مدت زمان لازم برای تجربهی محتوای جدید Xenoblade Chronicles: Definitive Edition مشخص شد
براساس اطلاعات منتشر شده، نسخهی بازسازی شدهی بازی محبوب Xenoblade Chronicle شامل یک بخش کاملا جدید با عنوان Future Connected نیز میشود. تیم سازنده امروز مدت زمان لازم برای تمام کردن این بخش جدید از بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را اعلام کرده است و به نظر میرسد با یک بخش پرمحتوا و سرگرم کنند طرف هستیم.
براساس اطلاعات منتشر شده، برای تمام کردن داستان بخش Future Connected به ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. البته اگر بخواهید تمامی ماموریتها و محتوای جانبی این بخش جدید را نیز تجربه کنید، Future Connected میتواند شما را تا حدود ۲۰ ساعت سرگرم کند.
در مصاحبه با مجلهی فامیتسو، آقای تتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi)، بیان کرده است که اگر این بخش جدید به عنوان یک بستهی الحاقی پولی عرضه میشد، این امکان وجود داشت که محتوای بیشتری را به آن اضافه کنند. با این حال، با توجه به این که Future Connected به عنوان بخشی از بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition عرضه میشود، استفاده از منابع بیشتر برای توسعهی آن میتوانست تاثیری منفی برروی دیگر ساختههای استودیو داشته باشد.
در جریان این مصاحبه، آقای تاکاهاشی اطلاعات زیر را در اختیار مجلهی فامیتسو قرار داده است:
- اعضای استودیوی مونولیس سافت (Monolith Soft) به سه گروه تقسیم شدهاند. یک گروه برروی توسعهی بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition، یک گروه برروی یک بازی جدید و گروه سوم برروی هر دو پروژه کار میکند.
- اگرچه گرافیک شخصیتها در نسخهی اصلی بازی خوب نبودند ولی این بخش در نسخهی Xenoblade Definitive Edition بهبود یافته است.
- با توجه به این که این یک نسخهی بازسازی شده است، امکان ضبط مجدد تمامی موسیقیهای برای استودیوی مونولیس وجود نداشت. به همین دلیل، آنها کیفیت موسیقیهای موجود را افزایش داده و آنها را دوباره تنظیم کردهاند.
- نحوهی فشردهسازی داده و کیفیت موسیقی بازی در مقایسه با Xenoblade Chronicles: 2 افزایش یافته است.
بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در تاریخ جمعه ۹ خرداد ماه سال جاری (۲۹ مه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
۲۰ ساعت این بعلاوه ۸۰ ساعت بخش داستانی حداقل ۹۰_۱۰۰ساعتی گیم پلی داره
البته بخوای ساید کوئست هاشو بریکه من نرفتم راحت بالای ۱۱۰ ساعت میره
this game cannot be topped