اپیک گیمز ادعا می‌کند دموی Unreal Engine 5 برروی RTX2080 notebook به صورت ۴۰ فریم و رزولوشن ۱۴۴۰p اجرا می‌شود

PlayStation ، PS5 ، اخبار ، اخبار بازی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

هفته‌ی گذشته بود که دمویی از موتور Unreal Engine 5 برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ به نمایش درآمد که در آن شاهد اجرا شدن یک گرافیک خیره کننده‌ برروی کنسول نسل نهمی شرکت سونی بودیم. حال به تارگی شرکت اپیک گیمز در رابطه با میزان سنگین بودن پردازش این دمو صحبت‌هایی کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که شرکت اپیک گیم (Epic Games) اولین دمو از موتور Unreal Engine 5 را برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ به نمایش گذاشت که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بود.

اما مدتی بعد خبری مبنی بر اجرا شدن این دمو با رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۳۰ برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شد که باعث شد تعدادی از مخاطبین گمان کنند که کنسول نسل نهمی شرکت سونی، از توان پردازشی آنچنان بالایی برخوردار نیست. اما به تازگی شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که این دمو برروی کارت گرافیکی NVIDIA RTX2080 notebook تنها با ۱۰ فرم بیشتر و به صورت رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۴۰ اجرا می‌شود.

این موضوع توسط شعبه‌ی کشور چین شرکت اپیک گیمز تایید شد؛ طبق گفته‌ی این شعبه، دموی Unreal Engine 5 برروی یک رایانه‌ی شخصی توانمند قادر خواهد بود سریع‌تر اجرا شود. اما این تمان موضوع نیست. طبق گفته‌ی آن‌ها این دمو از تمام توان درایو SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ استفاده نکرده است. با این وجود یک درایو NVMe 970 SSD قادر خواهد بود تا این عنوان را بسیار بهتر از رزولوشن ۱۴۴۰p و ۴۰ فریم بر ثانیه اجرا کند.

بنابراین یک سیستم به‌روز، به همراه کارت گرافیک NVIDIA RTX2080 و درایو NVMe 970 SSD قادر خواهند بود تا خروجی بهتری نسبت به این دموی اجرا شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ داشته باشند. با این حال تأکید می‌کنیم که درایو SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ همانند یک حیوان رام نشده است و این دمو نمی‌تواند تمام توان آن را به نمایش بگذارد. ما اعتقاد داریم که با توان GPU و SSD این کنسول کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

موتور Unreal Engine 5 در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS ،macOS و Windows در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین انتظار می‌رود کنسول پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات پیش روی میلادی روانه‌ی بازار شود.

12345678910(46 رای, میانگین آرا 7٫52 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Arad55 گفت:

    ای خداااااااااا
    جالب اینجاست تحلیلگرا قدرت سری ایکس رو بین ۲۰۸۰سوپر و ۲۰۸۰ ti میدونن یعنی قشنگ اپیک گیمز غیر مستقیم به ایکس باکسیا رسوند که قدرت دستگاه ایکس بیشتره و بدون هیچ افتی تصاویر رو رندر میکنه

    جالبه طبق مصاحبه سوینی با گوگل گفته بود انریل ۵ روی ایکس باکس بدون هیچ افتی انجام میشه

    دوستان سونی برن با ssd شون حال کنن
    قدرت مرکزی حرف اول رو میزنه نه ssd
    هرچند زمان میبره یه عده ای بفهمن

    سایت گیمفا خیلی عجیبه یکی به نعل میزنه یکی به میخ

    1Thumb up 0Thumb down
    • Arad55 گفت:

      سونی به هر دری میزنه که سخت افزارشو خوب جلوه بده
      اخرش گندش میاد بالا
      اینم از ssd تون که این همه پزش رو دادن و گفتن کامپیوترهای رده بالا هم باید جلوش لنگ بندازن

      یه دستگاه معمولی پی سی با کارت ۲۰۸۰ بازم بیشتره

      جالبه سونی قول فریم بالای ۶۰ رو داده

      1Thumb up 0Thumb down
  • کله فنجونی یا 12 ترافلاپس مسئله اون است گفت:

    بعد ایکس باکس فنا میگن چرا روی پلی ۵ با ۱۴۴۰ و ۳۰ فریم بوده ROTFL

    68Thumb up 48Thumb down
  • milad.ps5 گفت:

    کاملا جهش گرافیکی بود طبیعی هست
    کارت های جدید انویدیا بیاد بازی میشه جریان نسل قبل

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 66Thumb up 5Thumb down
  • Army of 2: The 40th Day is best game all of time گفت:

    مطمئن ن این دمو رو سریز ۴کی و ۶۰ فریم بالا می امد
    Ps5 هم بد عمل نکرده تقریبا خروجی در آر تی اکس ۲۰۸۰ داده اسپنسر الکی تعجب نکرد

    1Thumb up 0Thumb down
  • JJSTYLE36 گفت:

    وقتی گفتم ps5 با فکر “ضعیف تر” ساخته شده و اصطلاحا مهندسی سازه گفتن یعنی چی این چه حرفیه…یعنی این
    برای توسعه دهنده خیلی چیز های دیگه هم در کنار سخت افزار شاخ مهمه هدف سیستم پی اس فایو(از سرعت کلاک متغیر گرفته تا بقیه قسمت ها) واسه اینه که دست سازنده باز باشه تا بتونه بسته به نیازش از قسمت های مختلف خروجی متفاوتی بگیره و واسه همینه که انقدر برای سخت افزار ضعیف تر پی اس اشتیاق بیشتری بین سازنده ها هست

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 53Thumb up 17Thumb down
  • AladarGT7 گفت:

    خیلی موتور قدرتمندیه.باید دید کارت‌های سری ۳۰۰۰ چطور قراره اجراش کنن.در هر صورت کنسول های نسل بعد از قدرت زیادی برخوردارند و بازیهای نسل بعد دیدنی خواهند بود.

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 36Thumb up 4Thumb down
  • postman گفت:

    http://s12.picofile.com/file/8397406650/_vfaTCwI_jpg_large.jpg

    Wait what?

