نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا

نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

حسن اکرامی
۱۴:۳۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا

در اوایل ماه جاری اخباری در مورد ماد جدیدی برای عنوان Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد که به علاقه‌مندان اجازه می‌داد تا این بازی محبوب را به همراه سایر بازی‌بازان به صورت آنلاین و در چندین بخش مختلف تجربه کنند. حال به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده، سازنده‌ی این ماد نسخه‌ی جدیدی را عرضه کرده است که به صورت کلی ثبات عملکرد این ماد را ارتقا بخشیده و برخی از مشکلات گیم‌پلی را اصلاح می‌کند.

اگر هنوز موفق به تجربه‌ی این ماد هیجان‌انگیز برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نشده‌اید، باید بدانید که ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice بخش‌های PvP و Co-op را به بازی می‌افزاید. همچنین بخشی به نام تهاجم نیز در بازی وجود دارد که بازی‌بازان باید تا پای جان در آن مقاومت کنند. در حالت PVP بازی‌بازان از ابزارهای دست مصنوعی و هنرهای رزمی خود برای شکست دادن حریفان استفاده می‌کنند، با قلاب خود در سراسر محیط جابه‌جا شده و به پیدا کردن دشمنان خود مشغول می‌شوند.

همچنین شما در حالت Co-op قادر خواهید بود با کمک دوستانتان به تجربه‌ی بازی بپردازید و دشمنان و باس‌فایت‌های بازی را به روش‌های مختلف از پای درآورید و بازی را در کلاس Summoner به پایان رسانید. علاوه بر این موارد این ماد از حالت تهاجم نیز بهره خواهد برد که در آن شما وارد دنیایی ماورائی خواهید شد و با سیل دشمنانی که تشنه‌ی انتقام هستند، تا پایان جان خود مبارزه خواهید کرد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که این ماد برای تمام علاقه‌مندان به عنوان Sekiro: Shadows Die Twice یا افرادی که به دنبال تجربه‌های بسیار چالش‌برانگیز به صورت آنلاین یا به همراهی دوستانشان هستند، بسیار جذاب خواهد بود. البته با توجه به بخش هجوم جذاب این ماد، بازی‌بازانی که به انجام بخش‌های تک‌نفره علاقه‌مندند نیز می‌توانند از این بخش لذت بسیاری ببرند.

آخرین نسخه از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice که تحت عنوان Sekiro Online شناخته می‌شود، از تعداد و دشواری مبارزه‌ی بیش از حد با دشمنان در بخش Co-op تا حدودی می‌کاهد. همچنین برخی از مشکلات مربوط به MatchMaking و پیوستن بازی‌بازان به تیم یکدیگر را رفع خواهد کرد. همچنین مشکل عدم دریافت پاداش و امتیاز در بخش PvP و برنگشتن بازی‌بازان پس از مرگ به روند بازی را نیز برطرف می‌کند.

باید توجه داشته باشید که ماد Sekiro Online یک نسخه‌ی غیررسمی از بازی محسوب‌ می‌شود؛ بنابراین هیچ سرور مختص به خود را ندارد و صرفا به اتصالات P2P متکی است. علاوه بر این موارد و با توجه به آنلاین بودن این ماد، هیچ سیستم ضدتقلبی در بازی وجود ندارد که احتمال دارد بعدها برای این بخش مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا
نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این سکیرو انقدر تو گیم پلی سریع دقیق و روان بود که هیچ هارد کور بازی نمیتونست ازش ایراد بگیره و اگر اشتباهی میکرد رو باید گردن می گرفت
    در عوض star wars واقعا بازی ناامید کننده ای از نظر گیم پلی و حرکت انیمیشن بود
    حالت دویدن بازی انقدر تو مخ بود که میشد سر همین مسئله بازی رو کنار بزاری
    گیم پلی فقط تقلیدی از بازی های هاردکور بود و این مورد تو باس ها بیشتر نمایان میشد
    نیوه تنها هاردکوری حساب میشه که بجای تقلید الهاماتی از استودیو فرامسافت وار میگیره که نه تنها از منبع خودش عقب نیست بلکه میتونه خودش در ادامه الهام بخش این سبک باشه
    استار وارز نشون داد غربی ها هرچقدر هم تو بخش گرافیک قوی باشن اما هنوز معنی واقعی هاردکور رو نفهمیدن و حالا حالا ها زمان میبره تا بتونن گیم پلی به بی نقصی سکیرو خلق کنن

    • Winter1868 گفت:

      از نظر گیمپلی و حرکت انیمیشن گیمری که استاروارز رو نمیشناسه با شما موافقه ولی برای آمریکایی ها و غربی ها SWJFO از سکیرو هم بهتره چون اون هدفش راضی کردن مخاطبی که استاروارز رو بشناسه
      در مورد سری NIOH هم احتمال اینکه میازاکی از استودیو Team Ninja الهام گرفته باشه خیلی بیشتره تا برعکس، چون تا قبل از سری سولز، سری Ninja Gaiden سخترین گیم ها حساب می شد هنوزم جزو سخترین هاست

نسخه‌ی جدیدی از ماد آنلاین بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد - گیمفا