Kojima:بازی های سریالی مشکل نسل بعد را حل می کند
خالق سری بازی Metal Gear آقای Hideo Kojima معتقد است که ورود نسل بعدی کنسول ها ، مشکلات متعددی را به همراه خود خواهد آورد.
برای مبارزه با این چالش ها ، صنعت کهنه کار بازی سازی توضیحاتی را به سایت Edge ارائه داده است که می گوید سازندگان می توانند بازی هایی را همانند برنامه های تلویزیونی عرضه کنند و واکنش گیمر ها را در مورد این بازی مورد تجزیه تحلیل قراردهند که آیا این بازی ها نظر گیمر ها را جذب می کند یا نه و این کار را قبل از عرضه ی کنسول ها نسل بعد عملی کنند.
آقای Kojima می گوید:
این امکان وجود دارد که بتوان هر چیزی را به واقعیت نزدیک کنیم ، اما این بدان معنا نیست که اجباری در کار باشد. شما باید اولویت بندی کنید و این دقیقا همان مسئله ای است که باعث جدا کردن تیم سازنده از یکدیگر برای موفقیت انجام می شود که این امر محقق نمی شود. من فکر می کنم که راهی برای مقابله با این مشکل وجود داشته باشد: برای عرضه بازی هایی نظیر سریال های تلویزیونی، می بایست نسخه آزمایشی بازی را ابتدا منتشر کرد تا نکات منفی و مثبت را قبل از شروع پروژه ساخت بازی تا حدودی بشناسیم.
Kojima توضیح داد که این نسخه های آزمایشی می توانند از طریق کانال های دیجیتالی ارائه شوند و باعث شود زمانی که مصرف کنندگان آن ها را امتحان کنند ، سازندگان در حال ساخت ادامه این بازی خواهند بود. او تخیمن می زند که ساخت چنین بازی های سریالی ظرف یک سال تکمیل می شود.
آقای Kojima افزود :
من فکر می کنم که ساخت بازی دارای جنبه های اجتماعی است ، زیرا یک حالت تعاملی را به وجود می آورد و شما با بازخورد های مصرف کنندگان رو به رو خواهید شد.
آقای Kojima اولین شخصی نیست که در مورد عرضه بازی های سریالی در نسل بعد سخن می گوید.آقای Shuhei Yoshida هم در مراسم رونمایی PlayStation 4 به این موضوع اشاره کرد
، اگرچه خیلی سر بسته به این موضوع پرداخت.
ساخت بازی های سریالی روشی است که شرکت های کمی از آن استفاده می کنند ، اگرچه بعضی از آنان بسیار موفق ظاهر می شوند.TellTale Games کی از این شرکت ها است که بازی های سریالی و ماجراجویی متعددی را قبل از عرضه The Walking Dead در سال قبل ، برای PC منتشر کرده است.The Walking Dead با فروش ۸.۵ میلیون نسخه تا به امروز توانسته آمار خوبی را به ثبت برساند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
آره… راس میگه عجب حرفی زد.. the walking dead که بازیش برام زندگی بوود… بعد پایان هر قسمت که آینده رو نشون میداد یعنی قسمت بعد رو نشون میداد من کلی تو کف میموندم تا قسمت لینک بشه بگیرم ببینم چی میشه..!! 😀 😀 :yes: :yes:
من هم باکوجیماجان موافقم :yes: ،نمونش هم همین بازی واکینگ دد،سهیل زدی به هدف،منتهی من همه بازیش روباهم خریدم! 😀 😀
آره زدم به هدف… ۱۰ امتیاز.. چراغ سبز روشن شد. هه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:sarcasm: :sarcasm: 😐
خدا کنه حرف ایشون جامه ی عمل پوشیده شه واقعا کیف خواهد داد . :chic:
جناب محمد خواه فکر می کنم منظور از خلبان، آزمایش یا آزمایشگر بوده که توی ترجمه یه مقدار کژفهمی ایجاد کرده؛ درسته؟
منبع خبر رو اگه بگید، می تونیم در موردش نظر بدیم!
با تشکر از حسن نظر شما باید خدمتون عرض کنم که من در متن از این عبارت استفاده کردم: خلبانانی برای امتحان کردن که این همون معنی آزمایشگر رو میده. منظور دقیقش هم عرضه ی بازی های سریالی به صورت امتحانی است که با عرضه اونها بازخورد مردم رو مشاهده کنند .
فکر کنم منظور از خلبان همون pilot هست که خیلی از سریال ها قسمت اول رو به صورت آزمایشی به نام pilot عرضه میکنن تا بفهمن نظر مخاطبان راجع به سریال چیه !!
قیافه KOJIMA انگاری غلتک از رو صورتش رد شده :laugh: :laugh: :laugh: :beatup:
با تشکر از دوستان
خبر ویرایش و اصلاح شد. 🙂