    36Thumb up 13Thumb down
  • UMK3 گفت:

    قیافه بعضی ها الان دیدن داره Laughاونای که میگفتن ps5 از pc قوی تره کجان الان،،، دمو مطلق به pc بود نه ps5
    https://www.reddit.com/r/XboxSeriesX/comments/gkskus/ue5_tech_demo_on_a_rtx_2080_970_evo_plus_notebook/?utm_source=amp&utm_medium=&utm_content=post_body

    35Thumb up 75Thumb down
    • کله فنجونی یا 12 ترافلاپس مسئله اون است گفت:

      فکر کنم شماها بودید میگفتید ایکس باکس سری ایکس از پی سی قوی تره خب با چندتا اکانت میاید یادتون میره ROTFL

      35Thumb up 35Thumb down
      • Arad55 گفت:

        یا خدااااااااااااا
        خیلی جالبه تحلیلگرا قدرت ایکس رو بین ۲۰۸۰ti با ۲۰۸۰ سوپر میدونن
        یعنی قشنگ اپیک گیمز به صورت غیر مستقیم به همه حالی کرد ایکس باکس چقدر خروجیش قویه
        دوستان سونی تو کف همون ssdتون بمونید

        الان سونی میگه چه غلطی کردم این دمو رو نشون دادم ضعفهای دستگامون برملا شد

        زمان میبره یه عده ای بفهمن ssd زیاد کارایی خاصی نداره و تمامش رو دوش قدرت مرکزیه
        الان مایکروسافت فقط روی جلوهای بصری تمرکز داره که اونم به خاطر یکپارچگی ایکس باکس حله
        و در تمام تبلیغاتشون به جز ریتریسینگ و vrs از هیچیش حرف نمیزنن
        سونی اصل رو ول کرده چسبیده به فرعیات
        شما خروجی کار رو درست کن
        ۶ سال دیگه انجین ۶ میاد اونموقع میخواد چیکار کنه سونی

        23Thumb up 20Thumb down
    • Goldberg 68 گفت:

      شوکه شدم وایییییی
      چقدر پلی ۵ ضعیفهههههههه
      نوشته با بهینه سازی رو ۲۰۷۰ شصت فریم میده یعنی دو برابر قویتر از پلی ۵ Eek! Eek! Eek! Eek!
      بابا اصلا پلی ۵ نسل نه نیست

      18Thumb up 16Thumb down
      • Goldberg 68 گفت:

        ۲۰۸۰ لپ تاپ *
        البته ۲۰۷۰ از لپ تاپ ۲۰۸۰ قویتره

        16Thumb up 4Thumb down
      • Majid گفت:

        من به شخصه انتظار داشتم قدرت تمام کنسول های نسل ۹ از قدرت کارت های سری۲۰۰۰ بیشتر باشه و با پرچم دار های سری ۳۰۰۰ قابل مقایسه باشه چون قراره سال ها استفاده بشه
        ssd هم چیز شاخی نیست و سال هاست رو پی سی استفاده میشه و همه می دونن که تاثیر چندانی نداره و بیشتر تو لود کردن کاربرد داره
        اگه اول نسل این باشه بعد ۳ تا ۴ سال قدرتش نصف یا کمتر از نصف کارت های پرچم دار میشه
        البته اگه قیمتش ۵۰۰ دلار باشه هنگام عرضه همچنان به صرفه هستش همچین pc ای حدود ۱۰۰۰ دلار قیمتش میشه (البته pc جای بحث زیادی داره)
        به نظرم حتی اگه نسل ۹ نشد نسل ۱۰ حتما پیروزی با کنسول های انلاین مثل استدیاست
        بقیه شرکت ها هم فکر های مشابهی دارن ولی استدیا فعلا از همه جدی تره و بقیه شرکت ها اگه تو همین نسل تو این زمینه خودی نشون ندن نسل ۱۰ به استدیا از دست میدن

        5Thumb up 2Thumb down
    • The Man Who Sold The World گفت:

      شما یک پی سی با قیمت ۶۰۰ دلار رو با ps5 مقایسه کن ببین قوی تر هست یا نه وگرنه اون پی‌سی که بالای ۲۰۰۰ دلار قیمتش هست باید قدرتش از ps5 بالاتر باشه

      3Thumb up 7Thumb down
  • mbox گفت:

    ضرب المثل اومدن ابروشو درست کنن چششو کور کردن مال اینجاست
    Rtx2080 دسکتاپ ۱۰.۸ ترافلاپس هست
    Rtx 2080 نوت بوک نه و نیم ترافلاپس
    پس گرافیک پی اس فایو از نه و نیم ترافلاپس هم ضعیف تره
    اما نکته جالب اینه اونایی که میدونن ده فریم تو روزولوشن ۲k و با این کوالیتی پردازش شده تو دمو یعنی چی میفهمنن اختلاف گرافیک پی اس فایو با نه و نیم ترافلاپس هم خیلی زیاد و احتمالا رو هشت ترافلاپس میچرخه
    حالا چرا اینجوری شد احتمالا همون داستان بوست مود و شیر بودن کلاک بین سی پی یو و جی پی یو و حرارت بالا بخاطر اورکلاک و تعداد سی یو های پایین مربوط میشه که قدرت حقیقی پی ای فایو نزدیک هشت ترافلاپس راندمان میده.

    79Thumb up 62Thumb down
  • Army of 2: The 40th Day is best game all of time گفت:

    دم ps5 گرم
    قشنگ نسل ۹ قرار حسابی pc gameing رو به چالش بکشند
    بخای یه سیستم درحد ps5 یا سریز ببندی حداقل ۱۲۰۰-۳۰۰ دلار هزینه کنی
    حالا سریز دیگه چیه!!!

    0Thumb up 0Thumb down
  • THELASTOFUS_IRAN گفت:

    دوستان یه خبر خوب بدم به هر دو طرف پلی استیشن و ایکس باکس

    این دمو که دیدیم کف گرافیک نسل بعد خواهد بود

    همین نسل هم دمو انجین انریل ۴ روی پلی۴ اجرا شد . کافیه برید همین الان یوتییوب و دمو رو ببینید و بعد با بازیایی مثل گاد و رد دد و هورایزن و اسپایدر و لست و سوشیما وووو مقایسه کنید
    بعد متوجه میشید که قرار این نسل هم بازیا به مراتب بهتر از این دمو باشن
    ساخت بازیای انحصاری با موتورهای انحصاری مثل موتور گوریلا و ناتی داگ و سانتا واقعا دیدن داره نسل بعد

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 47Thumb up 16Thumb down
  • i_amirhasan گفت:

    بلاد بورن ۲ رو با گرافیک نسل ۹ بسازن ۱۰۸۰ باشه ۶۰ فریم هم بده برا من بسه !!

