کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا

کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد

محسن رضوی فر
۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا

شرکت کپکام (Capcom) حدود سه روز قبل، گزارشی از آمار فروش برخی از عناوین خود را منتشر کرد. در این گزارش، به فروش بازی‌های Resident Evil 2 Remake ،Resident Evil 3 Remake و Monster Hunter World اشاره شده بود. حال کپکام به‌تازگی فهرست میزان فروش بازی‌های خود را به‌روزرسانی کرده و به عناوین دیگر نیز اشاره کرده است.

گزارش فروش عناوین شرکت کپکام که به فهرست پلاتینیوم شهرت دارد، تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی محاسبه شده است. آمار به‌روزشده‌ی میزان فروش برخی از بازی‌های شرکت کپکام به شرح زیر است:

  • بازی Monster Hunter: World در مجموع برروی هر سه پلتفرم اصلی حدود ۱۵٫۷ میلیون نسخه فروخته شده و از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون ۸۰۰ هزار نسخه از این عنوان به فروش رفته است.
  • در مجموع حدود ۷٫۵ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 به فروش رفته و از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، این بازی فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کرده است.
  •  به طور مجموع ۶٫۶ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 به فروش رفته و این عنوان از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، فروش ۸۰۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کرده است.
  •  در مجموع ۳٫۵ میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 به فروش رفته و این عنوان از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، فروشی در حدود ۴۰۰ هزار نسخه را تجربه کرده است.
  • در مجموع ۴٫۵ میلیون نسخه از بازی Street Fighter V به فروش رفته و این عنوان از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، فروشی در حدود ۴۰۰ هزار نسخه را تجربه کرده است.
  • در مجموع ۵٫۲ میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World: Iceborne به فروش رفته و این عنوان از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، فروشی در حدود ۱٫۸ میلیون نسخه را تجربه کرده است.

در ادامه می‌توانید فهرست کامل آمار فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی‌های شرکت کپکام را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

