خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا

خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

پست گیمفا
۱۸:۱۵ ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا

بازی محبوب کلش آف کلنز، یک بازی استراتژیک بسیار زیباست که می‌تواند شما را جنبه های مختلف به چالش بکشد. این بازی تقریبا ۶ سال است که به دنیای بازی های اندرویدی پیوسته و در همان اوایل ورود توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بازی کلش به صورت مرحله‌ای است. در ابتدای ورود به این بازی همه قسمت های مختلف بازی به شما آموزش داده می‌شود و می‌توانید به سادگی بازی خود را شروع کنید. پس از کمی پیشروی کردن در بازی می‌توانید نام و ایمیل خود را وارد کنید تا بازی بر روی اکانت جی میل شما ذخیره شود. در این صورت هر زمان که بخواهید می‌توانید اکانت کلش خود را در یک گوشی جدید باز کرده و بازی خود را ادامه دهید. پس از مدتی بازی کردن در صورتی که دیگر زمان بازی نداشتید، می‌توانید اکانت کلش خود را بفروشید.

فروش اکانت کلش آف کلنز امروزه از روش های مختلفی قابل انجام است. با یک جستجوی ساده در مرورگر خود می‌توانید چندین سایت فعال در این زمینه پیدا کنید. هر کدام از این سایت ها نرخ خاصی برای فروش و خرید اکانت کلش آف کانز در نظر دارند. شما می‌توانید تمام این قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و از مناسب‌ترین سایت خرید خود را انجام دهید. همچنین در قسمت چت کلش آف کلنز کسانی هستند که برای خرید و فروش کلش تبلیغات می‌کنند. این اشخاص زیاد قابل اعتماد نبوده و گزینه مناسبی نیستند. به هر حال با در نظر گرفتن تمام زمینه های احتیاط کردن می‌توانید از این روش برای خرید اکانت های کلش آف کلنز استفاده کنید. در ادامه در مورد خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا

مزیت های خرید اکانت کلش

همانطور که قبلا اشاره کردیم کلش آف کلنز یک بازی استراتژی است که به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود. برای پیشروی در این بازی و رسیدن به مراحل بالاتر باید زمان بسیار زیادی صرف کنید در غیر این صورت نیاز به هزینه کردن برای خرید جم دارید تا بتوانید به مراحل بالاتر برسید. در مراحل بالاتر به نیروهای بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید از تکنیک های مختلفی برای حمله کردن استفاده کنید. به همین دلیل همواره سایر افراد ترجیح می‌دهند مستقیم به مرحله های بالای این بازی دسترسی پیدا کنند و زمان خود را برای حمله کردن و پول جمع کردن تلف نکنند. در این حالت می‌توانید خرید اکانت کلش آف کلنز را انجام دهید و اکانت هایی با لول بالا برای خود داشته باشید.

معمولا در هنگام خرید اکانت های کلش می‌توانید مشخصات آن را مشاهده کنید. اصلی‌ترین مشخصه برای خرید این اکانت ها level یا مرحله  اکانت، تعداد جم، میزان پول و الکسیر، میزان دارک الکسیر، لول اقلام دفاعی که در زمین خود گذاشتید و لول تون هال است. تمام این گزینه ها نقش بسیار مهم اساسی در نوع بازی شما دارند. همچنین مهمتر از همه اینها می‌توان به تعداد نیرو ها، هیرو ها و لول هر کدام از آنها اشاره کرد. در فروش اکانت کلش آف کلنز تمام این گزینه ها پرسیده شده و اکانت مورد نظر را برای فروش می‌گذارند. شما هم باید در هنگام خرید به تمام این گزینه ها دقت کنید و سپس برای خرید اکانت کلش آف کلنز اقدام کنید. البته در برخی از سایت ها فروش این گزینه ها به طور کامل مشخص نیست و باید اطلاعات کامل را از فرد فروشنده بگیرید. از دیگر نکات مهم که باید دقت کنید طریقه چینش دفاعیا و ساختمان های شما در زمین یا مپتان است. البته این گزینه چندان مهم نیست چرا که معمولا بازی کنندگان با توجه به استراتژی ذهنی خود مپ خود را می‌چینند.

روش های تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز

برای تخمین قیمت اکانت کلش از گزینه های بسیار مهمی که کمی قبل به آن اشاره کردیم استفاده می‌شود. معمولا مهم‌ترین گزینه ها برای تخمین قیمت اکانت کلش لول اکانت، لول تون هال، میزان جم و تعداد کارگر است. قابلتی که جدیدا در کلش بوجود آمده است امکان تغییر نام با خرج کردن جم است. در اوایل ورود کلش آف کلنز این امکان بدون خرج کردن جم و به صورت رایگان بود ولی در حال حاضر نمی‌توان این کار را به صورت رایگان انجام داد. دقت کنید خرید اکانت کلش آف کلنز، در صورتی که تعداد جم کمی دارد را قبول نکنید زیرا مسلما هنگام تحویل اکانت باید نام خود را برای آن اکانت وارد کنید و نیاز به خرج کردن جم دارید.

البته تغییر نام برای برخی افراد کلا مهم نبوده و در نظر دارند جم خود را برای چیز های دیگر صرف کنند. ولی برای تعیین میزان قیمت اکانت های کلش میزان جم مهم بوده و در قیمت تاثیر دارد. دقت کنید در برخی سایت های خرید و فروش کلش آف کلنز تخفیف هایی را برای خرید در نظر می‌گیرند. توجه کنید این تخفیف ها با توجه به قیمت کلش در نظر گرفته شده باشد و تنها یک گزینه فیک مثبت برای جلب نظر شما نباشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا
خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز - گیمفا