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 47Thumb up 8Thumb down
  • RevEn گفت:

    منتظر نسل ۳ انودیا باشید ampere Cool
    اونوقت میفهمید قدرت یعنی چی!!!!

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 65Thumb up 17Thumb down
    • Goldberg 68 گفت:

      وایی چقدر ضعیفه پلی ۵ از نوت بوک ۲۰۸۰ ضعیف تر اجرا کرد
      بابا مارو گیر آوردند با اون ssd شون
      از سونی فنا میپرسم چرا سونی همیشه کنسول ضعیف نسبت به قیمتش میسازه از پلی ۳ تا به الان همین بود

      45Thumb up 59Thumb down
      • Matin baniasadi گفت:

        فقط ۱۰ درصد ضعیقتر از نسخه دسکتاپیه ۲۰۸۰ نوت بوک
        ولی تو نگران نباش ما به لطف اس اس دی دیگه لودینگ رو تجریه نمی کنیم ولی شما کماکان پای لودینگ پیر می شید و از باطری قلمی استفاده می کنین

        39Thumb up 59Thumb down
        • Mohammadreza7 گفت:

          امیدورام واقعا لودینگ رو تجربه نکنی ولی بنظر من اینکه میگن دیگه خبری از هیچ لودینگی نیست یه دروغ تبلیغاتیه یعنی نحوه ساخت و اراعه بازی ها میطلبه که حداقل چند ثانیه خیلی کم لودینگ قرار بدن مگر در چند بازی خاص Yes

          36Thumb up 17Thumb down
          • Majid گفت:

            بله درست میگید
            اگه از تکنیک خاصی استفاده نشه (مثل تماشای ویدیو های اجباری موقع ورود) حداقل هنگام ورود چندین ثانیه لودینگ داره
            ssd برای از بین بردن لودینگ نیست بلکه سرعت لودینگ افزایش میده و با داشت برخی صحنه ها بین لودینگ ها ممکنه لودینگ دیگه حس نشه
            در بیشترین حالت لودینگ حدود ۱۰ ثانیه هستش و اگه از ssd استفاده نشه زمان لودینگ میتونه ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه یا حتی بیشتر طول بکشه(برای بازی های خیلی پر حجم بالای ۱۰۰ گیگ)

            4Thumb up 0Thumb down
        • saman_mmn گفت:

          همون طور که قدرت ترافلاپس هر دو کنسول جواب گوی تمام بازی ها هست، اس اس دی هر دو کنسول هم اونقدر سریع هست که تفاوت رو ایجاد نکنه.بازی های مولتی پلتفرم که بعیده تفاوتی داشته باشن و بازی های فرست پارتی هم مگه طوری طراحی شده باشند که بخوان از نهایت این ویژگی استفاده ببرند که هم بعیده و هم شاید بیشتر از یک بازی در بازه های چندساله نشه که ساخته بشه.
          به جای حرفای بی پایه و اساس دو کلام حرف منطقی و علمی بزنید تا آدم کامنت ها رو میخونه چهار تا چیز یاد بگیره.

          نظر محبوب به انتخاب کاربران 47Thumb up 9Thumb down
        • Misaghi گفت:

          از فرط بالا رفتن سقوط نکنی ROTFL ROTFL ROTFL

          6Thumb up 5Thumb down
      • mehrdadM2 گفت:

        “وایی چقدر ضعیفه ”
        خوب روزه نگیر استاد تلوزیون و غیره اگه سختته

        26Thumb up 6Thumb down
      • Iman گفت:

        جناب گلدبرگ….
        ایشون دارن میگن سری ۳۰۰۰ انویدیا شما میگی ps5 چقدر ضعیفه؟
        مثل اینه که من بگم هوا سرده شما در جواب بگی پیکان بابام آبیه
        یعنی در این حد کامنتت بی ربط بود.
        کاربر RevEn با این کامنت همینطور که به ps5 ر…د به سری ایکس هم ر…د.جناب گلدبرگ گفتم در جریان باشی.

        3Thumb up 1Thumb down
    • PC and PS4 گفت:

      فکر کنم مراسم معرفی افتاد مهر و آبان امسال
      قرار بود هفته گذشته باشه

      17Thumb up 3Thumb down
    • UMK3 گفت:

      بعضی از دانشمندان سایت اعلام کردن ssd از ram سریع تره Grin Laugh ROTFL توقع داری حالا منطقی باشن و قبول کنن که برتری با pc هست

      نظر محبوب به انتخاب کاربران 54Thumb up 23Thumb down
    • Arad55 گفت:

      منم شنیدم سری جدید کارت انویدیا داره میاد خیلی قویه

      منطقی هم هست هیچ کنسولی رو نمیشه با پی سی مقایسه کرد چون هرروز تکنولوژی پیشرفت میکنه ولی ساخت کنسول دیگه میره برای یه دهه دیگه

      32Thumb up 4Thumb down
    • Iman گفت:

      جُک میگیا
      این طبیعیه که کنسول با گرافیک دکستاپ قابل مقایسه نیست همینطور که قیمتشون هم قابل مقایسه نیست
      msi rtx 2080 GAMING X TRIO قیمتش ۹۰۰ دلاره
      اما ps5 و سری ایکس در گرونترین حالت ممکن ۵۰۰ دلار قیمت دارن اونم ۵۰۰ دلار میدی و یه پک کامل میگیری. نه که دهنت سرویس شه و بیش از ۲۰۰۰ دلار هزینه کنی اونم تو این ایرانه خراب‌شده که یه روز ۲۰۸۰ rtx قیمتش ۱۵ میلیونه هفته بعد میشه ۱۹ میلیون.شمایی که داری برای پلتفرم pc خودتو جِر میدی انویدیا و امثالش مثل اینتل دارن سرتون کلاه میزارن که با وجود کارت ۹۰۰ دلاری مثل rtx 2080 به اندازه ۶ یا ۷ سال صبر نمیکنه و دوباره مثل همیشه خبرش میاد ۳۰۸۰ چند درصد از ۲۰۸۰ قویتره همینطور که گفتن ۲۰۸۰ از ۱۰۸۰ چند درصد قویتره همیشه هم این افزایشِ درصدیِ قدرت از یه بازه‌ی ثابت پیروی میکنه.