نام بازیپلتفرم‌هاآمار فروشماه و سال انتشار
Monster Hunter: Worldاکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی۱۵٫۷ میلیون نسخه ژانویه ۲۰۱۹
Resident Evil 5پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و آمار فروش دیجیتالی۷٫۶ میلیون نسخهمارس ۲۰۰۹
Resident Evil 6پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و آمار فروش دیجیتالی۷٫۵ میلیون نسخهاکتبر ۲۰۱۲
Resident Evil 7پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و آمار فروش دیجیتالی۷٫۵ میلیون نسخهژانویه ۲۰۱۷
Resident Evil 2پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و آمار فروش دیجیتالی۶٫۶ میلیون نسخهژانویه ۲۰۱۹
Street Fighter IISNES۶٫۳ میلیون نسخهژوئن ۱۹۹۲
Monster Hunter World: Iceborneپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و آمار فروش دیجیتالی۵٫۳ میلیون نسخهسپتامبر ۲۰۱۹
Resident Evil 2 (نسخه‌ی اصلی)پلی‌استیشن ۱۴٫۹۶ میلیون نسخهژانویه ۱۹۹۸
Monster Hunter Freedom 3PSP۴٫۹ میلیون نسخهدسامبر ۲۰۱۰
Street Fighter Vپلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و آمار فروش دیجیتالی۴٫۵ میلیون نسخهفوریه ۲۰۱۶
Monster Hunter Generations۳DS و آمار فروش دیجیتالی۴٫۳ میلیون نسخهنوامبر ۲۰۱۵
Monster Hunter 4 Ultimate۳DS و آمار فروش دیجیتالی۴٫۲ میلیون نسخهاکتبر ۲۰۱۴
Monster Hunter 4۳DS و آمار فروش دیجیتالی۴٫۱ میلیون نسخهسپتامبر ۲۰۱۳
Street Fighter II TurboSNES۴٫۱ میلیون نسخهجولای ۱۹۹۳
Monster Hunter Freedom UnitePSP و مجموع فروش دیجیتالی۳٫۸ میلیون نسخهمارس ۲۰۰۸
Monster Hunter Generations Ultimateنینتندو سوییچ، ۳DS و مجموع فروش دیجیتالی۳٫۶ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۷
Devil May Cry 5پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۳٫۵ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۹
Resident Evil 3 Nemesisپلی‌استیشن ۱۳٫۵ میلیون نسخهسپتامبر ۱۹۹۹
Street Fighter IVپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی در دیگر پلتفرم‌ها۳٫۴ میلیون نسخهفوریه ۲۰۰۹
Dead Rising 2پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۳٫۱ میلیون نسخهسپتامبر ۲۰۱۰
Devil May Cry 4پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۳ میلیون نسخهژانویه ۲۰۰۸
Dead Rising 3اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۷ میلیون نسخهنوامبر ۲۰۱۳
Resident Evilپلی‌استیشن ۳ و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۶ میلیون نسخهنوامبر ۲۰۱۴
Monster Hunter 3 Ultimate۳DS و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۶ میلیون نسخهدسامبر ۲۰۱۱
Resident Evil Revelations 2پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۶ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۵
Resident Evil: Operation Raccoon Cityپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی ۲٫۵ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۲
Resident Evil 0: HD Remasterپلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۵ میلیون نسخهژانویه ۲۰۱۶
DmC Devil May Cryپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۴ میلیون نسخهژانویه ۲۰۱۳
Monster Hunter Freedom 2PSP۲٫۴ میلیون نسخهفوریه ۲۰۰۷
Dino Crisisپلی‌استیشن ۱۲٫۴ میلیون نسخهجولای ۱۹۹۹
Resident Evil 5: Gold Editionپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۳ میلیون نسخهفوریه ۲۰۱۰
Resident Evil 4پلی‌استیشن ۲۲٫۳ میلیون نسخهدسامبر ۲۰۰۵ 
Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worldsپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰۲٫۲ میلیون نسخهفوریه ۲۰۱۱ 
Devil May Cryپلی‌استیشن ۲۲٫۱۶ میلیون نسخهآگست ۲۰۰۱ 
Onimusha 2: Samurai’s Destinyپلی‌استیشن ۲۲٫۱ میلیون نسخهمارس ۲۰۰۲ 
Dragon’s Dogma: Dark Arisenپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۲٫۱ میلیون نسخهآوریل ۲۰۱۳ 
Onimusha: Warlordsپلی‌استیشن ۲۲٫۰۲ میلیون نسخهژانویه ۲۰۰۱ 
Lost Planet 2پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۲ میلیون نسخهمی ۲۰۱۰ 
Resident Evil 6اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و مجموع فروش دیجیتالی۲ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۶ 
Resident Evil Revelationsپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، Wii U، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی ۲ میلیون نسخهمی ۲۰۱۳ 
Resident Evil 4 Wii editionWii و مجموع فروش دیجیتالی ۲ میلیون نسخهمی ۲۰۰۷ 
Super Street Fighter IISNES۲ میلیون نسخهژانویه ۱۹۹۴
Monster Hunter TriWii۱٫۹ میلیون نسخهآگست ۲۰۰۹
Super Street Fighter IVپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۹ میلیون نسخهآوریل ۲۰۱۰
Street Fighter X Tekkenپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۸ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۲
