بههههههههههه فنااااااااااااش دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
        نمیگههههههه
        اینو یادت باشه که مایکرو خیلی به شما دروغ گفته تا الان ولی سونی تعداد کنفرانس هایی که دروغ گفته خیلی کم بوده و همون هم در مورد جزئیات بی ارزش بوده. حالا باشه اوه الانم دروغ گفته باشه من پشتشم چونننننننن
        میدوننننننننممممم که جبرررررررررررررررررراااااااااانننننننن
        میییییییییکنننننننننه
        تمام

      • داداش اولا تماشاچیا کامپیوتری نبودن ….دوما این طرح برای یه کنفرانس دیجیتالی تو دوران کرونا بود و خیلیم مختصر مفید بود و در مورد ssd هر جا تخصصی دوست داری برو تحقیق کن ssd پی ۵ با سرعتش کلا یه تغییر اساسی تو گرآفیک بازیا بخاطر زود لود شدن تکستچرا و بافت ۸k بوجود میاره و دیگه هر گیمر بیسوادیم میدونه تکستچر باعث گرافیک خوب میشه حالا بعلاوه چیزای دیگه و در مورد رو نکردن ظاهر بخاطر کنترل گرما نیست بخاطر هایپ و هیجانه که کار درستی از نظر تبلیغاتی کرده خلاصه که این نسلم داره میترکونه شما برو دموی unreal 5 و ببین بال بال بزن

سونی شایعه‌ی عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در ماه اکتبر را رد کرد - گیمفا