      3Thumb up 5Thumb down
      • The Man Who Sold The World گفت:

        این فن‌های ایران خوب هستن دیدم بعضی از پی‌سی گیمرهای امریکایی رو که رفته بودن SSDبا قیمت ۲۰۰۰ دلار رو خریده بودن تا بگن پی‌سی از PS5.قدرتمندتره و اصلا متوجه نبودن که دارن سر خودشون کلاه میذارن

        2Thumb up 3Thumb down
  • Pedram Zarei گفت:

    خطاب به اپیک و دیگر ماله کش ها : چرا آبروی کنسول به این خوبی رو با دروغاتون می‌برید؟! خدایا یه پولی به ما بده یه سوادی به اینا که اینقدر راحت دروغ نگن – داره میگه RTX 2080 notebook که از مدل دسکتاپش ضعیف تره و اوج توانش ۹٫۶۰ ترافلاپسه با یه اس اس دی که سرعتش به هیچ عنوان به PS5 نمیرسه ده فریم بالاتر اجرا میکنه – تمام توان SSD؟! کی رو گول میزنی مومن؟ هر کی حتی یه برگه از سخت افزار خونده باشه میفهمه اس اس دی عملیات پردازشی انجام نمیده که بخوان “ازش استفاده کنن”! کارش در هر صورت خواندن و نوشتن اطلاعات هست و بسته به سرعتش تاثیرش بیشتر میشه – فک کنم اگه یه کم دیگه پیش بریم میان میگن پی اس ۵ به وسیلهٔ SSD پرواز میکنه – لپ کلام اینکه شما دمو رو برای کنسول بهینه نکرده بودید و حالا که گندش در اومده بازم میگید اس اس دی فلان است

    78Thumb up 54Thumb down
    • UMK3 گفت:

      Yes Yes مشکل اصلی اینه که نمی خوان باور کنن که ضعف در کارشون وجود داره، Yes Yes دمو هم در اصل مطعلق به pc بوده و فقط اینا خواستن ازش استفاده تجاری برای تبلیغ ps5 کنن

      40Thumb up 27Thumb down
      • bravo6 گفت:

        کنسولشون ضعف نداره عزیز این یک حرکت هوشمندانه در زمان مناسب بود برعکس اکس باکس که با اون نماشش گند زد سونی میگه من بهترین استفاده رو از ویژگی های ssd خودم میکنم تا تجربه انحصاری بهتر بسازم چند تا ویژگی هم به دسته خودم میدم که منحصر بفرد باشه اما اکس باکس تمام تمرکزش شده بازی های third party که کار اشتباهیه اگر فقط halo و gearsو forza انحصاری پلتفرم xbox بودن یه ارزشی داشت الان دیگه هیچ ارزشی نداره بخریش game pass هم که میشه رو پی سی گرفت دیگه دلیلی برا خریدش غیر از دستش نمیمونه که بسیار ناراحت کنندس

        19Thumb up 24Thumb down
        • UMK3 گفت:

          دو نکته وجود داره دوست عزیز
          اول pc با وجود Windows تحت تسلط microsoft هست اگه میگی نه سعی کن یک بازی بدون Windows یا microsoft framework Direct و سایر پیش نیازی های microsoft اجرا کن
          دوم قیمت pc game بشدت بالاست و برای تجربه بازی های xbox باید هزینه زیادی کرد تازه اندازه کنسول بهینه نیست

          17Thumb up 13Thumb down
    • reza_tport گفت:

      نههههههه ssd خیلی مهمه
      فریم ریت بازی ها رو میبره بالا !
      بخصوص که سونی از طراحی منحصر به فرد تو ps5 استفاده کرده باعث خفن بودنش میشه الانم که حیوان رام نشدنییه واسه خودش فقط باید از تمام قدرتش استفاده کنن

      33Thumb up 29Thumb down
      • bravo6 گفت:

        داداش چی میزنی ؟ یه عمری Ssd تو pc بود فقط لودینگ و سرعت ظاهر شدن بافت هارو ارتقا میداد حالا یه دفه فریم ریتو بالا ببره ؟؟؟ درسته که برتری هایی بهش میده ولی دیگه تخیلیش نکنید اومدیمو این کار رو کرد اگر ssd پر بازی شد چی فریم بالا نمیاد ؟ نهایت تاثیرش اینه که جلو bottleneck رو تو بازی هایی که سرعت ssd بیشتر میخان رو میگیره میخای فن بوی باشی حد اقل منطقی باش

        28Thumb up 12Thumb down
        • Detroit:become walking dead is strange گفت:

          SSD توی PC خیلی وقته هست،ولی هیچ بازیسازی از پتانسیلش استفاده نمیکرد چون همه ی PC ها SSD نداشتن
          تو نسل ۹ چه کنسول مایکروسافت و چه کنسول سونی SSD دارن و بازیساز ها از اونجایی که وقتی میخوان بازی بسازن اول از همه به کنسول ها نگاه میکنن،به راحتی میتونن از پتانسیلی که SSD داره به راحتی استفاده بکنن
          به شما هم قول میدم تا چند سال آینده،توی سیستم مورد نیاز بازی ها توی PC اسم SSD به چشم بخوره
          این عکس هم یک مهر تایید بر این هست که ssd اهمیت زیادی داره
          http://uupload.ir/files/0cvh_img_20200515_223640_855.jpg

          19Thumb up 21Thumb down
        • reza_tport گفت:

          میدونم داداش ترول بود

          2Thumb up 0Thumb down
      • Misaghi گفت:

        خود همین ssd یه ۵۰۰ ترافلاپسی قدرت داره اینطوری که دارن تبلیغش میکنن. اصلا از آینده اومده. دروغ تا کی؟

        19Thumb up 3Thumb down
    • Golden_Sauber گفت:

      این صرفا یه دمو بود نباید زیاد روش مانور داد
      شرکت های بازی سازی با موتور های خاص خودشون به خصوص فرست پارتی ها میتونن از کنسول های نسل ۹ به خوبی استفاده کنن چه ماکرو چه سونی…
      منم باهات موافقم صرفا به دلیل بهینه نبودن هست مگر نه کنسول های نسل ۹ واقعاً قدرت مندن،توی همین نسل دیدیم بازی هایی که گرافیک خاصی هم نداشتن از افت فریم رنج میبردن در مقایسه با بازی هایی که ثابت فریم میدادن در گرافیک بالاتر
      اپیک گیم تازه موتور جدید معرفی کرده که خودش یه سال دیگه میاد خیلی جا داره تا بهینه سازی شه قدرت نسل ۹ رو باید روی عناوین انحصاری دید حالا چه xbox چه ps

      28Thumb up 3Thumb down
    • ُSethHunter گفت:

      دوست عزیز اولا rtx 2080 notebook بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از نسخه دسکتاپی ضعیف تره و تقریبا در تمام بازی ها حدودا بین ۵ تا ۱۰ فریم کمتر از نسخه دسکتاپی میده این یعنی از RTX 2070 هم قوی تره. شما فکر کنم با نسخه Max-Q اشتباه گرفتین. اگر حرف بنده رو باور ندارین میتونید بنچمارک هارو در سایت notebookcheck ببینید
      دوما بله SSD هم توان داره. این دمو طراحی شده بود تا با حداکثر توان SSD NVMe 970 کار کنه در نتیجه از تمام توان SSD سونی که سرعت بالا تری داره نتونسته استفاده کنه. نمیدونم چرا نمیتونین اینو درک کنین
      کسی اینجا نگفته SSD قدرت بیشتری داره میده به PS5
      شما یه برداشت اشتباهی از خبر میکنید و فوری حق به جانب شروع به حمله میکنین بدون هیچ اطلاعی از سخت افزار

      27Thumb up 15Thumb down
      • reza_tport گفت:

        نمیدونم چرا شما درک نمیکنی ssd توان پردازشی رو بالا نمیبره سرعت خواندن و نوشتن رو بالا میبره که همون صفحه لود بازی هستش رو حذف میکنه
        مثلا سایه ها یا تسکچر های با کیفیت وقتی رو صفحه میبینیم یا تو رم گرافیکن (مثلا تسکچرها) یا در حال پردازش توسط گرافیکن (مثلا سایه ها)
        یه بنجمارکم گذاشتم در این رابطه ولی خیلی به بعضیا زور اومد که قبولش کنن

        17Thumb up 18Thumb down
    • s.a.m گفت:

      اگه ۴k و ۳۰ فریم بود باز هم قابل قبول نبود
      الان که قدرت اجرای ۴k این دمو رو هم نداشتن
      بعد از خودشون تعریف هم میکنن No No
      هر چند فاجعه ی اصلی این دمو نرخ فریم داغونشه
      نسل ۹+ ۳۰fps = جمع کنید بساطتونو باو ROTFL No No
      سونی باید تو یه نمایش بزرگ بیاد خودش قدرت کنسولش رو نشون بده
      با این کارا فقط داره روز به روز از محبوبیت پلی استیشن کم کم میکنه
      احتمالا ماه آینده ی میلادی یه حرکتی بزنه

      27Thumb up 24Thumb down
    • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

      دکل این منبع چینی فرو ریخت اون خبر چینی فیک بود تیم سوئینی هم تکذیب کرد Laugh ببین کی از سواد حرف میزنه کسانی که ذره ای دانش فنی در مورد مهندسی کامپیوتر ندارن و بزرگ ترین علمشون توی کامپیوتر خریدن قطعات و سرهم کردنشون برای پی سی یا خریدن کنسول هست Laugh یه ذره دانش داشته باشی و ویدیو های دیجیتال فاندری رو ببینی و بازی استار سیتیزن رو ببینی توضیح داده چقدر ssd رو فریم دهی و ثبات تاثیر داره.کار sad خواندن و نوشتن اطلاعات هست و نسل بعد که کیفیت بازیها ماورایی میشه نقش بسیار حیاتی تو بازیها داره.تو اصلا لامبورگینی داشته باش وقتی جاده ناصافه(hhd) نمیتونی از اون استفاده کنه ولی ssd سونی مثل یه جاده صاف هست که از حداکثر سخت افزار استفاده میکنه

      23Thumb up 41Thumb down
      • Y.R گفت:

        هر روز دکلاشون فرو میریزه Grin Grin

        12Thumb up 32Thumb down
      • reza_tport گفت:

        عسلم برای همینه که سیستم از رم استفاده میکنه تا این جاده خاکی رو اسفالت بکنه
        در ضمن دم از سواد نزن این تو درس مبانی برنامه نویسی ترم ۱ دانشگاه هستش

        21Thumb up 14Thumb down
        • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

          Re za_tport
          بچه جون وقنی سرعت ssd انقدر فوق العاده باشه که توی یک ثانیه نزدیک به ۱۰ گیگ در ثانیه رو بارگزاری کنه نیازی نیست هر ابجکت و اشغالی رو توی رم بذاری تا فضا رو اشغال کنه برای اینکه توی بازی با مشکل مواجه نشیم و این باعث میشه محیط های بسیار پر جزییات تر رو میتونه خلق کنن تو بازیهاLaugh در مورد مبانی گفتی یکم بزرگ تر بشی تو ترمهای بالا و معماری کامپیوتر این حرفهایی که میزنم رو یاد میگیری Laugh

          15Thumb up 28Thumb down
          • reza_tport گفت:

            دانشگاه رو سال ۹۵ تموم کردم
            خب اگه سرعتش انقدر که تو میگی بالا هستش چرا رم رو حذف نکردن بجاش به ssd اضافه نکردن ؟
            سرعتش در حد این هایپ ها نیست
            در ضمن احترام خودت رو نگه دار !