Dead Risingاکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۸ میلیون نسخهآگست ۲۰۰۶
Resident Evil 4پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۷ میلیون نسخهآگست ۲۰۱۶
Resident Evil 5پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۷ میلیون نسخهژوئن ۲۰۱۶
Devil May Cry 2پلی‌استیشن ۲۱٫۷ میلیون نسخهژانویه ۲۰۰۳
Street Fighter II’ Special Champion Editionسگا مگا درایو  ۱٫۶۵ میلیون نسخه سپتامبر ۱۹۹۳
Ghosts’n GoblinsNES ۱٫۶۴ میلیون نسخه ژوئن ۱۹۸۶ 
Lost Planet Extreme Conditionاکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی ۱٫۶ میلیون نسخه  دسامبر ۲۰۰۶
Resident Evil 4گیم‌ کیوب  ۱٫۶ میلیون نسخهژانویه ۲۰۰۵ 
Onimusha 3: Demon Siege پلی‌استیشن ۲۱٫۵۲ میلیون نسخه فوریه ۲۰۰۴ 
Mega Man 2NES ۱٫۵۱ میلیون نسخه دسامبر ۱۹۸۸ 
Devil May Cry 4 Special Editionپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی  ۱٫۵ میلیون نسخهژوئن ۲۰۱۵ 
Final FightSNES ۱٫۴۸ میلیون نسخه دسامبر ۱۹۹۰ 
Resident Evil Outbreak پلی‌استیشن ۲۱٫۴۵ میلیون نسخه دسامبر ۲۰۰۳ 
Dead Rising 2 Off The Record پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۴ میلیون نسخه اکتبر ۲۰۱۰ 
Marvel vs. Capcom: Infiniteپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی ۱٫۴ میلیون نسخه سپتامبر ۲۰۱۷ 
Ultra Street Fighter IVپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی  ۱٫۴ میلیون نسخه آگست ۲۰۱۴ 
Marvel vs. Capcom 2: New Age Of Heroesمجموع فروش دیجیتالی نسخه‌های اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ ۱٫۴ میلیون نسخه  جولای ۲۰۰۹ 
DuckTales: Remasteredپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، Wii U و مجموع فروش دیجیتالی   ۱٫۴ میلیون نسخه   نوامبر ۲۰۱۳ 
Resident Evil Code: Veronica Xپلی‌استیشن ۲ ۱٫۴ میلیون نسخه    مارس ۲۰۰۱ 
Resident Evilگیم کیوب ۱٫۳۵ میلیون نسخه مارس ۲۰۰۲ 
Mega Man Battle Network 4گیم بوی ۱٫۳۵ میلیون نسخه  دسامبر ۲۰۰۳ 
Dragon’s Dogmaپلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ ۱٫۳ میلیون نسخه می ۲۰۱۲ 
Monster Hunter Freedom PSP و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۳ میلیون نسخه  دسامبر ۲۰۰۵ 
Resident Evil: The Umbrella ChroniclesWii ۱٫۳ میلیون نسخه   نوامبر ۲۰۰۷ 
Super Street Fighter IV 3D Edition۳DS و مجموع فروش دیجیتالی  ۱٫۳ میلیون نسخه   فوریه ۲۰۱۱ 
Devil May Cry 3پلی‌استیشن ۲ ۱٫۳ میلیون نسخه فوریه ۲۰۰۵ 
Resident Evil 0گیم کیوب۱٫۲۵ میلیون نسخهنوامبر ۲۰۰۲
Remember Meپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۲ میلیون نسخهژوئن ۲۰۱۳
Dino Crisis 2پلی‌استیشن ۱۱٫۲ میلیون نسخهسپتامبر ۲۰۰۰
Ultimate Marvel vs. Capcom 3پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۲ میلیون نسخهنوامبر ۲۰۱۱
Okami HDپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۲ میلیون نسخهدسامبر ۲۰۱۷
Street Fighter 30th Anniversary Collectionپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی آن‌ها۱٫۲ میلیون نسخهمی ۲۰۱۸
Mega Man 11پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و مجموع فروش دیجیتالی آن‌ها۱٫۲ میلیون نسخهاکتبر ۲۰۱۸
Devil May Cry HD Collectionپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۲ میلیون نسخهمارس ۲۰۱۲
Resident Evil Director’s Cut Dual Shockپلی‌استیشن ۱۱٫۲ میلیون نسخهآگست ۱۹۹۸
Mega Man XSNES۱٫۱۶ میلیون نسخهدسامبر ۱۹۹۳
Resident Evil Code: Veronicaدریم کست۱٫۱۴ میلیون نسخهفوریه ۲۰۰۰
CommandoNES۱٫۱۴ میلیون نسخهسپتامبر ۱۹۸۶
Resident Evil Director’s Cutپلی‌استیشن ۱۱٫۱۳ میلیون نسخهسپتامبر ۱۹۹۷
Resident Evil 4: Ultimate HD Editionرایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۱۱ میلیون نسخهفوریه ۲۰۱۴
Mega Man Legacy Collectionپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی۱٫۱۱ میلیون نسخهآگست ۲۰۱۵
Bionic Commandoپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی آن‌ها۱٫۱۱ میلیون نسخهژوئن ۲۰۰۹
Super Street Fighter IV Arcade Editionپلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مجموع فروش دیجیتالی آن‌ها۱٫۱۱ میلیون نسخهژوئن ۲۰۱۱
Super Ghouls’n GhostsSNES۱٫۰۹ میلیون نسخهاکتبر ۱۹۹۱
Mega Man 3NES۱٫۰۸ میلیون نسخهسپتامبر ۱۹۹۰
Final Fight 2SNES۱٫۰۳ میلیون نسخهمی ۱۹۹۳
Dead Rising 4اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مجموع فروش دیجیتالی۱ میلیون نسخهدسامبر ۲۰۱۶
Dragon’s Dogma: Dark Arisenپلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و مجموع فروش دیجیتالی ۱ میلیون نسخهاکتبر ۲۰۱۷
Street Fighter Alpha 3پلی‌استیشن ۱۱ میلیون نسخهدسامبر ۱۹۹۸
Devil May Cry 3 Special Editionپلی‌استیشن ۲۱ میلیون نسخهفوریه ۲۰۰۶

