مدت زمان بازآفرینی عنوان Anthem بیشتر از انتظارات خواهد بود
هنگامی که همگان تصور میکردند عنوان مورد انتظار Anthem پس از آن همه سر و صدا و تبلیغات یک شکست تمام عیار برای شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی بایوور (BioWare) بوده و به زودی رها خواهد شد، توسعهدهندگان این بازی در اوایل سال جاری به صورت رسمی اعلام کردند که قصد بازآفرینی این بازی را دارند.
استودیوی بایوور در آن زمان اعلام نمود که تیمی تخصصی به بررسی مشکلات بازی خواهد پرداخت و توسعهدهندگان سعی خواهند کرد تا عنوان Anthem را بسیار بهبود بخشیده و بازی را از همه نظر به کیفیت ایدهآل برسانند.
کریستین دیلی (Christian Dailey) مدیر استودیوی بایوور آستین (BioWare Austin) که مسئولیت خدمات و سرویسهای آنلاین بازی Anthem را برعهده دارد، است. وی همچنین رهبر گروه متخصصی که بازآفرینی Anthem را پیش میبرد محسوب میشود. به تازگی آقای دیلی در مورد روند پیشرفت کار و اقدامات انجام شده توضیحات مختصری را ارائه داد.
دیلی اظهار داشت که گروهی ۳۰ نفره از متخصصان استودیوی بایوور در حال کار برروی این پروژه هستند. در حال حاضر آنها در حال کار برروی طول مدت بازی هستند و اعتقاد دارند که بازی خیلی زودتر از انتظارات به پایان میرسد. آنها اکنون در حال ایدهپردازی برای حل این مشکل بوده و قصد افزایش مدت زمان طی کردن داستان اصلی بازی را دارند.
آقای دیلی در این باره افزود:
بله! تیم ما کوچک است اما نکتهی مهم این بود که تمام تمرکز و وقت خود را صرف این پروژه میکنیم و قصد داریم تا این بازی شاهکار را به آنچه که لایقش بود برسانیم. داشتن تیم کوچک چابکی و هماهنگی زیادی را برای ما ایجاد میکند که یک تیم بزرگ از پس آن بر نخواهد آمد.
طبق گفتهی آقای دیلی، استودیوی بایوور میخواهد روند توسعهی بازآفرینی بازی Anthem کاملا برای طرفداران شفاف باشد و به صورت منظم اخبار پیشرفت این پروژه به اطلاع مخاطبان برسد. همچنین پس از هر گزارش بایوور و الکترونیک آرتس به بررسی بازخوردهای طرفداران میپردازند و روند توسعهی این ماموریت را پیش میبرند.
در طول مدت زمان ساخت این بازآفرینی تستهای بسیاری نیز انجام میشود؛ بنابراین امکان دارد که برخی از ویژگیهای این نسخه از بازی در نهایت تغییر کنند و برخی دیگر کاملتر شوند. همچنین استودیوی بایوور اعلام کرده است که برای نشان دادن پیشرفتهای این بازی رویدادهایی را برگزار خواهد کرد و ارتقای بازی را به طرفداران آن و سایر بازیبازان نشان خواهد داد.
آقای کریستین دیلی در این باره گفت:
ما قصد داریم به خاطر علاقه و اشتیاق شما برای بازآفرینی عنوان Anthem کاملا شفاف باشیم و تمام پیشرفتها را با شما در میان گذاریم. ممکن است در طول پیشبردن این پروژه احساس رضایت نکنید اما در نهایت خشنود خواهید شد. ما دیگر قصد نداریم تا برای این بازی هیجان و اشتیاق کاذب ایجاد کنیم. ما اعتقاد داریم که این پروژه بازی را به موفقیت خواهد رساند و امیدواریم که شما هم با ما همعقیده باشید.
با این حال آقای دیلی در مورد این پیشرفتها و جزئیات آنها اطلاعاتی را منتشر نکرد. وی در نهایت تایید کرد که مدت زمان بازآفرینی عنوان Anthem احتمالا طول بکشد و هواداران باید برای تجربهی مجدد آن مدت زیادی صبر کنند.
بازی Anthem هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان «سرود ناتمام» مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بهترین کار اینه که EA ۶۰ دلار همه اون بیچاره هایی که این بازی رو خریدند رو پس بده.
این بازی رو یک پروژه شکست خورده قلمداد کنه.
Bioware هم به سراغ star wars knights of the old republic یا dargon age بره.
اصل مطلب مس افکت رو یادت رفت 🙂 :yes:
چند ماه پیش این گیمو بازی کردم ، ایده های جالبی داشت . طراحی کاراکتر ، نوع کامبت و feature های قشنگی داره ، منتها بطور کلی بازیش خیلی کشش برای ادامه نداره (حداقل برای من نداشت) ، محتواش خیلی گیرا نیست .
دم سازندگان no mans sky گرم که این روش رو امتحان کردند و موفق شدند تا اینا هم الگو بگیرند
اگه یوبی این کار رو با ac Unity انجام میداد چه شاهکاری میشد 😥
قطعاً شکست تمام عیار نبود این بازی.
نظر منتقدا و گیمرا رو نتونست جلب کنه ولی چند ماه تو جدول پرفروش ترین عناوین بود و سود خوبی روانه جیب EA کرد.
برین به جهنم
۶سال وقت داشتین تازه شروع کردین به کار کردن روی بازی؟
روی تریلر فیک بیشتر کار کرده بودین تا بازی
من خر رو بگو که به اسمBioware اعتماد کردم بازی رو پیش خرید کردم
خدا به داراگون ایج جدید رحم کنه که گفتن سبکش مثل اینه