            5Thumb up 1Thumb down
        • postman گفت:

          والا تا جایی که من میدونم توضیح مفصل درباره رم مربوط به دروس مدار منطقی و معماری کامپیوتره نه مبانی برنامه نویسی. اونجا تهش شیوده آدرس دهی رم و استفاده از پوینتر‌ها بود تا جایی که یادمه Question

          15Thumb up 9Thumb down
      • UMK3 گفت:

        متخصص Grin ثبات فریم مطلق به بخش پردازنده مرکزی(CPU) و پردازنده گرافیکی(GPU) هست direct (مجموعه‌ای از ابزارهای برنامه‌نویسی برای ساخت بازی‌ها که پشتیبانی کارت گرافیک از آخرین نسخه‌های آن، سرعت و کیفیت اجرای بازی و نرم‌افزارهای مربوطه را افزایش می‌دهد.که اخرین ورژن directx12 Ultimat هست) میتونه تأثیر گذار باشه که سونی در این زمینه ضعیفه و اصلا Direct نداره

        23Thumb up 10Thumb down
        • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

          بچه جون یه نگاه به بررسی بازی استار سیتیزن داشته باشی و مقابسه ssd و hhd به حرفهای من میرسی. Laugh اتفاقا سونی برای هر کنسولش سیستم عامل و برنامه های انحصاری داری و باعث میشه به شدت روی اون کنسول امتیمایز بشه و سازندگان کاملا از ویژگی هاش استفاده کنن بر خلاف مایکروسافت که هر پلتفرمی که داره همون directx هست و یه برنامه عمومی هست بر خلاف سونی که هر کنسولش اپ های انحصاری داشته باشن و کاملا بهینه ی اون کنسول باشن Laugh تو ویدیوی دیجیتال فاندری هم توضیح داده که وقتی حجم و کیفیت و کمیت تکسچرها زیاد باشه و hhd سرعت لازمه برای خوندن اش رو نداشته باشه بر خلاف ssd نه تنها افت فریم داره بلکه حتی فریز هم میکنه Laugh

          11Thumb up 20Thumb down
      • Arad55 گفت:

        اینجاست که باید گفت الحق و النصاف سونی صنعت………..
        خودتون یه جمله خوب بزارید توی نقطه چین

        به نظر خودم دروغ کلمه خوبیه

        8Thumb up 2Thumb down
      • Pedram Zarei گفت:

        @قاتل بروسلی
        اگه با من هستی باید بگم فقط داری خودتو گول میزنی، وایسا کنسول‌ها بیان تا عینا حرفم بهت ثابت بشه

        6Thumb up 2Thumb down
    • stationbox گفت:

      هرچقدر پول بدن شرکتا الان ازش تعریف کنن با توجه به اینکه مثل نسل پیش کالاف و اساسین های اولی خراب کاری میکنن بیشتر به ضررشون میشه باید قشنگ صبر کنیم ببینیم پرفورمنس دو کنسول بعد از چندین بازی از نسل جدید و نسل قبل چطوری میشه

      15Thumb up 10Thumb down
    • Arad55 گفت:

      همونطور که گفته شده سونی دستگاه رو فدای ssd و صدای صوتیش کرده
      و طبق گفته خودم چند سال دیگه مشخص میشه وقتی بازهایی با گرافیک هایی خیره کننده میان اونموقع باید قدرت کنسولها رو دید
      اونموقع مشخص میشه کدوم قسمت سخت افزار درگیره ssd یا gpu .cpu.ram

      22Thumb up 15Thumb down
    • Arash.Iast of us گفت:

      @pedram zarei
      قربون آدم چیز فهم این گرافیک لپتاپ هست و از ps5 هیولا با ssd مافوق هیولاییش داره این دمو رو بهتر اجرا میکنه.وای به حال سری ۳۰۰۰. ۲۰۸۰ mobile هم قدرت rtx 2060s هست. الان باز دوستان سونی فن حمله میکنن میگن نه اینا همش چرته ROTFL

      23Thumb up 24Thumb down
      • ُSethHunter گفت:

        rtx 2080 mobile از rtx 2070 super هم قوی تره عزیز
        اخلافش با نسخه دسکتاپ بین ۵ تا ۱۰ فریمه در بازی ها
        سری ۳۰۰۰ هم بیاد هر کدومش احتمالا حداقل هم قیمت یه ps5 میشه
        من نمیفهمم شما با این کامنتات میخوای چی رو ثابت کنی دقیقا ؟؟
        جایی گفته شده ps5 از pc قوی تره ؟؟ فقط گفته شده SSD به کار رفته در PS5 سریع تره
        شما کنسول نمیگیری که از PC قوی تر باشه کنسول میگیری که بصرفه تر باشه
        اگه میخواین ترول کنین مشکلی نیست. حداقل دروغ نگین No

        24Thumb up 12Thumb down
        • Arash.Iast of us گفت:

          عزیز چرا اطلاع نداری اشتباه میگی؟؟ ۲۰۶۰s حدود ۱۵ درصد از نسخه موبایل ۲۰۸۰ قوی تره.(اگه لینک پاک نشه)
          ….
          شما بزن ۲۰۶۰s vs 2080mobile بنچمارک هارم ببین بعد از ما ایراد بگیر.
          چیزیم ثابت نمیکنم فقط حقیقتو میگم. Yes

          11Thumb up 18Thumb down
          • ُSethHunter گفت:

            چرا دروغ میگی عزیز من ؟؟ Neutral
            برو بنچمارک هارو ببین شما نسخه MAX_Q رو با نسخه Mobile اشتباه گرفتی
            حتی نسخه MAX_Q هم در حد RTX 2070 فریم میده
            http://s13.picofile.com/file/8397419634/2020_05_17_153132.png
            http://s13.picofile.com/file/8397419784/2020_05_17_153214.png
            http://s13.picofile.com/file/8397419868/2020_05_17_153608.png
            اطلاعات غلط که میدی بعد پشت بندش به دروغ ازش دفاع هم میکنی ؟؟ Neutral
            این مدلیشو ندیده بودم دیگه
            هر کاری دوست داری بکن داداش ولی به دروغگویی عادت نکن
            یکی شما حقیقتو میگی یکی پینوکیو No

            12Thumb up 6Thumb down
  • reza_tport گفت:

    بزار بیاد بیرون ببینیم چقدر از این حرف ها درست از اب درمیاد
    هنوز نیومده چقدر شرکت ها نسبت به کنسول ها حالت تدافعی دارن اگه انقدر که میگین خوبه دیگه نیازی به تعریف و مقایسه توسط خودتون نیست