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا
کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • رزیدنت اویل ۲ ریمیک توی ۱ سال عالییییی فروخته،دیگه حرفی باقی نمیمونه،حقشه بیشتر از اینم بفروشه،

    • TERIXA گفت:

      یه مقداری واسه همچین بازی کمه واقعا ولی پرداختهای درون برنامه ای هم داشت .

    • AXEL STONE گفت:

      داداش راستش این نسخه بهترین فروش رو در سری داشته حق بده این همه سال این فرنچایز خاب بوده حتا RPG نیست که بازیش زنده بمونه بلاخره کم کم از ازیاد اونایی که فنش نیستن میره و همینطور از نامش از زبانها میفته و زیر خاک میره حالا نه فقط DMC بلکه هر بازی که در این خط باشه هم مسیرش اینطوری ختم میشه.
      تنها کاری که باید کپکام انجام بده باید زود از یک نسخه جدیدی برای DMC رونمایی کنه و روی اون خوب کار کنه یعنی خوب روش ریسک کنه هنوز خیلی خیلی جا داره برای زیباتر شدن خیلی خیلی جا داره چونکه پتانسیلش خیلی قویه :rose: :heart:

  • AXEL STONE گفت:

    خیلی خوب:
    قرار شده امسال کپکام از یک IP جدیدی رونمایی کنه: به امید خدا انشاءالله یک چیز خوب و درست حسابی باشه :heart::rose:
    ولی خدایی کمی به فکر DMC هم باشید… اخه ۱۲ سال خابودینش کافی دیگه خدای حتا بعضی از فنها هم از بادشون رفته که یک روزی فن DMC بودن.

    • دوست عزیز:
      نمیدونم چرا هیچ کدومتون شاهکار نینجا تعوری رو جز مجموعه dmc حساب نمیکنید.
      درسته که یک مقدار مشکل داشت(مو های دانته) یکی دو تا مشکل ریز دیگه ولی به عنوان یک فن dmc این بازی رو کنار قسمت ۱ و ۳ و ۵ جز نسخه های خوب این سری میدونم.

      • M4HD1 گفت:

        واقعا فقط چون فن DMC هستی گفتی یا….

      • بازیش خیلی خوب بود (البته شاهکار نبود) اما بیشترین ضربه ای که بازی خورد از ظاهر دانته بود وگرنه گیم پلی و داستان و گرافیکش خوب بود

        • AXEL STONE گفت:

          این نظر شماست ظاهر و چهره ی دانته خیلی هم زیبا بود… هنوز هم یادمه زمانی که نیرو در DMC4 یک چهره ی ماهی داشت همه گیر میدادن که چرا نیرو اینقدر خوشکله و سوسول و فلان فلانه حالا در DMC5 وقتی یکم فانش کردن باز هم یک عده اومدن گفتن: چرا نیرو عوض شده قدیم خوشکلتر و نازتر بود و اون بهتره و از همین حرفها.
          کپکام اینطوریه هر سری یک شخصیتهای نویی میسازه برای DMC اما با همون سبک و معانی شخصیتهای اصلی شما اگه فن DMC باشین خیلی خوب درک میکنید که دانته DMC5 واقعا دانته هست و همون دانته اولی خود سری هستش.
          حالا دور نریم: یکم اگه توی چهره ی دانته DMC4 نگاه کنید به خوبی میتونین شباهت و شکلک بازیهای دانته رو در DMC5 متوجه بشین که به نظرم خیلی کار شاهکاری هستش: و همین روندرو در بقیه سری DMC میتونین مشاهده کنید. خلاصه اگه میخایین اختلاف رو متوجه بشین فقط کافیه خوب DMC4 و DMC5رو از اول تجربه کنید.

          • کلا یسری هستن که هر چی کپکام میسازه گیر میدن توی همین سایت خیلیا dmc 5 و اویل ۲ ریمیک رو به خاطر طراحی دوباره چهره کوبیدن و جالبه که همشون ادعا میکردن که نسخه های قدیمی این سری هارو باهاش زندگی کردن احتمالا میدونیی کیو میگم

            • AXEL STONE گفت:

              بله داداش کاملا درسته درود فراوان بر شما: اما خوب زیاد مهم نیست… نظرات همه محترمه اما اونی که فن یک بازی باشه اصلا این چیزا واسش مهم نیست حتا اگرم هم کلا شصیت رو از نو بسازن با یک تعریف و معانی دیگه بسازن باز هم عاشق بازی میشن.
              تنها افرادی که میتونن مارو در این زمینه کامل درک کنن دوستان GOW فن هستن برای تحول کریتوس. من هم فن GOW هست با تغیر کریتوس و نوع بازی باز هم عاشق بازی شدیم :rose: :heart:

      • Soroosh0097 گفت:

        کنار اونا؟ حتی نزدیکم نبود.به عنوان کسی میگم که از وقتی زیر ده سالم بود تا حالا همه نسخه های dmc رو جوییدم و نسخه سومش جزو ده بازی برتر زندگیمه میگم.

        • M4HD1 گفت:

          این مایکروفنه چون نینجا مال مایکرو شده اینو میگه….

        • AXEL STONE گفت:

          اعتراف میکنم پتانسیلش با این که از DMC اصلی گرفته شده بود ولی پتانسیل بسیار بالایی داشت برای بزرگ رو بزرگتر شدن. اما نینجا تئوری یک سنگ کشنده ی خیلی خوبی به DMC پرت کرد اما موفق به کشدن اون نشد… اگه کسی میخاد بگه نه کافیه هل بلید بازی کنه و اختلاف رو ببینید که چطوری روی هل بلید کار کردن. خلاصه مهم نیست اون چیزی که مهم هست فقط آتی و اینده بازی مهمه امیدوارم خبری از DMC جدیدی بشه اگرچه ممکن نیست ولی خوب خدا کنه که بشه :rose: :heart:

          • Soroosh0097 گفت:

            الیاس.من هلبلیدو یکی دو ساعت بازی کردم.راستش خیلی به سلیقه من نخورد ولی انصافا خیلی خوب روش کار کرده بودن.ولی انصافا dmc devil may cry خیلی منو اذیت کرد.هر کار میکردم نمیتونستم به اون یارو بگم دانته.اصلا من درک نمیکنم.موندوس کت شلواری؟؟؟خیلی ناراحت کننده بود که اونجوری به ابهت ورجیل گند زده بودن.اصلا اون کجا ورجیلی که ایتسونو سان خلق کرد کجا.باو اصلا من هر وقت یاد نگاه ورجیل تو dmc3 به باس فایت beowulf میفتم برگام میریزه.یه نگاه که در اوج خونسردی بود و وحشتناک ترسناک بود.خدایی وجدانم نمیذاره حتی نسخه پنجم که وحشتناک شاهکار بود(به خصوص با سبک روایت داستان جدیدی که داشت) رو کنار نسخه سوم قرار بدم.چه برسه به اینکه اون بازی تاسف برانگیز رو کنار نسخه سوم قرار بدم.نسخه سوم حداقل لایق متا ۹۳ بود.