    11Thumb up 8Thumb down
  • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

    اقای قانع پسند چرا از منبع خبری مورد اعتماد استفاده نمی کنید؟ Neutral رئیس اپیک گیمز اینو تکذیب کرده و گفته این فیلم ضبط شده هست
    http://uupload.ir/files/ksu_screenshot_20200517-132525_chrome.jpg
    http://uupload.ir/files/7431_fireshot_capture_081_-_tweets_with_replies_by_tim_sweeney_(_timsweeneyepic)_twitter_-_twitte…png
    http://uupload.ir/files/oriv_fireshot_capture_080_-_tiger_on_twitter_the_rumor_about_the_demo_is_running_on_notebook_rx_…png

    19Thumb up 30Thumb down
  • erfanbg گفت:

    چقدر زود اهمیت اختلاف ترافلاپس روشن شد. اونا که میگفتن فرقی ندارن و واسه آخر نسل شاید مهم بشه اونم زیاد نه کجااان؟
    تعصب چشمها رو بسته
    خوش باشید با godfall

    30Thumb up 19Thumb down
  • stationbox گفت:

    یکی از بدی های این پیشرفت ها اینه که بازیا خیلی طول میکشه تا ساخته بشن مثلا tlou رو شما ببینید ادم عشق میکنه مثل قدیما هر ۳ سال یبار نسخه جدیدش بیاد و ادم بازی کنه ولی الان اصلا معلوم نیست نسخه بعدیشو روی ps5 میبینیم یا نه ایشالا که این انجینا به ساخت هرچه سریع تر بازی هم کمک کنن

    6Thumb up 5Thumb down
  • djma گفت:

    کلا میخوان بگن دوازده ترا فلاپ مایکروسافت تاثیر چندانی نره ،شرکت ها متاسفانه پول می گیرند و تبلیغ دروغ می کنند و این همه جای دنیا هست ،هیچوقت اخبار و اطلاعات درست در دست شما دوستان قرار نمی گیرد ،تنها اطلاعات اشتباه و یا ناقص که می خواهند شما بدانی در اختیارت قرار می گیره

    36Thumb up 20Thumb down
  • bravo6 گفت:

    تنها چیزی که مشخصه اینه که وضع انحصاری پلی استیشن خیلی بهتر اکس باکسه دیگه هیچی مشخص نیست ssd معلوم نیست تو چه جاهایی برتری ایجاد میکنه و تا کنسول ها بیرون نیان معلوم نمیشه گرافیک کدوم بهتره همینطور تکنولوژی و ویژگی هاشون نباید بحث الکی سر این دو کنسول کرد

    24Thumb up 11Thumb down
    • UMK3 گفت:

      برای نسل جدید مطمعن باش دست xbox. باز تره برای ساخت انحصاری Cool Cool
      ۱۶ استودیو رو نمی بینی احتمال خرید چند استودیو دیگه و جود داره بعد هم انحصاری های زیادی هم توسط سایر استودیوهای تردپارتی درحال ساخته نمونش همین medium و scorn که هیچ کدومش فرست پارتی نبود اما انحصاری series x هستن Wink Wink با وجود کرونا در امد سونی از معدود بخش باقی موندش (سینما) هم افت شدیدی کرده و این درحالی طبق گزارش مالی ۳ ماهه اول ۲۰۲۰ ماکروسافت درتمام بخش ها پیشرفت فوق‌العاده زیادی داشتن حتی بیشتر از تصور کارشناسان اقتصادی

      19Thumb up 12Thumb down
    • erfanbg گفت:

      منظورت گادفاله؟ واقعا لانچ قدرتمندیه

      12Thumb up 12Thumb down
    • Agent 117 گفت:

      هنوز نسل شروع نشده که درباره انحصاری صحبت میکنی.
      بازی جدید intiative میاد همتون رو میشوره میبره.
      Playground و obsidian و ninja theory و coalition بماند.

      14Thumb up 17Thumb down
  • Mohammadreza7 گفت:

    در مورد مقایسه نسل ۸و۹ بنظر من بهترین پیشرفت کنسولا cpu شون بوده
    سی پی یو های نسل هشتم به معنای واقعی کلمه آشغال بودن نشون به اون نشون که توی نسل هفتم و حتی شیشم چنتا بازی فیزیکی داشتیم و توی نسل هشتم چنتا؟!
    فک کنم تنها بازی ای که بشه گفت تو این نسل گیم پلیش خیلی به فیزیک بستگی داشت کنترل بود که به قول یه بنده خدایی رو وان و فور معمولی انگار داشتی گیف میدیدی
    یا مثلا اساسین یونیتی که تعداد npc ها خیلی بالا بود دیدیم چه فاجعه ای به بار اومد
    سی پی یو مهم ترین بخش دستگاس که متاسفانه نمیبینم کسی درباره پیشرفت خیلی خوبی که نسبت به نسل هشت داشته حرفی بزنه کلا بحثا شده یا ssd یا ترافلاپس Laugh

    25Thumb up 8Thumb down
  • sorena گفت:

    کسانی که طرفدار حقیقی سونی هستن هیچ توجهی به اعداد و ارقام کنسول و کامپیوتر نمی کنن، اون ها میدونن در آخر عظیم ترین گرافیک ها رو فقط و کنسول سونی میبینن، حال حتی اگه یک پی سی چند هزار دلاری هم داشته باشن. نسل هفت یه عده میگفتن پی اس تری از بقیه ضعیف تره اما همه دیدن که بهترین گرافیک های نسل هفت مال سونی بود، از کیلزون گرفته تا آنچ و شاهکار آخر نسل یعنی لست!که دهن همه رو گل گرفت، نسل هشتم که شروع شد تو همین سایت بحث زیاد بود که کنسول ها ضعیف هستن به دلیل لانچ نامناسب برخی بازی ها، یادمه به یکی دوستان گفتم این نسل هم آخر مشخص میشه چه قدرتی داره و چه خروجی میتونه داشته باشه، حال باز آخر نسل شده و لست۲ داره میاد که دهن هارو گل بگیره. این دمو هم هیچی از پی اس فائو رو نشون نمیده باور کنید این دمو دو سال بعد انتشار کنسول سونی و انتشار بازی بعدی ناوتی، گرافیکش ابتدایی به نظر میاد، این عدد مدد ها رو ول کنید و ایمان داشته باشید لعنتی های بی ایمان. چند ساله پی سی از پی اس فور جلو تره؟کجا یه گرافیک مثل لست ۲ میشه روش اجرا کرد؟ استودیو های سونی از نمک دسر شکلاتی درست میکنن. گرافیک های نسل بعد دیوانه وار میشن خیالتون راحت، درحدی که طرفداران ماکروسافت هم میتونن گرافیک نسل هشت رو در نسل بعد مشاهده کنند Grin

    17Thumb up 22Thumb down
    • Misaghi گفت:

      داداشون راس میگه. طرفدار های واقعی ps4 چشم بسته میرن ps5 میخرن که ۱۴۴۰p اول نسل پلی بدن. ROTFL No ROTFL

      7Thumb up 5Thumb down
      • sorena گفت:

        ببین عزیز جان من با تلویزیون سیاه و سفید گیمر شدم، با من از رزولوشن و این چرت و پرت ها حرف نزن. هرچند میدونم این نسل برا شما ها که پی اس نداشتین این مسله خیلی سنگین بود ولی من اصلا مسله ام نیست. مسله ای من بازی های فوق‌العاده اس با داستان های فوق‌العاده که همه اش رو پی اس خواهد داشت، در کنار این ها قطعا رزولوشن ۴کا هم یک استاندارد برای پی اس میشه، همونطور که ۱۰۸۰ استاندارد این نسلش بود.

        1Thumb up 4Thumb down
    • RevEn گفت:

      ((در آخر عظیم ترین گرافیک ها رو فقط و کنسول سونی میبینن،))
      من نمیدونم شما ps فنا چی میزنین اینقدر اعتماد به نفس دارید؟؟؟
      کدوم عظیم ترین گرافیک؟؟ الان مثلا گرافیک gta v کامپیوتر روی اخرین تنطیمات از ps4 کمتره؟؟؟

      9Thumb up 4Thumb down
  • chris12 گفت:

    دوستان سلام. میگم سیستم : Rx580 4gb = کارت گرافیک تا دو سه سال آینده بازیها روی رزولویشن ۱۰۸۰p جواب میده؟

    5Thumb up 1Thumb down
  • Seyed A Painkiller Br35 Ba56 گفت:

    نمیدونم این خبر چقدر دقیقه ولی اگه درست باشه تفاوت PS5 و XSX از اون چیزی که فکر میکردم باید بیشتر باشه…
    SSD PS5 بیشتر منو یاد ESRAM و Cell میندازه
    پردازنده PS3 به شدت قدرتمند بود ولی هیچوقت از نهایت توانش استفاده نشد حتی انحصاری های آخر نسل نمیدونید که سونی چه بزرگنمایی و وعده هایی سر این کنسول میداد.

    13Thumb up 6Thumb down
  • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

    اقای قانع پسند نمیخوای یه تکذیب برای این پست بزنی؟ Neutral خود رئیس اپیک گیمز این ادعا که یه توی یک فروم چینی گفته بودن این بازی رو لپ تاپ فریم بهتری از ps5 میده رو رد کرده بعد ور داشتی پست کردی که کاربران رو بیشتر گمراه بکنی؟ Neutral

    12Thumb up 19Thumb down
    • قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!! گفت:

      اینی که این کاربر چینی توی فروم گفته بود پلی دادن ویدیوی دمو توی لپ تاپ بود نه اجرای دمو و تیم سوئینی هم اینو گفته برید توئیتر ببینید

      4Thumb up 8Thumb down
    • Anarchy GoD گفت:

      تو مراسم انویدیا دموی پلی استیشن ۵ رو با پسوند .mp4 رو نشون دادن گفتن ما هدفمون اینه که در “آینده” همچین گرافیکی روی لپ تاپ ها با ۶۰ فریم داشته باشیم، مرکز بـرده داری ماکـروسافت(WindowsCentral) هم طبق معمول خبر رو پیچونده و گفته دمو روی لپ تاپ با کیفیت بهتر اجرا شده. Confused
      بعید میدونم گیـمفا خبر رو به این زودی ها آپدیت کنه چون به کلیک ها نیازمنده.
      —–
      راستی خبر شکست میکسر رو هم پوشش بدین.
      پلتفرم های توییچ و یوتیوب و فیسبوک گیمینگ افزایش دو تا سه برابری واچ تایم داشتن ولی میکسر فقط ۰٫۲ درصد افزایش داشته! دو دهم درصد! حتی تو این اوضاع هم کسی میکسر نگاه نمیکنه.

      6Thumb up 9Thumb down
    • Arad55 گفت:

      داداش زور نزن
      اگر تکذیبش کنن اوضاع بدتر میشه
      همه فکر میکنن سونی داره لاپوشونی میکنه
      سعی کن با حقیقت کنار بیای

      5Thumb up 3Thumb down
    • Goldberg 68 گفت:

      واقعیت داره رو سایت n4g (سایت تماما سونی فن ) ببینی خیلی هیاهو به پا مرده تازه مدعی شدند با بهینه سازی ۶۰ فریم میده رو کارت گرافیک نه ترافلاپسی ۲۰۸۰ laptop
      کنسولتون اصلا در حد نسل نه نیست شما درواقع ps4 pro ultimate میخرید
      مشکل سونی ناپایدار بودن ترافلاپس هست که از ۸ تا ۱۰ متغییره
      موفق باشید با پلی ۵ تازه منتظر بازی های مولتی پلتفرم باشید

      6Thumb up 6Thumb down
  • farshadx گفت:

    اقای مهدى قانع‌پسند
    لطفا صحبتهای تویتری رو هم پوشش بدین
    یکی به ایشون گفته بود SSD با سرعت ۶ گیگ رو pc هم هست و ایشون بهمون اورد بود و توجیح کرده بود
    اپیک با احضار نظرش بد گند زد حالا داره هی توجیح میکنه پشته سر هم

    12Thumb up 5Thumb down
  • amin_lion گفت:

    من یه پی سی گیمر بی طرف هستم “تقریبا” ( چون یکم طرفدار پلی استیشن هستم)
    اما تا به اینجای کار مشخصه که ps۵ تو مولتی ها ضعیقتر عمل خواهد کرد، ولی تو انحصاری ها ممکنه با فاصله از لحاظ فنی بالاتر باشه
    و حتی ممکنه معماری خاص ps5 باعث جذب بعضی از ترد پارتی‌های بزرگ برای ساخت انحصاری بشه.

    2Thumb up 4Thumb down