            • AXEL STONE گفت:

              سروش جان من هم از هل بلید خوشم نمیاد ولی راستش بازی خوبیه… بله افرین من هم همینارو دارم میگم شما کافیه فقط به نکات کاملش دقت داشته باشین کاملا متوجه میشین که بازی خیلی بازیه کاملی هستش این نظر فقط نظر من نیست نظر خیلی از دوستان گرامی هم هست برای همین گفتم دقت داشته باشیم که شما هم بلخره قبول کردین که بازی کاملیه و خیلی خوب روش کار کرده بودن.
              بله ریبوتDmC پتانسیل خیلی خوبی داشت ولی متاسفانه یجاهاش شدیدا ازار دهنده بود مثلا زود تموم میشه مراحلش تیکه تیکست که متاسفانه این نکته ی مسخرش به این DMC5 هم سرایت کرده افسوسـ… و خیلی در دنیای مودرن بود که افسانه بودنش باورم نشد یعنی به باوری که راجب بازی داشتم اسیب میزد و اهنگ ارامی نداشت و مجسمه ی مقدس وقتی میریم توش برای لولاپ بندی اهنگش شدیدا رو اعصابه ۳ ثانیه اهنگ داره که هر ۳ ثانیه از اول پلی میشه: و باز هم نکات منفی داشت.
              خدایی کوبنده نیستم دوستش دارم ولی خیلی چیزها سر جای خودشون نبودن… من راجب نامنظم بودن بازی اون هم به این شکل فجیع ناراحت بودم که بالا یک قسمتی از اشکالهاش رو توضیح دادم.
              متا چیز مهمی نیست چونکه متا بیانگر بهتر بودن یک عنوان از دیگر عناوین نیست بلکه بیانگر سالم و کامل بودن یک بازی از نقصها هست: مثلا دور نریم DMC5 متاش با DmC ریبوت یکسان بود که به نظرم کاملا یک جوک خیلی خوبی بود هخ.

              به امید ان روزی که یک DMC کامل و درستی ساخته بشه که واقعا از همه لحاظ کامل باشه… چونکه خدایی پتانسیل داستانش خیلی بالاست خیلی خیلی بالاتر از این حرفهاست. یعنی فقط کافیه داستان خوب و درست در بازی روایت بشه مپش یک پارچه باشه و مراحل فکری خاص DMCرو هم اضافه کنن و با قواعد DMC5… ان وقت به همان شاهکاری متحول خاهد شد که عقل را زِ کله میپراند.
              اگه کامنت طولانی شد ببخشید:rose::heart:

      • AXEL STONE گفت:

        والله من DmC ریبوت رو دوست دارم ولی نه در حد DMC اصلی دلایلش خیلی فراوانه شما اگه یک فن DMC باشین به راحتی میتونین بفهمین که چقدر اختلاف ما بین نسخه ها وجود داره…
        یکم هل بلید بازی کنید… من اگه از هل بلید خوشم نمیاد نه چونکه بازی بدی اتفاقا بازی خوبی هست ولی خدمتی که به هل بلید کردن برای DmC نکردن بنابراین من از شرکت نینجا تئوری متنفر شدم و واسم مهم نیست IP چی باشه.

  • کلکسیونی از آی پی های خاطره انگیز که کمتر کمپانی نمونه اشو داره :shy: :shy: :shy:

  • MANS77R گفت:

    یادم میاد یبار دیدم اسنایپر الایت ۳ بالای ۵ میلیون فروش کرده بود با اونهمه باگ و مشکلات و نمرات متوسط
    حالا دارم میبینم ۵ dmc با اون کیفیت ۳٫۳ فروخته

    تاسف به سلیقه گیمرا……

  • ERFAN103079 گفت:

    چرا رزیدنت اویل ۶ فقط ۲ میلیون 😥 بهترین نسخه از نظر شصقی

  • Rich Man گفت:

    ممنون از جناب رضوی فر بابت قرار دادن این لیست که کار هم زیاد برده . خسته نباشید .
    جالبه از فروش Evil 4 اطلاعی نداشتم بالاخره گزارش شد .
    فروش DMC 5 به عنوان قوی ترین نسخه ی سری جالب نبوده .

کپکام آمار جدیدی از فروش عناوین خود را منتشر کرد - گیمفا